kaijitsu Opublikowano 1 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2010 (edytowane) Mnie chciał naciągnąć na używaną płytę główną GA-K8NSC-939 (45zł). Napisałem, że robimy wszystko via allegro i płatność przy odbiorze. Cały czas zachęcał mnie na wpłatę na konto ale uparłem się na płatność przy odbiorze bo dostałem wiadomość od użytkownika plastekk, że ten az9 to oszust. Podałem adres i do tej pory (prawie 2 miesiące) ani paczki ani odzewu z jego strony :) Druga sprawa tyczy się sklepu ram.net.pl (napisałem w innym temacie o tym nie wiedząc, że już taki istnieje - proszę nie bić ;) ) Zamówiłem w tym pożal się Boże sklepie sprzęt z siga na którego czekałem 10dni (płatność przy odbiorze - myślę "będzie szybciej"). Nie dostałem żadnej informacji od nich czy oferta jest realizowana, czy w ogóle ktoś tam żyje i czy przypadkiem nie mają mnie w [gluteus maximus]. Po 5 dniach (poniedziałek) dostałem informacje (po kilku mailach, wiad. na gg i próbie dodzwonienia się ), że paczka jest już do wysłania i przekażą kurierowi jeszcze tego samego dnia albo następnego (wtorek). Do czwartku nie dostałem żadnej informacji mimo, że wysłałem 4 mail'e, 10 wiadomości na GG i próbowałem się dodzwaniać z XX razy. Zdenerwowany, że to już prawie 10 dzień od momentu "PRZYJĘCIA ZLECENIA" zrezygnowałem z zakupu w tym sklepie - Napisałem stosownego mail'a, xx wiadomości na gg dla potwierdzenia. Udało mi się dodzwonić i uzyskałem informacje, że paczka zostanie wysłana w piątek (mimo, że zrezygnowałem z zamówienia). Jeszcze tego samego dnia złożyłem taki sam zestaw w esc (~130zł drożej). po godzinie zadzwonił do mnie przedstawiciel esc i spytał się czy to jest dalej aktualne bo jeszcze dzisiaj by wysłali paczkę. Powiedziałem, że tak i następnego dnia o godzinie 11:30 kurier zapukał do drzwi. ram.net.pl - czas oczekiwania na paczkę 10 dni. "Najciekawsze" dla wszystkich będzie dodzwanianie. Proszę czekać, jesteś 4 w kolejce. po 5-10min pierwszy i uradowany, że czekanie na coś się zdało słyszymy "przepraszamy błąd systemu" - czy coś w tym stylu. Teraz czekam na rachunek za telefon aby sprawdzić jak mi się zmieniła różnica w cenie w stosunku esc.pl TRAGEDIA!! esc.pl - zamówienie i oczekiwanie - 1 dzień różnica 150zł. Z tym, że komputer z esc był złożony, w ram.necie liczą sobie za to 70zł. Już sobie wyobrażam jak wygląda reklamacja sprzętu w tym sklepie. Czy nerwy, siedzenie na telefonie, maile i traktowanie klienta jak byle kogo jest warte tych 150zł? Nie. Wolę trochę dopłacić tym bardziej, że to mój nie pierwszy zakup w esc i jak na razie się nie zawiodłem. Jednym słowem omijać z daleka. Cała ta historia wygląda mi tak jakby nie mieli jakiegoś podzespołu na stanie i dopiero go sprowadzali. Pytałem o tym w mailach i zero odpowiedzi, jak się dodzwoniłem to, że już mają i wysyłają. Zresztą to by wyjaśniało dlaczego mają taniej - po prostu nie mają tego wszystkiego na stanie i tylko ściągają to od pośredników/magazynów. Jednym słowem - omijać z daleka Edytowane 1 Września 2010 przez kaijitsu 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 2 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2010 (edytowane) Panowie wiem, że odpowiedź pewnie padła w tym temacie, ale przeglądanie 31 stron to troszkę dużo. Przeczytałem post bodzio.k na poprzedniej stronie i mam wątpliwości na temat sklepu Gral w którym chcę kupić GTX'a 460 . Nie napisał czy dostał kartę z powrotem czy nie ? A tak przy okazji to chciało Ci się walczyć o głupie 10 mhz ? Trzeba było wziąć wersję zwykła i samemu podkręcić. ;) Przy okazji chciałbym się zapytać o sposób odbioru wysyłki. Tzw InPost. Kupował ktoś w ten sposób w sklepie Gral ? Jak z wysyłką ? Wszystko przebiega sprawnie ? Zarówno w przypadku sklepu Gral jak i tej firmy wysyłkowej. Te paczkomaty jakoś nie wzbudzają u mnie zaufania. Chciałbym mieć pewność czy po przelaniu kasy na konto sklepu obejdzie się bez żadnych większych problemów. Ceny mają dość atrakcyjne. No i czy jak odbiorę paczkę z takie paczkomatu nie dostane jakiegoś oczopląsu na widok rozwalonej paczki... Sama firma nie wzbudza we mnie zaufania, bo nic o niej nie wiem. Edytowane 2 Września 2010 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 7 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2010 Potwierdzam ram.net.pl. Jeden z najgorszych kontaktów ze sklepem czy sprzedawca jaki maiłem. Nie ma sensu do nich dzwonić bo to strata kasy i czasu. Ich system automatycznej sekretarki to kpina. Ja czekałem tydzień na sprzęt zgodnie z tym co podali w mailu. Po tym czasie anulowałem zamówienie przez mail'a, bo nie sposób się do nich dzwonić, na gg też cisza. Zachodzę w głowę czy mail też tam nie zginie. Wygląda to tak, jak by ludzie tam pracowali bez przerwy i ciągle wisieli na telefonach. Szczerze odradzam zakupy w tym sklepie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastekk Opublikowano 8 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2010 az9 oddał kase tarkovskiemu ale mi już nie choć obiecywał bodajże z 5 razy Jego dokładne dane Nie podajemy danych osobowych - Rikki potem wkleje jego nr konta.. Sprawa jest na policji na razie wszystko stoi. Człowiek jest chyba uposledzony. Dla 100zł robi sobie problemy. Jest może ktoś z torunia i ma dużo wolnego czasu ? :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vejita Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2010 (edytowane) A wiec mam problem z ram.net.pl Zlozylem zamowienie 4.10.2010. Fakt - kilka rzeczy z zamowienia mialy byc sciagniete z magazynu w ciagu 1dnia roboczego a nastepnie wyslane. No ale dzien po zlozeniu zamowienia otrzymalem emaila, ze paczka zostanie wyslana 11.10.2010. Mysle sobie - OK, moge poczekac. Dzisiaj mamy 12.10.2010 a zadnej informacji o nadaniu przesylki nie otrzymalem. Nie odpowiadaja na moje emaile, proby kontaktu przez GG a ta ich elektroniczna sekretarka to jest jakas kpina - nie ma szans sie dodzwonic. I tu pojawia sie problem, ja w sobote wyjezdzam i chcialbym otrzymac ta paczke w tym tygodniu ew. odwolac zamowienie przed wyjazdem. Jak mam tego dokonac? Ma ktos jakies pomysly? ps. Paczka miała być wyslana za pobraniem Edytowane 12 Października 2010 przez Vejita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2010 Napisz maila że anulujesz zamówienie. Najlepiej próbuj się tam dodzwonić. Następnym razem czytaj troszkę na forum, albo zapytaj czy warto brać w tym sklepie. Od co najmniej miesiąca na tym forum wiele osób odradza ten sklep ze względu na takie właśnie akcje. Gdybyś zapytał w tym temacie, albo poczytał posty w ów temacie to byś nie miał tego problemu. Nie kupuj niczego w tym sklepie! Jak się da to odwołaj. Nie chce tu robić anty-reklamy. Jest kilka innych sklepów wartych uwagi. Wszystko jest na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2010 dzwonisz i rezygnujesz... takie rzeczy sie kupuje za pobraniem, wiec po prostu nie odbierasz paczki... przedplata to dobry i szybki sposob, ale gdy juz kilka razy kupowalismy i mamy rozeznanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vejita Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2010 dzwonisz i rezygnujesz... takie rzeczy sie kupuje za pobraniem, wiec po prostu nie odbierasz paczki... przedplata to dobry i szybki sposob, ale gdy juz kilka razy kupowalismy i mamy rozeznanie Jakby ktos łaskawie tam odebral telefon to bym tak zrobil... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 12 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2010 (edytowane) Miałem podobną sytuację. Po 2 dniach od złożenia zamówienia napisałem, że rezygnuję i zamówiłem w ESC. Dzień później otrzymałem maila od ram.net.pl, że zamówienie zostało anulowane. Edytowane 12 Października 2010 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miczq Opublikowano 29 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2010 (edytowane) Przestrzegam przed tym użytkownikiem, warto przeczytać. (być może zna ktoś jego nick tutaj na PurePC) Uwaga oszust (_greenpower_) - Forum PCLab.pl Sprawa została rozwiązana pozytywnie, forumowicz przyjął zwrot i jak to bywa przy zwrotach oddał mi kwotę bez przesyłek. Edytowane 3 Listopada 2010 przez Miczq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 29 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2010 Jego konto na PPC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Potwierdzam ram.net.pl. Jeden z najgorszych kontaktów ze sklepem czy sprzedawca jaki maiłem. Nie ma sensu do nich dzwonić bo to strata kasy i czasu. Ich system automatycznej sekretarki to kpina. Ja czekałem tydzień na sprzęt zgodnie z tym co podali w mailu. Po tym czasie anulowałem zamówienie przez mail'a, bo nie sposób się do nich dzwonić, na gg też cisza. Zachodzę w głowę czy mail też tam nie zginie. Wygląda to tak, jak by ludzie tam pracowali bez przerwy i ciągle wisieli na telefonach. Byłem w tym sklepie (siedziba w Gdańsku) i faktycznie tak to wygląda. Jest tam 3 bardzo młodych kolesi plus jeszcze przynajmniej dwóch na zapleczu, non stop ktoś wisi na telefonie i cały czas są klienci w sklepie. Ilekroć przejeżdżam koło nich zawsze są klienci w środku. Postanowiłem zamówić u nich sprzęt z odbiorem osobistym i jestem zadowolony - wciągu dwóch dni (ale zamówienie składałem po godzinach pracy przez internet) sprzęt był - wygląda na to, że kuleje u nich etap wysyłki ze sklepu do klienta. Dwóch chłopaków z którymi rozmawiałem wydawało się być oblatanymi w temacie. Byłem też świadkiem reklamacji - koleś przyszedł z routerem wifi który się nie łączył - sprawdzili od ręki i zaproponowali zwrot kasy lub wymianę. Sprzęt ściągają z magazynu - podobnie jak Gral. Może te informacje komuś pomogą - nie bronię sklepu czy nie promuję w żaden sposób - poprostu moje spostrzeżenia. Jeśli ktoś odbiera osobiście to moim zdaniem warto rozważyć, wysyłkowo - raczej nie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2010 Moje przygody nie były złe, tani sprzęt i szybka dostawa do domu, ale... dopóki wszystko działa jest perfect, ale jak było trzeba oddać coś na gwarancję to trochę się pomęczyłem - olewania klienta na GG i e-mail w sprawie reklamacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tompior Opublikowano 21 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2010 Może nie o oszustwie, ale o niesolidności firmy Agito S.A. Monitor hp zr24w zamówiłem w poniedziałek rano. Przelałem kasę tego samego dnia koło 13. Agito zaksięgowało wpłatę we wtorek koło południa. I zgodnie z informacją powinni przekazać paczkę kurierowi w ciągu 2-3 dni roboczych. We wtorek na koncie widniała informacja: Planowana data wysyłki: 2010-11-17 W środę: Planowana data wysyłki: 2010-11-18 W czwartek: Planowana data wysyłki: 2010-11-19 No spoko... w końcu mieli 3 dni od tego wtorku, w którym zaksięgowali wpłatę. A oczywiście paczki mi w piątek i tak nie raczyli wysłać, bo dotarła do ich magazynu koło 16:00... I teraz przez ich ociąganie się nie mam monitora przez weekend, a jak przekażą go kurierowi w poniedziałek, to pewnie dotrze do mnie we wtorek. Czyli cały tydzień po zaksięgowaniu wpłaty. Informacji (maila) o opóźnieniu żadnej nie dostałem, a w moim profilu nadal wisi info, że planowana data wysyłki to 19.11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 22 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2010 Może nie o oszustwie, ale o niesolidności firmy Agito S.A. Monitor hp zr24w zamówiłem w poniedziałek rano. Przelałem kasę tego samego dnia koło 13. Agito zaksięgowało wpłatę we wtorek koło południa. I zgodnie z informacją powinni przekazać paczkę kurierowi w ciągu 2-3 dni roboczych. We wtorek na koncie widniała informacja: Planowana data wysyłki: 2010-11-17 W środę: Planowana data wysyłki: 2010-11-18 W czwartek: Planowana data wysyłki: 2010-11-19 No spoko... w końcu mieli 3 dni od tego wtorku, w którym zaksięgowali wpłatę. A oczywiście paczki mi w piątek i tak nie raczyli wysłać, bo dotarła do ich magazynu koło 16:00... I teraz przez ich ociąganie się nie mam monitora przez weekend, a jak przekażą go kurierowi w poniedziałek, to pewnie dotrze do mnie we wtorek. Czyli cały tydzień po zaksięgowaniu wpłaty. Informacji (maila) o opóźnieniu żadnej nie dostałem, a w moim profilu nadal wisi info, że planowana data wysyłki to 19.11. to trzeba bylo kupić w mediamarkcie :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 w sklepach internetowych kupuje się zawsze z opcją przedpłaty, jak się spóźnią ponad tydzień - nie odbierasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grinch Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 zawsze z opcją przedpłaty Chyba chodziło Ci o opcję "za pobraniem"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 24 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2010 dokładnie, powinno być "w sklepach internetowych nigdy nie kupuje się z opcją przedpłaty"... powyższe zdanie w kontekście odpowiedzi na post Tompiora było nielogiczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 3 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2010 (edytowane) wszytstko na stronie o mnie - Moja strona - Aukcje internetowe Allegro NEG jeszcze nie poleciał, bo odpiedzialem na ich odp na spor allegro, zobaczymy co ta firemka odpisze. (jak ktos ma poblokowane allero wklejam calosc tez tutaj) Negatyw dla użytkownika toughbook. Kupiłem komputer, zamowilem swojego kuriera z firmy UPS (mam z nimi umowe, poza tym znam swojego kuriera i jest u mnie w rejonie w godzinach dla mnie odpowiednych i nie musze sie z nim dodatkowo umawiac) Komputer doszedł, paczka w stanie idealnym, komputer w paczce również, po otwarciu obudowy jednak nie bylo tak rózowo, mianowicie: koszyk na dyski w obudowie W OGÓLE nie był przykrecony, co spodowalo luźne się jego przemieszczanie w obudowie. Dysk spadł na karte graficzną i dosc znacznie wygiął i porysował (ZDJĘCIE). Karta posiada uszkodzenie mechaniczne. Wymienilem karte graficzną, ale komputer równiez nie chce wogole bootować, po 2 dniowej walce nie udało mi sie uruchomic komputera na plycie głownej (brak uszkodzen mechanicznych). Po kontakcie meilowym dostalem odpowiedz ze trzeba zlozyc reklamacje u firmy kurierskiej. Niby z jakiej racji? ale o tym za chwile. Pozostale meile wyslane do nich w celu polubownego zalatwienia sprawy pozostały bez odpowiedzi. Odpowiedź uzyskałem dopiero po załozeniu sporu allegro, gdzie stwierdzili ze nie odpowiadają za uszkodzenia powstale w trackie transportu, to ja pytam teraz: TO KTO ODPOWIADA?. Wg regulaminu Kupujący ma obowiązek dobrze zabezpieczyc wysyłke tak zeby sie nie uszkodziła. Jak nie potraficie skręcic komputera to sprzedawajcie ziemniaki na targu. Zadna firma kurierska nie odda gotowki za to ze jajka doszły całe ale zgniłe, tzn karte graficzną moge zrozumieć ze uszkodzila sie w transporcie, jednakze płyta nie ma uszkodzen mechanicznych a nie dziala. Takze wyslali mi stary złom i wymigują sie od odpowidzialnosci. Edytowane 3 Grudnia 2010 przez Maniakalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pix3l Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2010 Wg regulaminu Kupujący ma obowiązek dobrze zabezpieczyc wysyłke [...] babolka walnąłeś ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 6 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2010 (edytowane) babolka walnąłeś ;) a nie? wysle ci matryce w kopercie i tez nie bedzie moja wina? przypadek skrajny ale chyba tak to dziala Edytowane 6 Grudnia 2010 przez Maniakalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2010 a nie? tip: Sprzedający? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 6 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2010 tip: Sprzedający? aaaa dobra teraz widze w nerwach pisalem to musialo sie cos wkraśc ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2010 13 grudnia zlozylem zamowienie w sklepie ram.net.pl, dostalem informacje ze zamowienie bedzie u mnie 21 grudnia. Z powyzszego wynika ze dzis zamowienie powinno zostac wyslane, niestety nie moge sie skontaktowac ani przez gg, ani przez email a przez telefon to juz wogole. Zastanawiam sie czy nie zrezygnowac z zamowienia, i teraz nie wiem czy wystarczy ze napisze maila ze z dniem takim i takim rezygnuje z zamowienia czy jak to wyglada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2010 Rezygnuj. Spamuj maile i gg, kontak z nimi graniczy z cudem. Na samo potwierdzenie anulowania zamówienia czekałem 3 dni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 20 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2010 No i tak wlasnie zrobie, napisze zaraz maila i sprobuje zlozyc zamowienie gdzie indziej. Pisalem na gg po kilka razy, niestety mimo tego ze na ich stronie kontakt serwer gadugadu podaje ze numery sa dostepne to jak juz zadam pytanie to nagle sa niedostepne. Dodzwonienie sie jest niemozliwe bo jak juz czekam w tej usranej kolejce i po 9 minutach jestem pierwszy to w 10 minucie automat znowu pyta z jakim dzialem chce sie polaczyc i znowu kolejka. Dramat, nie polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2010 Nie połączysz się tak łatwo. Dziś tam byłem osobiście, pogadałem też z kumplem który u nich kupuje od poaru lat - sklep mieści się na powierzchni może 25 metrów i na początku to wystarczało ale teraz już zdecydowanie nie. Problemem jest generalnie zaplecze na którym sortują sprzęt - musiałem 15 min czekać aż znajdą pudło z głośnikami. Kiedyś ponoć obsługiwali błyskawicznie, teraz niestety tak nie jest. Co do zamówień wysyłkowych - część sprzetu ściągają z np. niemiec (jakieś egzotyczne przejściówki koleś zamawiał) - chyba stąd takie obsuwy czasami. Moje zamówienie zrealizowali w 2 dni, ale byli też ludzie,którzy czekali ponad tydzień, bo jakiejś jednej rzeczy brakowało. Ale najlepsze - szukali z 10 min. albo i więcej żelazka - pomyślałem ok, małe pudełko, można przeoczyć. I w końcu przynoszą karton - bydle - jakieś 100x60cm!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2010 Dyskow ssd, hhd i x-fi egzotycznymi czesciami to bym nie nazwal. A jednak nie potrafili sciagnac 5-6 czesci w tydzien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2010 W sumie tu jest odpowiedniejsze miejsce na opinię o GLS. I to nie jest odosobniona opinią, bo podobne problemy wrzucił ktoś ostatnio na Wykop, a i na Blipie często ludzie narzekają, także omijać. Zamówiłem towar 11.12. (sobota) br., 14.12 został wysłany kurierem właśnie GLS. W poniedziałek - 20.12. - dostałem od sprzedawcy nr przesyłki (dopiero na moje pytanie o stan wysyłki). I co widzę na stronie GLS? 16. i 17. moja paczka jest w dostawie (+ wejścia EPL, jedno wyjaśnianie O_o - coś jak ostatnio na Wykopie).. Super, ale dlaczego jeszcze nie u mnie. Minął weekend, cały poniedziałek, we wtorek pojawił się kolejny wpis, że paczka w doręczeniu. Czekałem do wieczora i nic. Zero zmian na stronie. Telefonów w filii nikt nie odbierał. W środę rano (tj. wczoraj) widzę wpisy z dnia poprzedniego, że kurier się ze mną kontaktował, nie zastał nikogo w domu, zostawił awizo i paczkę zostawił w ParcelShop (wszystko opatrzone godzinami, w których byłem w domu). Dobrze, że pod ID awizo była informacja gdzie mam się udać i odebrałem paczkę. Na paczce jak byk oba moje numery telefonów, ale kurier #$%@# nawet strzałki nie puścił.. Awizo w skrzynce? Pomarzyć jedynie mogę. Fakt, że odebrałem paczkę, nic nie zmienia i nadal będę próbował się dodzwonić do filii. Mail także poszedł. Bo jak bym chciał takiej formy wysyłki, to wybrałbym PP i miałbym taniej. Nigdy więcej GLSa :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 13 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2011 Mam pytanko, czy zamawiając ze sklepu jakiś towar mailowo, zyskuje te sama prawa jakbym klikną dodaj do koszyka towar i zamów go? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...