LPKorn3324 Posted January 30, 2008 Report post Posted January 30, 2008 to jakie teraz mody sa w modzie? Oblivion Lost 1.2 ABC_INFERNO Faiakes Redux ??? ktory instalowac i jaki patch, ten pierwszy mod z tego co czytalem wymaga 1.0005, ale ten patch nic do sp nie wnosi, wiec 1.0004 jest chyba najlepsza opcja? Niezwykle rzadko poruszamy na stronie temat modów do gry głównie za sprawą braku na prawdę wyróżniających się modyfikacji. Tym razem jednak sprawa ma sie zgoła inaczej. Trojanuch, członek naszego forum (i nie tylko;-)) opublikował najnowszą wersję modyfikacji całkowicie zmieniającej bardzo ważny element Cienia Czarnobyla, a mianowicie pogodę. Druga odsłona moda Weather Overhauled całkowicie zmienia pogląd na zjawiska atmosferyczne zachodzące w Zonie. Zmianie uległo praktycznie wszystko od nowych tekstur nieba po oświetlenie i cykl pogodowy. Całość sprawuje się tak dobrze, że jest to wg mnie jeden z absolutnie podstawowych modów jakie gracz powinien zainstalować. Na swój sposób dzięki temu plikowi zmienia się w sporej części klimat gry, która staje się jeszcze bardziej realna. Must have! S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled v2.0 LITE (wersja bez pełnego pakietu wyostrzonych tekstur; oczywiście nie wpływa to na kwintesencję modyfikacji czyli pogodę) http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=248 - link do newsa http://stalker.funday.pl/pliki/S.W.O.v2.0_LITE.rar - bezpośrednio do moda Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Martinii Posted January 30, 2008 Report post Posted January 30, 2008 Przydalyby sie jakies skriny aby onlookac pogode po tym modzie... Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Szawel Posted January 30, 2008 Report post Posted January 30, 2008 (edited) No właśnie. Pytanie do Trojanuch, albo kogoś kto jest w temacie. Czy Weather Overhauled v2.0 działa już pod 1.0005 ? Oraz czy będzie chodził razem z Oblivion Lost 1.2.1 pod 1.0005 ? EDIT: Dobra już wiem, że pod 1.0005 działa: http://forums.filefront.com/s-t-l-k-e-r-mo...vlerhauled.html Teraz tylko czy gryzie się z Oblivion Lost czy nie? P.S. Nie wiem jak na dynamicznych, ale na statycznych wersja 1.1 już robiła wrażenie. Edited January 30, 2008 by Szawel Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Powerslave Posted January 30, 2008 Report post Posted January 30, 2008 (edited) jak narazie jade na 1.0004 + faiakes v24 - jest tam Weather Overhaul Mod 1.01, ale sciagam 2.0 i bede sprawdzal :) edit: LITE (wersja bez pełnego pakietu wyostrzonych tekstur; oczywiście nie wpływa to na kwintesencję modyfikacji czyli pogodę) kiedy bedzie wersja FULL z teksturami? Edited January 30, 2008 by Powerslave Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Szawel Posted January 30, 2008 Report post Posted January 30, 2008 (edited) Sam możesz pobrać S.H.A.R.P.E.R-Textures.v.0.95 Ma bodaj 220MB. EDIT: Weather Overhauled v2.0 działa z Oblivion Lost 1.2.1 Edited January 31, 2008 by Szawel Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Powerslave Posted January 30, 2008 Report post Posted January 30, 2008 (edited) kurde mam laga w ruchach myszka gdy mam ponizej 40fps:/ wczesniej ma faikaes 2.4 fps mogl spasc ponizej 20 i bylo wszystko ok :( ktos ma pomysl co moze to powodowac? edit: poradzilem sobie z problemem, wystarczy zmienic wartosc cam_inert 0.7 na 0 Edited January 31, 2008 by Powerslave Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
qqrydza Posted January 31, 2008 Report post Posted January 31, 2008 Dwa screen'y z tego moda. Słoneczko na 2 i wyłączyłem "to" AA bo rozmydlało obraz. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Carson Posted January 31, 2008 Report post Posted January 31, 2008 no oswietlenie wyglada bardzo NIEnaturalnie ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
yuucOm Posted January 31, 2008 Report post Posted January 31, 2008 Dwa screen'y z tego moda. Słoneczko na 2 i wyłączyłem "to" AA bo rozmydlało obraz. Wow zero klimatu stalkera na tych skrinach ;]. Chciaż ten pierwszy troche mi fallouta "przypomina" chociaż nie wiem dlaczego. Moim zdaniem def wyglądał lepiej i klimatyczniej ;]. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
qqrydza Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 Ten mod jest wariacki przeokrutnie ale grafika Rozwala mnie po raz kolejny. Imageshack przestał działać a ja idę wyłączyć emiter z nieskalibrowanym prototypem do testowania w warunkach polowych. ;) Zawsze miałem pełną ochronę a teraz lipa. Te miniaturki są idealne. Wyglądają jak foty. EDIT. Reszta fotek z nocy. Mod jest bardzo dynamiczny i kontrastowy... błękit nieba a za chwilę ostre ziarno i psychodeliczne "przestery". Rewelacyjnie wygląda daleko rozciągająca się okolica, po której płyną plamy cieni rzucane przez chmury. EDIT. :wink: Odnośnie moda jeszcze... rozumiem, że w Prypeci jest pełny cykl dnia oraz pełen wachlarz pogodowy. W podanym wcześniej linku do temat tego moda umieszczony jest filmik ukazujący właśnie dzień w mieście. http://youtube.com/watch?v=gFhsLDvUeTg I jeszcze parę screen'ów. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Carson Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 no miniaturki ladnie wygladaja ;) ale po powiekszeniu: "idz i nie wracaj" :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Devianne Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 wiecie moze jak wlaczyc widocznosc anomalii w modzie redux? Mod ogolnie calkiem fajny... ale jednak to powyginane powietrze, wg mnie, dodawalo klimatu. Moze wystarczy zmienic jakas linijke w plikach czy cos?:P pomooocyy :D :D :P Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
blood_brother Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 Kup sobie detektor:P Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
qqrydza Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 (edited) no miniaturki ladnie wygladaja ;) ale po powiekszeniu: "idz i nie wracaj" :lol: :lol: Oczy Ci już widzę(po avatarze) wypaliło hehe... :wink: Edited February 4, 2008 by qqrydza Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
damianoo7 Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 Siema. Są do patcha 1.004 lub 1.005 jakieś mody pokroju Redux 1.02? dzięki za odp Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Powerslave Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 Siema. Są do patcha 1.004 lub 1.005 jakieś mody pokroju Redux 1.02? dzięki za odpja jade na 1.0004 + Faiakes 2.4, wg mnie lepszy niz redux, dodatkowo wywalilem float32 i Weather Overhaul Mod 1.01 z moda Faiakes, na rzecz S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled v2.0 i jest pieknie :) download: Faiakes 2.4 S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled v2.0 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Szawel Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 (edited) Wyszedł mod zmieniający całkowicie fabułe gry - Priboi Story. http://www.fpsbanana.com/studios/projects/view/4367 Approximately one year has passed since the Marked One's story. You are the military Lieutenant Priboi Slipchenko, and you were sent into the Zone... There was a secret organization, called UHSF, and they were responsible for the incident. They had a base at Dead City (Limansk?) but the mercenaries whipped them out in the late 80's. The organization fell apart, and the last living members disappeared until today. Somehow this story is connected to the Marked One's story, and you'll eventually find out how. Over 20 important classified documents were hidden in the zone and you will need to find them to complete the puzzle. You will need to be "Sherlock Holmes" and dig deeper in the zone then you have ever done before. If you find a missing document, you will need to read it to obtain information about the case, or get some clues about where to look next. You are in the Zone again, but it has changed. While the zone appears to have become a better place to survive in, but this has only caused it to become more difficult as it has driven more mutants from the center of the zone, and has increased the amount of threats in the Zone. The mercenaries have gained control on the Agroprom factory, and the military was pushed back to Cordon. You might be their only hope... At the game start, you will need to read the PDA, and make sure to check it often! It will be helpful, and you can find anything you want in the PDA. After you talk to the military commander and the major, do not forget to talk to "buddy" too. He is the village chief. Almost every conversation was re-written, so you should talk a lot with people. During your missions, you will notice the Zone from a different person's perspective. You will know the secrets that you were unable to find in the Marked One's story... You may meet with Strelok, Doc, and of course Dezik Lohnar (dezodor), Kanyhalos, NatVac, Don Reba, Siro, Darius6 and a lot of important members of the dez0wave team. We wish you a good play! Edited February 4, 2008 by Szawel Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Carson Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 (edited) No wlasnie pamietam ze kiedys ktos tu podlinkowal info o tym modzie i zaraz je usunal. Na szczescie zdazylem to zobaczyc i od tamtej pory czekalem na release tego moda. Filmiki na youtubie wygladaly bardzooo zachecajaco :) ps. zaraz sprawdzam tego moda. czuje w kosciach ze w koncu zobacze to na co liczylem ogladajac stare trailery :) no ja sobie jeszcze troche poczekam :lol: sporo wazy (ponad 200mb) Edited February 4, 2008 by CarsonPoland Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Szawel Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 (edited) To ja go linkowałem wtedy, ale zapomniałem, że mod jeszcze był w fazie testów i skasowałem linka aby nie robić zbędnego zamieszania postami typu "gdzie jest download?" ;]. Właśnie pobrałem moda i zabieram się za "obczajanie" ;]. EDIT: Odpaliłem dopiero, ale pierwsze wrażenie to: eeeeeeeeeee... no gdybym był kimś ze studia GSC, to by mi chyba było głupio, że tego moda zrobiła zaledwie garstka entuzjastów. ;] tak powiem. Już muzyczka w menu mnie zabiła, no dla mnie baja. Potem intro... noooo... niebo lepiej pomyślane od oryginału. Ta koncepcja wkręca nas w klimat tamtych wydarzeń. No i co ciekawe, chodzi mi dużo lepiej od opcji "bez moda". LOL Oo ? Dalsze info za jakiś czas ;] Edited February 4, 2008 by Szawel Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Miazga82 Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 Się zasysa, jeśli takie dobre jak jest napisane to trzeba chyba przeinstalować grę żeby mieć czystą instalke z tej okazji. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Powerslave Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 starczy chyba wywalenie S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata ;] Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Szawel Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 (edited) Ja mam chyba ze 3 kombinacje modów. Jak potrzebuje zmieniam tylko nazwę katalogu na gamedata_1, 2, 3 itd. i ustawiam dany mod na gamedata. P.S. Chłopaki już kleją Expansion do Priboya ;]. Oby szybko ;] http://priboi-story.extra.hu/index.php The third patch will be an expansion, with the cutout rostok factory and desolated village levels. Rostok factory is ready, we will post screens soon, and we need to add some npcs and monsters to those levels too. Also this patch, or expansion will contain some bugfixes, just to make sure everything is okay. EDIT: Parę ciekawostek ;] - main menu theme song: Rob D. - Clubbed To Death - shootable birds by AMK Team - AMK Sleeping bag with sleep menu - Psy Zones and Blowout mod 1.2x by LSSNeitrino & dezodor - Repair mod by Shebuka - Artifact Activation 1.3 by - XiaNi, WarLord & BAC9-FLCL Czyli praktycznie to co miało się znaleźć w "tej prawdziwej" pierwszej wersji stalkera. Edited February 4, 2008 by Szawel Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Miazga82 Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 To kurcze zupełnie inna gra :o Nie ten sam stalker Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
LCC Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 A Wy ten Priboy pomieszaliście z tą nową pogodą ? Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Szawel Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 (edited) galeria fotek z Priboia: http://s266.photobucket.com/albums/ii256/z...Priboi%20Story/ Całe szczęście pokazują niewiele z tego co jest w modzie. Ja już się lekko zawiesiłem po wejściu na wysypisko i znalezieniu dość sporego obiektu nieopodal hali gdzie odpieramy atak bandytów. Edited February 4, 2008 by Szawel Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Miazga82 Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 (edited) Ja z niczym nie mieszałem. Ale trzeba przyznać, że bugów od cholery ;( Edited February 4, 2008 by Miazga82 Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Szawel Posted February 4, 2008 Report post Posted February 4, 2008 (edited) No zgodze się, bugoza jest niezła. Niemal zawału dostałem gdy wskoczyłem do wagonu i usłyszałem bardzo donośne jeb**... No ale pewnie właśnie dlatego chłopaki już zapowiadają poprawki w 2.0 i expansion+poprawki w 3.0. Dlatego zachęcam aktywnych graczy do zgłaszania bugów na forum GSC w topicu o Priboi Story, o co z resztą sami twórcy proszą. Mimo wszystko wielki rispekt dla twórców za stworzenie zupełnie nowej fabuły. EDIT: Ktoś by był za podjęciem się tłumaczenia Priboia na PL? Sam o tym myślę, ale raczej w pojedynkę zajmie mi to sporo czasu. EDIT2: No to mam pierwsze qq. Save mi się nie wczytuje. Dlaczego? kij wie. Hmm, coś jest ostro nie tak. Nowa gra też nie chce odpalić. Wywala do pulpitu na spawnowaniu npc. Zainstalowałem moda ponownie i nadal to samo. Wieczorkiem zobaczę reinstall samej gry. Tymczasem time to work... P.S. Wysłałem im mail z logiem errora. Ciekawe czy coś odpiszą. Edited February 5, 2008 by Szawel Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
qqrydza Posted February 5, 2008 Report post Posted February 5, 2008 (edited) Co to w ogóle jest? hehe... kto to robił..? Wierzyć mi się nie chce, że można tak zkaszanić klimat stalkera. Nie no... dobre... te kwiatki, wydaje mi się, że maczali w tym swoje palce ^^ jacyś mocno zniewieściali panowie. Efekt wizualizacji radiacji :-D powalający na kolana najbardziej wybrednego gracza. Masakra. ...a, muzyka? To brzękanie? Proszę Cię. :wink: Edited February 5, 2008 by qqrydza Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Szawel Posted February 5, 2008 Report post Posted February 5, 2008 (edited) Każdy lubi coś innego. Fakt jest taki, że chcą tam zrobić rezerwat, właśnie ze względu na bujną roślinność która ma swobodę rozwijania się, ponieważ prawie nikt jej tam nie przeszkadza. Np. ja tu nie widzę wypalonego promieniowaniem, szarego i nudnego terenu http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prype...e%2F001_lud.jpg Wydaje mi się też, że ten budynek mamy okazję zwiedzić w Prypeci. niedaleko wejścia do tunelu podziemnego http://www.opuszczone.com/galerie/uk_prype...arnobyl_lud.jpg Polecam też mapkę miasta http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/index.php Stadion: http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_65_36A_ht.jpg Weather Overhauled v8.0 lol http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_65_30A_ht.jpg Teatrzyk: http://www.opuszczone.com/galerie/pripyat/...t_kol_66_pg.jpg No i jeszcze dla tych co grali w CoD 4: http://mojasd.ovh.org/ghosttown/chapter7/imag7_003.jpeg http://mojasd.ovh.org/ghosttown/chapter17/imag17_003.jpeg Jak dla mnie muzyczka w menu jest klimatyczna. no ale to rzecz gustu. No i te wybuchy energii. Wg. mnie to już w stalkerze dać powinni. Ale o gustach się nie dyskutuje. Nie podoba się komuś, to skasowanie gamedata nie jest takim wielkim problemem chyba ;] Mi osobiście się podoba, że już na pierwszej mapie musiałem zwiewać przed gromadką zombiaków. Tym bardziej, że "tradycyjnego" Stalkera przeszedłem z 8 razy. Edited February 5, 2008 by Szawel Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Miazga82 Posted February 5, 2008 Report post Posted February 5, 2008 Owszem większa ilość roślinności jest raczej czymś oczywistym. Muzyka w menu, hmm mogli dać coś innego jednak, muza z Matrixa jakoś mi sie przejadła. Z tymi zombiakami na pierwszej mapie to jest jedna marna sprawa, nawet traktorem nie da sie ich przejechać :D (z resztą to się tyczy wszystkich innych npc'tów) Muszą nad tym popracować, gdyż przejazd traktorem przez gromadkę mutantów nie sprawia przyjemności w tym momencie ;) No i cała masa bugów psuje cały efekt tego moda. Poczekam na jakieś poprawki, bo na razie ciężko się gra nie zwracając uwagi na niedoróbki. Ale jeśli chodzi o pomysł to mi sie b.podoba. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...