Gość #Mreko Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Ludzie maja :/ ja nie jestem ludzie :/ Wogole to jestem na 2 misji i faktycznie nie da sie grac :/ zeszlem do 1024x768medium i nie jest wesolo. Granie w GRAW chyba sobie daruje bo granie na low mija sie z celem. Wie ktos juz cos o tym driverze smiesznym?witamy w swiecie FX6600GT co nie zmienia faktu ze tak skopanej optymalizacji dawno nie widzialem ps. unreal engine 3.0 nadchodzi 800x600 low detail wkrotce bedzie standardem Nie no, jeszcze nie słyszałem by ktoś na 6600GT grał w 1280x1024 z 30FPS :razz: na 7800GT ludzie mają wieksze spadki niż Ty ... Tak czy siak gra na High/Medium textury pożera > 220MB RAMu karty w 1024 to tym ciekawsze, że 128MB karta sobie tak radzi :lol: PS 5 misja - sam, noc, noktowizor i poszedł ... B) kolesiowi sie cos przysnilo na pewne wypowiedzi trzeba brac poprawke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mery Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Wiec troche sie dzis bawilem i doszlem do ciekawego wniosku grajac na 800x600 wszystko low mialem ok 25-35fps dalem srednie textury reszta max i aniso x16 i mialem spadek sredniej o 3,5fps dalem 1024x768 textury medium wsio max aniso x16 i kolejne 3,5fps mniej wreszcie 1280x1024 wsio max textury med i znow 0 4-5fps mniej (szlo w 11-14fps). Wszystko mierzone FRAPSem robilem nim benchmarki. Ciekawe dlaczego spadki sa tak niewielkie jesli to grafika by nie wyrabiala to byly by duzo wieksze spadki a sa niewielkie. Sprawdzilem tez PhysX driver i jego usuniecie nic nie zmienia tylko czasem gra nie chciala mi wstac. Szukam dalej. :D. Najbardziej mnie zastanawia ze w 1280x1024 nie bylo tak zle przy wybuchu granatu mialem 13fps a wokol duuuuzo sie dzialo. Moze uda sie wreszcie zagrac :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Wiec troche sie dzis bawilem i doszlem do ciekawego wniosku grajac na 800x600 wszystko low mialem ok 25-35fps dalem srednie textury reszta max i aniso x16 i mialem spadek sredniej o 3,5fps dalem 1024x768 textury medium wsio max aniso x16 i kolejne 3,5fps mniej wreszcie 1280x1024 wsio max textury med i znow 0 4-5fps mniej (szlo w 11-14fps). Wszystko mierzone FRAPSem robilem nim benchmarki. Ciekawe dlaczego spadki sa tak niewielkie jesli to grafika by nie wyrabiala to byly by duzo wieksze spadki a sa niewielkie. Sprawdzilem tez PhysX driver i jego usuniecie nic nie zmienia tylko czasem gra nie chciala mi wstac. Szukam dalej. :D. Najbardziej mnie zastanawia ze w 1280x1024 nie bylo tak zle przy wybuchu granatu mialem 13fps a wokol duuuuzo sie dzialo. Moze uda sie wreszcie zagrac :Dolac ta gre i tyle z taktyka i ta cala reszta ghostow to ta gra ma tyle wspolnego co doom3 silnik skopany na maxa tak ze engine bf2 przy tym g jawi sie nowym kolorze lepiej juz pograc sobie w css multi bf2 lub fear multi o ta produkcja napewno szybko odejdzie w niebyt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mery Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Ja znow wrocilem do FEAR a taktyke wzialem sobie w R6 Lockdown tez pieknie wyglada i chodzi bajecznie GRAW jest skopany i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 5 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2006 Bez jaj ,z poziomu CCC nie działa AA a w gierce tyż ni ma?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 No wlaśnie ni ma :? Myślalem, ze wine za to ponosi HDR, ale widze, że u Ati też jakiś problem :-| pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Troszke lipa,w ini mam wsio na high ale LCD natywnie ma 1280x1024 i troszke drażni brak AA,zapas mocy jest a tu taki zonk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Gra nie obsługuje AA ponieważ korzysta z Deferred Lighting który jest z AA niekompatybilny. Na nV to nie będzie działać tak czy inaczej a na ATI nie zostało zrobione ponieważ byłoby zbyt czasochłonne a i tak obecne sprzęty by tego nie pociągnęły. "The rendering path in G.R.A.W is very different from most games in that it appears to make extensive use of multiple render targets (MRTs). (This is where one draw operation can write different values to different surfaces.) The DX9 spec doesn't allow multi-sample AA when using MRTs and our hardware requires that all of the destination surfaces either have AA or not. This means that in order to get AA in G.R.A.W. we'd need to have lots of AA surfaces and perform a ton of AA resolves. The end result would be slow and require much more texture memory. It's not 100% impossible, and I'm not giving up on the possibility, but there is no playable solution right now." LINK Edytowane 6 Maja 2006 przez epoxer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ru5 Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 AGEIA PhysX puki co, kompletna porazka klik moze z czasem bedzie jakis z tego pozytek ale jak na narazie to chyba nie dziala tak jak powinno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) AGEIA PhysX puki co, kompletna porazka klik moze z czasem bedzie jakis z tego pozytek ale jak na narazie to chyba nie dziala tak jak powinnotroche sie uspokoilo odnosnie ati-nv, to teraz sie zacznie odnosnie implementacji fizyki by Havok i Ageia :lol2: http://www.firingsquad.com/features/ageia_...nse/default.asp a wszystko za sprawa GRAW, ktory kuleje nawet bez fizyki ;) btw: pojawilo sie demko CellFactor http://www.ageia.com/physx_in_action/cellfactor.html imho ten tytul pokaze "sile" PPU ;) btw2: ageia wydala nowe stery 2.4.3b - http://www.ageia.com/physx/drivers.html Edytowane 6 Maja 2006 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 troche sie uspokoilo odnosnie ati-nv, to teraz sie zacznie odnosnie implementacji fizyki by Havok i Ageia :lol2: http://www.firingsquad.com/features/ageia_...nse/default.asp a wszystko za sprawa GRAW, ktory kuleje nawet bez fizyki ;) btw: pojawilo sie demko CellFactor http://www.ageia.com/physx_in_action/cellfactor.html imho ten tytul pokaze "sile" PPU ;) btw2: ageia wydala nowe stery 2.4.3b - http://www.ageia.com/physx/drivers.html ooo demko cellfactor tylko bez ageia nie ruszy pewnie takie cos jak skype i intel a lepsza reklama byloby aby ludzie mogli zobaczyc jak chodzi bez ppu chyba ze roznica zbyt mala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Masakra. Takie AI poprostu wymiata :? Wogule nie da się nimi kierować. Doszedłem do 5 checkpointu 2 misji i już się grać odechciewa :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mery Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Ciekawe czemu kumpel na Athlon2400 1,5gb ram i fx6600GT 256mb asus ultra silencer bez zadnego o/c gra w 1024x768 wsio high nawet textury i idzie az chuczy. Drugi gosc na Sempronie 2800 1,5gb ram radek9600pro 256mb tez gra na max oboje full AF i textury high. Sprawdzalismy na moja prosbe i okazuje sie ze na slabszym sprzecie szlo im super. Moj fx660gt nie daje rady a koles na radku9600pro smiga jak nic. Teraz oni maja w co grac a mi GRAW na nerwy dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Ciekawe czemu kumpel na Athlon2400 1,5gb ram i fx6600GT 256mb asus ultra silencer bez zadnego o/c gra w 1024x768 wsio high nawet textury i idzie az chuczy. Drugi gosc na Sempronie 2800 1,5gb ram radek9600pro 256mb tez gra na max oboje full AF i textury high. Sprawdzalismy na moja prosbe i okazuje sie ze na slabszym sprzecie szlo im super. Moj fx660gt nie daje rady a koles na radku9600pro smiga jak nic. Teraz oni maja w co grac a mi GRAW na nerwy dzialaCo to jest FX6600GT? Full AF i textury high na 9600Pro, jaka rozdzielczość ? Może 15FPS to dla nich jest płynnie? Jest jeszcze opcja, że 256MB na karcie dużo tu daje. Edytowane 6 Maja 2006 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Mi się zaczęło dobrze grać jak ustawiłem procka na 2.7Ghz :) Karte mam na 430/570 i wsio super chodzi. Wszystko max oprócz textur i mam wyłączone cienie. Średnio ~45 klatek :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Co to jest FX6600GT? Full AF i textury high na 9600Pro, jaka rozdzielczość ? Może 15FPS to dla nich jest płynnie? Jest jeszcze opcja, że 256MB na karcie dużo tu daje.Moze SM2.0 > SM 3.0?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Nie może tylko napewno :P Z texturami na high tez można spokojnie pograć, ale są chwilowe spadki poniżej 25fps Edytowane 6 Maja 2006 przez JROX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Co to jest FX6600GT? Full AF i textury high na 9600Pro, jaka rozdzielczość ? Może 15FPS to dla nich jest płynnie? Jest jeszcze opcja, że 256MB na karcie dużo tu daje. To z pewnością zasługa 256MB na karcie. Założę się, że 6600GT w wersji 256MB też radzi sobie dużo lepiej od wersji 128MB. Ciekawi mnie jednak opinia posiadaczy 6800GT i 7800GT którzy narzekają na rozgrywkę w 1024x768 textury Medium. Być może mają 512MB pamięci operacyjnej - nie wiem, za to wiem, że na 6800GS po OC mogłem sobie załączyć większość textur na High + Anizo 16 a dźwięk na Extreme + EAX i mam spadki do 23FPS w najgorszym razie a większość czasu koło 30-35FPS i jest to jak na tą grę jak najbardziej grywalne, chyba, że ktoś dla zasady musi mieć 60FPS ... PS 7 misja ale mam nieregulaminową przerwę bo dziś z rańca zerwało mi jedną partycję na HDD (135GB) i muszę teraz odsyskać dane a to trwa :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) W demku w 1024/768 z dźwiękiem max i eax widziałem najmniej 27fps, jednak to już nie jest komfortowa gra, to cod 2 z dx 9 ma mniejsze wymagania, a lepiej wygląda i wygładzanie można włączyć (wiem, że to zupełnie inna gra, ale wszyscy też narzekali na brak optymalizacji) Edytowane 6 Maja 2006 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość #Mreko Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) To z pewnością zasługa 256MB na karcie. Założę się, że 6600GT w wersji 256MB też radzi sobie dużo lepiej od wersji 128MB. Ciekawi mnie jednak opinia posiadaczy 6800GT i 7800GT którzy narzekają na rozgrywkę w 1024x768 textury Medium. Być może mają 512MB pamięci operacyjnej - nie wiem, za to wiem, że na 6800GS po OC mogłem sobie załączyć większość textur na High + Anizo 16 a dźwięk na Extreme + EAX i mam spadki do 23FPS w najgorszym razie a większość czasu koło 30-35FPS i jest to jak na tą grę jak najbardziej grywalne, chyba, że ktoś dla zasady musi mieć 60FPS ... PS 7 misja ale mam nieregulaminową przerwę bo dziś z rańca zerwało mi jedną partycję na HDD (135GB) i muszę teraz odsyskać dane a to trwa :sad: heh jak slysze ze na 9600 wsio smiga na max to mi sie smiac chce mialem tak karte i nikt mi bajek wmawiac nie bedzie, byc moze ktos chce sie dowartosciowac i sam w to uwierzyc sm 2.0 ma mniejsze wymagania (np jak age of empires) z drugiej strony dla kogos git moze byc 15 klatek a dla innego 40 odpalil moze ktos juz demo cellfactor Edytowane 6 Maja 2006 przez #Mreko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mery Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Wiem ze na Asus fx6600gt 256mb ten koles jedzie na wsio max 1024x768 jak podalem wyzej w 30-40fps widzialem filmik zgrany frapsem i licznik fps pokazal moze to faktycznie przez 256mb na grafie ja mam only 128 i koles ma 1,5gb ramu moze to tez procentuje no i gra bez EAX i dzwiek na low. Co do R9600pro to nie wiem co tam dokladnie mu wyszlo bo sie nie odzywa ale sie zachwycal ze super mu idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDR_o Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Dzis w nocy to zainstaluje i powiem jak to jest naprawde z ta plynnoscia :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Pograłem trochę dłużej i ta gra nie jest taka tragiczna. Kompani czasami nie słuchają albo idą nie tam, gdzie powinni, za to jak trafią na wroga, to są dość skuteczni. Co do płynności grafiki, to dużo daje wyłączenie dynamicznych cieni (nareszcie mogę normalnie grać w 1024/7 z af), nie podoba mi się nadmiar żółtego koloru. Dźwięk strzału dobry, przeciwnicy czasami inteligentni, a czasami bezmyślni. Ogólnie średniacki tytuł, nie jest jednak dla mnie warty kupna fulla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 To z pewnością zasługa 256MB na karcie. Założę się, że 6600GT w wersji 256MB też radzi sobie dużo lepiej od wersji 128MB. Ciekawi mnie jednak opinia posiadaczy 6800GT i 7800GT którzy narzekają na rozgrywkę w 1024x768 textury Medium. Być może mają 512MB pamięci operacyjnej... Ja gram w 1024x768 wszystko na high + textury na medium + anizo x16 i jest bardzo grywalnie nawet z tym dżwiękiem eax i wszystko co tam gra sobie ustawi :? Może jest dobrze ze względu na 1GB ramu, tego nie wiem :) pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Dzis w nocy to zainstaluje i powiem jak to jest naprawde z ta plynnoscia :D Na temat płynności chyba już wszystko było powiedziane. Były testy, wykresy no i sami użytkownicy forum się na ten temat wypowiadają. Pewnie będziesz się rozpływał nad płynnością :D Moim skromnym zdaniem graficzka bardzo przyzwoita, nie wiem co się niektórym w niej nie podoba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 No przyzwoita jest, a miala byc next-genowa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) No przyzwoita jest, a miala byc next-genowa... A którą z gier(tych co już wyszły i tych, które się dopiero pojawą) i jej grafikę uważasz za next-gen'ową? Oczywiście na pc. Edytowane 6 Maja 2006 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) W te 35-40 fps jeszcze z filmikiem na frapsie lol nie uwierzę detale na high lol !!! Tym bardziej na 6600 !!! Ja tu bez frapsa mam od 23- 35 fps a jeszcze filmik frapsem to sie robi ponizej 20 . Acha czy ten cell factor tylko z kartą agei hula czy bez tego badziewia wchodzi?? Edytowane 6 Maja 2006 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Tzn to jest tak: wiadomo, ze ta nextgenowa gafa to raczej bujda, ale mozna zrobic gre z grafa mniej lub bardziej nextgenowa. Np. taki Oblivion - jesli pogrzebiesz w INI i masz mocny sprzet grafe max swietna, chyba na razie najlepsza jaka moze byc, ale nie wiem czy mozna to nazwac nextgen. A taki GRAW mial byc nextgenowy, ale grafa w nim jest TYLKO przyzwoita. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 6 Maja 2006 Zgłoś Opublikowano 6 Maja 2006 Acha czy ten cell factor tylko z kartą agei hula czy bez tego badziewia chodzi??odpala tylko z PhysX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...