Skocz do zawartości
ath

Armored Warfare - WoT w czasach współczesnych

Rekomendowane odpowiedzi

337804954.jpg

 

http://aw.my.com/us/#

 

 


Armored Warfare to zręcznościowa gra MMO odtwarzająca starcia pancerne. Produkcja korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami i opracowało ją studio Obsidian Entertainment.

Akcja gry została osadzona w czasach współczesnych. Dzięki temu uzyskujemy możliwość pokierowania nowoczesnymi czołgami oraz pojazdami opancerzonymi. Projekt koncentruje się wyłącznie na starciach wieloosobowych. Armored Warfare oferuje spory wybór trybów zabawy. Możemy zmierzyć się z innymi graczami w ramach starć PvP lub połączyć z nimi siły w kooperacyjnych kampaniach. Dostępne są zarówno misje dla samotnych wilków, jak i te wymagające ścisłej współpracy z towarzyszami broni.

Celem autorów było dostarczenie dynamicznych sieciowych bitew, dlatego rozgrywka ma charakter zręcznościowy i nie kładzie nacisku na maksymalny realizm. Mimo prostego sterowania, autorzy włożyli dużo wysiłku w to, by każda maszyna zachowywała się inaczej. Pomiędzy starciami dużo czasu spędzamy na modyfikowaniu i ulepszaniu posiadanych maszyn. Cały ten system oferuje sporą swobodę wyboru, tak abyśmy mogli dopasować sprzęt do własnego stylu rozgrywki.

Armored Warfare powstało w oparciu o silnik CryEngine. Technologia ta nie tylko zapewniła wysoki poziom detali, ale umożliwiła również wprowadzenie pól bitewnych, na których możliwe jest zniszczenie praktycznie każdego widocznego elementu. Dzięki temu lokacje ulegają regularnym zmianom, co znacząco urozmaici przebieg starć.

 

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=23547

 

 

 

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=9907

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się parę miesięcy temu zapisałem na beta testy i do dziś dnia cisza :P

 

No i nareszcie porządny silnik gry, a nie jakiś, jak to opisywali inni użytkownicy, silnik z przeglądarki :P

 

Wielordzeniowość, świetny mechanizm niszczenia obiektów, sporo fizyki cząsteczek, itp.

 

To musi fajnie wyglądać.

 

Tylko kiedy pojawi się beta test, nie mówiąc o pełnej wersji gry ?

Edytowane przez leven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WT GF też ma dużo lepszy silnik , grafikę , fizykę etc. ale jednak WoT to to nie jest .

 

Sporo ludzi którzy zagrali w betę GF szybko z niej rezygnowali .

 

Zobaczymy jak będzie z AW - filmiki są dość apetyczne ale WT GF czy nawet WoT miał apetyczne filmiki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależy od tego w którą stronę pójdą twórcy gry - czy bardziej w kierunku arcade czy bardziej realistycznie.

Ground forces chyba za bardzo poszło w realistykę i dlatego polegli. 

Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało.

 

Problem w tym, że GF nie poszło ani w realizm ani w arcade i "zawisło w matni" skończyło się na tym, że żadna grupa nie jest zadowolona ani "niedzielni gracze" ani starzy wyjadacze, którzy oczekiwali czołgowej wersji Ił 2/ Red Orchestra.

 

 

 

 

Bardzo przejrzysta mapa od razu pozwala odnaleźć się na polu bitwy, wszystkie zniszczenia modułów są czytelnie przedstawiane na pasku interfejsu, a specjalne oznaczenia na celowniku umożliwiają szybkie zlokalizowanie słabych oraz silnych punktów przeciwnika, nawet bez posiadania jakiejkolwiek wiedzy na temat wrogiej maszyny

Jeśli to będzie "zielony krzyżyk" to chyba długo w niej nie zagrzeje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W wielu? Ja bym powiedział że tylko w dwóch nie przypomina - grafice i okresie czasowym, reszta to większa lub mniejsza kopia WoT i modów (min. celownik Jimbo). Martwi mnie to, bo skoro nie potrafią sami wymyślić tak podstawowych rzeczy, to można się spodziewać kolejnej kupy na fali popularności WoT.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli te dodatkowe płyty pancerza i pancerz reaktywny działają tak jak mają to może być bardzo ciekawe. Mechanika raczej nie będzie zbyt wiele różnić się od wot'a, czyli zostanie śmieszny system spotowania. Zastanawia mnie sens tej ostatniej klasy czołgów, raczej nie będzie to zbyt wielka frajda tym grać.

Poczekamy zobaczymy, sam chętnie bym na CBT potestował jak wyjdzie. 

Jedyne o co się obawiam to optymalizacja, z moim bidnym kompem może być słabo jak się nie postarają. 

Edytowane przez Kacimiierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://aw.my.com/us/news/announcements/get-your-first-tank-commander

 Tylko za późno przypomniałem sobie  żeby wstawić na forum ;/

Zdążyłem się załapać na dowódce ale myślę że na kluczyk (jeśli w ogóle dostanę )  bo http://aw.my.com/us/news/announcements/join-500000-beta-recruits a to są dane na  2 miesiące temu.   Podobno, Ci którzy udzielają się na forum mają większe szanse ale czy to plotki czy prawda nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie wygląda jak koleś o tym opowiada. Ja już po kawałki z MBT mam pewne przypuszczenie jak to będzie wyglądać.

MBT nie ma mobilności, ma bardzo dobre działo i pancerz. Tak jak w wot szybkośc będzie miała pewnie bardzo małe znaczenie, celowanie w tej grze jest dziecinnie proste a jeden strzał poważnie uszkodzi każdy lekki czołg czy pojazd opancerzony, z tego co widziałem rożnice w prędkości są rzędu 15-20km/h więc niewiele.

Nie będę więc w stanie objechać czołgu na większości map, nie będę też w stanie niczego mu zrobić od przodu.

Do tego niech dodadzą tak samo spier. system nagród, gdzie scout dostaje mało a musi włożyć w to dużo pracy w porównaniu do czołgu, który ma dobre działo, stoi w krzaku i tylko trzaska przeciwników i znowu wyjdzie tak jak w wot. 

Edytowane przez Kacimiierz
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...