Mario2k Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 OCMAN Zgadzam sie z tobą w 100% Gdzie ta rewolucja która miała być w DOOM3 ??? :) rewolucyje to są wymagania ,niczym nie uzasadnione a wszystko w starym leciwym OPENGL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 hmmm ja mam jedno pytanie... czy u was tez nie zostaja ciala na ziemi? jak rozwale np. tego co szarego ;] co wali kulami ognia, to potem mi sie po zabicu typek spala i nie moge zobaczyc jego ciala. Troche to denerwujace. ZARAZ ZROBIE SCREENY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GuC!o^ Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 tak tak to normalne.... chociaż biedne :? update: zrobiłem 4 tylko specjalnie je rozjaśniłem aby było widać więcej detali i łatwiej był oporównać... 8) Ultra High AAx0 1024x768 http://members.lycos.co.uk/gustawo/doome/1.jpg http://members.lycos.co.uk/gustawo/doome/2.jpg http://members.lycos.co.uk/gustawo/doome/3.jpg http://members.lycos.co.uk/gustawo/doome/4.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Niektore brzydale zostaja na zmiemi ale zazwyczaj sa potraktowane strzalem w FEJS i nie widac detali tylko czerwona krope :lol: A ten co lata z plonacymi kulkami to znika ;) I jak tam Mehow u ciebie to wyglada ? Daj jakis screen z tego miejsca , w ktorym robilem screen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoGo Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 lukasrz przecież sam mówiłeś że nie musisz sie tłumaczyć... nie wierzą to nie wierzą... olej a ty ciesz sie że ci dobrze chodzi 8) update: R.i.P catalysty 4.8 beta ? nie, normalnie omegi 4.7 ale to tylko sie tak dzieje w doomie ze 60hz wskakuje. W doom pewnie jest taka sama komenda jak w q3 'r_displayRefresh 85' sobie dopiszcie wtedy bedziecie mieli 85. Tak mi sie wydaje bo jeszcze nie grałem ale w alphie to działało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Pogralem pare godzin dluzej i musze przyznac ze ta gra mnie kompletnie niczym nie zaskakuje.Klima jest co najwyzej sredni, nie ma mowy zeby sie wystraszyc.Potwory sa totalnie tempe i przewidywalne, brakuje elementu zaskoczenia.Albo przyjdziez przodu albo wylezei z tylu.Czasami odnosze wraenie ze mapy zostaly stworzone na potrzeby zakamarkow w ktorych sie dziwactwa poga poskrywac, niestety jest to zrobione w sposom bardzo przewidywalny.Ta gra to poprostu q2 w nowej oprawie.Grafika nie zadziwia, sprawe ratuja ew. cienie.Idziemy i szatkujemy wroga, ot cala filizofia.Zero myslenia, zagadek, jakis zaskakujacych zwrotow akcji, liniowosc do cna.Jesli ktos liczy na jakas wielka sieke niech zapomni.Gra wyglada tak jak by byla twozony pod engine a nie odwrotnie.MOnotonia lokacji przytlacza.Stoimy w jednym miejscu nic sie nie dzieje, poruszymy sie o 2cm i wyskakuja monstra, oczywiscei zawsze z tego samego miejsca.Co za porazka.Pomijam juz fakt ze wszystko wyglada tragicznie plastikowo.NIE MOZNA ROZWALIC NAWET PUDELEK.Krew zostaje tylko na cialach.Miala byc rewolucja, miazdzacy klimat, extra inteligencja a jest NIC totalne ZERO.Zreszta nie ma sie co dziwic po ludziach ktorzy cale zycie tworza siekanki ala seria Quake. A czego Ty sie spodziewales?? przeciez to jest kontynuacja Dooma, a jak zapewne sobie przypominasz mniej wiecej taka byla logika pierwszej i drugiej czesci dooma. Chodzilo sie i siekalo, zero zagadek,w ciaz szukanie kluczy. Ja uwazam, ze jezeli ktos rzeczywiscie gral kiedys w starego dooma i byl jego fanem to teraz nie narzeka i nie bredzi. Spojrzcie na Unreal. Pierwsza czesc byla swietna, wrecz rewelacyjna. Do drugiej chcieli wprowadzic niewiadomo jakie ulepszenia z fabula ? i co wyszlo? Jedna wielka BUŁA ! Lipa a nie gra. Z reszta Doom 3 bardzo przypomina wczesniejsze czesci - niektore bronie, charakterystyczne wybuchy beczek, potwory, itp :) dla mnei rewelacja :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Noooooooooo,teraz to mozna grac :) Zainstalowalem dna 4,7 i rozpakowalem te pliki i normalnie powiem Wam prosze no Was ze potym zabiegu gram w 1024 wszystko na high wlacznie z cieniami i mi sie waha miedzy 24 a 44 fpsy,czasem tylko spadnie (bardzo zadko do 19),podsumowujac - guciogucio - dobra robota :) Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazex Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Hmm, nie wiem jak wy ale ja nie widze praktycznie żadnych różnic pomiedzy high i ultra (no AA) no może poza spadającym licznikiem fps ;P A jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać?! :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 no to rozpakowanie plikow .pk4 daje REWELACYJNE efekty, u mnie na 512 ramu normalnie rwalo dyskiem bardzo mocno po rozpakowaniu juz spokojnie mozna grac doslownie jak bym ramu dolozyl goraco polecam to naprawde pomaga !!!!!!!!!! aha i sciagnalem nowe cat 4.9b na moim radku 9700pro jest o jakies 2-3fps wiecej 1024 high shadows on - 35.8 1024 high shadows off - 43.7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Celek 1@1.16, Radek 9000 (nie krecony), 384M SDR, Catalyst 4.9. Podskoczylo z 4 fps do 18 fps w timedemo. Sterowniki ustawione na wysoka wydajnosc. Celek 1.7, MSI FX5200 (nie krecony), 512M DDR, sterowniki nvidii najnowsze (61 cos tam). Po rozpakowaniu pakow podskoczylo z 13.4 do 18.7 Gra jest jaka "nie tego", poza klimatem, ktorego nie mozna jej odmowic nie prezentuje wiele nowego. Bawilem sie swiatlem w lazience, ladnie sobie dyndalo, ale jak zestrzeilem zarowki to nadal swiecilo ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Ok, juz sa screenshoty: 1 2 3 4 za miejsce serwerowe dziękuję właścicielowi ;] robione 1024x768 ULTRA AAx4 ANIZOx8 fpsy były różne ;] od 3 do 15 ;] ;] ;] ale skoro tam kolega zrobił screeny ze wspomaganiem AA, to walnąłem very ultra high quality. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GuC!o^ Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 ja bym proponował rozjaśnić tak jak ja to zrobiłem w takich ciemnotach to se można porównywać :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Mehow You are not ready ;) Napisz mi tylko czy Anizo masz ustawione w sterach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CougaR2 Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Porownujac tylko te 2 screeny mozna zauwazyc duza roznice w jakosci tekstur: http://www.miregio.pl/d3verybig.jpg - R9800 http://paranoya.org/~mehow/1.jpg - GF4 All rights reserved :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Porownujac tylko te 2 screeny mozna zauwazyc duza roznice w jakosci tekstur: http://www.miregio.pl/d3verybig.jpg - R9800 http://paranoya.org/~mehow/1.jpg - GF3 All rights reserved :wink: W ogole ten koles na moim zrzucie (R9800) ma jakby wiecej wlosow na rekach :lol: Dojzalszy czy co ? Mehow ile ty masz lat , moze tu tkwi rozwiazanie :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 zdecydowanie widać różnicę... szczególnie na tych rękach i na obudowie tego reaktora. Dlatego ja mogę grać w ULTRA, a wy nie... ;] ;] ;] ;] no ale zawsze to ultra co nie lukasrz ? :> Niestety, ale GF4Ti to juz nie karta do tej gry... mozna pograc, ale wyglada jak wyglada... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiu Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 na gf3 textury są jakoś bardziej rozmazane....:P no ale grafa to już stary dziadzio :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CougaR2 Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 na gf3 textury są jakoś bardziej rozmazane....:P no ale grafa to już stary dziadzio :lol: Widze ze wprowadzilem male zamiesznko piszac ze to GF3 :) Oczywiscie byly to screeny z GF4 MeHow'a... Trafilem nie w ten klawisz co trzeba :oops: Jeszcze raz sorki :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Porownujac tylko te 2 screeny mozna zauwazyc duza roznice w jakosci tekstur: http://www.miregio.pl/d3verybig.jpg - R9800 http://paranoya.org/~mehow/1.jpg - GF4 All rights reserved :wink: roznica jest ogromna dlatego wmiare plynnie to biega na np. Ti4200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Nie pekaj Mehow, ludziska graja na LOW w 640x480 i sikaja ze strachu. Jakosci tekstur nie widac jak trzymasz kupe przed opuszczeniem zwieracza :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Nie pekaj Mehow, ludziska graja na LOW w 640x480 i sikaja ze strachu. Jakosci tekstur nie widac jak trzymasz kupe przed opuszczeniem zwieracza :) Dokladnie o tym pisalem pare postow wczesniej (tyle ze nie ujalem tego tak pieknie jak KRS :lol: ) Jak gasna swiatla i slyszysz kroki to w [gluteus maximus] masz tekstury :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 I na tym pic polegał.... Śmiesznie teraz wyszło, bo ani lukasrz ani Mehow nie opowiadał bajek,a oboje mają rację :lol: Zlookałem sobie ten art na X-bitlabs i w sumie lepiej dla ATI by jak najmniej osób go przeczytało. Mają naprawdę mało czasu by zoptymalizowac OGL. Przewaga serii 6800 jest powiedziałbym...miażdząca. Już widze przed oczami identyczy art, ale na temat HL2. Tylko bohaterowie się miejscami zamienią... :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 dzis jak moje oczy odpoczely po przejsciu calego DooMa porobilem troche testow. *** 1024x768 HIGH (aa x0, anizo x8 ) a) SHADOWS ON I raz - 33.3 FPS II raz - 39.8 FPS B) SHADOWS OFF I raz - 41.8 FPS II raz - 49.6 FPS *** 1024x768 HIGH (aa x4, anizo x8 ) a) SHADOWS ON I raz - 25.1 FPS II raz - 27.8 FPS B) SHADOWS OFF I raz - 34.9 FPS II raz - 39.7 FPS i kilka screenow: ten co ustaliliscie WARMUP (1024x768 HIGH (aa x4, anizo x8 ) http://tvtom.pl/rip/tom/shotwarmup.JPG PIEKLO http://tvtom.pl/rip/tom/shothell.JPG oraz pokaz FLAKÓW http://tvtom.pl/rip/tom/shot00068.JPG ps- uzylem refresh force i mam juz swoje 100hz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 I na tym pic polegał.... Śmiesznie teraz wyszło, bo ani lukasrz ani Mehow nie opowiadał bajek,a oboje mają rację :lol: Zlookałem sobie ten art na X-bitlabs i w sumie lepiej dla ATI by jak najmniej osób go przeczytało. Mają naprawdę mało czasu by zoptymalizowac OGL. Przewaga serii 6800 jest powiedziałbym...miażdząca. Już widze przed oczami identyczy art, ale na temat HL2. Tylko bohaterowie się miejscami zamienią... :wink: Z tym, ze NV zadbala o d3d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 sluchajcie a wiecie moze jak zmienic odswiezanie? bo ja mam normalnie ustawione na 100hz, a jak wchodze do Dooma to mi zmienia na min 60hz ctrl + alt + ~ /r_displayrefresh X gdzie X to rzadana wartosc odsiwezania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicky Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Panowie mam problem jestem w Alfa Labs Sector 4 - sie zaciąłem. Stoje koło takiej wielkiej obrotnicyj, zszedłem na dół pojawiło sie nagle kilka tych potworów rzucającymi kulami ognia ale co dalaj?? Dziekuje za pomoc i przepraszam jeśli byłe o nie jest w stanie przebić sie przez cały ten topic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeHow Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 wlasnie to przeszedlem... ale nie wiem o ktore miejsce Ci chodzi... walnij pare screenow, to moze zalapie. Co do wypowiedzi Krystiana, to ... masz racje :) . Ja i tak sie ciesze, ze moge pograc, a grafa jest moim zdaniem nawet na gf4 bardzo dobra :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devon Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 no a ja na swoim sprzęcie jak w podpisie to osiagnąłem takie wyniki: :D timedemo1 wszytko na minimum 640x480 -> średnio 18 FPS medium 800x600 -> średnio 12 FPS gra sie spoko :) nawet jak jest kilka stworkow da sie grac :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasrz Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Co do wypowiedzi Krystiana, to ... masz racje :) . Ja i tak sie ciesze, ze moge pograc, a grafa jest moim zdaniem nawet na gf4 bardzo dobra :) no i kto miał racje ;] na drugi raz bez wyzwisk :/ i ostrożniej z oceną ludzi ;] Na gef4ti tez ładnie to wyglada i przyjemnie sie gra, efektow ładnych troche jest a i gra jest dosyc ciekawa i płynniutko chodzi :D let's play.... :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicky Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Tu jestem i niewiem co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...