Skocz do zawartości
P1T3RR0

Heroes of Might and Magic V

Rekomendowane odpowiedzi

udalo sie komus przejsc misje "The Conquest" w 2giej kampanii na hardzie ?

pierwsza kampanie przeszedlem na normalu, zeby zobaczyc na ile ta gra rozni sie od 3 czesci. nie mialem zadnych problemow, wiec postanowilem nastepna zagrac na hardzie. pierwsze 2 misje byly ciezke ale sobie poradzilem, natomiast w trzeciej pierwszego dnia drugiego miesiaca wyskakuje mi wrogi hero z armia 6 smokow, 15 jednorozcow, 8 treantow, 23 druidow, 60+ hunterow, 60+ war dancerow i tyle samo spritow. moja armia to 2 pit fiendy, 15 sukubow, 8 hell chargerow, 128 horned overseerow i 20 hunterow. samymi jednostkami atakujacymi z dystansu koles mnie wykancza. :)

praktycznie kazda bitwe jaka stoczylem do tej pory wygralem bez strat albo najwyzej z minimalnymi (max. 5% sily armii). posiadam 2 zamki w tym 1 elficki, niestety z powodu malych ilosci drewna rozwijam je powoli. :|

 

jesli ktos to przeszedl na hardzie i moze cos doradzic to bylbym wdzieczny. w innym razie nie pozostanie mi zaczynanie misji od poczatku, czego nienawidze. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli ktos to przeszedl na hardzie i moze cos doradzic to bylbym wdzieczny. w innym razie nie pozostanie mi zaczynanie misji od poczatku, czego nienawidze. :)

 

Stary ja za cholere nie moge tej misji na normalu przejsc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś wie jak osiągnąć poziom ultimate ? np. ultimate necromancy ?

Jednym ze sposobów jest zdobycie pewnego artefaktu, który zwiększa wszystkie skille o poziom wyżej, czyli expert necromancy na ultimate itp. Niestety nie pamiętam jego nazwy. :(

 

Widzę, że 3 misja w kampanii Inferno jest wyzwaniem. ;) Też mam z nią problem, choć widać już koniec. Przeciwnik ma jeden zamek, ten na północ od zamku Inferno. Po mojej bohaterskiej obronie tego zamku przeciwnikowi zostało około 60 War Dancerów i gdybym miał troszkę liczniejszą armię, albo gdyby First Aid Tent działał na moje jednostki, to pewnie bym się obronił. ;) Sytuacja przedstawia się teraz tak: przeciwnik może wykupić armię w tym zamku + do tego ci War Dancerzy, którzy mu zostali. Agrael (my hero ;)) ma Devila, 16 Nightmare, koło 20 Mistress, 30 Cerberów i ponad 100 Horned Demon. Jeśli będzie walka na ubitym polu, to powinno się udać (będę w stanie wykupić jeszcze trochę jednostek w zamku Inferno). ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam dosc dla mnie ta gra jest za trudna. W tej czesci chyba jak w zadnej innej trzeba strasznie kalkulowac, szachy to pikus przy h5, dla mnie to troche zabija przyjemnosc z rozgrywki jak trzba wiedziec gdzie ma jaki budynek ile mu zajmie dojscie tam i owdzie, jeszcze na dodatek komputer zbiera niewiadomo skad jakies 7 poziomowe jednostki i ma ich calkiem spora gromade ze tylko sie usmiac idzie skad on to ma, przegieli, przydal by sie poziom easy w patchu :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, 3 misja za mną. Nie było tak źle, kolesia dorwałem na ubitej ziemi i nie miał szans. ;) Później tylko odbicie miasta i wybicie druidów. :blurp:

W prawym dolnym rogu mapy jest budynek, w którym można nabyć kilka bardzo ciekawych artefaktów. Ja jak grałem na tej misji, to z kasą nie miałem większych problemów, więc jakbyście spali "na kasie", to wpadnijcie do tego miejsca. :D

 

Problemem na tej misji jest cotygodniowy przyrost jednostek 1, 2 i 3 levelu. Przeciwnik najprawdopodobniej ich zbiera, tzn chcą się do niego przyłączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja po przykrych doswiadczeniach z pojedynczym scenariuszem wrocilem do kampani i jestem w 3 misji 2 kampani czyli ta kontrowersyjna mapka :-) Bardzo szybko zajolem pierwszy zamek druidow (przed koncem pierwszego tygodnia) pozniej juz troche gorzej bo sie trzeba wracac po jednostki do inferno, gdzie powinienm sie kierowac bedac kolo pierwszego zamku druidow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemem w tej misji jest to co powiedziales plus to ze przeciwnik zaczyna z mega armia 3 miastami a to ktore my posiadamy nie da sie rozwinac nawet w polowie :(

dokladnie. gdyby mozna to miasto calkowicie rozbudowac to moze wtedy istnialaby szansa na wyzszych poziom trudnosci. jak znudzi mi sie granie custom mapsow ;) pewnie wroce do kampanii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok zdarzyl sie cud udalo mi sie przejsc ta mapke.Kluczem do zwyciestwa okazal sie drugi zamek Sylvan.Trzeba go zdobyc jak najwczesniej jego da sie na maksa rozbudowac.Jak go zdobylem ten rzeznik z armia nie pokazywal sie ze 2 miechy a potem to juz mialem armie prawie taka jak on i poszlo gladko ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie jak nie macie czasu wracać na zamek to zróbcie sobie "taksówkarza" który ma logistyke ( w inferno w tawernie da się takiego skołować ) i jazda z posiłkami.

A to nie lepiej przyzywac kreaturki? Albo Town Portal? Jak sie ma tylko jeden zamek to to jest optimum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to nie lepiej przyzywac kreaturki? Albo Town Portal? Jak sie ma tylko jeden zamek to to jest optimum.

Dokładnie tak. Lepiej przywoływać stwory od Cerberów wzwyż*. Tracimy tylko manę za każdą jednostkę.

 

* - Impy i Demony są słabe i można na nich stracić całą manę.

 

Poza tym taką ligistykę moim zdaniem powinien mieć każdy poważniejszy bohater. Tak na zdrowy rozsądek. ;)

 

BTW: 4 misja w drugiej kampanii jest śmiesznie prosta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość robot

tak sobie troche pogralem w te herosy , wczesniej sporo gralem w 3 i jednak to juz nie to samo mimo ze gra bardzo podobna (4 skasowalem po jakis 20min ) no i ten stopien trudnosci , tutaj troche przesadzili i nawet na normal bez sejwow sie nie da przejsc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze nie ma karawany, która imho byłaby przydatna. Tak to trzeba albo jednym bohaterem po całej mapie smigac i mase turn stracic, lub nająć bohaterów-taksówkarzy co powoduje mały chaos, poza tym są oni bardziej narażeni na ataki wroga gdy pędzą z posiłkami, choc dodaje to również nowe opcje strategiczne. Jak jest w V czesci z czarem town portal? Tak samo jak w trójce gdzie po osiągnięciu najwyższego poziomu magii danego rodzaju można było teleportowac sie do dowolnego miasta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest w V czesci z czarem town portal? Tak samo jak w trójce gdzie po osiągnięciu najwyższego poziomu magii danego rodzaju można było teleportowac sie do dowolnego miasta?

Czar Town Portal ma każdy Twój bohater po osiągnięciu 20 levelu. Nie jest istotne czy jesteś ekspertem w jakiejś szkole magii. W piątej części Town Portal działa do najbliższego miasta.

 

Jednostki zawsze można sobie przywoływać z najbliższego miasta. Wymagania to zdaje się 10 lvl bohatera i określona ilość many (1 punkt many za każdą jednostkę).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednostki zawsze można sobie przywoływać z najbliższego miasta. Wymagania to zdaje się 10 lvl bohatera i określona ilość many (1 punkt many za każdą jednostkę).

Tylko za level ten czar sie dostaje? Bo ja go widzialem w Gildii Magow lvl3 w kazdym miescie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gram na Heroic pierwsza kampanie, 5ta misja. Narazie bez problemu.

Ale troche jednak meczacy jest ten interface po dluzszej grze, mi nie podoba sie ze gra jest taka wolna. Duzo gralem w h3 Mki balance, w necie itd i tak wszystko sie jechalo skrotami klawiszowymi, wszystkie szybkosci na maxa animacji, bo z czasem to tylko denerwuje. W h5 mimo ustawienia na max wszystkich predkosci animacji, to w bitwie nie da sie np wylaczyc tej wstawki jak heros wojownik atakuje potwora... podobnie czarow sie nie da przyspieszyc, wszystko sie strasznie wlecze. Na poczatku fajnie sie to oglada, ale z czasem moznaby wprowadzic mozliwosc wylaczenia :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"cinematic camera" - mowi ci to cos? ;]

Masz mnie za idiote? To wylacza czesc animacji - ale nie wszystkie (animacja atakujacego herosa).

 

+ nieszczesne czary. Np taka sytuacja, walczymy ze znacznie slabszym odzialem impow, rozrzuconych na maksymalna ilosc pododzialow. Kazdy jak wykonuje pierwszy ruch, wykrada mane. Cala grupa to z 30s "czaruje". Albo np komenda "wait" i to przesuwanie sie ikonek jednostek, wysuwa sie, wsuwa... i trwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość robot

ta 3 misja z 2 kamapni jest pojechana , zdobywam 2 zamek prawie odrazu , staram sie szybko rozbudowac itp , ale do przeciwnika non stop dolaczaja sie te wszystkie slabsze odzialy i ma ich po 300-400 i nie ma szans rywalizowac , ktos ma jakis sposob na to? gram na normal- ehh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka moich pierwszych przemyśleń na temat HOMM5:

 

Grafika jest ładna i niezbyt wymagająca, jak na wychodzące ostatnio gry. Gdy pierwszy raz zobaczyłem planszę przestraszyłem się że zrobili z tej gry coś al'a WC3 (gdzie gra się pojedynczymi jednostkami), wrażenie te jest spowodowane pewnymi detalami które "zmieniają skalę" np wielkie pola koło dużych domków po których nie można się poruszać. Plansze są dobrze wykonane, choć może się nie podobać ich mały rozmiar i wynikająca z tego mała liczba miast (kończę pierwszą kampanię).

 

Ogólnie gra jest bardzo przyjemna choć nie pozbawiona wad. Od czasu do czasu potrafią rozbawić smaczki z rodzaju jednostki Gremlin wyglądającej dokładnie jak w filmie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm jestem w tej 3ciej misji 2giej kampanii i rzeczywiscie, ciekawy "zawodnik" do nas wpada po pewnym czasie. Glowny problem to duza liczba druidow i lucznikow. Nawet jak sie ich przyblokuje np 150 demonow, to i tak duszki skosza je w mgnieniu oka. Smoki wybija czarami. Ogolnie ciezko.

Trzeba zajac 2gi zamek w pierwszym tygodniu, 2 markety + pare kopalni zlota i tak handlujac jak najszybciej rozbudowac wszystkie podstawowe budowle do wojska, zeby zbierac je jak najwczesniej. Wtedy pewnie da sie nazbierac taka ilosc armii ktora da rade.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem wczoraj po raz pierwszy i jestem bardzo miło zaskoczony. Jak większość z Was jestem miłośnikiem serii 3 i nie mogłem się przestawić na 4. HOM&M 5 jest taką ewolucją trójki i przypadła mi do sustu bardzo.

 

Co do wymagań to na mojej kaprawej grafie (Radzio 9100) gra chodzi niemalże płynnie w 1024x786 i detalach... very low :lol:

 

Ale działa, a to że przytnie przy obracaniu kamery - kogo to obchodzi skoro to nie przeszkadza ani w walce, ani w grze itp itd

 

Uciekam grac dalej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm jestem w tej 3ciej misji 2giej kampanii i rzeczywiscie, ciekawy "zawodnik" do nas wpada po pewnym czasie. Glowny problem to duza liczba druidow i lucznikow. Nawet jak sie ich przyblokuje np 150 demonow, to i tak duszki skosza je w mgnieniu oka. Smoki wybija czarami. Ogolnie ciezko.

Trzeba zajac 2gi zamek w pierwszym tygodniu, 2 markety + pare kopalni zlota i tak handlujac jak najszybciej rozbudowac wszystkie podstawowe budowle do wojska, zeby zbierac je jak najwczesniej. Wtedy pewnie da sie nazbierac taka ilosc armii ktora da rade.

nie da sie....

 

Ja zajolem drugi zamek w pierwszym tygodniu i nic z tego (to nawet nie jest trudne). Chodza takie petardy po mapie ze wlosy deba staja na rekach jak sie podglada :-)

 

Zaraz po tym jak zajmiesz drugi zamek musisz walic prosto na trzeci, tylko z czym to ja nie wiem doprawdy. Podziwiam tych ktorzy przeszli ta misje.

Edytowane przez kurek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba miec niezle szczescie po prostu.Walcie na trzeci zamek jak najszybciej sie da z armia jaka zdolacie uzyskac w drugim maksymalnie do polowy drugiego miesiaca (master hunterzy chociaz troche b sie przydaja).Mi po zdobyciu trzeciego zamku ci kolesie sie nie pojawiali jeszcze przez jakies 2 miechy, a ten zamek mozna rozbudwac na maksa wiec duzo kapusty jest i jednostek.Potem to juz z gorki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość robot

no ja juz sie trzeci raz zabiore za ta misje i moze da rade , juz za drugim razem jak teraz mysle moglem to wygrac bo gonilem ich glownego herosa ale odpuscilem a mialem szanse wygrac , a potem to jak juz nazbieral tego wszystkiego ....... ale ogolnie to parodia jest zeby na normal tego sie spokojnie przejsc nie dalo -to co dopiero hard , stopien trudnosci nie jest dobrze dobrany albo poprostu brakuje poziomu easy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-to co dopiero hard , stopien trudnosci nie jest dobrze dobrany albo poprostu brakuje poziomu easy

Ja gralem na heroic (wyzszy niz hard) :lol: Chyba bez 3ech zamkow nie da rady. Pierwszy zamek elfow tez da sie rozbudowac na maxa, tylko sa problemy z surowcami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...