Skocz do zawartości
Mariusz Wróblewski

Xbox 360

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Ludwiczek

ale o co chodzi :lol2:

widzę cisza w temacie to niech sobie publicystykę poczytają ;] W sumie dobrze pisze o Gow wystarczy ładna grafika i duże halo by gra wygrywała nawet w kategoriach w których nie jest innowacyjna ani najlepsza ale tak zawsze jest np FC ;]

 

PS no i tu też dużo proroków jest :P

Edytowane przez Ludwiczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kupiłem nowiutką grę PGR3. Zadowolony odpalam gre i w pierwszej wstawce zacina się animacja. Sprawdzałem na różnych ustawieniach rozdzielczości konsoli i to samo. Czyściłem Cache i też nic nie pomogło. xboxa 360 mam prawie nowego, pracowała od nowości raptem 10 godzin w grze Condemned.

 

Może to normalne w PGR3 że tak wstawka się zacina?

 

poniżej zamieszczam link do filmiku który nagrałem z tym fantem. W tle są odgłosy małego dziecka wiec się nie przejmujcie

 

http://www.youtube.com/watch?v=iq-K9B-HLew

 

 

Jest to moja 5 konsola wiec jeżeli bedzie uszkodzona to chyba.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie PGR3 działa idealnie, więc raczej nie jest to wina niedopracowanej gry :)

rozwiązania są dwa:

- pada napęd

- płyta jest zwalona

 

ps

5 konsola :blink: jak można mieć aż takiego pecha ;)

 

ps2

Play, Challenge, Get Rewarded

http://xboxrewards.msgamestudios.com/ cały dzień próbuje się zalogować na tą stronę i lipa :sad:

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacina tylko w intro czy też w całej grze?

zacina się intro i też w menu gry troche jak by tnie, w samej grze podczas jazdy wszystko działa perfekt plynnie.

 

Ja mam wielkiego pecha do sprzetu wiec jestem już do tego przywyczajony.

 

Demo PGR3 działa idealnie, intro super płynnie, a z płyty się tnie. Mam nadzieję ze to tylko wina nośnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi bodajze wczoraj wyskoczyl komunikat jak chcialem pograc w GoW : "Put this disc in X360 if you want to play this game" :] Wyjalem, wsadzilem to samo. Dopiero jak zmienilem gry i znow wsadzilem GoW to poszlo. Jednorazowy incydent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jedyny problem jaki miałem z napędem to gdy zostawiłem na może 15 minut X'a z wlaczonym Test Drive Unlimited. Po jakims czasie uslyszalem jak naped zwalnia do prawie nie slyszalnego poziomu. Gdy wyłączyłem pauze, pojeździłem chwilę po czym wyskoczył komunikat o błędzie w odczycie płyty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie nazwałeś ten filmik. Ścinki, heh. Toż to są pierońskie lagi (delikatnie pisząc), a nie ścinki ;)

Życzę Ci, aby Ci nośnik na miejscu wymienili.

Lag – czas jaki upłynął między wysłaniem pakietu informacji, a jego odebraniem.

 

 

 

edit:

http://www.youtube.com/watch?v=AURoeb2Dut0

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SkyFox

Quake Wars: Enemy Territory na 360!

 

Nowy Quake!

 

Tak, zgadza się - dziś ID Software potwiedziło informację, że najnowszy Quake, czyli Quake Wars: Enemy Territory zakręci się także w czytnikach naszych konsol. Za wersję na 360-tkę odpowiada grupa Nerve Software, znana m. in. dzięki dodatkom-rozszerzeniom do gier DOOM 3 oraz RETURN TO CASTLE WOLFENSTEIN.

 

A co nam przyniesie kolejna część? Autorzy umieszczą nas w środku odwiecznego konfliktu pomiedzy ludźmi, a rasą Stroggów. Naraz będzie mogło grać nawet do 16 Graczy w trybie multiplayer, ponadto będą oni mogli korzystać z różnego rodzaju pojazdów - tych lądowych i powietrznych.

 

Wersja na PC powinna mieć premierę w okolicy kwietnia 2007 r., szefostwo ID obiecuje użytkownikom konsol Microsoftu, że nie będą musieli długo czekać (ale ile to jest długo i niedługo?)

 

edit-Halo3 alpha video!,malo widac ale zawsze:)

 

halo3 alpha video

Edytowane przez SkyFox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Halo 3 Aplha to przecież lekko podrasowany silnik Halo 2 o czym było już wielokrotnie pisane. Ja tam o oprawę wizualną się nie martwię. Trzeba cierpliwie czekać aż pojawią się zdjęcia i filmiki z finalnej wersji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz:

 

Jak wejde do menu PGR to napęd po jakimś czasie zwalnia i wtedy jak odczekam chwile pojawia się intro które już się nie tnie. Jeżeli napęd nie zwolni i pojawi się intro to tnie się wszystko tak jak na filmiku.

 

Intro się tnie jak napęd szybko pracuje, moim zdaniem powinno być odwrotnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz:

 

Jak wejde do menu PGR to napęd po jakimś czasie zwalnia i wtedy jak odczekam chwile pojawia się intro które już się nie tnie. Jeżeli napęd nie zwolni i pojawi się intro to tnie się wszystko tak jak na filmiku.

 

Intro się tnie jak napęd szybko pracuje, moim zdaniem powinno być odwrotnie...

Z doświadczenia (pecetowego aczkolwiek) wiem że gdy płyta jest słabo nagrana, porysowana etc. albo napęd jest nie najwyższej jakości (vide mój magiczny DVD LG :mur: ) to płyta musi zostać "zwolniona" w napędzie żeby tylko mogła być odczytana. Jeżeli to intro to filmik a nie realtime (nie wiem, nie grałem) to nic w tym dziwnego że po zwolnieniu czyta idealnie a jak kręci się szybko "gubi" dane. Zresztą to samo widzę w mojej nagrywarce z tym, że tam korekcja błędów jest o niebo lepsza (płyta odczytuje sie z max predkością żeby na chwilę zwolnić w "walniętym" miejscu płyty). IMO więc przyczyny mogą być dwie: napęd siada (dziwne) albo płyta zrypana. Sprawdź inne gry jak działą ok to raczej wina płyty. BTW. też mam pecha do elektroniki (upierdliwość rzeczy martwych...ehhh). Nara.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro będe mieć nową sztuke PGR3 wiec zdam relacje, naped raczej nie siada bo konsola ma przepracowane od nowości 15 godzin :) wiec jeżeli już to moze być wada fabryczna.

 

Testowałem vive pinate i Condemned i tam wstawki chodziły plynnie. Moze jeszcze dzisiaj bede miał Gears of war i Carbona to przetestuje.

 

 

W PGR3 Intro to Filmik, w condemned i pinatach filmiki to chyba Realtime.

 

Jeden gość z xboxonline napisał mi ciekawą rzecz:

 

Hmm co do PGR3 i tego filmiku w tle to sprawa jest dość dziwna bo też tak miałem na swoim przycinał sprawdzałem płyte na innych konsolach i było to samo u trzech kolesi testowałem płyta zero zarysowań !! Wkońcu zrobiłem Backup tej gry wypaliłem na Verbatimie włączyłem i co zeeeeeeero przycięć chodzi jak to demo z HDD :lol: :lol: :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli cos skopane w nosniku i niektore napedy nie radza sobie z odczytem danych - tak mi to wyglada.

 

Zresztą to samo widzę w mojej nagrywarce z tym, że tam korekcja błędów jest o niebo lepsza (płyta odczytuje sie z max predkością żeby na chwilę zwolnić w "walniętym" miejscu płyty).

To nie kwestia korekcji bledow (bo ta jest zawsze taka sama - to w koncu software'owy algorytm), tylko dokladniejszego odczytu przy nizszej predkosci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

To nie kwestia korekcji bledow (bo ta jest zawsze taka sama - to w koncu software'owy algorytm), tylko dokladniejszego odczytu przy nizszej predkosci.

Wiesz, w sumie to nie wiem dokładnie ale czemu mój DVD LG nie radzi sobie z odczytem płyt nagrywanych ("tłoczone" to inna bajka) a mój NEC tą samą płytę odczytuje z pełnym speedem? Inna mechanika? Lepszy laser (tylko co to znaczy "lepszy")? Ale tak czy inaczej wina leży w płycie albo w napędzie. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gears of War będzie na PC... kiedyś

 

Szef Epic Games stwierdził, że wyłączność Gears of War na Xboksa 360 nie potrwa wiecznie, a z produkcją tą będą się jeszcze mieli okazję zapoznać właściciele PeCetów. Nie ma tylko pojęcia kiedy...

 

Plotki dotyczące PeCetowej konwersji Gears of War krążą w sieci niemal tak długo, jak mowa jest o samej grze. Nic dziwnego, skoro odpowiedzialny jest za nią zespół Epic, kojarzony wcześniej wyłącznie z produkcjami na blaszaki, a u jej podstaw leży rdzennie PeCetowa technologia Unreal. Ba, zresztą i sam Microsoft nie jest w sprawie tych plotek "bez grzechu" - w końcu sam J Allard, zapowiadając Gears of War w maju 2005, jako platformy docelowe gry podał nowego Xboksa i PC.

 

Od tamtego czasu gigant z Redmond zdążył jednak diametralnie zmienić zdanie, lansując Gears of War jako xboksowego exclusive'a. Łatwo ich zrozumieć, bo gra z pewnością napędza sprzedaż konsoli, ale w związku z tym właściciele blaszaków póki co konwersji nie mają się co spodziewać. Taki stan rzeczy na pewno jednak nie potrwa wiecznie. Pytanie jak długo.

 

"Nie sądzę, żeby było jakimś sekretem, że chcielibyśmy zrobić tę grę na PC, ale w tej chwili jest ona wyłącznie na [Xboksa] 360. Kiedyś w końcu dojdziemy do wersji PC. Nie wiem tylko kiedy" - powiedział Mark Rein, prezes Epic Games. Jednak spytany czy oznacza to bezpośrednie potwierdzenie portu PC, odpowiedział: "Nie. [Gears of War] to exclusive Xboksa 360". No i masz babo placek...

Źródło: http://www.gram.pl/news.asp?id=3531

 

pewnie będzie tak jak z Halo, czy Halo 2 - z 2 lata exclusive na iksa, a potem porcik

 

 

edit:

Awaryjny Xbox 360

 

Konsola Microsoftu znalazla się na celowniku dziennikarzy prestiżowej stacji telewizyjnej BBC. W emitowanym od 1980 roku popularnym programie konsumenckim Watchdog pojawił się materiał o kłopotach sprzętowych Xboxa 360 jakich doświadczają użytkownicy w Wielkiej Brytanii.

 

W emitowanym programie przedstawiono 248 skarg na awaryjność sprzętu M$, które napłynęły do redaktorów programu. Dwa najbardziej jaskrawe przypadki zostały opisane ze szczegółami. Dwaj szczęśliwi posiadacze konsoli po roku użytkowania ujrzeli słynny czerwony "ring of death". Naprawa konsoli kosztowała ich około 80 funtów. Mimo, że awarie nastąpiły już po okresie gwarancyjnym, obydwaj właściciele uważają, że zostali potraktowani przez serwis M$ niezbyt fair. Fachowcy od praw konsumenckich z programu Watchdog przyznali im rację.

 

Przedstawiciel Microsoftu odmówił komentarza na antenie. Jeden z dziennikarzy Watchdoga odczytał jedynie zdawkowe oświadczenie przesłane do programu. Wynika z niego, że: "każdy przypadek awarii jest rozpatrywany w trybie indywidualnym" W oświadczeniu podano też procentową wartość "awaryjności" konsoli Xbox 360, która według Microsoftu oscyluje w graniach 3-5%.

Źródło: http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,32...owinki,10,32727 Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przy okazji nowych informacji czy też screenów z Mass Effect, była mowa o braku nowej gry z uniwersum Star Wars. Jak się jednak okazuje opublikowany kiedyś filmik/trailer nie był tylko tech-demem. I oto: http://www.gamespot.com/news/6165903.html?...estnews;title;0

 

No to czekamy do listopada :P

Pozdrawiam

Edytowane przez eXelium

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, w sumie to nie wiem dokładnie ale czemu mój DVD LG nie radzi sobie z odczytem płyt nagrywanych ("tłoczone" to inna bajka) a mój NEC tą samą płytę odczytuje z pełnym speedem? Inna mechanika? Lepszy laser (tylko co to znaczy "lepszy")? Ale tak czy inaczej wina leży w płycie albo w napędzie. Pozdro.

Podejrzewam laser, a raczej uklad optyczny w ogolnosci: plyty nagrywane nie maja wytloczonych pitow i landow i maja nizszy wspolczynnik odbicia niz tloczone (brak porzadnej warstwy odbijajacej, ktora musi byc zastepiona przez material "nagrywalny").

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Famitsu Scores for the Week of 02/15/2007

 

 

34/40 - [9|8|9|8] - Monster Hunter Portable 2nd

34/40 - [9|8|8|9] - Riot Act / Crackdown

33/40 - [8|8|8|9] - Fire Emblem: Akatsuki no Megami

32/40 - [7|8|8|9] - Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

31/40 - [9|8|8|6] - Higurashi no Naku Koro ni Matsuri

31/40 - [8|9|7|7] - Destroy All Humans!

31/40 - [7|8|8|8] - Untold Legends: Dark Kingdom

31/40 - [7|8|8|8] - SimCity DS

29/40 - [8|8|7|6] - Soukou Kihei Armodyne

27/40 - [7|7|8|5] - Aoi Sora no Neosphere: Nanoka Franka no Hatsumei...

27/40 - [7|6|7|7] - Boku wa Koukuu Kanseikan DS

26/40 - [7|6|7|6] - Keroro Gunsou: Enshuu da Yo! Zenin Shuugou Part 2

26/40 - [6|7|7|6] - Nova Usagi no Game de Ryuugaku!? DS

25/40 - [7|6|6|6] - Trigger Heart Exelica [Limited Edition]

25/40 - [7|5|8|5] - Lupin III: Lupin ni wa Shi o

25/40 - [6|6|6|7] - Naruto Shippuuden: Gekitou Ninja Taisen EX

24/40 - [6|7|6|5] - Shoujo Mahou Gaku Little Witch Romanesque

24/40 - [5|7|6|6] - WWE 2007 SmackDown vs Raw

24/40 - [5|6|6|7] - Aammegami-Sama [Limited Edition]

23/40 - [6|6|6|5] - Reijou Tantei: Office Love Jiken

23/40 - [6|5|7|5] - Simple 2500 Series Portable Vol. 9: The My Taxi

22/40 - [5|4|7|6] - Akudaikan Manyuuki Seigi no katana [tentative]

18/40 - [4|5|5|4] - Simple 2000 Series Vol. 113: The Tairyou Jigoku

85% - nawet nieźle

na gamerankings.com jest 84%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszła do mnie nowiutka płyta z PGR3 i niestety dalej jest to samo, chyba nie możliwe żeby 2 nowe gry były fabrycznie uszkodzne.

 

Wiec to wina napędu :(

 

 

Nie wiecie czy już są w sprzedaźy konsole z nowym cichszym napędem?

 

wyczytałem, że od listopada 2006 microsoft montuje własnie nowe napędy, moze to ktoś potwierdzić?

 

Jak ktoś by był przy okazji w media markt czy innym sklepie i zobaczył z jakich dat produkcji są konsole był bym bardzo wdzięczny. ( mała klapka u góry pudełka tam jest numer seryjny i powyżej data produkcji) Chce własnie zakupić taką konsole, a moją oddam bratu :)

Edytowane przez rockers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak to xbox nie obsluguje shaderow 4.0 ?????? i to ma byc konsola nowej generacji?? to ja za przeproszeniem [ciach!]le taka konsole

 

PSO 6. Może przez te trzy dni trochę zmądrzejesz. <_<

Edytowane przez Crosis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przyszła do mnie nowiutka płyta z PGR3 i niestety dalej jest to samo, chyba nie możliwe żeby 2 nowe gry były fabrycznie uszkodzne.

 

Wiec to wina napędu :(

Nie wiecie czy już są w sprzedaźy konsole z nowym cichszym napędem?

 

wyczytałem, że od listopada 2006 microsoft montuje własnie nowe napędy, moze to ktoś potwierdzić?

 

Jak ktoś by był przy okazji w media markt czy innym sklepie i zobaczył z jakich dat produkcji są konsole był bym bardzo wdzięczny. ( mała klapka u góry pudełka tam jest numer seryjny i powyżej data produkcji) Chce własnie zakupić taką konsole, a moją oddam bratu :)

z czego się orientuje to M$ nie sprzedaje jeszcze x360 z nowym/cichszym napędem BenQ(-LiteOn-Philips) VAD6038, więc jak zależy ci na ciszy to radzę poczekać parę tygodni :-| niż męczyć się ze wyjcem :mad:

 

w konsolach z 12/04/2006 nadal są montowane Toshiba/Samsung :mad:

to jak to xbox nie obsluguje shaderow 4.0 ?????? i to ma byc konsola nowej generacji?? to ja za przeproszeniem [ciach!]le taka konsole

ale żeś zabłysnął inteligencją :lol: Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lub rockers zapodaj sobie flasha z mozliwoscia wolniejszego odpalania plyt :)

 

 

nowe screeny z forzy ( chyba forza ma syndrom paparazzi - w "realu" wyglada to pewnie ladniej - zwlaszcza ze chodzi w pelnym 720p w 60fps + AA )

 

kliknij na zdjecie aby powiekszyc

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

zaciekawila mnie jedna rzecz ( w porownaniu np do GT HD ) :

 

Dołączona grafika

 

moze to zludzenie , mianowicie asflat w forzie jest nie dosc ze nierowny ( chodzi milimetrowe wielkosci ) to jeszcze jest jakby wypukly i teraz zastanawiam sie czy to 3d czy normal czy bumpmap, jesli 3d to niezle chlopaki pojechali w strone realizmu taki ( w tym przypadku ) 1cm / 2cm spadek robi roznice - wyobrazcie co sie dzieje przy predkosci 250 ++ i przy niskoprofilowych oponkach ...

Edytowane przez Lazymodder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No proszę Cię. Wyliczyłeś tam centymetr? :) Jedyny asfalt gdzie widziałem to w TDU. ;)

 

PS. Zmieniam zdanie. Są dwie gry ;)

Dołączona grafika

Widać, że nawet asfalt jest wypukły tak jak powinien. :)

Dołączona grafikaDołączona grafika

Ubytki w asfalcie też są. Nawet 3D. ;) Oznacza to, że nieźle chłopaki pojechali prawda? :)

 

PS2. Polecam obejrzeć replay z GTHD w 1080p. Pokazuje naprawdę świetną fizykę. Na screenach nie zobaczysz nic. ;)

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...