Crosis Opublikowano 25 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2004 (edytowane) Najnowszy patch do Obliviona i Shivering Isles: Patch 1.2.0416 Patch ten poprawia błąd, który powodował znikanie przedmiotów, crashe i spore zwolnienia gry po kilkudziesięciu godzinach zabawy w Obliviona i Shivering Isles. Najnowsza wersja Construction Seta wraz z patchem do niego: TES Construction Set v1.2.404 Jest to potężne narzędzie, dzięki któremu możemy tworzyć nowe mody, zmieniać dotychczasowe, dodawać przedmioty, rasy, domki, miasta czy całe wyspy. Więcej o samym Construction Set i tworzeniu modów do Obliviona na stronie Clockwork City i Forum Clockwork City. Znajdują się tam poradniki do TES 3 i TES 4, poradniki do programów dotyczacych tworzenia nowych modeli do tych gier i nie tylko. Oprócz tego jest jeszcze sekcja Lore, w której to można się dowiedzieć o świecie The Elder Scrolls; jego stworzeniu, bogach, rasasch itp. Oczywiście nie zabrakło miejsca dla samych modów. W dziale Showcase można zobaczyć to, nad czym CC Crew obecnie pracuje. Przy okazji można poznać sławnego już na całym świecie moddera, który to "popełnił" mody Actors in Charge i Actors in Madness. Linki do poradników o przyspieszaniu i optymalizacji Obliviona (wymagany język angielski). Elder Scrolls IV: Oblivion Tweak Guide 3D Performance with Oblivion: High-end Cards ----------------------------------------- The Elder Scrolls: Oblivion. FAQ: Jak zmienić twarz naszej postaci nie tracąc przy tym statystyk? » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « 1. Wchodzisz do konsoli. 2. Wpisujesz showracemenu. 3. Zmieniasz twarz czy co tam chcesz. 4. Po zakończeniu zamiast wyjść z konsoli po prostu robisz nowego save'a. 5. Wczytujesz nowego save'a i nie masz żadnych problemów z obniżonymi skillami czy czymś innym. Jak rozwiązać problem z "zatrzymaniem" się rozwoju questa (np. problem z Independent Thievery)? Wersja pełna: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Przy quescie Independent Thievery (w skrócie IT) (związanym z Thieves Guild) często występuje problem z jego dalszym uaktualnieniem. Poniżej rozwiązanie tego problemu na przykładzie właśnie IT (oczywiście możemy to wykorzystać przy innych questach, ale właśnie ten jest najbardziej zabugowany ;)). Rozwiążemy ten problem za pomocą polecenia SetStage QuestID Stage gdzie QuestID i Stage otrzymamy korzystając z polecenia SQT ale o tym niżej. Na sam początek proponuje zrobić backup save'ów (znajdują sie w: Moje Dokumenty -> My Games -> Oblivion -> Saves). Najpierw musimy wejść do Obliviona i załadować odpowiedni save (np.: ostatni z "zepsutym" questem ;)). Ustawiamy "zepsuty" quest jako aktywny (w tym przypadku IT). Teraz wchodzimy do konsoli (klawiszem tylda ~). Wpisujemy polecenie SQT. Dzieki temu otrzymamy QuestID (identyfikator questa) i aktualny Stage (czyli aktualne poziom/stadium questa). Teraz zwracamy uwaga na Stage. Kolejne stadia questa to zazwyczaj wielokrotności 10. Akurat w przypadku IT są to wielekrotności 5 od 20. W moim przypadku polecenie SQT wypisało: QuestID jako TGStolenGoods Stage = 80 Żeby zaktualizować questa wpisujemy Stage 85 albo 75 (w przypadku gdy chcemy sie 'cofnąć'). Czyli całe polecenie będzie wyglądało tak: SetStage TGStolenGoods 85 Dokładny opis Stage'ów znajdziemy tutaj: http://tes.ag.ru/oblivion/quests/index_eng.shtml a do Independent Thievery tu: http://tes.ag.ru/oblivion/quests/tg.shtml#TGStolenGoods Wersja skrócona: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Jak rozwiązać problem z "zatrzymaniem" sie rozwoju questa (np. problem Independent Thievery)? 1. Na sam początek proponuję zrobić backup save'ów (znajduja sie w: Moje Dokumenty -> My Games -> Oblivion -> Saves) 2. Wchodzimy do Obliviona, ładujemy ostatni save (z "zepsutym" questem). 3. Ustawiamy "zepsuty" quest (w tym przypadku Independent Thievery) jako aktywny. 3. Otwieramy konsole (klawiszem tylda ~) 4. Wpisujemy polecenie SQT. Wyświetli ono nam tzw. QuestID (czyli identyfikator questa) i Stage (czyli stadium questa). To co jest po Active Quest to właśnie jest QuestID czyli w przypadku Independent Thievery jest to TGStolenGoods. 5. Za pomocą polecenia SetStage QuestID Stage uaktualnimy nasz quest. Wyjaśnię to na przykładzie: Po wpisaniu w konsoli polecenia SQT otrzymałem: Active Quest (czyli QuestID) jako TGStolenGoods I Stage 80 Teraz, żeby zaktualizować nasz quest (lub "cofnąć") ustawiamy Stage na 85 (albo 75). Pełne polecenie wygląda następująco: SetStage TGStolenGoods 85. Dodatkowo dokładny opis Stage'ów znajdziemy tutaj: http://tes.ag.ru/oblivion/quests/index_eng.shtml a do Independent Thievery tu: http://tes.ag.ru/oblivion/quests/tg.shtml#TGStolenGoods Co zrobić, gdy nie dostajemy wiadomości od posłańca Thieves Guild? » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « 1. Standardowo robimy backup save'ów (Moje Dokumenty -> My Games -> Oblivion -> Saves). 2. Włączamy Obliviona i ładujemy ostatni save. 3. Otwieramy konsole (klawisz tylda ~). 4a. Wpisujemy polecenie Player.PlaceAtMe 34E99 (przed questem dla Gray Foxa). 4b. wpisujemy polecenie Player.PlaceAtMe 3563B (gdy już mieliśmy jakiś quest od Gray Foxa). Korzystaliśmy przy tym z polecenia Player.PlaceAtMe NPC/CreatureID Identyfikatory NPC'ów (NPCID) możemy znaleźć tutaj http://tes.ag.ru/oblivion/cheats/npc_.shtml --------------------- Pluginy do TES 4: Oblivion Mody godne polecenia do Obliviona (dotyczy wersji anglojęzycznej. Na spolszczonej część modów również będzie działać, tyle że mogą wystąpić błędy, nieprzetłumaczone teksty itp.): Francesco's Leveled Creatures-Items 4.5b Ver. 4.5b - PlanetElderScrolls Francesco's leveled creatures-items mod 4.5b - tessource Francesco's optional new items/creatures add-on 4.5 - 4shared Unofficial Oblivion Patch (2.1.2) Nieoficjalny patch do Obliviona. Wymaga Shivering Isles i poprawia błędy z tego dodatku. Podstawa. Trzeba jeszcze trochę poczekać, aż autor Francesco's zmodyfikuje tego patcha tak, aby był zgodny z jego modem. Update: Jest nowa wersja pod Francesco - 2.1.1 » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « UWAGA: Część linków jest już nieaktualna. Poszukajcie sami nowszych wersji poniższych modów. Unofficial Oblivion Patch (1.51) - jak sama nazwa wskazuje jest to nieoficjalny patch do Obliviona. Poprawia masę drobnych i poważniejszych błędów. Tutaj porównanie kilku zmian. MUST HAVE! Tessource - download Planet Elder Scrolls - download Oscuro's Oblivion Overhaul - dodaje masę nowych rzeczy do Obliviona i zmienia to, co zmienione być powinno. Nowe podziemia, przeciwnicy, questy, przedmioty... Poprawia również level scaling. Tego moda można traktować niemalże jak dodatek do Obliviona, a gra bez tego plugina nie ma większego sensu. MUST HAVE! chyba że korzystasz z Francesco's Leveled Creatures-Items. Planet Elder Scrolls - OOO 1.3 Tessource - OOO patch 1.31 Planet Elder Scrolls - OOO patch 1.31 Francesco's Leveled Creatures-Items - podobnie jak OOO mod ten dodaje mnóstwo nowych przedmiotów, przeciwników, poprawia również level scaling, system walki i nie tylko. MUST HAVE! No chyba że korzystasz z OOO. Niedługo pojawi się wersja 4.1, a w niej nowe przedmioty i inne fajne rzeczy. :P Update: Wersja od 3.3d zawiera w sobie dodatkowe przedmioty i co najważniejsze dwa mody: Lore Creature Expansion (1.3) i Living Economy. Tessource - Francesco's - download bez dodatkowych przedmiotów Planet Elder Scrolls - podstawka i nowe przedmioty Lore Creature Expansion - mod dodający nowe potwory, zgodny z OOO, Francesco's i MMM. Dodaje potwory takie jak: Giant, Pahmar, Dwemer Spider Construct, Hunger, Giant Spider, Durzog, Herne, Golden Saint, Gargoyle, Morphoid i Werecrocodile. W tego ostatniego możemy się zmieniać, tak jak było to w Morrowindzie z Wilkołakami. Wymagany jednak jest do tego Oblivion Script Extender (OBSE). Więcej w poniższym linku. Dodam jeszcze, że twórcy tego moda nie zamierzają poprzestawać na wersji 1.1 i już pracują nad kolejnymi potworami - Ogrimami, Hell Houndami, Water Dreughami czy Werewolves'ami. Ba, nawet Wereboar będzie. :D MUST HAVE! Tessource - download Martigen's Monster Mod - dodaje mnóstwo nowych potworów i NPCs, którzy mają różne statystyki, wzrost i combat AI. Motto tego moda to "no two creatures will ever be the same." To jeden z tych ogromnych modów, tak jak Francesco's czy OOO, z którymi podobno bardzo dobrze współpracuje (jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić). Tessource - download Planet Elder Scrolls - download The Unique Landscapes Project The Unique Landscapes Project Tamriels NPCs Revamped - zadaniem tej serii modów jest zmiana defaultowych twarzy na inne, ładniejsze. W poniższych linkach są również screeny. Wystarczy porównać i ściągnąć. ;) TNR - The Imperials TNR - The Redguards TNR - The Altmers TNR - The Bosmers TNR - The Bretons TNR - The Nords Mody zmieniające interfejs użytkownika: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « BTmod (2.20) - poprawia interfejs użytkownika, dzięki czemu więcej przedmiotów na raz widzimy w inwentarzu, powiekszą mapę, a także umożliwia wyłączenie strzałek questowych i ikonek od ruin/fortów z kompasu. Usuwa "konsolowatość" interfejsu. MUST HAVE! Strona domowa. Możemy z niej ściagnać tego plugina. DarNified UI - poprawia interfejs użytkownika. Strona domowa i strona poświęcona temu modowi na Oblivion Mod Wiki, na której można zobaczyć screeny porównawcze. Dark UI (2.40) - poprawia interfejs użytkownika i zmienia go na ciemniejszy. Zawiera w sobie BTmod'a w wersji 2.30. MUST HAVE! jeśli chcesz mieć ciemniejszy interfejs niż ten defaultowy. Planet Elder Scrolls - download Mody przyspieszające Obliviona: Najnowsza wersja tekstu o modach przyspieszających Obliviona na forum Clockwork City. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Oprócz pluginów warto jeszcze skonfigurować sobie plik .ini. Można w nim sporo zmienić/poprawić. UWAGA: Uważasz, że w tym spisie powinien się znaleźć jakiś plugin zwiększający wydajność Obliviona - napisz do mnie via pm. Nie udzielam informacji jak zainstalowac dany plugin - od tego jest readme.txt przy każdym pluginie. Wiseman's Reduced Textures. Plugin ten jest zbiorem tekstur do Obliviona. Jakość tych tekstur jest nieznacznie gorsza od oryginalnych, jednak dzięki temu można pozbyć się docinania bądź doczytywania. W oryginalnym Oblivionie wszystkie tekstury są troszkę za duże i dla kart wyposażonych w 128MB ramu jest to zbyt duże obciążenie. Tekstury najpierw wgrywane są w ram grafiki, a dopiero poźniej w "zwykły" ram. Gdy brakuje miejsca wolnego w pamięci karty graficznej, wtedy mamy nieprzyjemność obserwować doczytki i docinanie. Ten plugin sprawia, że karty wyposażone w 128MB ramu dobrze sobie radzą z tymi teksturami i tego docinania jest znacznie mniej. Zresztą najlepiej samemu sprawdzić. ;) Ja korzystam z tego plugina od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolony. Ściągamy wszystkie cztery części, a następnie wklejamy je do odpowiednich katalogów. Po zainstalowaniu tego plugina ustawiamy w opcjach wielkość tekstur na high i cieszymy się ładną grafiką. Download: Wisemans Reduced Textures v11 Part 1 (tessource) Wisemans Reduced Textures v11 Part 1 (Pseudoworld.co.uk) Wisemans Reduced Textures v11 Part 2 (tessource) Wisemans Reduced Textures v11 Part 2 (Pseudoworld.co.uk) Wisemans Reduced Textures v11 Part 3 (tessource) Wisemans Reduced Textures v11 Part 3 (Pseudoworld.co.uk) Wisemans Additional Reduced Textures. (tessource) LoRises Cyrodiil Complete. Jest to alternatywa dla Wiseman's Reduced Textures. Składa się z pięciu części i dwóch patchy. Instalujemy najpierw części 1-4, następnie instalujemy pierwszego patcha, instalujemy piątą część i na koniec drugiego patcha. Przeznaczone dla osób, które mają od 128 do 256MB ramu na karcie graficznej. Screeny porównawcze na tessource (w linkach poniżej). Download: LoRises Cyrodiil Complete Part 1 (tessource) LoRises Cyrodiil Complete Part 2 (tessource) LoRises Cyrodiil Complete Part 3 (tessource) LoRises Cyrodiil Complete Part 4 (tessource) LoRises Cyrodiil Complete Patch 1 (tessource) LoRises Cyrodiil Complete Part 5 (tessource) LoRises Cyrodiil Complete Patch 2 (tessource) Poniżej linki dla tych, którzy dodatkowo korzystają z Oscuro's Oblivion Overhaul 1.31: LoRises OOO 1.31 for Cyrodiil Complete Part 1 (tessource) LoRises OOO 1.31 for Cyrodiil Complete Part 2 (tessource) LoRises OOO 1.31 for Cyrodiil Complete Part 3 (tessource) Quiet Feet. W oryginalnym Oblivionie jest tak, że każdy krok (nasz, przeciwnika, wierzchowca itp.) jest odgrywany. Odtwarzanie dźwieków kroków takiego czworonożnego przeciwnika lub konia wpływa negatywnie na szybkość działania gry. Twórcy Obliviona chyba trochę przesadzili, zresztą nie tylko w tym przypadku. W każdym razie ten drobny plugin sprawi, iż pozbędziemy się w pewnym stopniu docinania przy jeździe na naszym dzielnym rumaku, bądź podczas walki z psami, wilkami i innymi tego typu przeciwnikami. Ściągajcie wersję z rpg planet, bo jest nowsza. Download: Quiet Feet (tessource) Quiet Feet (Planet Elder Scrolls) LowPoly Grass. Obniża jakość trawy ale przyspiesza samą grę. Trawa nie wygląda trochę gorzej, ale wzrost wydajności jest zauważalny. Moim zdaniem warto. :) Do tego można dodać jeszcze plugina Short Grass, który "zmniejsza wysokość" trawy o połowę. Download: LowPoly Grass (tessource) Short Grass (tessource) Oblivion Polygone Overhaul. Zmniejsza jakość obiektów (meshy) poprzez obniżenie użytych polygonów. Różnicy w jakości nie widać, a gra nie doczytuje aż tak bardzo i nie docina. Download: Oblivion Polygone Overhaul (tessource) No Refraction Spells. Jest to zbiór sześciu obiektów (meshes), które, w przeciwieństwie do normalnej gry, nie zawierają tak zwanych refraction textures. Dotyczy to tylko kilku zaklęć, między innymi Soul Trap, Summon Deadra, Drain. Podczas rzucania tych zaklęć pozbywamy się niemiłych doczytek i docinania, a nie tracimy niemal nic na jakości. Download: No Refraction Spells (tessource) DeParallaxer Mod. Plugin ten usuwa część shaderów z części obiektów, na przykład ze ściany. Różnica w jakości jest zauważalna, ale jeśli ktoś chce jeszcze bardziej przyśpieszyć Obliviona powinien tego plugina przetestować. Download: DeParallaxer Mod (tessource) No Lights Flicker. Plugin usuwa "drganie", czy też "migotanie" z lamp, ognisk, świec itp. Ogień pozostaje, ale nie ma tego "drgania", przez co osoby ze słabszym sprzętem dostają lekkiego kopa przy fpsach. Download: No Lights Flicker (tessource) Fake HDR Lightning. Plugin ten dodaje efekt HDR, a własciwie symuluje go. Przeznaczony dla tych, którzy mają shadery w wersji 2.0 i chcą mieć HDRa. Włączamy i wyłączamy HDRa za pomocą przycisku "+". Można uzyskać do kilku klatek więcej. Download: Fake HDR Lightning (tessource) No Wind. Plugin usuwa wiatr. ;) Liście drzew jak i wszelkiego rodzaju krzaczki oraz trawa nie poruszają się. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie lepszej wydajności. Osobiście nie testowałem, gdyż wolę mieć jednak ten efekt. Download: No Wind (tessource) Spellstrip. Plugin usuwa z czarów określone efekty, przez co zyskujemy na wydajności działania Obliviona. Nie testowałem i nie wiem, czy plugin ten nie będzie się gryzł z No refraction spells. Download: Spellstrip (tessource) Mody upiększające Obliviona: The Oblivion Texture Overhaul The Ultimate Visual Experience for TES IV The Oblivion Texture Overhaul to projekt grupy zapalonych fanów serii TES, którzy postanowili stworzyć poradnik/spis/zbiór pluginów i tekstur, które upiększają Obliviona. Prace nad tym cały czas trwają, jednak już widać, że podrasowany Oblivion wygląda po prostu cudownie. W tej chwili posiadacze kart graficznych z 512 i 256MB mogą wgrać sobie odpowiednie mody i tekstury. Z czasem mają się pojawić porady dla graczy mających grafikę ze 128MB ramu. Na stronie pokazane są screeny z różnymi teksturami i ustawieniami. Znajdują się tam również krótkie opisy i linki do pluginów upiekszających Obliviona. Warto spojrzeć. Oczywiście angielski wymagany, w końcu ten język to dziś podstawa. :) Solucje: » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Poniższe linki prowadzą do Adamantytowej Wieży - największego i oficjalnego polskiego portalu dotyczącego Obliviona. Main Quest Zadania poboczne Gildie i organizacje - opis: Fighters Guild (Gildia Wojowników) Mages Guild (Gildia Magów) Thieves Guild (Gildia Złodziei) Dark Brotherhood (Mroczne Bractwo) ------------------- ------------------- Historia zmian: 0.7 Formatowanie tekstu (dodane spoilery), pełny opis modów przyspieszających do Obliviona. 0.71 Aktualizacja linków, informacje o patchach. Add-ons. Projekt layout-u FAQ do Obliviona: 1. Podstawowe informacje o grze. 2. Informacje o optymalizacji Obliviona (konfiguracja pliku .ini - 70% done, optymalizacja systemu pod Obliviona, ustawienia w grze). 3. Poradnik o instalacji modów. 4. Informacje o modach przyspieszających Obliviona. 5. Informacje o modach upiększających Obliviona. 6. Informacje o modach, bez których gra traci urok (poprawiających gameplay i błędy wersji vanilla). 7. Informacje o tworzeniu modów (Construction Set). Edytowane 21 Lipca 2007 przez Crosis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 25 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2004 (edytowane) Od siebie dodam namiar na jedno z najlepszych zrodel informacji o Oblivionie The UESPWiki Edytowane 12 Października 2006 przez spicum 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapi32 Opublikowano 27 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2004 O czym my rozmawiamy Gierka wyjdzie za kilka lat.Na nowe konsole.Na tym lepiej zakończyć ten temat.Wrócimy do tego za minimum 2 lata :evil: :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 27 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2004 O czym my rozmawiamy Gierka wyjdzie za kilka lat.Na nowe konsole.Na tym lepiej zakończyć ten temat.Wrócimy do tego za minimum 2 lata :evil: :twisted: Nie zgodzę się z Tobą Kapi32. Jest co najmniej kilka osób na tym forum, które grały w Morrowinda (było o Morro pełno tematów i to obszernych) i ich pewnie zainteresuje fakt, że czwarta część The Elder Scroll jest robiona. Poza tym nie sądzę, aby wyszła tylko na konsole. Gry RPG, a szczególnie tak dopracowane i ogromne wychodzą najlepiej na PC. Poza tym Morrowind sprzedał się w dużym nakładzie. Ja z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę tej wspaniałej gry i każda informacja na temat tej gry będzie przeze mnie dobrze odebrana. BTW: powiem Wam, że zacząłem grać niedawno w Morrowinda i gra znowu mnie wciąga. Od jakiegoś czasu mam trochę silniejszego kompa i mogę cieszyć się jeszcze w większym stopniu niż poprzednio. Przy okazji chciałbym podziękować Ci Spicum za założenie tego tematu. Na razie będzie w nim mało informacji ale z czasem zacznie ich przybywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapi32 Opublikowano 27 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2004 Nie chodziło mi o to że tylko na konsole. Po porstu premiera nextgenów jest wyznaczona na ok.2006. I chodziło mi o przybliżenie daty wydania tej gierki. A co do zainteresowanie tym tematem to przez dwa dni nikt sie nim nie zajął. To tak jakbym zaczął teraz temat o sequelu Full Spectrum warrior. Bo powstanie a jakze.Ale też dopiero na czas premiery nextgenów. That's all. :twisted: :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpektor Opublikowano 27 Września 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2004 A ja sie ciesze... i to bardzo!!! Grałem w Morrowind`a bez dodatków ponad pół roku nonstop, ale dłużej nie wytrzymałem. Ta gra była ogromna, jak dla mnie za bardzo. Jeżeli w tej częsci bedzie świat jeszcze większy i możliwości także to hit mórowanY!!! I do tego ta grafa....mniammmmm!!!! Czekamy, na 18-stke będzie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 6 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2004 Info zawarte w GameInformer: http://bonusweb.idnes.cz/download/screensh...blivionscr.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 23 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2004 Została uruchomiona strona poświęcona nowej częśći Elder Scrolls co za tym idzie zostały pokazane pierwsze screeny.Wygląda niezle!! Faq http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_faq.htm Screeny http://www.elderscrolls.com/art/obliv_scre...eenshots_01.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ru5 Opublikowano 23 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2004 http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=16159 przeczytajcie sobie, rewelacja!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J-A-J-O Opublikowano 23 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2004 Nareszcie! Elder Scrools III : Morrowind był niesamowity! Zaczynałem tą gierke aż 4 razy, i skończyłem ją dopiero za czwartym, ale było warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 27 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2004 wstepniak z gameSpy http://pc.gamespy.com/pc/the-elder-scrolls...n/558955p1.html ... EDIT ... i polski aspekt doskonale znana Adamantytowa Wieza http://www.elderscrolls.phx.pl/oblivion/ob...vion_index.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 29 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2004 Dlaczego do zamknięcia widze że w tamtym temacie nie ma wogule uaktualnien a ja mam dla was 2 nowe screeny http://image.com.com/gamespot/images/2004/...8_screen001.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2004/...8_screen002.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 29 Października 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2004 o kutfa!! Czas na zmiane sprzetu. Piekne toto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 8 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2005 Sporo nowych screenshot'ów z różnych gier Stalker,The Elder Scrolls: Oblivion, Bet on Soldier,Black & White 2 i inne. http://games.tiscali.cz/news/ :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 8 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2005 No panowie (i panie :) ). Dla tej giery warto będzie zmienić kompa na "coś na czasie". Swego czasu Morrowind mnie pochłonoł. Skończyłem główną linię fabularną i nie mało pobocznych zadań a i tak nawet całej mapy nie zwiedziłem(giera była OGROMNA). Jak TES IV będzie przynajmniej tak dobry jak TES III to to będzie murownany HIT! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v1ru5 Opublikowano 31 Stycznia 2005 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2005 ja to sie tylko zastanawiam jak oni w morrowindzie taki ogromny swiat, tyle postaci, miast i questow pomiescili na jednej plycie, jak dla mnie ta gra to mistrzostwo swiata :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 21 Lutego 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2005 (edytowane) Pamietacie ta serie dlugo pogrywalem w III tutaj macie screeny z tworzonej czesci IV grafika jak dla mnie obled, przypomina mi nowy silnik unreala3 , ciekawe jakie to bedzie mialo wymagania jak pamietam to trojka na swoje czasy mocno dawal w kosc komputerom http://www.elderscrolls.com/art/obliv_screenshots_01.htm Edytowane 21 Lutego 2005 przez Jordi23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killua Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Pare nowych screenkoow http://www.elderscrolls.com/art/obliv_screenshots_01.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NewbieGRACZ Opublikowano 7 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2005 Oblivion- już się nie moge doczekać. Na Adamantowej Wieży jest mnóstwo informacji, najbardziej ucieszył mnie fakt, że strażnicy będą reagować na innych dzięki Radiant AI (więcej informacji: http://www.elderscrolls.phx.pl/oblivion/oblivion_npc.html) :D miłej leORT: ORT: ORT: ktury... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 18 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2005 (edytowane) http://media.xbox360.ign.com/media/702/702493/vids_1.html :D Edytowane 18 Maja 2005 przez jarod151 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewa0 Opublikowano 29 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2005 Tak wogóle czytałem dużo informacji na temat tej gry i nie będzie ona na silniku Unreala, lecz będzie wykorzystywać znacznie zmodyfikowany silnik Morrowinda. Nie wiem czy ktoś już zwrócił na to uwagę ale podobno gra ma się ukazać na dwustronnym krążku DVD i ma zajmować coś koło 9 giga :) Gra ma zawierać ponad 50 godzin dialogów, ciekawe jak długo zajmie polonizacja tej gry :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2005 Mam nadzieje, ze bedzie to mozna u nas kupic w oryginale... nie usmiecha mi sie znow miec dwoch egzamplarzy, jak Morrowinda (oryginal z szacunku dla tworcow i angielska wersja do grania) :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apollo Opublikowano 30 Czerwca 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2005 Btw , gra nie jest na zmodyfikowanym silniku Morrowinda tylko ma całklkiem nowy , havoc , no i przede wszystkim RAI :) Moze cos sie wreszcie ruszy w grach w sprawach AI . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LouisCiffer Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2005 mysle ze zainteresowani Oblivionem powinni sobie poczytac zawartosc tej stronki http://www.elderscrolls.phx.pl/oblivion/oblivion_index.html jest tu zebrane prawdopodobnie wszystko co o niej powiedzieli jej tworcy itp faktycznie ma dzialac na podrasowanym enginie z morrowinda (ponoc na nim tez robia gothica 3...) i ma kozystac z havoka wymagania nie moga byc male przy takiej grafie ale wnioskujac z tego co wyczytalem na 6600gt na pewno da sie grac na przyzwoitym poziomie (jeden z tworcow pisal ze ma u siebie radka 9800 i na nim pracuje nad gra wiec jak jemu chodzi to mysle ze ostatecznie tez powinno na czyms podobnym smigac) ale gra pewnie bedzie potrafila zmeczyc 7800gtx jak sie wszystko da na full ale mnie osobiscie zainteresowaly inne zeczy takie jak AI w grze i wiele innych ciekawych rozwiazan :) poczytajcie bo brzmi to bardzo obiecujaco :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LouisCiffer Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 no wkoncu cos sie ruszylo w sprawie Oblivion!! :) w grudniu zapowiedziana premiera w wersji polskiej http://www.ultima.pl/itemnfo.php?id=3127 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 1 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2005 Kurde, ten tytuł to jeden z niewielu na który czekam z wypiekami na twarzy. Cena 99zł (w ultimie 89 ale do tego koszty przesyłki) to nie jest strasznie dużo a grania na 12759% będzie od zaje.....dużo będzie ;). Z wymaganiami to bym nie przesadzał. Na pewno trzeba będzie mieć jakiś z topowych sprzętów żeby w to zagrac na high ale na low już nie ma się co martwić (ale co tam...wróżką nie jestem). Ja pewnie będę grał na tym sprzęcie co mam w podpisie (samobójca...wiem ;) ) ale mam nadzieję że nie będzie aż TAK źle (640x480xlow i da się zagrać chyba). Zresztą w Morrowinda grałem na GF2MX400 64MB/128Bit i dało sie przeżyć, a to były czasy chyba GF4Ti i radka 9700 (jak nie to sorka za wprowadzanie w błąd) a jednak dało sie grać ("na powietrzu" chaczyło, szczególnie w mieście przy deszczu). Dlatego pewnie i na słabym kompie da się odpalić i pograć ale o super eye-candy efektach można wtedy zapomnieć. Za to po zmianie sprzętu...MNIAM. Już niedługo.....Pozdo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killua Opublikowano 2 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2005 Ati 9800 (pewnie wczesniejsze tez) maja HDR.Przynajmniej demka wykrzystujace HDR ze strony ati tak kaza nam sadzic. I ja bym sie obawial raczej co do wydajnosci ze waskim gardlem moze nie byc karta a proc. (z doswiadczenia z MW to mowie, jak to ma byc zmieniony silnikMW a pozatym jak tak to musi byc naprawde mega mocno zmieniony sadzac o screenach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 3 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2005 Pozyjemy zobaczymy. Bedzie wiadomo dopiero, gdy ktos dorwie Obliviona i przetestuje jak chodzi na w miare stanadartowym sprzecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewa0 Opublikowano 10 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2005 Dawno nie zaglądałem na forum i nagle zobaczyłem że obliviona można zamawiać w ultimie, ale widzę że wszyscy już to wiedzą :) Tak wogóle myślę że to w grudniu po polsku nie wyjdzie. Niewiele wiadomo o angielskiej wersji, a tu nagle polska, wiadomo może kto tłumaczył grę??? Ja spodziewałem się że gra wyjdzie gdzieś tak w czerwcu 2006r. Jak to jest polska wersja powstaje równoczreśnie z angielską??? No mam nadzieję że naprawde wyjdzie w grudniu, albo styczniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nalewa0 Opublikowano 27 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2005 No i gra ukazuje się już w play'u :D Piszą tam że polskim wydawcą jest CD PRojekt :) I gra ma się ukazać 12 grudnia, jestem ciekaw skąd im się wzięła ta 12, coraz bardziej jestem przekonany że gra wyjdzie w tym roku lub w styczniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...