Gość Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 No to teraz mam mieszane uczucia. Chciałem ponarzekać trochę, ale ten VAST prezentuje się nawet nieźle :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrjancy Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 metr mułu i tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) BUhahaah :lol2: Graficznie z techniczengo pkt widzenia imo jest nieźle (chociaż cieżko ocenić jakoś tekstur przy takiej rozdziałce ;p)ale z artystycznego pkt jest średnio... Nie czuje klimatu Fallouta. Jak już wcześniej wspominałem nowy PB ssie pałe po równie pochyłej moim zdaniem ale za to pomysł z radiem jest imo bardzo fajny. Sama rozgrywka - jeden wielki zal.hu :|. To jak stalker wygląda. OMFG VAST ssie pałe po "równi pochyłej"... Ani to FPS (użycie broni :lol:) ani nie wiadomo co... Na [ciach!] mi tutaj S.P.E.C.I.A.L :lol2:. Tekstura murku podobna do tej z Ayleid Ruins... To sie narobili. A idź pan w [ciach!] z takim falloutem... Nie obrażaj Stalkera gdybym nie wiedział, że to FO3 to bym powiedział, że jest to kolejny trywialny FPS/TPP robiony przez jakieś Rosyjskie studio. Swoją drogą chodzenie w trybie FPS przypomina lewitację zero trzęsienia kamerą itp. Edytowane 14 Lipca 2008 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Nie obrażaj Stalkera gdybym nie wiedział, że to FO3 to bym powiedział, że jest to kolejny trywialny FPS/TPP robiony przez jakieś Rosyjskie studio.Ja kocham stalkera ;) i rzeczywiście F3 daleko mu do niego. mi chodziło bardziej o mechanikę gry która w starych F była oparta głównie na AP i z samym AP wiązało sie mnostwo skilli i pekrów. Przecież tutaj [ciach!]a nie ma róznicy miedzy realem a VASTem prawie w ogóle :lol:. Przecież to nie ma namiastki tur :lol2: idziesz i napierdalasz. Mam AP korzystam z VASTa nie mam AP ale i tak napieprzam dalej :lol2: ...: W [ciach!] z takim czymś. Mam nadzieje ze ta gra sie nie sprzeda albo sie sprzeda daleko poniżej oczekiwań. Edytowane 14 Lipca 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VICTORious Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Nie wygląda to za ciekawie, ale to konsolowa wersja, więc na pc może będzie lepiej . . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Ja kocham stalkera ;) i rzeczywiście F3 daleko mu do niego. mi chodziło bardziej o mechanikę gry która w starych F była oparta głównie na AP i z samym AP wiązało sie mnostwo skilli i pekrów. Przecież tutaj [ciach!]a nie ma róznicy miedzy realem a VASTem prawie w ogóle :lol:. Przecież to nie ma namiastki tur :lol2: idziesz i napierdalasz. Mam AP korzystam z VASTa nie mam AP ale i tak napieprzam dalej :lol2: ...: W [ciach!] z takim czymś. Mam nadzieje ze ta gra sie nie sprzeda albo sie sprzeda daleko poniżej oczekiwań. Sprzeda się znakomicie każdy konsolowiec poleci bo to przecież HIT i znana marka a na PC nawet fani nie kupią po czym będą newsy o wielkim piractwie i o tym, że PC umiera bo nikt nie kupił FO3... jak sie robi chu** gry to sie nie ma co dziwić, że nikt nie kupuję. Swoją drogą premiera w tym roku? To na betę wygląda. A otwarty teren? Ja tam widzę tylko trochę szersze korytarze niż w Doomie. W sumie tu niem a tur tylko AP się odnawia :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Jest gameplay (4min) http://www.gametrailers.com/player/36197.html Co to za G***O?! Uhh jest gorzej niz myslalem, a specjalnie wygorowanego mniemania o tej produkcji nie mialem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) gra fabularna raczej to nie jest [; FPS chyba też nie, a jeśli już to bardzo marny... grafika spoko ale wszystko inne masakra, ot takie bezmyślne eksterminowanie przeciwników po planszy... Edytowane 14 Lipca 2008 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrjancy Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Za pierwszym razem może jeszcze ujdzie a jak non stop będzie to samo - te same ciut scenki, będzie można dostać cholery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Super bogate w bebechy eksplozje poszczególnych kończyn naszych przeciwników i to w dodatku w slow-mo. To jest atut tej gry :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Najbardziej zirytował mnie sposób w jaki poprowadzono demonstrację, pokazując mianowicie wyłącznie walkę. Czuć natychmiast na czym twórcy skupiają się najbardziej i z czego są najbardziej dumni. Nawet w momencie w którym developer mógł wybrać złamanie komputera w celu obejścia działka, wolał wybrać metodę siłową (co skutkowało kolejną [ciach!]ianą animacją, ale do grafiki wrócę za chwilę). System VATS budzi u mnie mieszane uczucia, bo na razie widzę w nim swoiste fatality na wrogu, odpalasz i po walce. To nie ma nic wspólnego z turami, to aktywna pauza z ustawianiem kolejki ataków. Pip-boy - ehh wiadomo, interface dostosowany do xklotza czyli 5 perków na ekranie i wielkie buttony, szkoda że nie pomyśleli o właścicielach mysz i klawiatur. Dialogów oczywiście nie dane nam było ujrzeć, bo kogo by to interesowało jeśli można zamiast tego pokazać przenośną armatę miotającą mini nuki. Co za bezsens. Silnik Obliviona ewidentnie nadaje się tylko do Obliviona bo tutaj grafika jest obleśna. Nie ma już gąszczu drzew i trawy które zatuszują rozmyte tekstury podłoża. Animacja jaka jest każdy widział, IMO wymaga jeszcze sporo pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Tragedia :blink: Co to w ogole jest... wyprali ten tytul z klimatu. Uzyli kilka dzwiekow z poprzednich czesci i mysla ze sa fajni :lol: System walki to porazka na calej linii...jaki sens ma korzystanie z dokladnego celowania w czesci ciala skoro moza walic na slepo po sylwetce jak w zwyklym fppie. Nie nie i jeszcze raz nie... to bedzie kupa 2008 roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Swoją drogą chodzenie w trybie FPS przypomina lewitację zero trzęsienia kamerą itp.Jak idziesz ulica to tez Ci kamera trzesie? ;) Jak juz sie czepiamy, to przynajmniej z sensem. jaki sens ma korzystanie z dokladnego celowania w czesci ciala skoro moza walic na slepo po sylwetce jak w zwyklym fppie.Taki sam jak w poprzednich Falloutach - tez lepiej bylo nap... seriami zamiast bawic sie w celowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny00 Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 hmm jak to ujac w metafore.. kupa z cukrem po czyms co smakowalo.. gdzies tak to bedzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Super bogate w bebechy eksplozje poszczególnych kończyn naszych przeciwników i to w dodatku w slow-mo. To jest atut tej gry :lol:Tego, ze gosc mial perka Bloody Mess pewnie nie ulyszales? Obejrzalem to demo i mi sie poki co podoba - grafika jest ok, ma swoj klimat (choc ewidentny byl brak Anizo na pokazie), VATS robi dokladnie to, czego sie spodziewalem, czyli dziala jak precyzyjne celowanie w starych Falloutach. Ktos sie czepial interfejsu, ze niby 5 pozycji na krzyz jest i wielkie przyciski - moze ja mam cos z oczami, ale dla mnie Pipboy mial z 10 linii na wyswietlaczu, jak nie wiecej. IMHO akurat, zeby nie trzeba bylo scrollowac za duzo, ale jednoczesnie tez nie wsciubiac nosa w monitor. gra fabularna raczej to nie jest [;Uwielbiam takie proroctwa po obejrzeniu 4-minutowej prezentacji walki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny00 Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 na razie opinie sa na podstawie samej walki nawet bez inv :], wiec jedyne co nam pozostaje to obejzenie tej warstwy fabularneji reszty systemu i dopiero wtedy danie obiektywnej oceny.. przynajmniej na podstawie gameplaya a nie gry :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 na razie opinie sa na podstawie samej walki nawet bez inv :]Bylo Inventory - jedna z zakladek PipBoya. A przynajmniej lista posiadanych broni tam byla. przynajmniej na podstawie gameplaya a nie gry :]:blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Tego, ze gosc mial perka Bloody Mess pewnie nie ulyszales? ... słyszałem, ale chciałem odnieść się do tego, że jakakolwiek wartość merytoryczna będzie doczepiona do tej gry na siłę, ponieważ twórcy najbardziej skupili się na wizualnych aspektach walki. Edytowane 14 Lipca 2008 przez Plusk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Costi widze, ze strasznie bronisz f3, zebys sie pozniej nie zdziwil ;) Jak niektorzy slusznie zauwazyli, prezentacja byla przygotowana glownie do pokazania "systemu walki", mogli pokazac troche wiecej..... No chyba ze nie ma sie czym chwalic i lepiej sobie nie odbierac potencjalnych klientow prezentujac gre od jej slabszej (jak przypuszczam) strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 http://polygamia.pl/e3-fallout-3-perfect-l...railer#comments No tak ogólnie to może być nawet nieźle.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny00 Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 costi.. chodzi mi o gameplay jako videoclip i gre jako plytke znajdujaca sie juz w moin napedzie ^^ ale bedzie sie trzeba przygotowac ze to juz nie bedzie to samo, kazdy starszy gracz patrzy na te znane kiedys tytuly i mowi ze byly swietne gierki bo tak je pamieta... jedynie co mnie dzisiaj dobija to ta poprawnosc moralna i gieriki dla ktorych trzeba kupowac nowy sprzet - bo wszystko sie wtedy ladnie swieci, bethesda sie akurat nie wyroznia na prawde trzymam kciuki za czesc fabularna gry :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) nie jestem zadnym fanem Fallouta, grałem w niego jeszcze w podstawówce, i mi nie podpasował ;) Ale to co widze to az oczy musze przetrzeć. Gdyby nie nazwa, to bym powiedział, ze to jakiś niedorobiony Stalker. Ta cała walka jest beznadziejna, te włączanie tur, animacje śmierci itp itd to jakaś mega porażka, tego sie nie da strawić, gameplay jest po prostu żałosny. Grafika również jest słaba, przeciez to wygląda gorzej niz Oblivion, ale to pewnie "zasługa" innych klimatów. IMO bedzie niewypał tego roku. Dlaczego Bethesda musiała wziąć prawa do tej gry? czemu nie mogla tego zrobic jakas inna firma i zrobic prawdziwego Fallouta 3, w takim samym rzucie izometrycznym? Blizzard pokazał ze tak sie da, przeciez będzie Diablo 3. ale oczywiscie w ostatnim CDA sie F3 podniecali, jaka ta gazeta jest fałszywa... dla nich kazda gra przed premierą to hit i rewolucja. Edytowane 14 Lipca 2008 przez MaZZeo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Przeciez gosciu pokazal nam dopakowana postac na najlatiejszym poziomie ,z kilkoma zapewne giwerami ktore dopiero sa dostepne po dluzszym czasie grania.Dlatego zapewne tak latwo to wygladalo,moge sie zalozyc ze na starcie gry niejeden zaklnie jak bedzie padac po strzale w pysk od jakiegos przerosnietego szczura :lol2: poczekajmy na wiecej gameplaya ps.gosc gral tak jakby mial pada 1 raz w reku :D Edytowane 14 Lipca 2008 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość felek111 Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Cicho. Przecież wy się nie znacie. Nie uczcie profesjonalistów robienia gier :lol2: To jest F3 - MIŚ oo przepraszm HIT na miarę obecnych czasów. :razz: Edytowane 14 Lipca 2008 przez felek111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) No, ale teraz przynajmniej wiem, że warto Fallouta 3 kupić.:lol2: A trać kase :lol2: Ciekawsze komenty: http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=43444 Dla mnie ta gra straciła sens już dawno. Real time, brak tur i domek z kart upadł. Po dzisiejszej krap prezentacji stwierdzam to bedzie krap 2008 i zbezczeszczenie Fallouta... Ja jeżeli zagram w F3 to na pewno nie w płatną wersje. O nie, nie dam im zarobić tym bardziej ze dema nie bedzie (w realu nawet byłoby je trudno zrobić)... Nie wiem, niech dadzą jakąś małą mieścinę do przetestowania tak jak junktown w demie F1 czy coś. Może kupie jak wydadzą SDK i ktoś zmieni mechanike gry, drzewo dialogowe i inne rzeczy - co jest praktycznie niewykonalne :lol: Aż żal dupe ściska po tym gejplay movie :| :lol:... Edytowane 14 Lipca 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Ciekawsze komenty: If it looks like shit. And it smells shit. And it tastes like shit. It's probably shit.Ten najbardziej oddaje prawdę :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) A dla mnie to jest rewolucja bo widzieliście gre w której można grać na tury regenerując AP walcząc w czasie rzeczywistym? NIE ( bo to sensu nie ma) no ale to jest NOWOŚĆ :lol2: Zamiast myśleć jak tu wykorzystać AP po prostu lecisz i strzelasz w trybie real time żeby odnowić punkty. Edytowane 14 Lipca 2008 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Mój brat przesiedział przy fallout'cie większość swojego dwudziestolecia, ale tego to raczej nie ruszy...co to za muzyka w tle ? Brzmi jak przygody Franka Dolasa ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Słabo... Postać sunie jak po lodzie, zupełnie jak w Oblivionie. Animacja nie powala. Gość co dostał ze snajperki w łeb posypał się jak drewniany manekin. Powtórki z okrążeniem kamery sprawiają wrażenie jakby to był jakiś deathmatch, spectator mode. Na dodatek w czasie gdy podziwiamy jak sobie rakieta leci, postać zbiera strzały na klatę - ale pewnie to się 'nie liczy'. Ale najbardziej zabije tą grę walka w czasie rzeczywistym. Wygląda na to, że nie tylko na pierwszy rzut oka to jest FPS, to po prostu jest FPS. :( A może po prostu jeszcze nie widzieliśmy reszty. Moje nadzieje w każdym razie porządnie zmalały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny00 Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Bethesda you've impressed me! This looks shittier than I ever anticipated. ten koment mnie rozwalil juz :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...