Gość Lionheart Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Może te karty są tak skonstruowane, ze rozdziałka nie robi na nich wiekszego wrażenia, albo to gra tak zoptymalizowana? Kto wie. Tak czy siak ja zbytnio nie wierze temu testowi - nie ma ani tej karty, ani tego demka... Nowy R600 według specyfikacji technicznej, którą niegdyś czytałem, ma posiadać specjalnie wydzieloną pamięć dla filtrowania anizotropowego i antyaliasingu. Ponadto 512-bitowa szyna robi swoje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Szczerze mówiąc, już teraz chciałbym, żeby to była dobra gra. Nie liczę na nic więcej, żeby się nie przeliczyć. Jeżeli engine będzie dopracowany i grywalność zostanie utrzymana na podobnym poziomie będzie dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LudwiG Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2007 http://incrysis.com/ Nowe wideo. Gadka z kolesiem z EA i kilka nowych ujęć z gry. Pan prezenter pytający o next geny chyba się zawiódł... są plany wydania silnika na nextgeny, nie ma planów wydania gry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2007 (edytowane) Test Multi Na tym grali: • CPU: Core 2 Duo E6700 • RAM: 2 GB (this is the minimum) • GFX: NVIDIA 7800 GTX 256 MB • Mobo: Asus P5W DH Deluxe • LCD: Samsung Syncmaster 930BF • OS: Windows XP pro Niby chulało bardzo dobrze , ale min 2gb to coś dużo. Edytowane 16 Kwietnia 2007 przez sideband Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LudwiG Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2007 (edytowane) Niby chulało bardzo dobrze , ale min 2gb to coś dużo. Gothic 3 też lubi 2GB to samo STALKER i ArmA a i nawet Dark Messiah który nie ma jakichś dużych terenów. Jak dla mnie 2GB są całkowicie uzasadnione widok na kilka kilometrów, mapy otwarte na których jest dużo AI, dziki w lesie, ryby w morzu i ptaki na niebie, o fizyce nie wspominając. 2GB się już powoli staje standardem w czasach Visty. Tutaj też opis multi. http://incrysis.com/crysis/index.php?optio...view&id=326 Edytowane 16 Kwietnia 2007 przez LudwiG Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2007 (edytowane) Ale co by nie mowic, najwazniejsze ze 7800GTX ciagnie, a juz nie jest to karta marzen :> Powiedzialbym ze jest to bardzo niewygorowana konfiguracja ... ofc cpu jest pewnie przesadzone hehe. Edytowane 16 Kwietnia 2007 przez -Caleb- Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Heh to 8600GTS spokojnie sobie z tym poradzi bo jest podobnej, a nawet lepszej, wydajności :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laeskrad Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Heh to 8600GTS spokojnie sobie z tym poradzi bo jest podobnej, a nawet lepszej, wydajności :)Tylko ze w DX9 a to nie wchodzi np u mnie w ogole pod uwage Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Ale "wyraźnie" widać, że efekty, które już tak realistycznie nie wyglądają Crytecy ukrywają pod blurem. Wygląda to efektownie ale tylko z pozoru. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2007 (edytowane) Nie rozumiem o co Ci chodzi LCC. Chodzi ci o to , że niewyraźne modele , textury opakowują przez sterte niepotrzebnych efektów graficznych , takich jak Object Montion Blur? Ja nie tam nie wiem , ale wydaje mi się , że lecący helikopter ma być romazany i tak jest z deczka w rzeczywistości. :) Mi tam się podoba Crysis, tak samo jak Far Cry kiedyś , teraz Crysis trafia w moje gusta. Edytowane 17 Kwietnia 2007 przez Limak122 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Nie rozumiem o co Ci chodzi LCC. Chodzi ci o to , że niewyraźne modele , textury opakowują przez sterte niepotrzebnych efektów graficznych , takich jak Object Montion Blur? Ja nie tam nie wiem , ale wydaje mi się , że lecący helikopter ma być romazany i tak jest z deczka w rzeczywistości. :) Mi tam się podoba Crysis, tak samo jak Far Cry kiedyś , teraz Crysis trafia w moje gusta. Chodzi mi tylko o to, że przeginają trochę z tym blurem w momentach, gdzie nie jest on aż tak bardzo potrzebny, bo takie sceny np. z helikopterami to rozkosz dla ludzkiego oka i fajnie byłoby aby widzieć to w pełnej krasie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LudwiG Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Chodzi mi tylko o to, że przeginają trochę z tym blurem w momentach, gdzie nie jest on aż tak bardzo potrzebny, bo takie sceny np. z helikopterami to rozkosz dla ludzkiego oka i fajnie byłoby aby widzieć to w pełnej krasie :) No blur to raczej zobaczysz tylko podczas ruchu a nie na screenach :razz: A tu nowe nuke A tu widać wnętrze budynku http://youtube.com/watch?v=93ZlJSBL4B8 hmm cegły chyba wyglądają jeszcze lepiej niż w Stalkerze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 (edytowane) Chodzi mi tylko o to, że przeginają trochę z tym blurem w momentach, gdzie nie jest on aż tak bardzo potrzebny, bo takie sceny np. z helikopterami to rozkosz dla ludzkiego oka i fajnie byłoby aby widzieć to w pełnej krasie :) Od czego jest zakładka "advanced" w options :D Mi się nie podoba tylko ten efekt rozmycia podczas szybkiego rozglądania się , na pewno zostanie wyłączony :) A tu nowe nuke Widziałem to w 720p :D Niesamowite... :blink: EDIT Pojawił się trailer z pokazem wnętrza statku obcych. Quick Time Edytowane 18 Kwietnia 2007 przez Limak122 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tester3000 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Jest juz benchmark za strony Test Sistemi: Intel Core 2 Extreme QX6800 Asus P5W DH 2×1GB PC2-6400 (5-5-5-12) Western Digital Raptor 150 Źródło: http://www.bilgiustam.com/?p=125/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 ten test to jest bzdura :] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Bardzo ciekawy pokaz możliwości edytora CryEngine 2: i druga. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 dacie linka tego nuke'a w HD? :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Końcówka tego trailera mnie zabiła (ten statek obcych). Świetnie to wyglada, klimat podchodzący pod Preya, mysle ze to wyjdzie duzo lepiej niz motyw mutantów w Far Cry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2007 dacie linka tego nuke'a w HD? :D JEst to cały trailer z GDC 2007 , na końcu widać ten wybuch. Gamershell Incrysis EA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2007 wypas :D te nowe gierki mnie już zadziwiają... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Poczytałem temat o COD4 i nasuneło mi się pytanie czy hitboxy z prawdziwego zdarzenia będą w Crysisie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2007 PEwnie są :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Bardzo ciekawy pokaz możliwości edytora CryEngine 2: i druga. Zdaje się że już było. Co do statku obcych to rzeczywiście dobrze się prezentuje. LCC skoro mamy już tyle realizmu jak fizyka i te powalające i efektowne wybuchy ,to hitboxy są wręcz wskazane. Głupio by to wyglądało jakbym do kogoś strzelił w nogę ,a ten wyprostowany jakby nic się nie stało uciekł w krzaki jeszcze zostawiał by za sobą ślady krwi. Ciekaw jestem czy coś takiego ujrzymy w Crysisie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Te upadanie ciał nie jest za bardzo efektowne, mam nadzieje że to poprawią ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Te upadanie ciał nie jest za bardzo efektowne, mam nadzieje że to poprawią ;] Przecież jest Ragdoll, czyli lepiej być nie może. Bardziej efektowne to znaczy , że mają lecieć do tyłu na odległość 10 metrów ? :razz: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2007 (edytowane) Tak, jednocześnie łapać się za postrzeloną część ciała i charczeć oraz sugestywnie oddawać mimiką twarzy ból :ort: wiem i cierpienie. Oczywiście kilka zatoczeń obowiązkowych. Edytowane 22 Kwietnia 2007 przez Zwykły User Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graver Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2007 w sumie to nie ma co sie śmiać bo tak powinno być ;p mowa tu o tym wyrażaniu bólu;] przy postrzeleniach powinno tak być, że stękają, kuleją i wykrzywiają morde :P no i krew zostawiają za sobą jesli to jakis powazniejszy postrzał :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość f.e.a.r. Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2007 54 strony tematu a nawet demka nie widać. Może tak basta ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2007 A może tak idź stąd jak cię to nie interesuje? Nikt nie każe ci tu wchodzić. <_< Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2007 tak w sumie to f.e.a.r. ma racje... 54 strony gadania o prawie niczym z czego chyba połowa to domysły... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...