Skocz do zawartości
Robertcik

Emulator PS2 ???

Rekomendowane odpowiedzi

Musisz mieć emulator + bios + pluginy (przykładowo gsdx, zero spu itp) skonfigurować to wszystko i wtedy to tylko odpalasz pcsx2 -> plik-uruchom cd/dvd, wskasujesz obraz płyty i grasz :)

tylko teoretycznie oczywiście bo np. MGS3 dopiero na 3.75 działa jako tako jeśli chodzi o grafikę, aczkolwiek są błędy w emulacji i nie mogę przeczołgać się pod pierwszym drzewem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dorwałem tekkena 5 i widzę że jednak nie pogra :sad:

niby podczas walki pokazuje klatek ok. 25 ale gra chodzi bardzo mułowato :sad:

włączenie trybu dwujądrowego mam wrażenie że nierobi żadnej różnicy w prędkości (może w menu tak ale w 3D nie bardzo)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok trochę testów ode mnie...

 

C2D@3520MHz

8800GT 1GB 730/1730/900

Vista x64

 

emulator:

pcsx2 0.95 svn 377

pluginy:

Gsdx 1.8 svn 762 DX10 (1280x1024 + NLOOP HACK, Texture filtering)

LilyPad 0.91

ZeroSPU2 0.4.6

All speed hacks on

Virtua Fighter 4 Evolution

Emulowana niemal perfekcyjnie - 40-50 fps

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Tekken Tag Tournament

Generalnie bez bugów, szybkość też dobra - 35-45 fps (1 arena ~ 25 fps)

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Tekken5

Emulacja na dobrym poziomie (bugi graficzne tylko na 3 arenach), można bezstresowo pograć, szybkość 30-35 fps (2 areny poniżej 26 fps) DX9... w DX10 i 1280x1024 emulator się wywala... w sumie to i tak nie zauważyłem różnic w szybkości działania pomiędzy gsdx dx9, a dx10...

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika

 

Gran Turismo 4

Gra jest niestabilna - bardzo często się wywala - z tego co czytałem problem jest dobrze znany - plugin graficzny "gryzie" się z emulatorem, także mam nadzieję, że w najbliższym czasie to naprawią... bo gra chodzi praktycznie cały czas stałe 50 fps :D

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Czarne pionowe linie w niektórych grach wynikają z ustawionej wyższej rozdzielczości (w natywnej, w większości gier tego nie ma)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tekken Tag Tournament

Generalnie bez bugów, szybkość też dobra - 35-45 fps (1 arena ~ 25 fps)

 

Tekken5

Emulacja na dobrym poziomie (bugi graficzne tylko na 3 arenach), można bezstresowo pograć, szybkość 30-35 fps (2 areny poniżej 26 fps)

bez urazy, ale jesli myslisz ze 30-50fps wystarczy do grania w te gry to ty chyba nigdy nie miales o nich pojecia wiekszego ( no chyba ze wystarcza Ci odpalenie gierki do gry z kompem ). Wszelkie juggle, comba i inne tego typu sprawy ( kwintesencja Tekken ) bez stalych 60 +/- 2 fps mijaja sie z celem bo gra poprostu widac ze zwalnia.

 

IMO z tego co umiesciles Tekkeny/VF niegrywalne.

 

ale dzieki za jakies info ;)

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok trochę testów ode mnie...

 

C2D@3520MHz

8800GT 1GB 730/1730/900

Vista x64

Nie masz xp do porównania?

 

Całkiem nieźle poszło do wszystko do przodu...

Ale wymagania masakrystyczne, pewnie przy c2d powyżej 4000mhz framerate byłby o wiele bardziej zadowalający :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez urazy, ale jesli myslisz ze 30-50fps wystarczy do grania w te gry to ty chyba nigdy nie miales o nich pojecia wiekszego ( no chyba ze wystarcza Ci odpalenie gierki do gry z kompem ). Wszelkie juggle, comba i inne tego typu sprawy ( kwintesencja Tekken ) bez stalych 60 +/- 2 fps mijaja sie z celem bo gra poprostu widac ze zwalnia.

 

IMO z tego co umiesciles Tekkeny/VF niegrywalne.

 

ale dzieki za jakies info ;)

No, szczegolnie, ze system PAL ma 25fps, a NTSC 30... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, szczegolnie, ze system PAL ma 25fps, a NTSC 30... ;)

szczegolnie ze masz do wyboru przy uruchamianiu czy ma byc PAL 50fps czy NTSC 60fps przy tekkenie 4, przy t5 wersja PAL jest juz domyslnie60fps

"troche" sie pomyliles. ;)

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh z ciekawości wczoraj pobawiłem się tym wynalazkiem. Zgrałem BIOS i wypróbowałem parę gier, które akurat miałem pod ręką. Testowałem to na Viscie(x64) i XP. Plugin graficzny - najnowszy GSdx. Dźwiękowy - najnowszy ZeroSPU2 0.4.6. Na pierwszy ogień poszedł RE: Code Veronica. Z początku były problemy z filmikami. Te po prostu podczas odtwarzania zwalniały do kilkunastu klatek. Problem był po stronie plugina SPU (ZeroSPU2 0.4.4). Po wgraniu nowszego problem z filmikami w tej grze zniknął, a dżwięk w dialogach nie zwalniał tak.

 

Wszystko pięknie. Graficznie wygląda nawet podobnie, bez większych przekłamań. Czasem gdzieś teksura zniknie, albo zombie przebije ściane ;) Musiałem nieco się pobawić regulacją kolorów, bo te są imo za blade w porównaniu do tego co mam na konsoli, ale to może kwestia ustawień Telewizora (PS2), bądź samego monitora/sterowników/emulatora.

 

I na tym się kończy zabawa, bo gra czasem zwalnia do 30-35 FPS i w tym momencie bardzo to się odczuwa. Claire porusza się jakby ciągnęła za sobą worek z piaskiem ;) Ogółem wszystko chodzi nieco wolniej i czasem to bardzo irytuje.

 

Kolejna gra to Tekken Tag. Podczas grania widać przekłamania tekstur i gra również zwalnia co podczas grania troszkę przeszkadza. GT4 wiesza mi się zaraz po włożeniu płyty do napędu i odpaleniu emulacji, a po chwili wywala błąd aplikacji...

 

Może to kwestia ustawień samych pluginów. Trzeba jednak przyznać , że od czasu pojawienia się pierwszej wersji tego emulatora nastąpił spory przełom. Chociaż do ePSX i jego praktycznie 100% emulacji sporo mu brakuje. Nie mniej granie na emulatorze by przejść jakąś grę mija się z celem. Nawet jak gra będzie wyglądać idealnie jak na konsoli to i tak nic jej nie zastąpi. Włączasz konsole, wkładasz płytę , siadasz i grasz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczegolnie ze masz do wyboru przy uruchamianiu czy ma byc PAL 50fps czy NTSC 60fps przy tekkenie 4, przy t5 wersja PAL jest juz domyslnie60fps

"troche" sie pomyliles. ;)

To teraz otworz Wikipedie i zobacz, jakie jest odswiezanie w PAL i NTSC. Dla ulatwienia dodam, ze czestotliwosc odwiezania dotyczy polobrazow, wiec aby uzyskac faktyczna ilosc wyswietlanych fps trzeba owa wartosc podzielic na pol ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez urazy, ale jesli myslisz ze 30-50fps wystarczy do grania w te gry to ty chyba nigdy nie miales o nich pojecia wiekszego ( no chyba ze wystarcza Ci odpalenie gierki do gry z kompem ). Wszelkie juggle, comba i inne tego typu sprawy ( kwintesencja Tekken ) bez stalych 60 +/- 2 fps mijaja sie z celem bo gra poprostu widac ze zwalnia.

 

IMO z tego co umiesciles Tekkeny/VF niegrywalne.

 

ale dzieki za jakies info ;)

Spoko, ale nie ma powodów do wydurniania się... :)

Zawsze można włączyć frame skip, co trochę przyśpieszy akcję...

Jak dla mnie 35-40 fps jest już wartością wystarczającą do przyzwoitego pogrania, z natury te gry i tak są bardzo szybkie, także zwolnienie nie jest duże i uciążliwe... (fakt - poniżej 30 fps granie jest już średnio przyjemne)...

 

Nie masz xp do porównania?

Na xp chodzi praktycznie tak samo.

 

Ok jedziemy dalej...

 

Wesja emulatora ta sama,

Nowy gfx plugin:

Gsdx 1.8 svn 766 DX10 SSE3

 

 

 

Mortal Kombat Armageddon

Graficznie poprawna w 99%, szybkość 35-40 fps (1 arena ~ 50 fps)

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Tekken4

Jedna z najlepiej emulowanych gier, szybkość 45-60 fps (rzadko spada poniżej 50 fps)

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz otworz Wikipedie i zobacz, jakie jest odswiezanie w PAL i NTSC. Dla ulatwienia dodam, ze czestotliwosc odwiezania dotyczy polobrazow, wiec aby uzyskac faktyczna ilosc wyswietlanych fps trzeba owa wartosc podzielic na pol ;)

W 1/25 s wyswietlane są 2 pólobrazy tworzace cały obraz. Teraz jesli podasz 2 pólobrazy z 2 kolejnych scen daje to 50fps. Mało kto widzi co się dzieje wtedy z obrazem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz otworz Wikipedie i zobacz, jakie jest odswiezanie w PAL i NTSC. Dla ulatwienia dodam, ze czestotliwosc odwiezania dotyczy polobrazow, wiec aby uzyskac faktyczna ilosc wyswietlanych fps trzeba owa wartosc podzielic na pol ;)

po co mi przytaczasz te techniczne bzdury ? chcesz sie pochwalic obsluga internetu?

 

ja pisze o tym w jakich warunkach gra sie na konsoli w Tekken'a. 60fps to fakt i nie zmienisz tego pyskowka czy wklejaniem madrosci z internetu, nawet dark ressurection na PSP smiga w 60fps.

tak to jest jak ktos chce sie dochodzic jak nie mial stycznosci z ps2 ...

 

RakleZ jakiego wydurniania sie ?

sorry, ale jesli chce sie zaladowac just frame'y ( pewnie nie wiesz co to jest nawet ) w tej grze to trzeba to robic na nie kulawej wersji bo inaczej poprostu nie wchodza. Mowie to jako gracz ktory zjadl zeby na tej serii ... nie chcialem sie dochodzic, przepraszam, ale taka jest prawda. emulacja grywalna = tyle fps ile w oryginale w bijatykach, sorry.

 

ktos wyzej dostal bana za to ze chwalil sie sciaganiem t5.

ja widze ze kolejne osoby nie widzialy wersji na ps2 , wnioski wyciagnijcie sami.

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pisze o tym w jakich warunkach gra sie na konsoli w Tekken'a. 60fps to fakt i nie zmienisz tego pyskowka czy wklejaniem madrosci z internetu, nawet dark ressurection na PSP smiga w 60fps.

tak to jest jak ktos chce sie dochodzic jak nie mial stycznosci z ps2 ...

A co ma do tematu PSP, ktore ma LCD, zapewne 60Hz (przypominam, na LCD caly obraz jest wyswietlany naraz, wiec 60fps jest wykonalne)?

 

Mowimy o telewizorze, ktory wyswietla 50 polobrazow na sekunde (50Hz odswiezania), co daje 25 pelnych obrazow (czyli klatek) na sekunde.

Fakt, mozna zrtobic to, co SGJ wymyslil, ale nie chcialbym tego ogladac, bo musi to byc naprawde "piekne" :lol:

 

tak to jest jak ktos chce sie dochodzic jak nie mial stycznosci z ps2 ...

No tak, ta V4 pod telewizorem to pewnie atrapa... ;)

 

A tak na koniec - naucz sie troszke kultury i wyluzuj troche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma do tematu PSP, ktore ma LCD, zapewne 60Hz (przypominam, na LCD caly obraz jest wyswietlany naraz, wiec 60fps jest wykonalne)?

 

Mowimy o telewizorze, ktory wyswietla 50 polobrazow na sekunde (50Hz odswiezania), co daje 25 pelnych obrazow (czyli klatek) na sekunde.

Fakt, mozna zrtobic to, co SGJ wymyslil, ale nie chcialbym tego ogladac, bo musi to byc naprawde "piekne" :lol:

 

 

No tak, ta V4 pod telewizorem to pewnie atrapa... ;)

 

A tak na koniec - naucz sie troszke kultury i wyluzuj troche.

ja jestem kulturalny, w ktorym miejscu masz mi cos do zarzucenia ?

wklejasz techniczne rymowanki , proponuje kupic ps2 i tekken'a ... albo pojechac na jakis turniej i porozmawiac z jakimis graczami. wtedy dostrzezesz roznice miedzy teoriami a realnym stanem rzeczy.

a do tematu psp ma to ze tekken 5 i na psp i na ps2 wyswietlany jest wlasnie w 60fps, bo to ta sama gra gdybys nie zauwazyl. A nie ma nic wazniejszego w tekkenie niz klatki, oj uwierz.

 

jesli nie odpowiada Ci to ze pisze na ten temat z wlasnego doswiadczenia a nie ze stron internetowych to masz dziwny problem. ode mnie tyle.

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO prawda leży gdzieś pośrodku - Tekken 5 jest renderowany w 60fps, ale sygnał wysyłany na TV jest w 30fps (NTSC).

Renderowanie z wyższym fps daje wrażenie większej płynności, widać to np. gdy gramy w FM1 i GT4 - niby tu i tu obraz jest płynny, nie ma spadków fps, ale "płynniejszy" jest w GT4 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktos wyzej dostal bana za to ze chwalil sie sciaganiem t5.

ja widze ze kolejne osoby nie widzialy wersji na ps2 , wnioski wyciagnijcie sami.

Wybacz....

W zyciu nie mialem zadnej konsoli od Sony

Nie wiem tez co to jest ten caly Tekken

 

Przeciez dostep do tego maja tylko ludzie tak wtajemniczeni jak Ty. Wylacznie wybrancy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybacz....

W zyciu nie mialem zadnej konsoli od Sony

Nie wiem tez co to jest ten caly Tekken

 

Przeciez dostep do tego maja tylko ludzie tak wtajemniczeni jak Ty. Wylacznie wybrancy....

jesli w takim tonie ma przebiegac ta dyskusja to nie ma to najmniejszego sensu.

ja pisalem powaznie, a ty wyraznie mnie wysmiewasz. Tak sie zachowuje powazny czlowiek a do tego moderator ?

 

nie zrozumiales ze caly problem polega na tym, ze ktos kto widzial ta gre w ruchu na konsoli a pozniej zobaczy ja na kompie, to na pierwszy rzut oka widac ze na emu jest plynnie ale 2 x wolniej przez te stale jedyne 30fps ?

Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz otworz Wikipedie i zobacz, jakie jest odswiezanie w PAL i NTSC. Dla ulatwienia dodam, ze czestotliwosc odwiezania dotyczy polobrazow, wiec aby uzyskac faktyczna ilosc wyswietlanych fps trzeba owa wartosc podzielic na pol ;)

25 fps to masz w telewizji transmitowanej w PALU ( = 50hz z przeplotem).

 

Nawet jeśli obraz generowany przez PS2 jest interlaced, to pomimo 25fps wrażenie jest takie jakbyśmy grali przy dwukrotności tego. (w 480i "półklatki" obrazu wychwytywane są z prędkością 50hz, a w trybie 480p przechwytywane są pełne klatki co daje lepszą jakość obrazu).

 

Polecam:

http://en.wikipedia.org/wiki/480i

http://en.wikipedia.org/wiki/Interlaced

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybacz Orgiusz, ale nie miałem jeszcze okazji odpisać ;)

po co mi przytaczasz te techniczne bzdury ? chcesz sie pochwalic obsluga internetu?

RakleZ jakiego wydurniania sie ?

just frame ( pewnie nie wiesz co to jest nawet )

priceless... :D

 

jesli w takim tonie ma przebiegac ta dyskusja to nie ma to najmniejszego sensu.

ja pisalem powaznie, a ty wyraznie mnie wysmiewasz. Tak sie zachowuje powazny czlowiek a do tego moderator ?

Satou nie wniosłeś kompletnie nic do tego tematu, poza niezdrową atmosferą...

W sumie przez te kilka lat przewineło się przez forum pare podobych pełnych arogancji osób... z tego co sobie przypominam większość "opuściła" to forum... proponuję więcej szacunku dla ludzi...

 

 

-----

Wrzuciłem na rapida...

pcsx2 v. 0.95 svn 377 + gdsx 1.8 svn 766 SSE2/3 dx9/10 itd... jakby ktoś chciał... ;)

http://rapidshare.com/files/117832822/Pcsx2_0.9.4.rar.html

Edytowane przez RaKLeZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...