-
Postów
6024 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
8
Ostatnia wygrana sideband w dniu 26 Kwietnia 2015
Użytkownicy przyznają sideband punkty reputacji!
Contact Methods
-
GG
5714930
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
ostrowiec św
Osiągnięcia sideband
-
Aluminiowa czapka i nawet zachowałem taką. Procek został sprzedany bez czapki ?
-
To już kwestia danej gry, ale na twoim miejscu wymieniłbym 2500k na 2600k. Taka zmiana to koszt ok 200zł, część budżetu na GPU bym poświecił właśnie na zmianę na 8-wątkowca.
-
Jeżeli koniecznie musi to być radeon(przy tym systemie i CPU to zdecydowany błąd) to w tych pieniądzach kupisz rx480 8GB, ta sama wydajność, ale to za to mniejszy gabaryt, pobór mocy i cisza.
-
@divo jak klej jest szary to nie 95% tylko 100% skalpowany. Intel nie stosował w tych procesorach kleju o takim kolorze. Jak proc kupiony za grosze to nie ma co wybrzydzać.
-
Jeżeli to nie zabrudzenie i klej w każdym miejscu jest szary to tak procek był skalpowany. Jedyna możliwość dlaczego był skalpowany to wysokie temperatury, czasem lut puszcza i robi się klops. Nawet nie trzeba grzać czapki tylko wystarczy usunąć stary klej i czapka odpada. Inne powody odpadają przecież to zablokowany proc do tego nisko taktowany. Ale ten kto to robił to jakiś był mało ogarnięty skoro użył kleju w kolorze szarym.
-
Przecież widać, że oryginalny klej jest zabrudzony starą pastą. Krzywe przyklejone czapki zdarzają się. To nie jest proc po skalpie, a nawet jakbyś kupił takiego to powinieneś się cieszyć i tak clp/tgc zapewnia niższe temperatury od lutu.
-
Dwa pytania odnośnie Z170 Extreme 4
sideband odpowiedział(a) na HiSpect temat w Podstawowe Zagadnienia
Co do dysku wyjdzie w praniu, najwyżej można dorzucić niski radiator na termopadach. By integra działała razem z dedykowaną musisz w biosie włączyć opcje IGPU Multi Monitor.- 2 odpowiedzi
-
- 1
-
- z170 extreme 4
- asrock
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
W momencie kiedy nie działa DSR to trzeba wbić wyższą rozdzielczość już na poziomie pulpitu, jeżeli nadal nie działa wbić pełny ekran w oknie w grze. Więcej praktyki, a mniej teoretyzowania. Są gry w których pomimo wymuszenia SSAA krawędzie nie są lepiej wygładzone i jedynie po rozmyciu obrazu oraz spadku wydajności wiadomo, że SSAA działa. Piszesz to co powinno pojawić się na ekranie ,a nie jest w praktyce w danym tytule. SSAA nie radzi sobie z każdym typem aliasingu, pięknie to widać w Project Cars 2. Wystarczy, że scenie będzie HDR i wiele odbitych świateł - SSAA leży.
-
Najlepsze jakościowo jest SGSSAA. Ale generalnie najlepsze jest mieszanie metod, ale taki zabawy to tylko DX9, od DX10 wymuszanie jest już mocno utrudnione, a od DX11 zabawa kończy się na zastępowaniu MSAA z poziomu gry przez MFAA lub SSAA(nie zawsze działa i nie zawsze daje lepsze rezultaty niż MSAA). Także obecnie tylko downsamplingiem można zminimalizować aliasing, ale koniecznie trzeba rozdzielczość mnożyć odpowiednio 2x,4x.. Jeżeli będzie to pośredni mnożnik to pojawią artefakty w postaci jeszcze większego aliasingu i stąd NV dodała filtr do DSR, który wprowadza przy okazji zauważalne rozmycie. Optymalne ustawienia dlatego filtru to 10-12% zamiast def 33%.
-
Skoro bios AMI to najlepszy jest flasher od AMI. Jest też wersja pod Windowsa, Możesz ustawić wtedy aktualizacje wszystkich bloków i nawet mogą zniknąć ewentualne problemy, które powstają po aktualizacjach za pomocą flashera z biosu lub z poziomu windowsa.
-
G.Skill TridentZ 3466MHz osiągają maksymalnie 3200
sideband odpowiedział(a) na Sqad temat w Pamięci RAM
Wsadź pamięci w 2 i 4 slot. -
Intel LGA1151 - Intel Core 8 / 9 GEN (Coffee Lake) - Temat zbiorczy
sideband odpowiedział(a) na radiergummi temat w Intel
1. W Dishonored to nie żadne magiczne miejsce testowe tylko gra w zasadzie nie korzysta z MT i stąd zwiększony kop na 8700K. 2. Skylake/Kabylake pamięci dają dokładnie te samego kopa, a na starszych platformach kop czasami był znacznie większy niż 25% ze względu na to, że starsze platformy działały na limicie przepustowości.- 262 odpowiedzi
-
- coffee lake
- 8400
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Spadek wydajności przy przekręconych pamięciach to norma. 5x są czułe na temperatury, obniżenie ich temperatury daje wyraźny wzrost oc.
-
Z gsync to inna bajka. Podałem optymalne ustawienia dla uzyskania najlepszej płynności i wydajności w momencie kiedy masz do dyspozycji tylko vsync on/off oraz fast sync. Bez vsync płynność jest bardzo kiepska w tej grze, a z vsync nie działa potrójne buforowanie i wiadomo czym się to kończy w momencie kiedy wydajność spada poniżej 60fps. Nie patrz na obciążenie gpu z monitoringu to jest przybliżony ogólny pomiar obciążenia gpu, nie masz rozbitego pomiaru na poszczególne jednostki wykonawcze. Rzeczywistym miernikiem obciążenia gpu jest pomiar poboru mocy. Jeżeli chcesz zobaczyć magiczne 100% obciążenia gpu to zrób downsampling lub wykorzystaj dsr, zostaną dociążone ropy i podsystem pamięci. Jeżeli masz włączone AA to wyłącz, to jest MSAA i jedynie dociąża gpu, a nie praktycznie żadnego wpływu na wyeliminowanie aliasingu w tej grze. Osobiście w/w tytuł przeszedłem w 4k na lekko ściętych detalach na 1070@2240mhz.
-
Wyłącz vsync z gry. Z poziomu sterownika włącz fast sync i prerenderowane klatki ustaw na 3.