Skocz do zawartości
madmax57

Www.ogame.pl - [sgo] Super Gierka Online

Rekomendowane odpowiedzi

sam mialem podobny problem na poczatku, wpisalem inna nazwe planety i urzytkownika i zadzialalo

1323113[/snapback]

 

No i zadzialalo wielkie THX.

 

Chce do sojuszu

Moj nick: Kamilos

Planeta: Alias

Edytowane przez baca_18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rowniez jestem za stabilnym szybkim rozwojem. Podpakujemy sie troche i wtedy mozemy zaczac planowac ataki na n00bow ;]

1323126[/snapback]

Nie bardzo bo nooby sa chronieni n00bprotectem. W tej grze mozna atakowac tylko graczy zblizonych poziomem rozwoju do sibie...

 

Sojusz _KB_ jest zainteresowany podpisaniem paktu pokojowo handlowego, jestesmy na 28 miejscu na okolo 900 istniejacych sojuszow... najlepszy gracz u nas ma okolo 700pkt najslabszy okolo 200.

 

Wszelkie inforamcje do uzyskania na planecie ROSE nick Cubante.

 

TIP

 

Na poczatek jak najszybciej sprobujcie rozwijac na waszych planetach technologie potrzebne do wybudowania Recyklera. Jest to statek pozwalajacy na kradziez surowcow lezacych na orbitach planet, na ktorych toczyly sie wali wieksze lub miejsze. Czasami znajduje sie w galaktykach planety... gdzie na orbicie krazy sporo ponad 10k z kazdego surowca... a to nie jest malo - podlatujesz Recyklerem... ladujesz zdobycz i uciekasz szybciutko na swoja planete. Mozna sie niezle dorobic na plondrowaniu obcych planet. POLECAM :rolleyes: Po Recyklerze budujemy statek kolonizacyjny - pierwsza nasza kolonia powinna znajdowac sie jak najblozej slonca.... nie ma problemow z energia na takiej planecie.... i polecam na niej wydobywac Deuter, ktorego zawsze jest za malo :blink: :blink:

Edytowane przez Cubante

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cubante troche bzdor napisales wiec najpierw cie skoryguje a pozniej napisze cos o ofence/defence:

 

Recycler w poczatkowych stadiach gry jest absolutnie nieprzydatny. Nie liczcie ze nazbieracie sobie po bitwach. Dlaczego? Bardziej doswiadczeni gracze szykujac sie do bitwy najpierw wysylaja recyclery (ktore sa bardzo wolne) a pozniej flote tak, zeby przescignela recyclery pod sam koniec dzieki czemu doleca one kilka minut po bitwie i nie ma szans zeby ktos cie uprzedzil i ukradl surowce.

 

Co do bitew: pola asteroid tworza sie z 30% metalu i 30% krysztalu ktory zostal wydany na budowe zniszczonych w bitwie statkow. Powyzej 20000pkt to wlasciwie jedyna metoda pozyskiwania surowcow z atakow bo na planetach ludzie tyle nie skladuja, ile mozna uzyskac ze zniszczenia czyjejs floty. A co do zabierania surowcow z planet: Musisz zniszczyc CALA flote i obrone przeciwnika (60% obrony po bitwie mu sie odnowi, flota nie) i wtedy zabierasz 50% jego surowcow (jesli masz na to transportowce).

 

Deuterium na poczatku brakuje... ale tylko na poczatku. Pozniej wlasciwie nie ma co z nim robic dlatego 2 kopalnie na lev 14 to az za duzo. Wydamy go w duzych ilosciach jedynie na computer technology (lev 10) i robotic factory (lev 10) ktoe sa potrzebne do budowy nanite factory (nie pozara juz tak duzo deuteru). Dlatego pozniej mozna spokojnie budowac fusion planta bo deuteru az nadmiar i sie marnuje.

 

Koncowka tego co napisales to bzdura o ktorej wspomnialem. Istnieja pewne bonusy w zaleznosci od temperatury. Na planetach blisko slonca wiecej energii otrzymamy z solar satsów (max temp/4+20 o ile pamietam, nie moze przekroczyc 50 na satelite). Natomiast zimniejsze planety sa lepsze do wydobywania deuterium. Dlatego do wydobywania deuterium dobrze miec kolonie na 15 planecie. Jedynym problemem sa rozmiary planet, poniewaz im bardziej skrajne tym mniejsze. Najwieksze sa na miejscach 4-6, ludzie czesto kolonizuja tez 8.

 

 

Teraz offence/defence:

 

polecam nie byc tchorzem i nie budowac samej defence, bo gra sie wam znudzi jeszcze szybciej. Nie mowiaz juz o tym ze taki koles zabunkowany nie przynosi zadnej kozysci dla klanu bo nikogo nie zaatakuje. Statki sa lepsze od obrony poniewaz bronia tak samo dobrze (wada-jesli statek zostanie zniszczony to na stale a obrona odnawia sie na 60%) a mozna nimi manewrowac, atakowac.

 

Co do wyboru statkow i obrony: wyrzutnie rakiet sa kompletne nieoplacalne poniewaz juz cruiser ma na nie rapid-fire (1 cruiser bedzie niszczyl ok 10 w turze). Lepszym wyjsciem sa small lasery bo dopiero destroyer ma na nie RF. Small Lasery oczywiscie na mieso armatnie. ich ciezsze odpowiedniki sa nieoplacalne, lepiej zbudowac kilka mniejszych. Dziala jonowe maja duzo obrony malo ataku, wiec tez nadaja sie na mieso. gauss cannony i plasma cannony to kregoslup naszej obrony. Tarcze ochronne - lepiej miec niz nie miec.

 

Statki: optymalny wybor to masa light fighterow i ok. 4 razy mniej battle shipow. Inne statki sa praktycznie nieuzywane (jesli tamtych bedzie odpowiednio duzo poradza sobie ze wszystkim). Na poczatku kiedy nie mamy jeszcze duzo BS dobrze miec tez Cruisery. Heavy Fightery sa wg mnie nieoplacalne (lepiej zbudowac 3 male).

 

Ksiezyc: barzo pozadany wlasciwie nie daje duzo. Mozna budowac na nim 3 ostatnie budynki w drzewku technologicznym. Sensor Phalanx pozwala nam widziec lecace floty i zastawiac na nie pulapki. Jump Gate potrzebujemy 2 tak wiec trzeba miec 2 ksiezyce. Wtedy mozemy przenosic miedzy nimi statki blyskawicznie (ale bez surowcow).

Ksiezyc moze powstac z resztek po bitwie. Za kazde 100 000 surowcow latajacych po bitwie (te z poprzednich sie nie sumują) mamy 1% szansy na ksiezyc, max 20% przy 2 milionach surowcow.

 

To chyba tyle, jakies inne pytania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze - przy ilu kopalniach metal/kryształ/deuter radzisz zacząć rozwijać technologię i potem statki - z tego co czytałem na forum, to za 1/2 dni powinienem już o tym myśleć.

 

Jaka jest dobra konfiguracja obrony - ilościowo - small lasery/gausy/plasmy

No bo jednak gołej planety nie ma co zostawiać

 

Jaka jest dobra konfiguracja floty - ilościowo/ lub jakie proporcje.

 

Czy jak nie mam jeszcze komplenie nic na planecie poza kopalniami i elektrownią to mogę zostać zaatakowany? Jak ten noob dokłądnie działa - bo gdzieś czytałem o mnożniku punktów 5x ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Recycler w poczatkowych stadiach gry jest absolutnie nieprzydatny. Nie liczcie ze nazbieracie sobie po bitwach. Dlaczego? Bardziej doswiadczeni gracze szykujac sie do bitwy najpierw wysylaja recyclery (ktore sa bardzo wolne) a pozniej flote tak, zeby przescignela recyclery pod sam koniec dzieki czemu doleca one kilka minut po bitwie i nie ma szans zeby ktos cie uprzedzil i ukradl surowce.

 

1323369[/snapback]

Ja nie mowie o zbieraniu tego co zostalo po danej bitwie..... tylko czego ludzie nie sprzeataj bo nie wiem.... nie wiedza, ze mozna, nie maja recyklera itp. U mnie na Univ3 jest pelno planet na ktorych orbitach lezy surowcow od groma. Pewnie, ze nie mozna opierac calego wydobycia na recyklerach, ale mozna sie troche dorobic :P

 

Co do tych planet blisko slonca... to wlasnie o tym chcialem powiedziec, ze pierwsze powiedzmy 2-3 planety nadaja sie wysmienicie na kolonie deuterowe.... natomiast ostatnie w ukladzie mozna spokojnie nastawic na wydobycie surowcow. Tak mysle i taka mam strategie:P

 

Co do tego ze gracie na Univ5.... fakt wstalem dopiero... nie wpadlo mi to do glowy ... :blink:

 

 

Czemu od razu bzdur.... to nie sa zadne bzdury a informacje zaczerpniete z forum ogame.pl. Beda to bzdury jezeli moja strategia nie przyniesie kozysci i nie da sie tak grac..... Narazie to nie sa bzdury tylko kolejny z wielu poglad na sposob gry w ogame...

 

Bzdury Bzdury Bzdur :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwijaj jak bedziesz mial dosc surowcow na to :) Duzo ludzi sie tak pyta ale to ciezko powiedziec dokladnie levele kopalni.

 

Obrona: small laserow wedle gustu jak najwiecej, kilkaset ale to zalezy od twojego zaawansowania w grze. Gaussy buduj dopuki nie bedziesz mogl budowac plazm. Pozniej plazmy.

 

Flota: jak najwiecej battle shipow i cztery razy wiecej light fighterow

 

Zawsze mozesz zostac zaatakowany. Noobprotection dziala tak: jesli ktos ma mniej niz 1/5 twoich punktow to jest dla ciebie zielony i nie mozesz go atakowac. Logicznie wywnioskowac mozna ze kolesie majacy 500% twoich punktow cie nie zaatakuja (czerwoni).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam fajne warunki na deuter :P

Trafiła mi się 12. planeta w układzie: od -28°C do 12°C :D

Możecie napisać jakie macie wielkości planet? Bo jestem ciekawy czy wszyscy mają taki sam start ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cubante na ogame.pl jest wiele noobow wiec proponuje czerpac wiedze z ogame.org. Znowu zle piszesz. OSTATNIE planety sa dobre na deuter, poniewaz jest tam najzimniej. Przyklad: deuterium synthetiser lev 15 na planecie 1 daje 642 deuteru/h, a na planecie 15stej 864 deuteru/h. W przypadku pozostalych surowcow temperatura nie ma znaczenia, dlatego nalezy zwracac uwage na fielkosc planety. Kazdy budynek i jego rozwiniecie o level zabiera jedno pole. Dobre planety maja powyzej 200 pol, srednie ok 150. najwieksze sa planety na 3-6 miejscach.

 

Marecek wszyscy maja taki sam start.

Edytowane przez IamWeasel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planeta Zasmutacja - prawie jak Ziemia - temperatura od -1°C do 39°C

 

 

Dołączona grafika

 

12800 km (10 /163 pol)

4:53:7

 

Narazie ciezko mi to idzie. Za co pkt sa przyznawane? Bo mam tylko 2 narazie ;]

Edytowane przez Poca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FAQ gry sie klania ;>

 

14. Jak liczone sa punkty w statystykach?

Punkty sa pewnym wskaznikiem sily i rozwoju gracza. Z reguly im wiecej punktow ma gracz tym jest grozniejszy. Punkty liczy sie w nastepoujacy sposob:

- "Gracz" opcja "Punkty"

Kazde 1000 surowcow wydanych na budynki, badania lub statki kosmiczne to 1 punkt, ale uwaga: gdy statki lub budynki obronne zostana zniszczone gracz traci punkty.

- "Gracz" opcja "Floty"

Kazdy punkt to jeden statek. Gdy statki zostana zniszczone punkty ubywaja

- "Gracz" opcja "Badania"

Kazdy punkt to jedna odkryta technologia. Punkty te sa jedynymi pewnikami tzn. nigdy nie ubywaja.

- "Sojusz" opcja "Punkty"

Punkty sojuszu to punkty graczy dodane razem i podzielone przez 1000. Sojusz zadnych dodatkowych punktow za bycie sojuszem nie zdobywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...