Skocz do zawartości
Nexer

Enemy Territory: Quake Wars

Rekomendowane odpowiedzi

...

często śmierć na spardochronie przy spawnowaniu po stronie ludzi na samym początku

...

Serio ? Pytam poważnie bo ja jeszcze nigdy takiej rzeczy nie miałem ;). Może dlatego ze mało gram w GDF ale czasami sie zdarzy. Nie mniej jak coś takiego Ci wywaliło naprawde to zgłoś buga na: http://www.forumplanet.com/QuakeWars/index.asp w bug reporting :).

Szkoda ze nie ma takiego bug reporta jak np w grach na steamie (dod:s css itp) gdzie z menu możemy wybrać bug report. Coś takiego imo byłoby najlepszym rozwiązaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywiad z Paulem "Lockiem" Wedgwoodem

Może wbijemy się wspólnie na jakiś serwer ? ;]

 

Btw. Podajcie wasze nicki to dodam was do friends :D

eragonek moj nick to yuucOm ;). Problem w tym ze servy czasami są zajete nawet jak mają sloty 18/24. Ja wbijam na total losa. Moze z friendsami bedzie łatwiej i sobie stworzymy fireteam ;p. Jak to było w reklamie (chyba klocka ale nie jestem pewien ;0) - its good to play together :P.

 

Plusk

Moze jakis filtr włączyłeś bo ja wszedłem przed chwilą i wszystko w normie.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywiad z Paulem "Lockiem" Wedgwoodem

Może wbijemy się wspólnie na jakiś serwer ? ;]

 

Btw. Podajcie wasze nicki to dodam was do friends :D

 

Mój nick to pablO_PPC

( na zielono )

To jest fajny serwer: 193.93.47.164:27734

Edytowane przez PaBlO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym ze servy czasami są zajete nawet jak mają sloty 18/24.

Też to zauważyłem :? . Moim zdaniem to admini serwera zajmują sobie sloty dla siebie ;) .

 

Aha, mój nick w grze to Ergo i najczęściej można mnie zobaczyć na serwerze "Offical Splash Damage Server" :D .

Edytowane przez eragonek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak link nie działa.

 

Pierwsze wrażenia z bety: OK... niestety tylko "OK" troche sie rozczarowałem...

 

Grafika jest w porządku, jak dla mnie trochę za mało glowa ale MegaTexture radzi sobie i wygląda świetnie. BumpMapping znany z Quake4 świetny. Po modelach widać czasami za małą liczbę poligonów ale trzeba sie dokładnie przyglądać, najlepiej gdy zginiemy, wtedy widać kwadratowe nogi :)

 

Gameplay całkiem szybki i sprawny, motyw z wykonywaniem zadań jest świetny i sprawdzony, lekko tylko udoskonalony względem poprzednika. Rozczarowałem sie troche mapką jaka została nam dana w tej wersji. Jest mała, mapy z RTCW:ET były 2-3x większe (nie wszystkie) dlatego mam nadzieje ze ulegnie to zmianie. Drużyny wyważone zostały odpowiednio, wydaje mi sie ze łatwiej sie gra stroggami ale to tylko moj gust i słyszałem już różne opinie na ten temat.

 

Dźwięk - wg. mnie słaby. Strzały są jak tłucznie młotkiem w deske... na moim zestawie 5.1 gdy ktoś strzela za moimi plecami to wydaje mi sie, że głośniki mi nawalają.

 

Mimo wszystko wystawiam grze (becie) ocenę 8/10 ze względu na gameplay i chęć grania, zdobywania, bycia the best :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten link chyba nie działa :? .

Tak link nie działa.

Proste ze działą ale tylko jak macie neo ;]. Nie chce mi sie kopiować wszystkiego wiec poszukajcie odpowiednika na gryonline - bo serwis neostrady korzysta z GoL.

EDIT a dokładnie tutaj:

http://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=4263

 

A i nie RTCW:ET tylko W:ET. mapy w ET wcale nie są wieksze ;] (moze fuel). Tutaj jakby inne skalowanie wielkości czy co. Mi rozmiar pasuje. Przynajmniej nie trzeba korzystać z pojazdów (a to mnie cieszy - mniej pojazdów w akcji = wiekszy fun = ;]). Oby nie było znacznie większych map bo to zniszczy gameplay (imo).

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/ETQW/index.php - ETQW dla n00bów ;) .

 

Zastanawiam się czy zamówić Pre Ordera czy poczekać na polskie wydanie :? .

yuucOm, za ile Ty zamówiłeś ? ;] Bo w necie widziałem za 50$ :mad: .

49$ dla normalnej i 59$ dla kolekcjonerskiej. Kumpel zamówił tutaj: http://www.play.com/Games/PC/4-/1011934/En...rs/Product.html

Ja też tak zrobie pewnie tylko czekam na wersje PL (głównie chodzi mi voice chaty bo te z bety (stroggów) ssą z deka wiec może polskie bedą lepsze :lol:. Ja i tak podmienie sobie na voice'y axis z ET ;p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja [ciach!]le, icarusy strogow sa przegiete :| ale gierka wciaga, az sie prosi o zagranie dobrego teamplaya...

Czasami tak ;]. Szczególnie jak sie atakuje GDF już po zdobyciu ostatniego spawna. Akcja z icarusami we wnętrzu tej budowli może działać na nerwy ;p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób z 7900GS, czy na max ustawieniach grafiki (AA OFF, Anizo x4) macie ~60fps? A jak z AA i Anizo x4?

 

Czy gra jest lepiej zoptymalizowana od Q4?

Na kompie z podpisu nigdy nie spada poniżej 30FPS. Na średnio zapełnionym serwie, oscyluje w granicach 50-60FPS. Na full zapełnionym 30-40FPS. O stałej liczbie 60FPS z wszytkim na full możesz zapmonieć... no chyba, że u mnie proc nie wyrabia, ale wątpie w to. Co do Q4 nie ma co porównywać, tam rozgrywka toczy się (głównie) w zamkniętych pomieszczeniach. Tutaj natomiast mamy otwarte przestrzenie, zreszta pisałem kilka postów wcześniej, że moim zdaniem engine nie wyrabia.

Edytowane przez Marvin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, ciekawe ile Cenedze zajmie wydawanie tej gry :huh: .

Bo nie wiem czy zamówić tego Pre Ordera (który moim zdaniem jest trochę za drogi) czy poczekać na polską wersje :damage_wall: .

 

 

Coś dla fanów QW i posiadaczy iPodów -> http://www.quakewarspodcast.com/

A tu podsumowanie startu bety -> http://community.enemyterritory.com/index.php?q=node/67

 

;)

Edytowane przez eragonek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beta jak beta, koszmarny ping :E no ale jeszcze poprawią, zbyt duża mapa :< czasem musisz po prostu poszukać kogoś solidnie jak jest mniej graczy, poza tym dźwięki + fizyka pojazdów - nie skomentuje i chyba GDF mają o wiele trudniej w walce ze stroggami (np. zawartość magazynka u medica GDF i odpowiednika u przeciwnika lol :blink: ), chyba lepiej poczekać na RTCW2.. :-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sa w cfg jakies komendy od smooth mouse/akceleracji myszy? Bo zlizga mi niemilosiernie :/

Też z tym mam problem ale jeszcze nie szukałem rozwiazania. Teraz obczaiłem cvarsy i znalazłem:

m_smooth - number of samples blended for mouse viewing type: int [1, 8].

albo

m_strafeSmooth - number of samples blended for mouse moving type: int [1, 8].

Nie wiem czy to to. Przetestuj też inne cvary z m_ na poczatku albo z mouse w srodku ;). Może gdzieś to bedzie.

Kurczę, ciekawe ile Cenedze zajmie wydawanie tej gry :huh: .

Bo nie wiem czy zamówić tego Pre Ordera (który moim zdaniem jest trochę za drogi) czy poczekać na polską wersje :damage_wall: .

To mnie też nurtuje. Ja jednak na 100% nie bede czekał na werjse PL jak bedzie wyraźnie później (np tydzien). Po za tym znając Cenege to pewnie dadzą takie voice chaty ze aż głowa bedzie boleć ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie do premiery jeszcze dalekoooooooooooooo. W lipcu ma wyjść patch do bety, który ma poprawić to i owo i znowu ma być przetestowany przez nas :lol:. Teoretycznie premiera z tego co słyszałem planowana jest na koniec Września, ale nie zdziwi mnie jeśli zostanie przełożona na gwiazdkę bo jeszcze dużo rzeczy do poprawienia.

 

BTW. Cała fizyka pojazdów do poprawy i o tym mówią sami producenci na oficjalnym forum. I co usłyszałem od jednego z nich na mircu o dacie premiery: "done when done" :D

Edytowane przez sztandar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W lipcu ma wyjść patch do bety, który ma poprawić to i owo i znowu ma być przetestowany przez nas :lol:.

Fajnie by było gdyby dodali jakąś nową mapkę bo granie ciągle na tej samej już trochę się nudzi :? .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie do premiery jeszcze dalekoooooooooooooo. W lipcu ma wyjść patch do bety, który ma poprawić to i owo i znowu ma być przetestowany przez nas :lol:. Teoretycznie premiera z tego co słyszałem planowana jest na koniec Września, ale nie zdziwi mnie jeśli zostanie przełożona na gwiazdkę bo jeszcze dużo rzeczy do poprawienia.

 

BTW. Cała fizyka pojazdów do poprawy i o tym mówią sami producenci na oficjalnym forum. I co usłyszałem od jednego z nich na mircu o dacie premiery: "done when done" :D

Na GS data wydania to 1 sierpnia bierzącego roku ;p.

Publisher: Activision

Developer: Splash Damage

Genre: Sci-Fi First-Person Shooter

Release Date: Aug 1, 2007 (more)

Problem w tym ze jest jeszcze troche do poprawienia i raczej watpie ze w wydanie gry tak wczesnie (co mnie troche martwi).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...