LPKorn3324 Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 26 ;) cos ok 1 w nocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bio Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 przynosze nowe nowiny, na forum gsc ktoś znalazł Poltergeist na powierzchni i nie jako kule ognia tylko normalną postać. Miał włożony "artefact hunter" to przyciąga różne mutanty, tak samo ktoś widział z tym artefaktem stado Rodentów w liczbie około 50 w okolicach Army Warehouse, no kurcze :D http://www.stalker-game.com/en/?page=poltergeist http://www.gsc-game.com/index.php?t=commun...6&sec_id=11 a gdzie znaleźć "arte/ifact hunter" ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LCC Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgadza się dzisiaj w nocy ale już tak napisałem dla przypomnienia :) No i żeby rozpocząć wreszcie grę :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dnb111 Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 po zainstalowaniu 1.0001 i moda realityenhancementbeta 3 gra tnie mi sie jak poje... tez tak mieliscie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolski Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 (edytowane) Witam, mam problem z misją "Destroy the group of bandits at the Agroprom". Chodze już dość długo i zabijam w rejonie Agroprom ale nie mogę skończyć tej misji. Czy jest jakieś konkretne miejsce obozowania dżentelmenów, których musze zlikwidować, czy też mam czesać cały level. Prosze o pomoc. Z góry dziękuję. Pozdrawiam karolski Edytowane 25 Kwietnia 2007 przez karolski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 Shader Mod "Here they are! 20% faster, 200% better and just plain badass! So, I announce the first release of the NEW Float32. Now go have fun and get a towel and some wetnaps. FLOAT32 RELEASE Full reflection vector calculations, better bump mapping, real specular effects! All this detail improvement costs nothing in framerate and you will get 20% better framerate than before if not more! Shadows are soft and no longer jagged and the overall graphical quality has been vastly improved. I am not posting screenies as it does no justice. Download it and see for yourself! IMPORTANT FOR ATI USERS! There is an error within the shadows. GSC screwed up and did not support hardware shadows with ati hardware. I removed the software shadows from the script to clean it up since nobody who is using full dynamic should be using software shadow. Well, this broke ATI support and I forgot to fix it. So when you install the shaders, delete "shadow.h" and you should be fine. If you have the entire game extracted, then replace "shadow.h" with the stock one after installing my shaders. I am working on a fix for you ATI folks to enjoy hardware shadows! Expect it within the next few days" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qqrydza Napisano 25 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 25 Kwietnia 2007 Shader Mod Jak dla mnie to tylko obcięte detale w opcjach graficznych i jako bonus zmieniona klawiszologia. No ale może ktoś się czegoś dopatrzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość markee Napisano 26 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2007 po zainstalowaniu 1.0001 i moda realityenhancementbeta 3 gra tnie mi sie jak poje... tez tak mieliscie? Tak, ale zrobiłem kilka razy defragmentacje dysku i już tak nie przycina. Gram na 1024, medium i podniosłem troche suwak od AA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
logray Napisano 26 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2007 (edytowane) mam problem z misją "Destroy the group of bandits at the Agroprom". » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Z tego co pamiętam to byli w podziemiach. Tam gdzie się szukało kryjówki z informacjami o Strieloku. Edytowane 26 Kwietnia 2007 przez logray Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v1ru5 Napisano 26 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2007 dajcie screena z tego shader moda jak to wyglada. Wiadomo cos wiecej na temat kolejnego patcha? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 26 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2007 Jak dla mnie to tylko obcięte detale w opcjach graficznych i jako bonus zmieniona klawiszologia. No ale może ktoś się czegoś dopatrzy. zgadza sie ale ten plik user.ltx to jest jakas lipa po prostu, ja tam wpakowałem swoje ustawienia; liczy sie to co jest w gamedata; u mnie imho działa szybciej, a wygląda ... jestem w czerwonym lesie wiec moge powiedziec tyle, że kamienie są lepsze nic poza tym. http://board.oblivion-lost.de/showpost.php...mp;postcount=13 - FOtki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.PaVLo. Napisano 26 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2007 (edytowane) czy zachowana musi być struktura katalogów, czyli C:\program files\THQ\STALKER\.... czy może być tak jak u mnie D:\gry\THQ\STALKER\.... ??? bo chyba ten mod mi nie działa :/ albo prośba, aby ktoś napisał co trzeba zrobić po kolei, żeby to zadziałało :wink: // druga linia w fsgame.ltx zmieniona i nadal bez zmian (patcha mam) Edytowane 26 Kwietnia 2007 przez .PaVLo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaZZeo Napisano 26 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2007 Ja wiem, wiem - było duzo takich postów. Ale wertować 150 stron... Powiedzcie mi, na jakie detale bede mógł sobie pozwolic grając w Stalkera? Bo jeśli na medium będzie mi ciąć, to chyba nie mam po co kupować gry. <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FanEk Napisano 26 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 26 Kwietnia 2007 Ja wiem, wiem - było duzo takich postów. Ale wertować 150 stron... Powiedzcie mi, na jakie detale bede mógł sobie pozwolic grając w Stalkera? Bo jeśli na medium będzie mi ciąć, to chyba nie mam po co kupować gry. <_< z 1gb ramu i 7600GT - full dynamic lighting, detale medium/high . gra lubi 2gb ramu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość markee Napisano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 2007 z 1gb ramu i 7600GT - full dynamic lighting, detale medium/high . gra lubi 2gb ramu. U mnie tnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piet Napisano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 2007 (edytowane) Dla lubiacych eksperymenty: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1627 Sorry, juz bylo;) Edytowane 27 Kwietnia 2007 przez Piet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martinii Napisano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 2007 Bylo - na tej stronie, 6 post od gory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LPKorn3324 Napisano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 2007 U mnie tnie. u mnie doczytuje ;p NAJWAŻNIESZĄ opcją jest wielkość tekstrur- u mnie jak mam pasek na 50% to gra ładuje sie szybko i po 5 sek od załadowania poziomu mogę już komfortowo grać szkoda tylko, że wtedy jakość textur jest biedna; jak dam na ok 70% to jest już bogato ale pierwsze 3-4 min gry to jest niczym gothic 3 czyli 5 sek gry 20 sek dogrywania póxniej juz jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość hooded man Napisano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 2007 (edytowane) z 1gb ramu i 7600GT - full dynamic lighting, detale medium/high . gra lubi 2gb ramu. ciekawe jakim cudem... u mnie na full dynamic range i detalach low-med (oczywiscie bez aa anizo i sun shadows) gra jest na pograniczu 25 klatek na otwartych przestrzeniach i od niegrywalnosci jest maly wlosek, ramu nie brakuje ale co z tego jak gpu wyraznie nie wyrabia. Edytowane 27 Kwietnia 2007 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
q8ic Napisano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 2007 ciekawe jakim cudem...Takim ? GeForce7600 256Mb (500Mhz/420Mhz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 2007 u mnie doczytuje ;p NAJWAŻNIESZĄ opcją jest wielkość tekstrur- u mnie jak mam pasek na 50% to gra ładuje sie szybko i po 5 sek od załadowania poziomu mogę już komfortowo grać szkoda tylko, że wtedy jakość textur jest biedna; jak dam na ok 70% to jest już bogato ale pierwsze 3-4 min gry to jest niczym gothic 3 czyli 5 sek gry 20 sek dogrywania póxniej juz jest ok.Wyłącz prefetchowanie , to extremalnie wydłuża wczytywanie gry i powoduje znacznie większe zacięcia. Ja grałem na full texturach , 1min połaziłem i zapodałem save od nowa i zero zacięć. Silnik jest po prostu jakiś zryty zamiast zabierać ram systemowy to korzysta ze swapa i robi go na potęge. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZielonyTBG Napisano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 2007 Wyłącz prefetchowanieA gdzie się to wyłącza :oops: :oops: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sideband Napisano 27 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 27 Kwietnia 2007 Tutaj masz jak to zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZielonyTBG Napisano 28 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 28 Kwietnia 2007 Dzięki Sideband.Dopisałem "-noprefetch" w ścieżce (jeśli dobrze zrozumiałem,bo jeśli chodzi o angielski to jestem zielony) ale jakiejś specjalnej różnicy się nie dopatrzyłem. I pytańko:czy można usunąć z gry noc.Chodzi mi o granie tylko przy pięknym słońcu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzi Napisano 29 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 29 Kwietnia 2007 Od paru dni grywam w tą gierkę i jest całkiem fajna :) Niestety brakuje mi pamięci i jestem zmuszony grać na ustawieniach 1024x768 low wtedy gra się super bo jest idealnie z płynnością. Na medium niestety mimo iż mam ok 40-50fps to gra mi doczytuje zbyt często co nie daje grać... Ale co się dziwić mam tylko 1GB ramu a do tej gry to z tego co wyczytałem to 2GB by było optymalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AveVanHell Napisano 29 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 29 Kwietnia 2007 Taa. Jak zrobię tekstury na max to zużycie pamięci sięga 2Gb. Ale nie doczytuje jeszcze ,czyli można grać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FanEk Napisano 29 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 29 Kwietnia 2007 Od paru dni grywam w tą gierkę i jest całkiem fajna :) Niestety brakuje mi pamięci i jestem zmuszony grać na ustawieniach 1024x768 low wtedy gra się super bo jest idealnie z płynnością. Na medium niestety mimo iż mam ok 40-50fps to gra mi doczytuje zbyt często co nie daje grać... Ale co się dziwić mam tylko 1GB ramu a do tej gry to z tego co wyczytałem to 2GB by było optymalnie.Możesz grać 1024, textury 70%, reszta na max, ustaw swapa na 2gb , u mnie płynnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JORDAN 23 Napisano 29 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 29 Kwietnia 2007 Właśnie skończyłem zadanie związane z odszukaniem "dokumentów" znajdujących sie w laboratorium i musze napisać, że jak narazie to najfajniejsze zadanie, lokacja i wogóle: grając w nocy można sie przestraszyć : samych dziwnych odgłosów, skowytów zmutowanych ludzi, dźwięków spadających beczek, itd...wogóle jak narazie to najmroczniejsze miejsce ;D i najfajniejsza misja, gram krótko wiec pewnei dużo zostało grania, Gierka jest naprawde bardzo fajna i co najważniejsze wciągająca z każdą godziną minutą gierka jest coraz ciekawsza i ta swoboda wykonywania zadań, penetracji poszczególnych lokalizacji, jednym słowem = przygodówka + shooter dla mnie naprawde bomba !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orzi Napisano 29 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 29 Kwietnia 2007 Możesz grać 1024, textury 70%, reszta na max, ustaw swapa na 2gb , u mnie płynnie. Zmieniłem rozmiar pliku wymiany na początkowy 2GB max 4GB i aż mi szczęka opadła i dalej nie wieże jak ta gra teraz działa :P Rozdzielczość 1440x900 (mam panorame) wszystko na maxa tekstury tylko 3/4 oświetlenie to ostatnie i gra jak już się wczyta to praktycznie nie doczytuje. Rewelacja frapsem mam ok 33-37fps. Jakich używasz sterowników do tej gry ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
overacst Napisano 29 Kwietnia 2007 Zgłoś Napisano 29 Kwietnia 2007 Panowie czy juz ktos odkryl jak wejsc na zaplecze baru tam gdzie Garik pilnuje i mowi ze tam niemoge zajzec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...