LPC Napisano 21 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 21 Grudnia 2004 Pchał ktoś malucha ?? bo to raz ;] co do evil deada to ktos kto zobaczy tylko cz3 odczuje pewien niedosyt pozycja obowiazkowa jest częsc 1 , część 2 która ma "troszke" podobna fabułe do częsc 1 choc nieco zmienioną ( " rączka" rulez ) jest jeszcze lepsza mi mo że sa to filmy klasy B jest to klasyka . co od połnoc połnocny zachód to wiadomo hiczkok i wszystko jasne a ta lista jak zreszta inne jej podobne jest mocno dyskusyjna ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rumun_666 Napisano 21 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 21 Grudnia 2004 Bad Santa - Całkiem sympatyczny film, z dosc zaskakującym końcem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agr Napisano 21 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 21 Grudnia 2004 Polskie: -Symetria -Dług -Wielki Szu Zagraniczne: -Requiem for a dream -Pi -American history X -Tożsamość -Podziemny krąg -Donnie Darko -Moje ja -The football factory To tyle na szybkiego ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ssound Napisano 21 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 21 Grudnia 2004 własnie ogladałem film: SAW pale papierosa, jestem cały spocony, czuje sie dziwnie polecam :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jonzi Napisano 21 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 21 Grudnia 2004 własnie ogladałem film: SAW pale papierosa, jestem cały spocony, czuje sie dziwnie polecam :D Też się dziwnie czułem po tym filmie:) film baaardzo dobry, polecam, w przeciwieństwie do alien vs predator, który jest nudny jak flaki z olejem. Przewodni tekst dot. filmu "whoever wins, we lose" jakoś mi nie bardzo pasował do fabuły... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sailence Napisano 21 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 21 Grudnia 2004 POLAR EXPRESS - odradzam, nuuuuddaaaaa, i wszystko tak jakby za poważnie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaeres Napisano 22 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 22 Grudnia 2004 O jezuu, obejrzalem wczoraj Old Boya. Dawno nie widzialem tak zajebistego filmu. POLECAM. Nareszcie cos wartosciowego ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IGI Napisano 22 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 22 Grudnia 2004 Witam ostatnio ogladalem Zakladnika - swietna kreacja Toma Cruise'a i ogolnie film fajny :) I odgrzalem kotleta - stary ale bardzo dobry nie wiem czy juz nie polecalem :) Snatch - po polsku Przekret i druga czesc - Lock, Stock and Two Smoking Barrels - polski tytul Porachunki oba filmy autorstwa Guya Ritchiego Po prostu GENIALNE szczegolnie Snatch !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GuC!o^ Napisano 22 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 22 Grudnia 2004 SAW film bardzo mi sie spodobał Może nie trzyma za bardzo w napięciu ale ma bardzo ciekawy scenariusz. 8) Warto sie wybrać do kina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPC Napisano 22 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 22 Grudnia 2004 IGI no ba "snatch" rulezzz jak ktos jeszcze tego nie widział to normalnie wstyd! mega dobra i dobrze dopasowana obsada zajefajny scenariusz i wogule aktorstwo na 6z + pitt normalnie napoczątku go niepoznałem i ta gatka cyganśka normalnie wymiata , del toro no idealny hazardzista ale de best of de best jest walka koncowa pitta i zaraz jak sie kieruje w strone ringu zaczyna sie w tle " Fucking In The Bushes" oasis no perfekcyjnie pasuje do siebie scena i miuzik aaaaaaaa i zapomniał bym o najważniejszym rusek rulez :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slayer Napisano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2004 Jestem świerzo po Kronikach Ridicka- dakiej bzdury dawno nie widziałem- poziom niewiele lepszy niż A vs P- do Pitch Black nie ma czegp porównywać- koleja papka ala Dune z kretyńskimi filozofiami Mordoklepka taka, że nic nie widać, pełno "rzymian" i fabula zj.... NIE POLECAM! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesiu Napisano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2004 ostatnio oglądałem "MONSTER MAN" hehehe całkiem fajny, a zakończenie dość zaskakujące... :lol: PS> moment gdy koles sika mu do cięzarówki roxx :lol: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SuChyY Napisano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2004 Jestem świerzo po Kronikach Ridicka- dakiej bzdury dawno nie widziałem- poziom niewiele lepszy niż A vs P- do Pitch Black nie ma czegp porównywać- koleja papka ala Dune z kretyńskimi filozofiami Mordoklepka taka, że nic nie widać, pełno "rzymian" i fabula zj.... NIE POLECAM! Racja... ale zeby do Dune porównywac.... :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slayer Napisano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2004 Poprawiam- chodziło mi wyłącznie o nawiązanie do nowych adaptacji Dune- przykro mi,ale ja ich nie trawię ( a w szczególności serial był słaby). Do starej nie mam zastrzeżeń - klimat był, ale w sumie takiej odległej fantastyki nie za badzo lubię- wydaje się po prostu prymitywna i naiwna ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Azazel_ Napisano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2004 ostatnio ogladalem tylko - Little Black Book i Apartament (Wicker Park) oba sa dosyc fajne takie lekkie komedie-romantyczne do ogladniecia;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EXO3 Napisano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2004 Ja ostatnio obejrzałem "Symetrie" Niewolskiego i musze powiedzieć że bardzo mi sie podobał.Polecam. Pozdro :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
und3r Napisano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2004 IGI no ba "snatch" rulezzz jak ktos jeszcze tego nie widział to normalnie wstyd! mega dobra i dobrze dopasowana obsada zajefajny scenariusz i wogule aktorstwo na 6z + pitt normalnie napoczątku go niepoznałem i ta gatka cyganśka normalnie wymiata , del toro no idealny hazardzista ale de best of de best jest walka koncowa pitta i zaraz jak sie kieruje w strone ringu zaczyna sie w tle " Fucking In The Bushes" oasis no perfekcyjnie pasuje do siebie scena i miuzik aaaaaaaa i zapomniał bym o najważniejszym rusek rulez :lol: I tak najlepsza akcja była z Kuloodpornym i tymi murzynami :lol: "Macie repliki - przeczytałem to na boku broni" :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ur8an Napisano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2004 SAW - fajny film, z zaskakujacym zakonczeniem, ogladanie w nocy poteguje wrazenia :twisted: INIEMAMOCNI - lekki, latwy i przyjemny ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gaz Napisano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 23 Grudnia 2004 Mam takie pytanko: dostalem jednoosobowe zaproszenie do multikina ktore winienem wykorzystac do 31 XII. Co obecnie leci w kinach i dobrego mozecie mi polecic? Na co sie wybrac? ps. AvP i Iniemamocnych widzialem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holtek Napisano 24 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 24 Grudnia 2004 hmmm do 31 do polecam "Girl next door"- Premiera w Polsce własnie 31. "Cellular" też całkiem fajny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Azazel_ Napisano 24 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 24 Grudnia 2004 obejzalem SAW i po tych wszystkich zachwytach myslalem ze to bedzie lepsze:) zakonczenie tez takie sobie... a Girl Next Door fajna lekka komedyjka łomantyczna:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ssound Napisano 24 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 24 Grudnia 2004 obejzalem SAW i po tych wszystkich zachwytach myslalem ze to bedzie lepsze:) zakonczenie tez takie sobie... a Girl Next Door fajna lekka komedyjka łomantyczna:)a co tam miało być lepszego? co byś dodał od siebie żeby był lepszy? potworki z doom 3? nie kumam :? :lol: Wesołych Świąt! :D Smacznego! :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Azazel_ Napisano 24 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 24 Grudnia 2004 niewiem co bym dolozyl nie jestem rezyserem ale czegos tam brakowalo myslalem ze film bedzie lepszy skoro kazdy tak go chwali... a byl przecietny hehe nawzajem :lol: duzych prezetow :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glo Napisano 25 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 25 Grudnia 2004 hmmm do 31 do polecam "Girl next door"- Premiera w Polsce własnie 31. "Cellular" też całkiem fajny. A ja bym polecila "Bad Santa" :D Swiateczna opowiesc w krzywym zwierciadle :> Mikolaj pije pali i piep ;) Polecam jesli lubisz czarny humor :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Azazel_ Napisano 25 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 25 Grudnia 2004 hmmm do 31 do polecam "Girl next door"- Premiera w Polsce własnie 31. "Cellular" też całkiem fajny. A ja bym polecila "Bad Santa" :D Swiateczna opowiesc w krzywym zwierciadle :> Mikolaj pije pali i piep ;) Polecam jesli lubisz czarny humor :) a potem policja doniego strzela :lol: ten maly dzieciak jest dobry hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glo Napisano 26 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 26 Grudnia 2004 a ogladaliscie Immortel (kobieta pulapka) ? widzialam plakaty na miescie i kojarzy mi sie z batmanem ;> podobno swietne efekty, czy moze ktos cos wiecej powiedziec ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sailence Napisano 26 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 26 Grudnia 2004 nudne jak flaki z olejem, scenariusz całkowicie nie tezyma się logiki, tak jakby wrzucano postacie na potzrebę chwili do fabuły, kojarzy mi się ze stylem pisania przez 10-latka - czysta amatorka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuG Napisano 26 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 26 Grudnia 2004 Zgodnie z tym co napisalem wczesniej o Immortal - odradzam calkowicie. Z drugiej strony mozna polecic tym, ktorzy narzekaja na bezsennosc - efektu murowany :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NeonPPC Napisano 28 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 28 Grudnia 2004 Cat Woman - jedyna zaleta to glowna aktorka ;] Blade Trinity - Poprostu kolejna dobra czesc Blade'a The Saw - film roku, 1010, must see itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R.i.P. Napisano 28 Grudnia 2004 Zgłoś Napisano 28 Grudnia 2004 Finding Neverland - ***** Catwoman - ** Wimbledon - *** Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...