Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

@Niemiec - Janek_SiD jeszcze nie doszedl do Zweglacza, wnioskuje z opisu ze jest w polowie lokacji i cos go "wysysa". Moze byc radiacja, moze artefakty. Musisz popatrzec w ekwipunku.

ja kombinezon od doktorka mialem przed wylaczaniem tych 4 przelacznikow, po prostu go kupilem. chyba, ze rozmawiamy o innym zadaniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kolejna tajmnice :D

W wosjkowej bazie, tuz obok wioski w ktorej startujemy gdzie okolice patroluja kolesie z Kałaszami można znaleźć jeszcze jedną walizkę z dokumentami, podobna do tej która wynosimy z Agropromu. Jednak nie jest ona celem zadnego znanego mi zadania. Byc moze ktos zleca nam specjalna misje w ktorej owa walizka jest istotna. Czy ktorys z was rozwiazal ten problem?

Dla tego kupca w bunkrze ta walizka jest...

Wystarczy wykonywać specjalne misje dla niego, w końcu będzie trzeba ją wykraść.

Czy jest to taka biała,duża,wygladajaca jak plastikowa walizka ?

Jeśli to ta, to ja z nią chodziłem sporo czasu, zaszedłem gdzieś w las i za daleko było żeby sie wracać i poprostu mi sie nie chciało :P Co dostaje sie za wypełnienie questa ?

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W tym właśnie jest problem, że nie jest to żaden z wymienionych powodów. Nie chodzi mi o zwykłe promieniowanie radioaktywne, którym jak się napromieniujemy to pokazuje się znaczek radioaktywność z prawej strony i objawia się żółtym paskiem obok czerwonego od zdrowia i niebieskiego. Nie chodzi też o artefakty, mam tylko artefakty od kondycji i od zwielokrotnienia zdrowia przy pasku.

Chodzi o specyficzny typ promieniowania który zombifikuje. Jak dotąd występował w dwóch misjach. Jedna zlecona przez doktorka z bunkra, w bazie tuż obok jego bunkra, gdzie trzeba wyłączyć źródło tego promieniowania. Na końcu znajduje się ciało stalkera o imieniu Duch. Druga to właśnie ta o której pisałem. Znowu trzeba wyłączyć źródło emisji tego promieniowania. W obu przypadkach cały czas ucieka mi zdrowie i wzmaga się krwawienie które cały czas muszę leczyć. Teoretycznie, tak jak ktoś wspomniał doktorek dał mi przed tym ochronę, ale jak widać czy to przez mój błąd, czy przez bug w grze ta ochrona nie działa. Stąd pytanie co powinienem zrobić. Od doktorka mam zielony skafander, choć jest już w słabym stanie. W poprzedniej misji miałem pomarańczowy, w obu przypadkach traciłem zdrowie, pomimo, że doktorek wspominał coś o 3 minutowej ochronie przed promieniowaniem. Pomocy!

SiD

 

Wynotowałem dokładnie z gry co i jak:

Jak w chodzę w zakres tego dziwnego promieniowania to u góry ekranu wyświetla mi się:

„krytyczny poziom emisji psionicznych, natychmiast opuść niebezpieczną strefę” w anglojęzycznej wersji gry to się nazywa promieniowanie PSI

To promieniowanie spotykamy dwukrotnie w misjach:

„wyłącz emisję psioniczną” w lab chyba X16 koło bunkra doktorka oraz

„wyłącz mózgozwęglacz” co ma miejsce w lokacji czerwony las po drodze do Prypeci.

Więc zabija mnie właśnie ta emisja psioniczna, i nie wiem co zrobiłem źle, że to co dostałem od doktorka nie chroniło mnie przed tą emisją w żadnej z misji. Co ciekawe ta emisja psioniczna nie działa na żołnierzy monolitu. Więc nie wiem jak mam sobie poradzić, gdyż przejście tej misji po drodze do Prypeci bez odporności na emisję psioniczną graniczy z cudem. Czekam na jakąś pomoc.

SiD

Edytowane przez Janek_SiD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...]

„krytyczny poziom emisji psionicznych, natychmiast opuść niebezpieczną strefę” w anglojęzycznej wersji gry to się nazywa promieniowanie PSI

To promieniowanie spotykamy dwukrotnie w misjach:

„wyłącz emisję psioniczną” w lab chyba X16 koło bunkra doktorka oraz

[...]

Mialem to samo. Zuzylem 18 apteczek i 37 bandazy zanim wylaczylem to co trzeba... Kombinezon mialem ten pomaranczowy od naukowcow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem to samo. Zuzylem 18 apteczek i 37 bandazy zanim wylaczylem to co trzeba... Kombinezon mialem ten pomaranczowy od naukowcow.

Chcesz powiedzieć, że przeszedłeś misję „wyłącz mózgozwęglacz” z cały czas spadającym życiem z powodu emisji psionicznych? Hardcore… wszyscy tak mają?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcesz powiedzieć, że przeszedłeś misję „wyłącz mózgozwęglacz” z cały czas spadającym życiem z powodu emisji psionicznych? Hardcore… wszyscy tak mają?

Hmmm ... a dostales takie smieszne urzadzonko - helm? Nie zakladasz go na glowe ale caly czas masz w ekwipunku i dzieki temu blokujesz szkodliwe emisje promieni PSI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od fal PSI są takie nauszniki w ekwipunku. nie wiem skąd je miałem chyba od doktorka albo od tego kolesia co szedł ze mną w takim tunelu i sprawdzał promieniowanie a potem załatwiły go zombiaki.

 

Zigi mi tam żadne życie nie ubywało przy antenach.

Edytowane przez Fonzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuż przy antenach życie zaczyna ubywać niezależnie od posiadania.. nauszników i strojów ochronnych ;) przynajmniej na patchowanej grze. Dopiero po przejściu przez chroniony tunel i wejściu do bunkra promieniowanie przestaje wysysać nam życie.

I mała uwaga jeśli posiadany strój jest na wykończeniu, często lepiej zastosować nawet coś słabszego ale mniej

wyniszczonego.

Same nauszniki dostajemy od doktorka zza kratki wykonaniu misji polegającej na dokonaniu pomiarów (misja wspólna z gościem w zielonym), które są niezbędne właśnie do dostrojenia nauszników. Wykonujemy ta misję, podchodzimy do doktorka - on na chwilę odchodzi, potem wraca i dopiero przy drugim podejściu daje na urządzenie.

 

Edit:Fenzi: u mnie ubywało - może zależy to od wersji gry ewentualnie od czasu który spędzamy rozkoszując się widokami okolicy ;) przy czym efekt ten zaobserwowałem już przy samych antenach za płotem w czasie zabawy ze snajperami

Edytowane przez Zigi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja! Właśnie przez przypadek samemu do tego doszedłem, przestałem katować misję i wróciłem do doktorka, ten z kolei dał mi misję z tymi właśnie pomiarami. Niestety jest też zła wiadomość. Za każdym razem jak biegnę z tym w zielonym dokonać pomiarów gra zalicza zwis. Nie wiem, co mam robić, bo bez nauszników nie mam po co iść dalej :( To pierwszy zwis gry od kiedy zacząłem w nią grać…

 

Edit:

 

Gra sie wiesza za każdym razem jak wgram ten save, nawet jak się nie ruszam z miejsca.

 

log z gry:

FATAL ERROR

 

[error]Expression : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())

[error]Function : CPatrolPathManager::select_point

[error]File : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp

[error]Line : 165

[error]Description : patrol path[yan_st_stalker3_patrol_1_walk], point on path [name04],object [gar_dolg_respawn_133798]

 

 

stack trace:

 

Scheduler tried to update object gar_dolg_respawn_133798

 

FATAL ERROR

 

[error]Expression : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())

[error]Function : CPatrolPathManager::select_point

[error]File : D:\xray-svn\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp

[error]Line : 165

[error]Description : patrol path[yan_st_stalker3_patrol_1_walk], point on path [name04],object [gar_dolg_respawn_133798]

Edytowane przez Janek_SiD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

calkiem fajny mod pack do STALKERA dokladne info w rarze

 

http://rapidshare.com/files/26661599/stalker_mod_pack.zip

 

a tak po za tym witam nowy jestem :]

 

To ja może wkleję Readme , bo nie każdemu opłaca się ściągać w ciemno.

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Stalker_Faiakes Mod v1.5

 

 

 

========== Description ==========

 

Finding S.T.A.L.K.E.R. too frustrating and slow?

 

This mod tries to bring the game closer to the FPS genre.

 

 

 

========== Major features ==========

 

- Buy almost EVERYTHING from any trader.

- Have riffles fit the handgun slot!

- Have non-degrading Armor and Weapons.

- Have reliable (non-misfiring) weapons.

- Have all MP5s fitting in your small weapon slot.

- Have side-quests without a time limit.

- Be able to carry more (300kg instead of 50kg).

- More gruesome blood effects.

- Add scopes, silencers, and grenade launchers to more weapons.

- Better english text dialogues and descriptions.

- Better looking skins for weapons.

- Drive yourseld around in vehicles

- Have text on the map to know where everything is

- Accurate weapon stats.

 

 

 

========== Change Log ==========

 

1.4 -> 1.5

 

- Added Breda's l86_blood_texture mod

- Added ZanderArch's advanced_mapping_system v1.5 mod

- Added Superfly's iphone PDA mod

- Added Balnazzar's Transport Mod v1.0 + Patch

- Added Mike F's Hands mod

- Updated Raw's Revamp mod to v1.02

 

- DOUBLE-mini-WEAPONS mod (by Faiakes). Have most riffles/other weapons fit the handgun slot. Switch between riffles without accessing your inventory!

 

- Farshooter SVDm 2 price has increased to 33.000

- Storming Obokan price has increased to 8.000

- Sniper Obokan price has increased to 8.000

- Sniper VLA price has increased to 20.000

- Lightened IL 86 price has increased to 10.000

- Gauss riffle price has increased price of 34.000

- Vintar BC price has increased to 25.000

- Storming SIP price has increased to 14.000

- Sniper SGI price has increased to 15.000

- Bulldog 6 price has increased to 25.000

- Bulldog-6 m209 price has increased to 27.000

- Tunder 5.45 price has increased to 22.000

- Balance IL 86 price has increased to 11.000

- Akm 74/2U special price has increased to 3.000

- Fast-Shooting Akm 74/2 price has increased to 6.000

- Combat Chaser price has increased to 6.000

- Threaded SPASA-14 price has increased to 6.000

- RPG-7u price has increased to 25.000

 

1.3 -> 1.4

 

- Added Gohda's Retextured AK-74u and AK-74 mod (mix & match)

- Added Gohda's Retextured USP - Stainless Steel Slide (mix & match)

- Added Gohda's Retextured Winchester 1300 - Wood Parts

- Added SMASHER4YA's lr300_spas12_deagle_beretta_sounds mod

- Added Akame's akamestalkersaund mod v1.1 (mix & match)

- Added dDefinder's Improve Sound Effects v0.4 (mix & match)

- Added Wildwing's G36 crosshair mod [haven't heard back from you but your readme allows(?) it]

- Added Wildwing's l85 crosshair mod [likewise]

- Added Cryomerk's Reskin Pack #1 G36/Sig550/AKM74 (mix & match)

- Added Mattressi's Gritty Chrome Desert Eagle re-skin v1.0

- Added further gameplay advice to the guide

- Added installation details.

- Exoskeleton (unique) had its price increased to 110.000

- SEVA suit had its price increased to 62.000

- Corrected 1.2 -> 1.3 log: Gauss riffle had its price increased to 32000 not 28000

 

1.2 -> 1.3

 

- Added Josh's (YourMessageHere) STALKER Realistic-looking Weapon Pack, without the text modifications (mix & match)

- Added Balnazzar's Retexture Mod v1.0 (mix & match)

- Added in weapons' description the precise figures for: Range, Accuracy, Rounds per second, Mag size

- FT 200M had its accuracy increased to match the GP 37

- FT 200M had its fire distance increased to match the GP 37

- FT 200M had its fire rate slighty increased

- FT 200M had its zoom increased by ~75%

- FT 200M had its price increased to 38000

- Gauss riffle had its fire rate increased by 50% (takes 1.5sec per shot instead of 2sec)

- Gauss riffle had its zoom increased by 33%

- Gauss riffle had its price increased to 32000

- Added gameplay advice to the guide

- Added the ReadMe files of all the mods I use in mine

- Corrected 1.1 -> 1.2 log: Noiseless Viper had its accuracy increased by 33% not 20%

 

1.1 -> 1.2

 

- Added tharawdeal's Raw's Revamp Mod v1.1, improving the English text.

- Addded Swifty Magee's Additional Add-ons v1.0 mod.

- Added AntiWiggin's Tweaked Blood V1.3 mod.

- Noiseless Viper (mp5) can now use both 9x18 + 9x19 bullets.

- Noiseless Viper (mp5) can now fit in small weapon slot.

- Noiseless Viper has an ammo mag of 40 now.

- Noiseless Viper has increased accuracy by 33%.

- Noiseless Viper now costs 3200, to balance it out and because the trader mod makes it too easy to have unique items.

- Viper 5 has increased accuracy by 20%.

- Viper 5 now costs 2600, to balance it out and because the trader mod makes it too easy to have unique items.

- Gauss rifle does not prevent you from sprinting (I never got that. It's neither too big nor too heavy).

- FT 200M has an ammo mag of 40 now.

- Reduced carry load to 300Kg, as many people found it ridiculous (have added a guide below, though, on how to change it to whatever you want).

- Added/improved the description of all 3 mp5 weapons (and will continue in next version for all weapons).

 

1.0 -> 1.1

 

- Replaced gullgotha's NoDegradeArmor mod, which wasn't working properly with

PiIsARational's Armor Decay Mod v.01, which works perfectly.

 

 

 

========== Installation ==========

 

 

Extract and place the gamedata folder to (usually):

 

...\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl

 

 

***** NOTE *****

 

1. For the Double-mini-Weapons mod to come into effect you have to start a new game (as for the transport mod)

 

2. If you already have an MP5 in your inventory, you may lose it. Sell it/save

it somewhere first before using this mod.

 

3. The Stalker Faiakes mod is meant for Veteran and Master level, otherwise it'll make the game too easy.

 

4. If you can't get this (or any other mod) to work, you just need to modify the file fsgame.ltx, which is in the same folder where you placed the gamedata folder of this mod.

 

Simply, right-click on fsgame.ltx, choose 'open with', click the bottom option 'Choose Program...', select Notepad from the list, check the option below to always open that type of file woth Notepad and then click 'OK'.

 

Open the file and the second line will look like this (a bit more spread apart but ignore that):

$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\

 

Replace the first 'false' with a 'true' and the whole thing should look like:

$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\

 

Save, close and you'll find your mods work fine now.

 

 

 

========== Credits ==========

 

In alphabetical order

 

 

Akame for: akamestalkersaund mod v1.1

 

AntiWiggin's for: Tweaked Blood v1.3 mod

 

Balnazzar for: Trader Mod v1.1

 

Balnazzar for: Retexture Mod v1.0

 

Balnazzar for: Transport Mod v1.0 + Patch

 

Breda for: l86 blood texture mod

 

Cryomerk for: Reskin Pack #1 (G36/Sig550/AKM74)

 

dDefinder for: Improve Sound Effects v0.4

 

Gohda for: Retextured AK-74u and AK-74 mod

 

Gohda for: Retextured USP - Stainless Steel Slide

 

Gohda for: Retextured Winchester 1300 - Wood Parts

 

gullgotha for: No1DegradeUniqueWeapons Mod Version v1.0

 

gullgotha for: NoDegradeNormalWeapons Mod Version v1.0

 

gullgotha for: Endurance Mod Version v1.1

 

Lokbomb for: Viper to Pistol Slot Mod

 

Mike F for: Hands mod

 

PiIsARational for: No time limit on quests Mod v0.01

 

PiIsARational for: Armor Decay Mod v.01

 

SMASHER4YA for: lr300 spas12 deagle beretta sounds mod

 

Superfly for: iPhone PDA mod

 

Swifty Magee for: Additional Add-ons Mod v1.0

 

tharawdeal for: Raw's Revamp Mod v1.1

 

YourMessageHere for: STALKER Realistic-looking Weapon Pack

 

ZanderArch for: Advanced mapping system v1.5 mod

 

 

All changes, beyond what the credited mods originally offer, are mine.

All changes, not credited to a specific modder, are mine.

 

 

Special thanks to:

 

'ZanderArch' for his icons discovery and especially to 'niphty', who showed me how to add & edit icons, for the Double-mini-Weapons mod.

 

 

 

========== Contents ==========

 

 

1. Folder: gamedata -> the mod folder (see Installation)

 

2. Folder: All Other ReadMe -> The ReadMe files of each mod used in mine

 

3. Pictures: various -> screenshots showcasing features of the mod.

 

 

 

========== Guidance ==========

 

 

--- Weapons and Armour ---

 

1. Save your money and make the first thing you buy the Noiseless Viper (or at least the Viper 5 9x18). Then start saving for a proper assault rifle.

 

2. Beware. All mp5s are useless for long distance shooting. Don't waste your ammo. Their firing range is only 200m. Either get close or get away.

 

2. Don't buy absolutely anything (other than bullets) until you can afford the FT 200M. Once you have it, use it as a sniper rifle (single shots) mostly, as you won't be able to afford loads of bullets just yet (nor need to use it on auto for close combat at the time). Also, buy a silencer for it. It will actually reduce your presence in some occasions and allow you to surprise more enemies.

 

3. Use the Noiseless Viper or the Viper 5 9x18 for close combat for as long as you can get away with it (eventually enemies will be strong for it).

 

4. After getting the FT 200M start saving for armour. Don't bother waste your money on anything but: the SEVA suit (your first armour purchase) and the Exoskeleton PNB-4UZ (your second armour purchase). You'll find yourself using the SEVA suit most of the time and the Exoskeleton on few occassions of close combat with heavily armed and armoured enemies.

 

5. Once you have these and before venturing into the Brain Scorcher quest you have to make yout final purchase, which is the Gauss riffle. Don't bother buying more than 50 rounds, unless you like using it. The FT 200M will suffice for most situations.

 

 

--- Misc ---

 

1. Unless you're desperate for bullets never completely sell certain artefacts. Keep at least one of a kind as side-quests tend to repeatedly ask for them. These are: Jellyfish, Meatchunk, Night Star, Moonlight, Gravi.

Also, slain some dogs, fleshes, boars, bloodsuckers, etc? Search their bodies and keep any tails, hoofs , eyes, etc. Keep 2-3 of each as side-quests will often request one. Bloodsucker tentacles alone will fetch you 3000 each.

However, you can sell the following as you won't find them any usefull or have to use them: Goldfish, Battery, Slugg, Pellicle. You'll never need more than 2 of the Flash artefact for yourself (and it is only requested once in a quest).

Remember: giving an artefact as part of a quest will get you more money plus extra items.

 

2. Having enough money is possible if you scavenge every single body, take every little quest and pursue every single hidden stash. Do this consistently and you'll always be well equiped before getting into difficult situations.

 

 

 

========== Changing this mod ==========

 

 

--- Altering load capacity ---

 

Go to: gamedata\config\

 

open file: system.ltx

 

find line: max_weight = 300

 

change to the number you prefer then,

 

 

Go to: gamedata\config\creatures

 

open file: Actors.ltx

 

find lines:

max_item_mass = 300

max_walk_weight = 300

 

and apply the same number as with max_weight.

 

 

--- Weapon Add-ons ---

 

These are the weapons altered so that with silencers attached they still have the same bullet damage, speed, and accuracy as when non-silenced.

 

w_abakan.ltx

w_ak74.ltx

w_ak74u.ltx

w_beretta.ltx

w_colt1911.ltx

w_desert_eagle.ltx

w_fort.ltx

w_g36.ltx

w_groza.ltx

w_hpsa.ltx

w_l85.ltx

w_lr300.ltx

w_mac10.ltx

w_mp5.ltx

w_pm.ltx

w_sig220.ltx

w_sig550.ltx

w_ups.ltx

w_walther.ltx

 

Open with notepad to undo or apply different effect of the silelcer on the weapon.

 

 

--- Skins ---

 

If you don't like the way a weapon looks now, just go to:

 

...\gamedata\textures\wpn

 

and delete accordingly.

 

 

 

========== Copyright ==========

 

You may modify it.

You may distribute it.

You may include it into your mods but please give me & respective authors the credit (see credits).

You may NOT charge money for it (apart from minimum shipping costs & format (e.g. CD).

You can do all of the above without asking me but I would appreciate the courtesy of an e-mail.

 

 

 

========== Contact ==========

 

Faiakes

 

faiakes AT hotmail.co.uk

 

 

 

 

Osobiście nie polecam całego moda wgrywać. Sam polecałbym tylko mod na więcej krwi i modele broni.

Edytowane przez Limak122

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Właśnie zacząłem grac w stalkera i mam kilka pytań:

1. Skąd wziąć kod do otwarcia pierwszych dzwi w x18?

2. Skąd można ściągnąć spolszczenie do gry?

3. Jak się przełącza pomiędzy dx8 a dx9?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Właśnie zacząłem grac w stalkera i mam kilka pytań:

1. Skąd wziąć kod do otwarcia pierwszych dzwi w x18?

2. Skąd można ściągnąć spolszczenie do gry?

3. Jak się przełącza pomiędzy dx8 a dx9?

1. - nie pamiętam, ale chyba trzeba przeglądać PDA zabitych,

2. - spolszczenie jest w "kioskach",

3. - w menu gł/opcje (grafiki)/ włącz-wyłącz dynamiczne oświetlenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kod do drugich drzwi w x19

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

 

Wczoraj znalazlem PDA z kodem, ale za tymi drzwiami g*** jest: troche amunicji i apteczek ... ciekawe co z pozostałymi dwoma ...
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja przed chwilą wróciłem sie do Prypeci na stadion po załadowaniu save i spotkałem tylko 3 kolesi z RPG,anomalie i pseudo-gianta ktory wszedł w anomalie i sie rozsypał.

Czy ktoś widział tam coś ciekawego, pamietam że ktoś tam widział szczury, ale coś jeszcze ?

Może to jest jakoś losowo generowane, nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ultra Graphics Mode

stworzony przeze mnie i RaFFa do bety, uplodowany teraz przez Soetdjur z Niemiec jako oficjalny MOD do STALKERA.

http://stalker.filefront.com/file/Ultra_Graphics_Mode;78151

 

http://board.oblivion-lost.de/showthread.php?t=9725 -wątek OL.

 

 

CO do kodów do drzwi:

342089 - otwiera 1 drzwi w środku Brain Scorcher

1287975 -otwiera drzwi w Red Forest przed wejściem do Scorcher, ammo i apteczki, nic specjalnego

1243, 9525 -lab w Dark VAlley

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

wykonuje zadanie dla frakcji "Duty". Miejsce "Army Warehouse", cel najpierw zabić snajpera, następnie pomoc przy szturmie na frakcje "Freedom". Pierwsza część zadania wykonana, wracam do "zleceniodawcy" i otrzymuje 4000 Rubli wynagrodzenia, i propozycje już wcześniej przeze mnie wspomnianego "supportu" przy szturmie. Przyjmuje je, wykonuje wszystkie podpunkty (ściągam snajperów, zabijam Lukasha), i zgodnie z ostatnim podpunktem wracam po wynagrodzenie. Co się okazuje? „Duty" strzela do mnie, jak tylko się pojawię w ich pobliżu, więc nie mogę zakończyć zadania. Czy jest to pewnego rodzaju "bug", czy też przedstawiciel "Duty", zrobił mnie w przysłowiowego "cciach!a"?

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1: Chciałem rozwiązać questa w którym trzeba odnależć karabin rodowy , po dotarciu do zaznaczonego miejsca nic nie znalazlem , szukałem dosyc dokładnie i w pewnej odległosci od punktu na mapie. Gdzie znajduje sie ten karabin? (moze nie miałem szczęscia albo to bug)

 

2: Jantar - quest ze snorkami (przyniesc częsci ciała snorka) , zabiłem ich juz z 15 i zaden nic nie ma O_o. Zabijac dalej do skutku czy darowac sobie (kolejny bug)

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1: Chciałem rozwiązać questa w którym trzeba odnależć karabin rodowy , po dotarciu do zaznaczonego miejsca nic nie znalazlem , szukałem dosyc dokładnie i w pewnej odległosci od punktu na mapie. Gdzie znajduje sie ten karabin? (moze nie miałem szczęscia albo to bug)

 

2: Jantar - quest ze snorkami (przyniesc częsci ciała snorka) , zabiłem ich juz z 15 i zaden nic nie ma O_o. Zabijac dalej do skutku czy darowac sobie (kolejny bug)

1. zadem bug, ten karabin to double barreled shot (chyba) i gdzies tam jest (przynajmniej u mnie na 1.0 był)

2.jw. ja znalezłem dość szybko. po prostu nie we wszystkich snorkach jest ich czesc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FanEk tam jest napisane, że Dynamic Sky moze nie wszystkim się podobać... niby czemu? moze mi ktoś to wytlumaczyć, bo mialem ochote zainstalować ten MOD ;] wygląda na pozytywny... aha i jeszcze pytanko ... Czy po zainstalowaniu tego MODa liczba FPSów spada? dzieki za odp. i pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1: Chciałem rozwiązać questa w którym trzeba odnależć karabin rodowy , po dotarciu do zaznaczonego miejsca nic nie znalazlem , szukałem dosyc dokładnie i w pewnej odległosci od punktu na mapie. Gdzie znajduje sie ten karabin? (moze nie miałem szczęscia albo to bug)

 

2: Jantar - quest ze snorkami (przyniesc częsci ciała snorka) , zabiłem ich juz z 15 i zaden nic nie ma O_o. Zabijac dalej do skutku czy darowac sobie (kolejny bug)

 

Musisz zejsc jakby do takiego tunelu ggdzie sa anomalie elektryczne i tam poskakac troche az dotrzesz do kontenera w ktorym znajduje sie poszukiwana bron ...

a co do swojego podpisu to masz niestety racje ..

 

1: Chciałem rozwiązać questa w którym trzeba odnależć karabin rodowy , po dotarciu do zaznaczonego miejsca nic nie znalazlem , szukałem dosyc dokładnie i w pewnej odległosci od punktu na mapie. Gdzie znajduje sie ten karabin? (moze nie miałem szczęscia albo to bug)

 

2: Jantar - quest ze snorkami (przyniesc częsci ciała snorka) , zabiłem ich juz z 15 i zaden nic nie ma O_o. Zabijac dalej do skutku czy darowac sobie (kolejny bug)

 

Musisz zejsc jakby do takiego tunelu ggdzie sa anomalie elektryczne i tam poskakac troche az dotrzesz do kontenera w ktorym znajduje sie poszukiwana bron ...

a co do swojego podpisu to masz niestety racje ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...