nrl Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2005 (edytowane) Najbardziej odkładana gra w historii gier komputerowych, która nawet przebija DNF. Jak mówią złośliwi, Prey powstaje od tak dawna, że wszyscy zdążyli już o nim zapomnieć. Gra która miała konkurować począwszy z Q1 następnie z Q2 i Unrealem a kończowszy na UT i Q3. Zostanie pokazana na tegorocznych targach E3 :) Historia Preya : http://atlas.secs.oakland.edu/~lcmatero/prey/history.htm i pare filmików: http://www.roushimsx.com/prey/prey97e3.mov http://www.roushimsx.com/prey/e398prey.mpg http://www.roushimsx.com/prey/Prey_E3_1998_IMHz.avi oraz screenów http://www.nofrag.com/2004/fev/23/10047/ Gierka jak na owe czasy wyglądała nieziemsko zobaczcie chociażby na filmik z 1998 roku powala na nogi grafą, fizyką i wymaganiami. Recenzja gry Prey Edytowane 6 Października 2006 przez Nierealny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2005 :lol: pamietam ze kiedys dawno dawno temu (troche pozniej niz biegaly dinozaury :lol:) czytalem w Resecie o tym. no jak zostanie pokazany na tegorocznym E3 to fajnie. a potem znow wyjdzie hl3, doom4, far cry2 a prey przepadnie <_< btw ostatnio wlasnie zastanawialem sie nad projektami ktore przepadly z gatunku fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Wtedy to byly zapowiedz, ze nie potrafilem uwierzyc w to co czytam. O grafice tak mowili, ze to bedzie 8 cud swiata, ze bedzie mozna przejsc cala gre (FPP) bez ani jednego strzalu, itd, itd. Faktycznie z 8-9 lat to trwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakur_45 Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2005 ta ta firam juz tak ma :D najpierw prey, a potem dnf no coz ;], sam mialem nadzieje, ze ta gra kiedys wyjdzie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2005 Ale teraz wzięło się za to human heads...a oni gry wydają...może będzie jednak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKLeZ Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Prey Confirmed 3D Realms, makers of the popular Duke Nukem series, originally worked on Prey Seven years ago, a new FPS was announced. Its name was Prey and, as far as I remember, it promised, among the other features, a completely destructible environment. For example, you are in a room and start blowing away all the objects, including the floor and the walls. But the years passed, and the game was abandoned. In a recently CNN article it was rumored that Prey still lives and will be showcased at E3 2005. Moreover, George Broussard confirmed this rumors in the Prey forums available at the 3D Realms website: "Human Head Studios is developing Prey" (thanks: Shacknews). We remind you that Human Head Studios was looking in October 2004 for an experienced level designer for "an unannounced Doom3 engine based game", so there are big chances that Prey to be powered by DOOM III engine. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magx2k Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Prey to be powered by DOOM III engine. Powinni to nazwać : Powered by Quake3 Engins with support BumpMaping ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 O kurcze obejrzyjcie sobie ten ostatni filmik. No takie cos jakby wyszlo w tamtym czasie to zmiotlo by wszystko z powierzchni ziemi :o I to chodzilo na p266!!! Szkoda ,ze tej techniki "tuneling engine" nie udalo sie skonczyc. Byc moze zobaczymy cos z tego w DNF ,ktory jak wiemy dziala na calkowicie przebudowanym enginie UT :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daFojtek Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 O kurcze obejrzyjcie sobie ten ostatni filmik. No takie cos jakby wyszlo w tamtym czasie to zmiotlo by wszystko z powierzchni ziemi :o I to chodzilo na p266!!! Szkoda ,ze tej techniki "tuneling engine" nie udalo sie skonczyc. Byc moze zobaczymy cos z tego w DNF ,ktory jak wiemy dziala na calkowicie przebudowanym enginie UT :wink: 1393562[/snapback] cos watpie zeby DNF byl jeszcze na enginie starego UT :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magx2k Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 (edytowane) Skoro silnik Doom3 to tak naprawde wzbogacony o FX'y silnik Quake3 to pewniakiem można będzie to samo zrobić z silnikiem UT 2004 jeśli już ktoś tego nie zrobił ,jak tak patrzę na strukture katalogów takiego Brother in Arms to odrazu nasówa mi się struktura katalogów w UT 2004 czyżby zmodyfikowany silnik UT ????? Jak by tak policzyć to na rynku dominują owe dwa silniki Unreal oraz Quake3 oczywiscie w wielu zmodyfikowanych wersjach smuci mnie fakt żę po ponad roku czasu nikt nie zrobił żadnej gry na silniku FAR CRY ,a jak by go tak zmodyfikować o najnowsze bajery to by był super-Hiper-Wypas A co do samego PREY'a to jesli ten .avi'k naprawdę jest z roku 1998 i jeśli naprawdę była to prezentacja na P2 266MHz + Voodoo2 to należy przyznać że było to Mistrzostwo świata ! ! a 50% dzisiejszych gier To Wypociny Nieudaczników !! !! !! Edytowane 16 Kwietnia 2005 przez magx2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 BiA to oczywiscie silnik unreal. I faktycznie te dwa silniki (jeszcze q3) nadal rzadza chociaz diametralnie zmieniony ten drugi. I rzeczywiscie niemiecki silnik z FC (wczesniej test Codecreatures) jest moze bardzo efektowny ale to nie swiadczy o jego mozliwosci modyfikowania. Byc moze jest tak zlozony, ze nie oplaca sie za niego brac. Silnik Carmacka jest na tyle genialny, ze nawet gracze robia mapki i modyfikacje za pomoca specjalnego oprogramowania badz niektorzy wrecz na poziomie programowania. Genialnosc silnika nie polega tylko na jego wygladzie ale na jego zlozeniu i pozniejszemu eksploatowaniu. Nie znam sie na tyle na tym ale FC musi miec ciezki silnik i nie kazdemu sie chce za to brac. A HL2 ? Przeciez ten silnik wyglada i ma mozliwosci niesamowite, a wymagania wrecz smieszne w porownaniu do tego co oferuje. Miejmy nadzieje, ze Valve sie bedzie nim dzielic za drobna oplata :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magx2k Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Kaeres Gracze również tworzą mapki do FAR CRY ,czytałem o edytorze Cryteka jest ponoc bardziej przystępny niż ten z Quake3/Doom3 ,osobiście znam kolesia który zrobił2 całkiem przyzwoite mapy do Q3 ,od 2 miesiecy kombinuje z mapą dla FC ,chwali sobie ten edytor tylko ma ciut za słąbego sprzęta :/ Tak czy inaczej Ja stawiam na CRYTEK Engine , mam nadzieję że w końcu zaczna w końcu wychodzić gry oparte na tym silniku Swoja drogą ciekaw jestem gdzie sie podziali programisci któzy robili PREY'a ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Kaeres Gracze również tworzą mapki do FAR CRY ,czytałem o edytorze Cryteka jest ponoc bardziej przystępny niż ten z Quake3/Doom3 ,osobiście znam kolesia który zrobił2 całkiem przyzwoite mapy do Q3 ,od 2 miesiecy kombinuje z mapą dla FC ,chwali sobie ten edytor tylko ma ciut za słąbego sprzęta :/ Tak czy inaczej Ja stawiam na CRYTEK Engine , mam nadzieję że w końcu zaczna w końcu wychodzić gry oparte na tym silniku Swoja drogą ciekaw jestem gdzie sie podziali programisci któzy robili PREY'a ????? 1394093[/snapback] Przeczytaj historie Preya, a sie dowiesz :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Silnik HL2 nie jest taki „niesamowity” zobacz chociaż na takie Vampire_The_Masquerade-Bloodlines ma „niesamowite” wymagania :mur: :unsure: A grafa nie powala na kolana jedynie postacie są super zrobione :) Gry na silniku unreala wychodzą teraz jak grzyby po deszczu więc coś musi być w tym silniku, że jest tak chętnie kupowany przez firmy. A UE3 już ma więcej nabywców niż engine dooma 3. Słyszeliście, że Carmack rąbie juz nowy silnik :lol: oby to nie był Q3 + dx9 :lol: Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 OMG :o normalnie szczena mi opadla jak zobaczylem ten filmik. Ciekawy jestem jakby sie potoczyla historia obecnych najslynniejszych strzelanek (HL2, U2, UT2004, DOOM 3) gdyby ta gra ujrzala tamtego czasu swiatlo dzienne. Jakie oceny by dostal HL2 ? 6/10 ? A Doom 3- 3/10 ? Oby to wyszlo jak najszybciej i nie stracilo tego potencjalu co ukazywal ostatni filmik. To mnie bardziej pociaga do grania niz nowe screeny z Quake 4 czy filmiki z dodatku do Dooma 3 :o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magx2k Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Jeśli chodzi o nowe zaawansowane silniki to nie ma co liczyć na cuda dopuki kilka firm nie postanowi połączyc sił i napisać super nowoczesny i super wydajny silnik na bazie którego będzie można tworzyc gry przez 2-3 lata albo i dłużej , przecietna firma posiadajaca 2 dobrych coderów nie ma raczej szans albo motywacji :/ na cos takiego. Cóż z tego że zapowiadany silnik Unreal3 jest taki rewelacyjny skoro do odpalenia go w przyzwoitym framerate potrzebne będą karty które wyjdą za 12-15 miesięcy , pewnie 32 potoki i 512MB Ramu na pokładzie to będzie dla niego standard , wiem wiem ATI Fudo pewnie by podołało ,ale ta grafa zasypie rynek nie wcześniej niz jesienia tego roku. Dziś jak się patrzy na co niektóre produkcje żywem przekonwertowane z PS2 to żal człowieka ogarnia , w końcu pecet jest na tyle szybki że można bez większego zaangażowania taka konwersje w kilka tygodni zrobić i liczyć na kasiore ,dziś sie tak robi ,popatrzcie ile w tym roku wyszło konwersji z PS2 ,niskie textury porąbane sterowanie tragedia. Prawda jest smutna ,dziś sie nie robi dopracowanych graficznie gier na PieCa dzis w modzie dziadoskie konwersje ,a jak widać po Cold Fear , Obscure Constantine , to nawet i takie paszkwile wśród młodych pecetowych graczy znajdują zwolenników , gdzie smak gdzie gust .......? chyba zatracony przez wszędobylskie narkotyki :/ i papkowatą TV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pain.exe Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 kurde ten engine to cudo ! :D kto wie czy na tym starociu nie byłoby lepsze niz na doom3 aka q3+bajery :lol: może okaże sie ze zoptymalizowali ze doom 3 smiga na gf 2 :twisted: :D (pomarzyć dobra rzecz) ten prey z ostatniego to taki Red Faction i unreal tournament w jednym cool to wygladało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKLeZ Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 info:) wg G. Broussard`a (3D realms) pierwsze screeny pojawia sie w czerwcowym wydaniu PC Gamer`a (znowu exclusive dla tej gazety:) gazeta trafi do sklepow na poczatku maja:) czekamy na scany :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 ach te scany :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 A 3DRealms znowu odwrocilo uwage od wiecznego ksiecia. No coz mam nadzieje ,ze przed moja smiercia ujrze dzielo, ktore nie wiadomo czy do konca istnieje :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKLeZ Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 A 3DRealms znowu odwrocilo uwage od wiecznego ksiecia. No coz mam nadzieje ,ze przed moja smiercia ujrze dzielo, ktore nie wiadomo czy do konca istnieje :D 1397449[/snapback] "Big News DNF Will be released at midnight tonight! In other news an asteroid will hit the earth at 11:59 tonight and destroy the world. And now onto sports..." :blink: CLICK! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 "Big News DNF Will be released at midnight tonight! In other news an asteroid will hit the earth at 11:59 tonight and destroy the world. And now onto sports..." :blink: 1397495[/snapback] :blink: z tego co pamietam to 3drealms obiecało ze pokaze dopier pierwsze wiadomosci o nowym ksieciu w ciągu 2 miesiecy przed wydaniem gry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKLeZ Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2005 (edytowane) :blink: z tego co pamietam to 3drealms obiecało ze pokaze dopier pierwsze wiadomosci o nowym ksieciu w ciągu 2 miesiecy przed wydaniem gry 1397510[/snapback] to pudelko, to tylko concept art usera z forum 3drealms:P, ale trzeba przyznac, ze calkiem fajny:) pierwszy screen z preya :lol: jest to wycinek z flasha, z oficjalnej strony hehe:), ktora jest w budowie... http://www.prey.com/prey-opt-5a-kid.swf po kliknieciu poczekajcie z 10s, powinien pojawic sie krotki flash lol... UPDATE: tutaj drugi flash http://www.prey.com/prey-opt-5a.swf Edytowane 19 Kwietnia 2005 przez RaKLeZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKLeZ Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Sa juz scany z PC Gamer`a:) CLICK! Ponowie od PC Gamer`a mieli rowniez okazje zobaczyc Duke Nukem Forever`a w akcji :mrgreen: After our demo of Prey, we were treated to an unprecedented presentation of Duke Nukem Forver... Most of the weapons and creatures are done. Most of the levels exist, and there`s a ton of gameplay... We were treated to a demo of various "interactions" between Duke and the environments, and all of them ring true to the classic interactivity of Duke Nukem 3D... We regrouped and threw out everything in late 2002, and moved forward with our own rendering technology on top of Unreal... Our 20-minute walkthrough od Duke Nukem Forever convinced us that 3D Realms is going to lay a full house on the table in 2006... just in time for the 10th anniversary of Duke Nukem 3D... wiecej na ostatniej stronie scanow, w notce "Duke Nukem Soon":) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Sa juz scany z PC Gamer`a:) 1402242[/snapback] giera wypas, mam nadzieje ze zmiażdży te wszystkie marne hity jakie teraz powstał :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2005 A to co PCG napisalo to nie bujda bo sam George to potwierdzil: Kristian Joensen said: Thanks for the claification. How come you did show DNF to them ? George Broussard Because, why not? They made a trip here to see Prey, so it seemed logical to give them a sneak peek of DNF. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2005 No to o ile można powiedzieć, że Prey będzie działać całkiem sprawnie na sprzecie pokroju R 9800 PRO, to za t Duke będzie pewnie wymagać zdecydowanie więcej. Cóż, o ile to możliwe trzeba się wstrzymać z rozbudową do 2006. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axl2000 Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Nie no kolejna gra ikolejny raz moj komputer dostanie po tyłku :) co prawda budowany do prac domowych ale gierki tez sie czasami przydają :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2005 szkoda ze prey jest robiony na doomie 3 bo wygląda prawie tak samo jak on :( ale giera będzie wypaśna i te teleprty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2005 szkoda ze prey jest robiony na doomie 3 bo wygląda prawie tak samo jak on :( ale giera będzie wypaśna i te teleprty 1403604[/snapback] O to genialnie. W sumie ucieszyles mnie tym info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...