Gość Pioorek Opublikowano 7 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) Ok skonczylem grac wlasnie. Giera miod, szczegolnie podoba mi sie motyw double agent [; i scenerie gdzie toczy sie akcja + mozliwosci (przesluchiwanie, zabijanie pod lodem, sciaganie z lodek do wody itp) no i fabula. Ogolnie pozytywne wrazenie. Nie podoba mi sie jednak menu. Jest nieporeczne... i ma jakies bledy. Np. jestem w trakcie misji, zapisuje gre, wciskam ESC, biore quit game i co? Misja laduje mi sie od nowa :s. Musze wyjsc calkowicie do windowsa, nie moge sie do menu cofnac. Wkurza tez brak napisow!!! I nigdzie nie moge tego wlaczyc, nie widze takiej opcji. Gra spoko, tego sie spodziewalem, jednak wkurza te pare bledow :| Co do plynnosci - kucyk, stery mam najnowsze. Czasem jest bardzo plynnie, czasem jak nic sie nie dzieje i przede mna nie ma nic ciekawego klatki leca na leb na szyje. W sumie niby tak nie przeszkadza ale im wiecej tym lepiej... EDIT: Wcielo mi save'y... tak jak w nowym Hitmanie - misje trzbea przechodzic do konca, bo save'y z niej przepadaja jak sie wylaczy gre. Czy tylko ja tak mam? ;p Edytowane 7 Listopada 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) Rzeczywiscie gra ma duza BAGOW ;-) Moze ten patch cos naprawi zobaczymy. Ja mam jeden problem z misja na takim duzym tankowcu w zimie. Wszytkich zabilem wsytkie cele zrobilem ale nie mage skonczyc misji... i nie wiem czy to cos nie tak z gra;-) jak ktos wie jak skonczyc ta misje to prosze o rade ;-) jak juz wszystkich pozabijales to musisz zejsc do maszynowni? statku na dol, tam jest taki szalony kapitan z raca w rece w pomieszczeniu wypelnionym plynem latwopalnym, musisz zabrac mu race, nie mozesz pozwolic aby upadla bo jak upadnie to bedzie bum nie pytaj mnie gdzie jest wlaz do zejscia na dol, bo chodzilem po statku chyba z 30minut zanim go znalazlem B) pioorek - z save'ami mialem to samo Edytowane 8 Listopada 2006 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) Mozecie do jasnej ciasnej uzywac spojlerow !!!!!!!!! Nie chce co chwila sie dowiadywac szczegolikow o misjach. jak juz wszystkich pozabijales to musisz zejsc do maszynowni? statku na dol, tam jest taki szalony kapitan z raca w rece w pomieszczeniu wypelnionym plynem latwopalnym, musisz zabrac mu race, nie mozesz pozwolic aby upadla bo jak upadnie to bedzie bum znalazlo by sie jeszcze pare kwiatkow ( pewnie czesc niezamierzona ale......... :mur: ) Psujecie ludza przyszla gre. Edytowane 8 Listopada 2006 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) sry co do otwierania sejfow - » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « po tej misji z wiezowcem do otwarcia jest nastepny sejf, mialem to samo - nie reagowal na strzalki, ale olalem to, poczekalem, az heniek otworzy go sam i wykradlem dokumenty :D a tutaj przyklad jak tworcy robia nas w balona prezentujac "screeny" przed premiera: :-P RIP - co do odswiezania - SplinterCell.ini [D3DDrv.D3DRenderDevice] DesiredRefreshRate=X za X wstaw sobie co tam chcesz B) Edytowane 8 Listopada 2006 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) @ kucyk - u mnie to nie działa, nawet taki sam wpis zrobiłem sobie wcześniej w [WinDrv.WindowsClient] po misji w Szanghaju chciałem zafundować wam parę ciekawych screenów ;]]]] powiem jeszcze że kiedy miałem wydobyć z sejfu koło spotkania tą próbkę to nie działały mi strzałki i ch**a go otwarłem (nie zaliczyłem misji dla NSA - w sumie nawet ciekawiej się zrobiło bo "moje sumienie" i działania są teraz tak na poziomie 90% dla JBA ;pp ). Drugi sejf w sypialni natomiast otwarłem bez problemów... nie ma co - gra jest skopana. A co do tych skrinów które zapodałeś qc, to zgadzam się - to jest bezczelne okłamywanie klientów. Aha zapomniałem dodać: >>> scda-mega_bak.avi <<< (mega bąk z d00py, 700kb) :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: Edytowane 8 Listopada 2006 przez R.i.P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) Wiecie - jak tak patrze na wasze screeny to widze grafe z hitmana- blood money .....a ja gralem na dosc niskich detalach ps. - 3 przysiski w ps a jaki efekt :P skoro mi sie udalo to czemu tworcy tego nie zrobili w grze.... Edytowane 8 Listopada 2006 przez ZIBI_PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamaj Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) Oj robią nas w balona, robią. Wymagania rosną w szybkim tempie, a dla mnie nadal najlepszymi graficznie grami pozostają HL2 i FC. Double Agent ładnie wygląda ale jakoś nie zachwyca jak poprzednik. Ktoś powie "SC: Conviction na silniku UE3 zje wszystko na śniadanie". A ja nie jestem taki pewien, przeglądając obrazki z "Gears Of War" (gry legendy w którą nikt jeszcze nie grał), zobaczyłem to: http://img455.imageshack.us/my.php?image=9...creen001ds8.jpg Jeżeli będę musiał mieć dwujajowca, 2GB RAM i GF8 żeby grać płynnie w gry na silniku UE3 i zobaczę takie "piękne" tekstury, to chyba zejdę na zawał :D Oj zazdroszczę tym którzy nie zwracają uwagi na grafikę i potrafią godzinami zagrywać się w sapera lub kierki :D Apropos, tydzień temu kumpel mi pisze na GG że mu pasjans zacina :lol2: A wracając do tematu to Double Agent bardzo mi się podoba, jestem dopiero w Afryce bo badam każdą lokację i przechodzę gierkę na różne sposoby. Ale jak ktoś mnie zapyta o najlepszą część Splinter Cell to odpowiem że pierwszy i trzeci. Czegoś mi tu brakuje w tej części. Edytowane 8 Listopada 2006 przez mamaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Aha zapomniałem dodać: >>> scda-mega_bak.avi <<< (mega bąk z d00py, 700kb) :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: Żałosne :mur: , mamusia powinna Ci zabrać komputer. Nie cytuj obrazkow. Costi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Kucyk, mam pytanie: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Pewnie juz tutaj doszedles ;) Chodzi o moment jak fisher spotyka sie chyba z Lambertem kolo siedziby tych hakerow (przyjezdza samochodem) i oni gadaja przez brame. Mozesz powiedziec o czym byla rozmowa i co z niej wniklo, bo nie mam tam dzwieku!!! Tzn szczekanie psow, powiew wiatru slychac ale nie wiadomo o czym gadaja Gra ma pelno bugow, przed chwila nie moglem sejfu otworzyc (nic sie nie dzialo jak wciskalem WASD). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiPoL Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Żałosne :mur: , mamusia powinna Ci zabrać komputer. Widocznie brak Ci poczucia humoru:) Mi to się podoba :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Żałosne :mur: , mamusia powinna Ci zabrać komputer. :lol2: :lol2: :lol2: dokładnie chłopie - brak ci poczucia humoru :lol2: :lol2: :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Sulaco Chodzi o to, że uzasadnione wprowadzenie w Splinterku obsługi tylko PS 3.0 byłoby wtedy gdyby to był prawdziwy next-genowy silnik, a jest to dalej Unreal 2.5, który był też w poprzednich częściach SC i działał na kartach z PS 1.1, 1.4, 2.0. a czy tak ciezko zrozumiec ze nikomu z ubisoftu sie nie chcialo wydziwiac cudow i przepisywac ps3.0 na ps2.0,co ty myslisz ze to jeden wpis w pliku ini i sprawa zalatwiona ? (ps3 przeciez mieli z defaltu z xboxa360....) w zasadzie to design gry od nowa, bo przeciez jesli wpieprzyli efekty ps3.0 to pozniej czyms to w ps2 trzeba zastapic, pol biedy jesli sie da obejsc i napisac cos wolniejszego w ps2.0, a co jesli efektu sie nie da uzyskac ? nowe textury ? dla ilu przypadkow ? czy w ogole olac efekt i zostawic "gola" texture ? a tutaj przyklad jak tworcy robia nas w balona prezentujac "screeny" przed premiera: poczekajcie na crysisa tez sie coponiektorzy zdziwia ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 a czy tak ciezko zrozumiec ze nikomu z ubisoftu sie nie chcialo wydziwiac cudow i przepisywac ps3.0 na ps2.0,co ty myslisz ze to jeden wpis w pliku ini i sprawa zalatwiona ? (ps3 przeciez mieli z defaltu z xboxa360....) w zasadzie to design gry od nowa, bo przeciez jesli wpieprzyli efekty ps3.0 to pozniej czyms to w ps2 trzeba zastapic, pol biedy jesli sie da obejsc i napisac cos wolniejszego w ps2.0, a co jesli efektu sie nie da uzyskac ? nowe textury ? dla ilu przypadkow ? czy w ogole olac efekt i zostawic "gola" texture ?masz pojęcie o projektowaniu shaderów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 mi niektóre screeny zalatywały z kilometra artami nie wiem jak niektórzy wierzyli, że to ingame ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Wlasciwie to te dwa skriny, ktore pokazal kucyk, nie roznia sie zbyt wiele... wezcie sobie skriny fify przed premiera a potem wlaczcie gre... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 a moze to screeny z x360? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 Chyba nie... bo po co usunieto by elementy HUD'a? Ogolnie ten bardziej 'odpicowany' skrin jest troche w innym klimacie, jakby mroczniejszym i brudniejszym... ale tak to roznicy jakiejs ogromnej nie widac [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SamoDobro Opublikowano 8 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2006 a moze to screeny z x360? raczej nie - na XO tez sie SC nie prezentuje jakos oszalamiajaco. aczkolwiek znacznie lepiej niz na tych "zabawnych" screenach R.I.P.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 Widocznie brak Ci poczucia humoru:) Mi to się podoba :D no tak,... humoru tam tyle co kot napłakał, teksty na poziomie 12 latka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 2381651[/snapback] 'Splinter Cell Double Agent' - v1.01 Patch Available NOW http://worthplaying.com/article.php?sid=38...ead&order=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) Ten patch wlasciwie nic nie zmienia. No niby cos w multi i z tym AA... liczylem na to, ze troche wplynie on na wydajnosc, poprawi bledy ale jednak sie przeliczylem [;. Swoja droga gra chodzi zauwazalnie gorzej niz Chaos Theory o jakiejs duzej roznicy miedzy tymi dwiema grami nie widze. Edytowane 9 Listopada 2006 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) @Pioorek Możesz zobaczyć w monitorze Riva Tuner czy przy włączeniu gry karta ci się przestawia na zegary, które masz ustawione w Performance 3D ? U mnie po włączeniu splinterka karta działa na 500/1700... [low 3D ma 500 na core], przy performance mam 695Mhz, ale karta się nie chce przełączyć na ten tryb :mur: Edytowane 9 Listopada 2006 przez Lanc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 Hmm, u mnie wszystko ok - taktowanie sie nie zmienia, karta jest podkrecona i nie ma zadnego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.i.P. Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 propo odświeżania - jak się nazywał progs do przymusowego odświeżania? bo mi uciekło z głowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F@L Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 Elo ! W najbliższym czasie nie będe miał okazji zagrać w tę grę. (za jakiś rok dpiero kupie X360 albo wymienie karte graf.) Mam do was prośbe. Czy ktoś kto przeszedł grę mógłby w 3,4 zdaniach opisać fabułe gry jaka się toczy w czasie gry ? A także jedno z zakończeń jakie znacie. Ale w Spoilerach :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uziel101 Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 (edytowane) propo odświeżania - jak się nazywał progs do przymusowego odświeżania? bo mi uciekło z głowy... reforce :) np. tu Edytowane 9 Listopada 2006 przez uziel101 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati666death Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 Czy cos przeoczylem? Przez przypadek wszedlem na gamershell a tu: http://www.gamershell.com/download_16362.shtml Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 9 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2006 zgadza sie :] http://worthplaying.com/article.php?sid=38...ead&order=0 inny mirror ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 10 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2006 a czy tak ciezko zrozumiec ze nikomu z ubisoftu sie nie chcialo wydziwiac cudow i przepisywac ps3.0 na ps2.0,co ty myslisz ze to jeden wpis w pliku ini i sprawa zalatwiona ? (ps3 przeciez mieli z defaltu z xboxa360....) w zasadzie to design gry od nowa, bo przeciez jesli wpieprzyli efekty ps3.0 to pozniej czyms to w ps2 trzeba zastapic, pol biedy jesli sie da obejsc i napisac cos wolniejszego w ps2.0, a co jesli efektu sie nie da uzyskac ? nowe textury ? dla ilu przypadkow ? czy w ogole olac efekt i zostawic "gola" texture ? poczekajcie na crysisa tez sie coponiektorzy zdziwia ... lepiej poczytaj jakie byly cyrki z Oblivionem i jak to nie chcial dzialac pod ps1.4 czy 1.1 i mial oferowac wparcie tylko dla ps2.0 Sprawe zalatwil wlasnie jeden wpis w ini.... tylko ze oficjalnie bethesda nigdy tego nie uznala... a ludzie z radeonami 8500 i FX`ami pogrywaja... i co powiesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysg4 Opublikowano 10 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2006 Ściągłem demko DA bo nie chciałem sie brać od razu za pełną wersje. Na początku wydymił że mam za mało ramu, ale gierke odpaliłem normalnie. No może nie do końca :/ bo mi coś artami sypie np. Nie wiem czy to wina demka czy sterów (91.47). Miał ktoś coś takiego ?? Sprzęt jest nie kręcony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...