Skocz do zawartości
LCC

S.t.a.l.k.e.r. - Shadow Of Chernobyl

Rekomendowane odpowiedzi

Na tym configu i moim sprzęcie śmiga mi od 25 do 80 fps, trochę mało, gra ma naprawdę wymagania, no ale za to syci wyglądem. Klimat miażdży, te jęki, anomalie, aghhrrr... aż ciary przechodzą :D Ta produkcja będzie wielka :D

Edytowane przez janio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...Klimat miażdży, te jęki, anomalie, aghhrrr... aż ciary przechodzą :D Ta produkcja będzie wielka :D

Obyś się nie mylił <_<

Ja mam pewne obawy o których juz pisałem ale chciałbym nie mieć racji :wink:

W końcu troche się czekało na tą produkcje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miazga stokrotne dzieki, r2_sun_lumscale zadziałało, ustawiłem na 2 i jest elegancko teraz !

LCCzajrzyj tu 2511887[/snapback]

Na tym configu i moim sprzęcie śmiga mi od 25 do 80 fps, trochę mało, gra ma naprawdę wymagania, no ale za to syci wyglądem. Klimat miażdży, te jęki, anomalie, aghhrrr... aż ciary przechodzą :D Ta produkcja będzie wielka :D

Ciesze sie że osoby które nie miały wiekszej styczności z tą grą, oceniają ją pozytywnie z neutralnego punktu widzenia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha i polecam to r2_sun_lumscale 3

No przyznacie, że wygląda... ładnie... tak delikatnie to ujmę by nie okazać... no, że nawet mi się podoba.

:D

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika

 

Poprosiłbym o parametr odpowiadający za odbicie światła z ogniska od ścian ceglanych, teraz za bardzo bije po oczach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprosiłbym o parametr odpowiadający za odbicie światła z ogniska od ścian ceglanych, teraz za bardzo bije po oczach.

To było chyba:

r2_allow_r1_lights on/off

 

jeszcze mozna dac:

r1_tf_mipbias -1 (od -3 do 3) czym nizej tym tekstura wydaje sie ostrzejsza, ale -3 to juz przesada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pogralismy troche (ja z Miazga) w artifact hunt :D 1 na 1. akcje sa kozackie. szczegolnie jak zbierzesz artefakt to pierwsze o czym myslisz to..gdzie on jest? pewnie sie juz kampi z ladnym widokiem na moja baze :D albo biegniesz juz do bazy ze zdobycza a przed soba widzisz jak kule trafiaja w sciany (albo w ciebie). na prawde fajnie sie gra, jestem ciekaw jak sie prezentuje ten tryb z wieksza iloscia graczy :D

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Beta Multi / francuskie video HD , jak dla mnie wygląda to identycznie :)

Wiec odrazu poprawie sie , gdy 2 dni temu pisałem, że render jest z 2005 roku, myliłem sie, x-ray ma dużeee możliwości :D

Aha a screeny robiłem z samego rana, teraz cfg jest troche lepszy jeszcze :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To było chyba:

r2_allow_r1_lights on/off

Tak, masz rację. Chyba troszkę źle określiłem o co dokładnie mi chodzi. FanEk na poprzedniej stronie zamieścił screen'a gdzie ten efekt jest lecz ma mniejsze natężenie i chciałem to właśnie zmniejszyć.

 

Aha a screeny robiłem z samego rana, teraz cfg jest troche lepszy jeszcze :P

Czekam na Twój skonfigurowany pliczek. :smile2: Że też trzeba Ci przypominać byś go zamieścił.

 

:wink:

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedną fajną opcje znalazłem:

 

r2_gloss_factor wartości od 0 do 10, im większa liczby tym efekt mocniejszy

 

Dla porównania dwa screeny jak to wygląda.

Przed (gloss 0) ----------------> Po (gloss 10)

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Przed (gloss 0) ----------------> Po (gloss 10)

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Nie na każdym terenie efekt jest jednakowo intensywny, do screena wybrałem meijsce w ktorym to najlepiej widać.

Do piaszczystej ziemi to sie raczej nie nadaje, ale w kanałach i podziemiach powinno ciekawie wyglądać. ;)

 

------------------EDIT-----------------------------------------------------------------------

Mała porcja ustawień r2_gi Jak wiadomo włączenie tego efektu (odbicia świadła od wczelkich powierzchni) bardzo zwalnia framerate. Samo włączenie tego parametru bez zmiany innych powodowało u mnie spadek fps do ok 6-7klatek na sekunde ... koszmar.

Troche pogrzebałem w configu i udało mi sie znaleźć takie ustawienia, które pozwolą cieszyć sie tym efektem bez utraty płynności ;)

 

r2_gi on

r2_gi_clip 0.065 (wartości od 0.0 do 0.1) radze ustawic 0.065 gdyz jest to wg mnie optymalna wartość

r2_gi_depth 1 (to nic nie zmienia; przynajmniej nie zauważyłem różnic)

r2_gi_photons 12 (warotści od 8 do 256) czym mniejsza wartość tym rozchodzenie sie światła jest wieksze

r2_gi_refl 0.7 (moc odbicia światła od ścian, im wieksza liczba tym odbicie większe) wartość 0.7 jest imho optymalna

Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eh, jednak powinni pomysleć nad tym światłem rzucanym przez słońce bo trochę takie nie ciekawe jest. Przydałoby się lepsze oświetlenie słoneczne i wielkie cienie na ziemi powstałe przez duże obiekty. Przy błyskawicach wygląda to rewelacyjnie, niestety tylko przy nich. Także budynki w piękny dzień są jakieś takie za poświatą, trochę ona jest za mocna co powoduje zmniejszenie widoczności.

 

Tak powinno słońce rzucać cienie.

Dołączona grafika Dołączona grafika

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CP mozesz miej wiecej okreslic komfort gry w zaleznosci od grafiki? Czy plynnosc w pelni tego slowa znaczeniu mozna uzyskac przy dobrym wygladzie stalkera? Naprawde niewiele pokazano tu screenow z frapsem w tle

 

Strona 63 post #1876.

Chciałem dać link do niego ale pojawiała się nie ta strona. :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mi może odpowiedzieć co to było na tym filmiku który nagrałem? (link na poprzedniej stronie)

EDIT:

R.i.P. na tym filimiku co podałes poprostu wszedłeś w anomalie, nic nadzywczajnego w stalkerze. ;)

I ja tak uwazam :) swoja droga zauwazylem ze mimo ze miejsce wystepowania anomalii jest losowane to jednak liczba tych miejsc jest chyba wczesniej zdefiniowana (np kolo schodow przy wejsciu na "dworzec")

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok Panowie mam dla Was chyba świetną wiadomość:

 

20.02 w kioskach pojawi się nowy CDA z recką ... "STALKERa" !! Pierwsza recka na świecie

 

Stalkera (6 stron). Tak jest - MAMY PIERWSZĄ NA ŚWIECIE RECENZJĘ STALKERA! Żeby nie było wątpliwości - graliśmy w finalną wersję gry

A teraz przebijamy asem - 6-stronicowa recenzja S.T.A.L.K.E.R.'a! Zaskoczeni? I słusznie, bo jest to PIERWSZA NA ŚWIECIE RECENZJA TEJ GRY. Tak, tak. I to nie z bety, alfy, pirata, czy screenów i filmików. Byliśmy (tzn. nasz przedstawiciel) w siedzibie THQ, graliśmy, widzieliśmy - i to opisaliśmy. Rzecz jasna jakie były wrażenia, teraz nie zdradzę Smile

Edytowane przez LPKorn3324

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

=BroVar= napisał:

Smugglerze wielki (nie chodzi o gabaryty) zdradź czy S.T.A.L.K.E.R. spełnił redakcyjne oczekiwania czy też nie?

 

 

To zalezy na co sie czeka. Jak na Fallouta w FPP - nie. Jak na prosta gre akcji a la SS czy nawet Call of Duty, to tez nie. Ale jak na cos w rodzaju Just Cause + Op. Flashpoint, to wtedy mysle, ze tak.

 

Gra nie jest pozbawiona roznych wad ale IMO ja sobie ja kupie. Smile

drapichrust7 napisał:

Mam wątpliwości, co do tej recenzji Stalkera.

Biorąc pod uwagę cykl produkcyjny czasopisma, recenzent musiał grać w grę jakieś dwa tygodnie przed datą ukazania pisma w kioskach - co daje początek lutego. Tym czasem wydawca - THQ - nie jest pewien czy dotrzyma daty premiery, czyli 23 marca. Daje to różnicę około 2 miesięcy. Dlatego powątpiewam, czy recenzent grał w dokładnie w tą samą wersję programu, która finalnie ukaże się na rynku. Ale może się mylę.

 

 

Recenzet gral w wersje, ktora firma uznala za "recenzencka" - wiec to juz ich problem czy to dokaldnie ta sama wersja, co trafi do sklepow. Ale jesli nawet nie to zmiany beda juz raczej kosmetyczne.

czyli IMHO 10/10 nie będzie ;) stawiam na 9/10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czy siak kasy sobie natrzepią tą recką ;)

Mi tam recka nie potrzebna bo i tak grę kupię bo po samej tej becie już widać, że będzie to świetna gra (zresztą jak dla mnie jest sezon ogórkowy na takie gierki - nie mam w co grać, no może tylko You Are Empty)

 

A tu coś dziwnego, ognisko się nie pali a mimo tego daje światło.

 

Dołączona grafika

 

EDIT

 

@Miazga82

No to jest rozwiązanie... p.s. sprzedam nerkę, mało użawana... tanio :)

Prypeć, Fabryka Jantar... mile widzany odbiór osobisty :)

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tu coś dziwnego, ognisko się nie pali a mimo tego daje światło.

Hehe, no jeżeli ugasiłeś ognisko radioaktywnym moczem, to wiadomo, że ognia nie ma, a cień po prostu jest rzucany przez mocz :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyrko

janio

 

Poczytajcie posty z ostatnich 2 dni , ta Betka nie posiada SinglePlayer !!!

Przepuście Stalkera przez Firewalla , potem w menu gry wybieracie Network Game

wybieracie Create Server , dodajecie jedną z 2 map i rozpoczynacie rozgrywkę .

Pierwszy problem na jaki sam trafiłem to blokada gry przez FireWalla przed połączeniem z netem.

Witam,

mam problem z odpaleniem Stalkera MP. Jak wyżej zakładam serwerek, wszystkie firewalle mam powyłączane

włącznie z Windows'owym i dochodzi do momentu CLIENT: Connecting to localhost ... i niestety dalej nic się nie dzieje.

 

Sieciówka oczywiście włączona. Taki sam objaw jak zakładam serwer poprzez Stalker_net.exe.

 

Co to może byc? Jakieś pomysły?

 

Pozdrawiam,

Edytowane przez Payti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche screenów z wczorajszej nocy, utworzyliśmy z RaFF-em na stalker.pl cfg prawie idealny, pracujemy jeszcze nad GI i poprawą fpsu, aha lagi na serwerach zostały zmniejszone w naszym cfg i rzeczywiście troche sie poprawiło :P

 

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

thuGG na razie nic nie wiadomo na ten temat.

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

Czy wiadomo cos o tym, czy STALKER wyjdzie na ktoras z konsol?

Nie. Choć kto wie może kiedyś skonwertują ale wole nie myśleć ile im by to zajęło ;]

 

Ta Ciekawe co CDA napisze ja bym się nie zdziwił gdyby pisali recenzję po graniu w jakąś betę :wink: A w opcjach nie da się takiej grafiki ustawić? Nawet jak na maxa się wszystko da? Bezsens skoro oficjalne opcje gry nie wykorzystują nawet połowy możliwości engine'a. Ciekawe czy kozaki z CDA ustawią sobie grafikę w plikach... pewnie nie i będzie 7 albo 8 za grafikę a teraz IMO zasługuję na 9 albo i nawet 10.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche screenów z wczorajszej nocy, utworzyliśmy z RaFF-em na stalker.pl cfg prawie idealny, pracujemy jeszcze nad GI i poprawą fpsu, aha lagi na serwerach zostały zmniejszone w naszym cfg i rzeczywiście troche sie poprawiło :P

 

//obrazki//

Mam nadzieje, że się podzielicie? ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...