Skocz do zawartości
nrl

Prey

Rekomendowane odpowiedzi

Najbardziej odkładana gra w historii gier komputerowych, która nawet przebija DNF. Jak mówią złośliwi, Prey powstaje od tak dawna, że wszyscy zdążyli już o nim zapomnieć. Gra która miała konkurować począwszy z Q1 następnie z Q2 i Unrealem a kończowszy na UT i Q3. Zostanie pokazana na tegorocznych targach E3 :)

 

Historia Preya :

 

http://atlas.secs.oakland.edu/~lcmatero/prey/history.htm

 

i pare filmików:

 

http://www.roushimsx.com/prey/prey97e3.mov

http://www.roushimsx.com/prey/e398prey.mpg

http://www.roushimsx.com/prey/Prey_E3_1998_IMHz.avi

 

oraz screenów

 

http://www.nofrag.com/2004/fev/23/10047/

 

Gierka jak na owe czasy wyglądała nieziemsko zobaczcie chociażby na filmik z 1998 roku powala na nogi grafą, fizyką i wymaganiami.

 

Recenzja gry Prey

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:lol: pamietam ze kiedys dawno dawno temu (troche pozniej niz biegaly dinozaury :lol:) czytalem w Resecie o tym. no jak zostanie pokazany na tegorocznym E3 to fajnie. a potem znow wyjdzie hl3, doom4, far cry2 a prey przepadnie <_<

 

btw ostatnio wlasnie zastanawialem sie nad projektami ktore przepadly z gatunku fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtedy to byly zapowiedz, ze nie potrafilem uwierzyc w to co czytam.

O grafice tak mowili, ze to bedzie 8 cud swiata, ze bedzie mozna przejsc cala gre (FPP) bez ani jednego strzalu, itd, itd.

Faktycznie z 8-9 lat to trwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prey Confirmed

 

3D Realms, makers of the popular Duke Nukem series, originally worked on Prey

Seven years ago, a new FPS was announced. Its name was Prey and, as far as I remember, it promised, among the other features, a completely destructible environment. For example, you are in a room and start blowing away all the objects, including the floor and the walls. But the years passed, and the game was abandoned. In a recently CNN article it was rumored that Prey still lives and will be showcased at E3 2005. Moreover, George Broussard confirmed this rumors in the Prey forums available at the 3D Realms website: "Human Head Studios is developing Prey" (thanks: Shacknews). We remind you that Human Head Studios was looking in October 2004 for an experienced level designer for "an unannounced Doom3 engine based game", so there are big chances that Prey to be powered by DOOM III engine.

 

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurcze obejrzyjcie sobie ten ostatni filmik. No takie cos jakby wyszlo w tamtym czasie to zmiotlo by wszystko z powierzchni ziemi :o I to chodzilo na p266!!! Szkoda ,ze tej techniki "tuneling engine" nie udalo sie skonczyc. Byc moze zobaczymy cos z tego w DNF ,ktory jak wiemy dziala na calkowicie przebudowanym enginie UT :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurcze obejrzyjcie sobie ten ostatni filmik. No takie cos jakby wyszlo w tamtym czasie to zmiotlo by wszystko z powierzchni ziemi :o I to chodzilo na p266!!! Szkoda ,ze tej techniki "tuneling engine" nie udalo sie skonczyc. Byc moze zobaczymy cos z tego w DNF ,ktory jak wiemy dziala  na calkowicie przebudowanym enginie UT :wink:

1393562[/snapback]

cos watpie zeby DNF byl jeszcze na enginie starego UT :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro silnik Doom3 to tak naprawde wzbogacony o FX'y silnik Quake3

to pewniakiem można będzie to samo zrobić z silnikiem UT 2004

jeśli już ktoś tego nie zrobił ,jak tak patrzę na strukture katalogów takiego

Brother in Arms to odrazu nasówa mi się struktura katalogów w UT 2004

czyżby zmodyfikowany silnik UT ?????

 

Jak by tak policzyć to na rynku dominują owe dwa silniki

Unreal oraz Quake3 oczywiscie w wielu zmodyfikowanych wersjach

smuci mnie fakt żę po ponad roku czasu nikt nie zrobił żadnej gry na silniku

FAR CRY ,a jak by go tak zmodyfikować o najnowsze bajery to by był

super-Hiper-Wypas

 

 

A co do samego PREY'a to jesli ten .avi'k naprawdę jest z roku 1998

i jeśli naprawdę była to prezentacja na P2 266MHz + Voodoo2

to należy przyznać że było to Mistrzostwo świata ! !

a 50% dzisiejszych gier

To Wypociny Nieudaczników !! !! !!

Edytowane przez magx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BiA to oczywiscie silnik unreal.

I faktycznie te dwa silniki (jeszcze q3) nadal rzadza chociaz diametralnie zmieniony ten drugi.

I rzeczywiscie niemiecki silnik z FC (wczesniej test Codecreatures) jest moze bardzo efektowny ale to nie swiadczy o jego mozliwosci modyfikowania.

Byc moze jest tak zlozony, ze nie oplaca sie za niego brac.

Silnik Carmacka jest na tyle genialny, ze nawet gracze robia mapki i modyfikacje za pomoca specjalnego oprogramowania badz niektorzy wrecz na poziomie programowania. Genialnosc silnika nie polega tylko na jego wygladzie ale na jego zlozeniu i pozniejszemu eksploatowaniu.

Nie znam sie na tyle na tym ale FC musi miec ciezki silnik i nie kazdemu sie chce za to brac.

A HL2 ?

Przeciez ten silnik wyglada i ma mozliwosci niesamowite, a wymagania wrecz smieszne w porownaniu do tego co oferuje.

Miejmy nadzieje, ze Valve sie bedzie nim dzielic za drobna oplata :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaeres

 

Gracze również tworzą mapki do FAR CRY ,czytałem o edytorze Cryteka

jest ponoc bardziej przystępny niż ten z Quake3/Doom3 ,osobiście znam kolesia

który zrobił2 całkiem przyzwoite mapy do Q3 ,od 2 miesiecy kombinuje

z mapą dla FC ,chwali sobie ten edytor tylko ma ciut za słąbego sprzęta :/

Tak czy inaczej Ja stawiam na CRYTEK Engine , mam nadzieję że w końcu zaczna w końcu wychodzić gry oparte na tym silniku

 

 

Swoja drogą ciekaw jestem gdzie sie podziali programisci któzy robili PREY'a

?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaeres

 

Gracze  również tworzą  mapki  do  FAR CRY  ,czytałem  o edytorze  Cryteka

jest ponoc bardziej przystępny niż ten z  Quake3/Doom3  ,osobiście znam kolesia

który zrobił2 całkiem przyzwoite mapy do  Q3  ,od  2 miesiecy  kombinuje

z mapą dla  FC  ,chwali sobie  ten  edytor  tylko  ma  ciut za słąbego sprzęta  :/

Tak czy  inaczej  Ja stawiam na  CRYTEK Engine  , mam nadzieję że w końcu zaczna w końcu wychodzić gry  oparte na tym silniku

Swoja drogą ciekaw jestem  gdzie sie podziali  programisci  któzy  robili  PREY'a

?????

1394093[/snapback]

Przeczytaj historie Preya, a sie dowiesz :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik HL2 nie jest taki „niesamowity” zobacz chociaż na takie Vampire_The_Masquerade-Bloodlines ma „niesamowite” wymagania :mur: :unsure:

A grafa nie powala na kolana jedynie postacie są super zrobione :)

Gry na silniku unreala wychodzą teraz jak grzyby po deszczu więc coś musi być w tym silniku, że jest tak chętnie kupowany przez firmy. A UE3 już ma więcej nabywców niż engine dooma 3.

Słyszeliście, że Carmack rąbie juz nowy silnik :lol: oby to nie był Q3 + dx9 :lol:

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OMG :o normalnie szczena mi opadla jak zobaczylem ten filmik.

 

Ciekawy jestem jakby sie potoczyla historia obecnych najslynniejszych strzelanek (HL2, U2, UT2004, DOOM 3) gdyby ta gra ujrzala tamtego czasu swiatlo dzienne. Jakie oceny by dostal HL2 ? 6/10 ? A Doom 3- 3/10 ?

 

Oby to wyszlo jak najszybciej i nie stracilo tego potencjalu co ukazywal ostatni filmik. To mnie bardziej pociaga do grania niz nowe screeny z Quake 4 czy filmiki z dodatku do Dooma 3 :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o nowe zaawansowane silniki to nie ma co liczyć na cuda

dopuki kilka firm nie postanowi połączyc sił i napisać super nowoczesny i super wydajny silnik na bazie którego będzie można tworzyc gry przez 2-3 lata albo i dłużej , przecietna firma posiadajaca 2 dobrych coderów

nie ma raczej szans albo motywacji :/ na cos takiego.

 

Cóż z tego że zapowiadany silnik Unreal3 jest taki rewelacyjny skoro do odpalenia go w przyzwoitym framerate potrzebne będą karty które wyjdą za 12-15 miesięcy , pewnie 32 potoki i 512MB Ramu na pokładzie to będzie dla niego standard , wiem wiem ATI Fudo pewnie by podołało ,ale ta grafa zasypie rynek nie wcześniej niz jesienia tego roku.

 

Dziś jak się patrzy na co niektóre produkcje żywem przekonwertowane z PS2 to żal człowieka ogarnia , w końcu pecet jest na tyle szybki że można bez większego zaangażowania taka konwersje w kilka tygodni zrobić i liczyć na kasiore ,dziś sie tak robi ,popatrzcie ile w tym roku wyszło konwersji z PS2 ,niskie textury porąbane sterowanie tragedia.

Prawda jest smutna ,dziś sie nie robi dopracowanych graficznie gier na PieCa

dzis w modzie dziadoskie konwersje ,a jak widać po Cold Fear , Obscure

Constantine , to nawet i takie paszkwile wśród młodych pecetowych graczy znajdują zwolenników , gdzie smak gdzie gust .......?

chyba zatracony przez wszędobylskie narkotyki :/ i papkowatą TV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde ten engine to cudo ! :D

kto wie czy na tym starociu nie byłoby lepsze niz na doom3 aka q3+bajery :lol:

może okaże sie ze zoptymalizowali ze doom 3 smiga na gf 2 :twisted: :D (pomarzyć dobra rzecz)

ten prey z ostatniego to taki Red Faction i unreal tournament w jednym

cool to wygladało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A 3DRealms znowu odwrocilo uwage od wiecznego ksiecia. No coz mam nadzieje ,ze przed moja smiercia ujrze dzielo, ktore nie wiadomo czy do konca istnieje :D

1397449[/snapback]

"Big News DNF Will be released at midnight tonight!

 

In other news an asteroid will hit the earth at 11:59 tonight and destroy the world.

 

And now onto sports..."

 

 

:blink: CLICK!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Big News DNF Will be released at midnight tonight!

 

In other news an asteroid will hit the earth at 11:59 tonight and destroy the world.

 

And now onto sports..."

:blink: 1397495[/snapback]

:blink:

z tego co pamietam to 3drealms obiecało ze pokaze dopier pierwsze wiadomosci o nowym ksieciu w ciągu 2 miesiecy przed wydaniem gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:blink:

z tego co pamietam to 3drealms obiecało ze pokaze dopier pierwsze wiadomosci o nowym ksieciu w ciągu 2 miesiecy przed wydaniem gry

1397510[/snapback]

to pudelko, to tylko concept art usera z forum 3drealms:P, ale trzeba przyznac, ze calkiem fajny:)

 

pierwszy screen z preya

 

Dołączona grafika

 

:lol:

 

jest to wycinek z flasha, z oficjalnej strony hehe:), ktora jest w budowie...

 

http://www.prey.com/prey-opt-5a-kid.swf

 

po kliknieciu poczekajcie z 10s, powinien pojawic sie krotki flash lol...

 

UPDATE:

 

tutaj drugi flash

 

http://www.prey.com/prey-opt-5a.swf

Edytowane przez RaKLeZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sa juz scany z PC Gamer`a:)

 

CLICK!

 

Ponowie od PC Gamer`a mieli rowniez okazje zobaczyc Duke Nukem Forever`a w akcji :mrgreen:

 

After our demo of Prey, we were treated to an unprecedented presentation of Duke Nukem Forver...

Most of the weapons and creatures are done. Most of the levels exist, and there`s a ton of gameplay...

We were treated to a demo of various "interactions" between Duke and the environments, and all of them ring true to the classic interactivity of Duke Nukem 3D...

We regrouped and threw out everything in late 2002, and moved forward with our own rendering technology on top of Unreal...

Our 20-minute walkthrough od Duke Nukem Forever convinced us that 3D Realms is going to lay a full house on the table in 2006... just in time for the 10th anniversary of Duke Nukem 3D...

wiecej na ostatniej stronie scanow, w notce "Duke Nukem Soon":)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to co PCG napisalo to nie bujda bo sam George to potwierdzil:

 

Kristian Joensen said:

 

Thanks for the claification.

How come you did show DNF to them ?

 

George Broussard

 

Because, why not? They made a trip here to see Prey, so it seemed logical to give them a sneak peek of DNF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to o ile można powiedzieć, że Prey będzie działać całkiem sprawnie na sprzecie pokroju R 9800 PRO, to za t Duke będzie pewnie wymagać zdecydowanie więcej. Cóż, o ile to możliwe trzeba się wstrzymać z rozbudową do 2006.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...