Skocz do zawartości
LCC

S.t.a.l.k.e.r. - Shadow Of Chernobyl

Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj macie zawsze najświeższe info o Prypeci

Najnowsze zdjęcia z osiedla podczas zimy:

 

http://www.pripyat.com/en/visit_in_an_area.../02/06/532.html

 

PANORAMA PRYPECI (widać także anteny)

http://www.pripyat.com//sm/site/photogalle.../313/2080_3.jpg

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już wam mówię, że jeśli siły wyższe mi na to pozwolą, to w wakacje jadę na "tripa" do Prypeci i okolicach. Pieniędzy wiele nie trzeba, bo tam jest dość tanio w porównaniu z naszymi cenami. Najwięcej pewnie mnie wyniesie dojazd do granicy :D Biorę aparat i będę szalał jako stalker uzbrojony w teleobiektyw ;]

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strasznie niestabilna ta beta po sieci :/ nie wiem czy przy graniu z kluczem też tak jest, ale po hamachi gra rozłącza, wiesza się podczas ładowania czasem itp. o lagu to nie wspomnę. Mam nadzieję że w pełnej wersji będzie lepiej bo nie chciałbym wyrzucić pieniędzy w błoto. Przy okazji orientuje się ktoś gdzie najtaniej kupić przez internet? Na razie najtaniej widziałem w ultima.pl 99zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Jedyne co mi "nie pasi" w tych screenach to ta masakrycznie błyszcząca się ziemia. Nie wiem jak u was, ale u mnie w mieście ani beton ani asfalt nie jest polany warstwą lakieru :D Przez to gra wygląda "plastikowo". No i na niektórych screenach to wygląda bardziej jak Gothic czy Oblivion niż STALKER ;] Ale rzecz gustu...

Szczerze: waliło na tym cfg plastikiem ;p. Tez mi to nie odpowiada ale jedna opcja mozna to zmienic ;).

A na pytanie yuucOm'a mogę odpowiedzieć, że jeśli full by tak wyglądał i tak chodził to się nie obrażę. Nigdy nie spadło poniżej 30fps.

qqrydza a mógł bym oblookac Twoj cfg ? ;) Nie waliło az tak plastikiem i w ogole wszystko ladnie wygladało a jak jeszcze chodzi <30 fps to bardzi go chce :D.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ma ktos config LTX na którym jedzie mizaga Miazga82 ???

Tu link 2513297[/snapback]

Szczerze: waliło na tym cfg plastikiem ;p. Tez mi to nie odpowiada ale jedna opcja mozna to zmienic ;).

qqrydza a mógł bym oblookac Twoj cfg ? ;) Nie waliło az tak plastikiem i w ogole wszystko ladnie wygladało a jak jeszcze chodzi <30 fps to bardzi go chce :D.

Oczywiście, wystarczy zmienic r2_gloss_factor na 0 (zakres wartości od 0-10) Przy 10 wfekt najmocniejszy.

 

Edit: widze, że nikogo nie zainteresowały teksty jakie zamieściłem w tym poście. Nie są to żadne wymysły, ani stuff z jakiejś oficjalnej lub fan'owskiej strony. To są rzeczy, które można znaleźć w naszej ukochanej becie. Jest tam tego o wiele wiele więcej, wystarczy poszukać ... między innymi, opisy wszystkich misji, artefaktów, lokacji, itemów i broni, które będą w grze ;)

Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Szawel uważaj bo Cię tam wpuszczą. Trzeba mieć przepustkę a zdobyć ją to jest problem... to już nie te czasy, że się da w łapę.

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Szawel

Jak wrócisz z tripa to powiedz czy zauważyłeś jakieś zmiany na skórze badź czy włosy Ci nie wypadają ;). Acha jeszcze mógłbyś jakiegoś podgrzybka znaleźć to byś się do rekordu ginesa przy okazji załapał :P.

Tylo się nie obrażaj tak sobie żartuję ;)

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te radary naprawde miażdżą. Nie chciałbym mieszkać koło takiej konstrukcji. Zresztą nikt nie wie do czego tak naprawdę służyły (to są tylko domysły).

Ciekaw jestem czy bedzie je mozna zbadać w grze (wejść na nie ;p).

 

edit

Jak bawicie sie jeszcze w cfg to sprawdzcie to http://raff.pop.e-wro.pl/STALKER.pl-cfg.rar

Właśnie grałem na tym cfg i mi nie przypasiło ;p. Fpsy w normie (powyzej 30) ale dla mnie wyglada to gorzej i to co miałem w defie ;). Odbicia swiateł mi sie podobały ale od ogniska waliło takim swiatłem ze hoho. W sumie to tylko to mi nie pasowało (taki overbright przy ogniskach i niebo już nie jest takie ładne jak z defa :P). Troche kolory w dzień zbyt 'pomarańczowe' ale to łatwo mozna zmienic. No i imo każdy jak juz stostuje to cfg to powinien dostosować sobie sam gamme, brightness i contrast bo przynajmniej na moim monitorze to było strasznie ciemno na początku ;). Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłączyłem blur i ... no właśnie co jeszcze? :-D Za podstawę posłużył mi plik panów Miazgi i FanKa Także w dużej mierze jest to Ich pliczek.

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
_preset Extreme

ai_ignore_actor off

ai_use_torch_dynamic_lights on

unbindall

bind left kLEFT

bind right kRIGHT

bind up kUP

bind down kDOWN

bind jump kSPACE

bind crouch kLCONTROL

bind accel kLSHIFT

bind sprint_toggle kX

bind forward kW

bind back kS

bind lstrafe kA

bind rstrafe kD

bind llookout kQ

bind rlookout kE

bind cam_1 kF1

bind cam_2 kF2

bind cam_3 kF3

bind cam_4 kF4

bind cam_zoom_in kADD

bind cam_zoom_out kSUBTRACT

bind torch kL

bind night_vision kN

bind wpn_1 k1

bind wpn_2 k2

bind wpn_3 k3

bind wpn_4 k4

bind wpn_5 k5

bind wpn_6 k6

bind artefact k7

bind wpn_next kY

bind wpn_fire mouse1

bind wpn_zoom mouse2

bind wpn_reload kR

bind wpn_func kV

bind wpn_firemode_prev k9

bind wpn_firemode_next k0

bind pause kPAUSE

bind drop kG

bind use kF

bind scores kTAB

bind chat kCOMMA

bind chat_team kPERIOD

bind screenshot kF12

bind quit kESCAPE

bind console kGRAVE

bind inventory kI

bind buy_menu kB

bind skin_menu kO

bind team_menu kU

bind active_jobs kP

bind map kM

bind contacts kH

bind vote_begin kF5

bind vote kF6

bind vote_yes kF7

bind vote_no kF8

bind speech_menu_0 kC

bind speech_menu_1 kZ

bind use_bandage kRBRACKET

bind use_medkit kLBRACKET

cam_inert 0.

cam_slide_inert 0.25

cdkey XXXX-XXXX-XXXX-XXXX

cl_calculateping 0

cl_cod_pickup_mode 1

cl_dynamiccrosshair on

cl_leave_tdemo 0

cl_show_hit_sectors 1

dbg_dump_physics_step 1

dbg_show_ani_info 1

g_always_run on

g_autopickup on

g_backrun on

g_corpsenum 10

g_eventdelay 0

g_game_difficulty gd_master

g_god on

g_unlimitedammo on

hud_crosshair on

hud_crosshair_dist off

hud_draw on

hud_fov 0.45

hud_info on

hud_weapon on

lua_gcstep 10

mm_mm_net_srv_dedicated off

mm_net_con_publicserver off

mm_net_con_spectator 20

mm_net_con_spectator_on off

mm_net_player_name qqrydza

mm_net_srv_gamemode Deathmatch

mm_net_srv_maxplayers 32

mm_net_srv_name qqrydzanet

mm_net_srv_reinforcement_type 0

mm_net_weather_rateofchange 0.

mouse_invert off

mouse_sens 0.12

mt_ai_vision on

mt_alife on

mt_bullets on

mt_detail_path on

mt_level_path on

mt_level_sounds on

mt_object_handler on

mt_particles off

mt_script_gc on

mt_sound_player on

net_cl_icurvesize 0

net_cl_icurvetype 0

net_cl_interpolation 0.

net_cl_log_data off

net_cl_pending_lim 3

net_cl_update_rate 35

net_dedicated_sleep 5

net_dump_size off

net_sv_log_data off

net_sv_pending_lim 3

net_sv_update_rate 30

ph_break_common_factor 0.01

ph_frequency 100.00000

ph_gravity 19.62

ph_iterations 38

ph_rigid_break_weapon_factor 1.

ph_timefactor 1.

ph_tri_clear_disable_count 10

ph_tri_query_ex_aabb_rate 1.3

psp_cam_offset 0.000000,0.000000,0.000000

r1_dlights on

r1_dlights_clip 75.

r1_glows_per_frame 16

r1_lmodel_lerp 0.33

r1_pps_u 0.

r1_pps_v 0.

r1_ssa_lod_a 64.

r1_ssa_lod_b 48.

r1_tf_mipbias 0.

r2_aa on

r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000

r2_aa_kernel 0.5

r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000

r2_allow_r1_lights off

r2_dhemi_count 5

r2_dhemi_scale 1.5

r2_dhemi_smooth 1.

r2_exp_donttest_uns on

r2_exp_splitscene off

r2_gi off

r2_gi_clip 0.001

r2_gi_depth 2

r2_gi_photons 30

r2_gi_refl 0.1

r2_gloss_factor 3.

r2_ls_bloom_fast off

r2_ls_bloom_kernel_b 0.7

r2_ls_bloom_kernel_g 3.

r2_ls_bloom_kernel_scale 0.8

r2_ls_bloom_speed 100.

r2_ls_bloom_threshold 0.25

r2_ls_depth_bias -0.0003

r2_ls_depth_scale 1.00001

r2_ls_dsm_kernel 0.7

r2_ls_psm_kernel 0.7

r2_ls_squality 1.

r2_ls_ssm_kernel 0.7

r2_mblur 1.

r2_parallax_h 0.5

r2_slight_fade 0.3333

r2_ssa_lod_a 64.

r2_ssa_lod_b 48.

r2_sun on

r2_sun_depth_far_bias 0.

r2_sun_depth_far_scale 1.

r2_sun_depth_near_bias 0.00001

r2_sun_depth_near_scale 1.

r2_sun_details off

r2_sun_focus on

r2_sun_lumscale 3.

r2_sun_lumscale_amb 1.

r2_sun_lumscale_hemi 1.

r2_sun_near 12.

r2_sun_near_border 0.75

r2_sun_tsm on

r2_sun_tsm_bias -0.01

r2_sun_tsm_proj 0.3

r2_tf_mipbias 0.

r2_tonemap on

r2_tonemap_adaptation 1.

r2_tonemap_amount 0.9

r2_tonemap_lowlum 0.0001

r2_tonemap_middlegray 0.5

r2_wait_sleep 0

r2_zfill off

r2_zfill_depth 0.5

r2em 2.2

r__d_tree_w_amp 0.005

r__d_tree_w_rot 10.

r__d_tree_w_speed 1.

r__d_tree_wave 0.100000,0.010000,0.110000

r__detail_density 0.2

r__detail_l_ambient 0.9

r__detail_l_aniso 0.25

r__geometry_lod 1.

r__lsleep_frames 10

r__ssa_glod_end 64.

r__ssa_glod_start 256.

r__supersample 2

r__tf_aniso 16

r__wallmark_shift_pp 0.0001

r__wallmark_shift_v 0.0001

r__wallmark_ttl 300.

rs_c_brightness 0.8

rs_c_contrast 0.7

rs_c_gamma 1.

rs_cam_pos off

rs_fullscreen on

rs_occ_draw off

rs_occ_stats on

rs_refresh_60hz off

rs_skeleton_update 32

rs_stats off

rs_v_sync off

rs_vis_distance 1.

show_wnd_rect 0

show_wnd_rect_all 0

snd_acceleration on

snd_cache_size 16

snd_efx on

snd_freq 44khz

snd_model High

snd_stats off

snd_stats_ai_dist off

snd_stats_info_name off

snd_stats_info_object off

snd_stats_max_dist off

snd_stats_min_dist off

snd_targets 24

snd_volume_eff 1.

snd_volume_music 0.25

start_time_single 1.4.24 7:29:16.900

sv_anomalies_enabled 0

sv_anomalies_length 3

sv_artefact_respawn_delta 30

sv_artefact_stay_time 3

sv_artefacts_count 10

sv_auto_team_balance 0

sv_auto_team_swap 0

sv_bearercantsprint 1

sv_client_reconnect_time 60

sv_console_update_rate 1

sv_dedicated_server_update_rate 45

sv_dmgblockindicator 0

sv_dmgblocktime 0

sv_forcerespawn 0

sv_fraglimit 0

sv_friendly_indicators 0

sv_friendly_names 0

sv_friendlyfire 1.

sv_hail_to_winner_time 7000

sv_ignore_money_on_buy 0

sv_pda_hunt 0

sv_pending_wait_time 10000

sv_reinforcement_time 0

sv_remove_corpse 1

sv_remove_weapon 1

sv_returnplayers 1

sv_rpoint_freeze_time 0

sv_shieldedbases 1

sv_spectr_firsteye 0

sv_spectr_freefly 0

sv_spectr_freelook 0

sv_spectr_lookat 0

sv_spectr_teamcamera 0

sv_statistic_collect 1

sv_statistic_save_auto 0

sv_timelimit 0

sv_vote_enabled 0

sv_vote_participants 0

sv_vote_quota 0.51

sv_vote_time 1.

sv_warm_up 0

texture_lod 0

time_factor_single 10.

use_scripts_in_goap 1

vid_bpp 32

vid_mode 1024x768

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prypec/index.php

 

Wrrr mi stalker raczej nie bedzie chodzil a jesli bedzie to pokaze mi tylko slideshow :(

 

Jak oglada sie te zdjecia to az chce sie juz zagrac w stalkera lub pojechac tam i troche zwiedzic ta strefe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wcześniej zapodał mapę terenu z Stalkera

i ponoć miał on być dość dokładnie odwzorowany ,

zauważyłem jeden dość duży błąd , wedle mapy z gry miasto Prypeć

znajduje się na południe od Elektrowni :) według GoogleEarth na północny zachód

ot taki drobiazg ,może chłopaki z GSC mieli słabe oceny z gegry :/

zresztą porównajcie sami to widać parę innych różnic w rozmieszczeniu lokacji .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja już zaczynam się modlić aby zabezpieczyki, zakodowali dostęp do zmiany configu... dlatego żeby wszyscy mieli i widzieli jednakową grafę, a nie kraina ozz i real czarnobyl.

Wysoka konfigurowalnosc tej gry to ogromna zaleta, Quaki zawsze tez byly bardzo konfigurowalne, a nie szkodzilo to rozrywce multiplayerowej dlatego, ze modyfikacja okreslonych opcji byla niemozliwa w trybie multi (cheat protected command), a w single jak najbardziej. Tylko niech panowie od STALKERa wprowadza taki mechanizm i wybiora opcje, ktorych nie mozna zmieniac i wszystko gra :)

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wyprawy to wbić się jakoś na pewno idzie, skoro ludzie tam oszabrowali sporo i są wpuszczani inni żeby popstrykać foty. Na bank jakieś zezwolonko trzeba mieć, ale przecież wszystko można załatwić. Muszę się dokładnie zorientować jak to by wyglądało. Mam mail do tego kola co tam był, więc wypytam co i jak z papierkami trzeba pozałatwiać.

 

A co do lokacji to tu macie jak w paszcze mapę:

Dołączona grafika

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mario2k ten screen z mapą, który zapodałem to tyczy się tylko i wyłącznie do MP, obiekty są odwzorowane bardzo dobrze jednak ich usytuowanie na mapie jest fałszywe. W SP zarówno obiekty jak i lokacje będą tak jak w realu - tak jak to widzisz w Googlach. Sządzę, że swoją podróż zaczniemy od północy albo od zachodu zmieżając na południe ku Elektrowni. Chociaż na screenach nie widziałem rzeki Prypeci co mnie intryguje.

 

@Szawel, ja też planuje wypad do Strefy, może nawet w te wakacje.

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logicznie myśląc, jeśli reaktor ma być to i rzeka musi. Przecież cała elektrownia jest nad zalewem czy rozlewiskiem jak zwał tak zwał, A sam reaktor zaledwie kilkadziesiąt metrów od zalewu i kilkaset metrów od rzeki. Jak by nie patrzeć od wschodu i północy elektrownia jest otoczona wodą.

 

P.S. Coś mi się wydaje, że widziałem screen z mostem kolejowym, a taki most widzę na północny wschód od elektrowni nad rzeką. Szukam...

 

Edit:Więcej mostów kolejowych nie widzę w okolicy na google.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz np. w alphie 1154 było debilnie pokazane z jednej strony mapy Elektrownia a po drugiej Prypeć. W takim razie musielibyśmy ropocząć jazdę od drogi z Prypeci do Elektrowni która ma się nijak do tego co było w alphie 1154 czyli jakieś tory kolejowe, nasypy, wąwozy czy małe wiejskie domki. Między Elek. a Pryp. jest tylko jakieś 2 km odległości.

 

Aha co do stacji kolejowej to w realu znajduje się ona tuż nad Elektrownią (przylega do niej) tamtędy zwozili pręty i wywozili odpady. Wiemy, że w grze (mamy to w MP) będzie stacja kolejowa, ale także nasyp na którym stoi rozwalony pociąg... czy są one koło siebie szczerze wątpię wiec zaczynam się bać czy będzie tak jak w realu ;) Ale jesli zaczniemy podróż od zachodu to przejdziemy obok tego nasypu z pociągiem a później, po wielu perypetiach, dojdziemy do stacji kolejowej i samej elektrownii. Takie rozwiąznie jest najlepsze i co najwazniejsze pokrywa się z realem.

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomogę Ci, nie znajdziesz jej bo ona jest wymyślona :)

Dlaczego? Z prostego powodu, koło fabryki są blokowiska więc musiałoby to być na Prypeci jednak na osiedlu nie ma takiej fabryki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezu, przeciez nikt nie mowil ze strefa bedzie w 100% odwzorowana. i nawet dobrze, myslicie ze po okolicach czarnobyla na prawde biegaja bloodsuckery i teren jest tak bardzo zroznicowany i nasycony tysiacem budynkow? gdyby wiernie oddali teren to ciekawe miejsca w grze ograniczyly by sie do elektrowni i miasta Pripyat (czy jak kto woli Prypec), ja dziekuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej w MultiPlayer będziemy mieć mapki/poziomy:

[level_maps_mp]

fog_net

testers_mp_agroprom

testers_mp_atp

testers_mp_factory

testers_mp_lost_village

testers_mp_military_1

testers_mp_railroad

testers_mp_rostok

testers_mp_workshop

;testers_mp_military_2

;testers_mp_bath

;testers_mp_garbage

;testers_mp_prypiat

;testers_mp_darkvale

a w Singlu:

[level_maps_single]

L01_escape

L02_garbage

L03_agroprom

L03u_agr_underground

l04_darkvalley

l04u_LabX18

L05_bar

L06_rostok

l07_military

l08_yantar

l10_radar

l11_pripyat

l12_stancia

l12_stancia_2

l12u_control_monolith

l12u_sarcofag

Także wygląda, że będzie można połazić tam gdzie jest radar ;) (a może się mylę ;)). Nie każdy poziom będzie miał swoją mapkę, niektóre będą na tych samych mapkach, ale będą mapki dla Singla:

ui_global_map (globalna dla menu najprawdopodobniej) i map_ui_map_escape (jakaś interfejsu użytkownika)

 

map_escape

map_garbage

map_agroprom

map_agr_underground

map_darkvalley

map_labx18_map

map_bar

map_rostok

map_military

map_yantar

map_mind

map_radar

map_pripyat

map_aes_1

map_deadcity

map_selo

i jakieś testowe teraz są: 'map_andy_test' i 'map_test' zdefiniowane ;)

 

i dla Multi:

map_mp_fog_net

map_mp_agroprom

map_mp_atp

map_mp_bath

map_mp_darkvalley

map_mp_factory

map_mp_garbage

map_mp_lost_village

map_mp_military_1

map_mp_military_2

map_mp_prypiat

map_mp_railroad

map_mp_rostok

map_mp_workshop

 

pozdrawiam,

Edytowane przez Payti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz coś na ząb - mapy wyciągnięte z textur z Multi z naszej Betki ;)

 

post-5623-1171815131_thumb.jpg post-5623-1171815188_thumb.jpg post-5623-1171815224_thumb.jpg

post-5623-1171815240_thumb.jpg post-5623-1171815270_thumb.jpg post-5623-1171815297_thumb.jpg

post-5623-1171815320_thumb.jpg post-5623-1171815348_thumb.jpg post-5623-1171815380_thumb.jpg

 

Nazwy plików mapek w kolejności od lewej do prawej i następnie przeskok o wiersz to:

 

map_mp_agroprom.jpg (599,23k)

map_mp_atp.jpg (680,37k)

map_mp_factory.jpg (621,88k)

map_mp_fog_net.jpg (195,66k)

map_mp_lost_village.jpg (612,86k)

map_mp_military_1.jpg (703,67k)

map_mp_railroad.jpg (629,75k)

map_mp_rostok.jpg (244,15k)

map_mp_workshop.jpg (1,02mb)

 

Ciekawe czy da się dopasować ten teren do zdjęć z Google Earth (choć nie sądzę bo to z Multi jest) ....

 

Pozdrawiam,

Edytowane przez Payti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dlatego, że gdy budowano elektrownie, miasto Prypeć jeszcze nie istniało, a najbliższą mieściną był Czarnobyl. Prypeć "istniało" zaledwie 16 lat. Od powstania w 1970r do katastrofy w 1986r.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lizardus

 

Było już o tym , Prypeć powstała po Elektrowni jako osiedle energetyków

jak zaczeli budować elektrownie

to najbliższą wioską był oddalony na południe pare km Czarnobyl

stąd nazwa elektrowni.

 

Co do map mp i sp

to raczej będą owe mapy zbliżone , robili by całkiem nowe i odmienne mapy do multi ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...