Skocz do zawartości
nrl

Crysis - Zamykamy :]

Rekomendowane odpowiedzi

Ktos tutaj usilnie twierdzil, ze Bio jest na rasowanym UE2.5 :mur: Stad moj blad, sry.

bo tak jest ;) Bioshock byl tworzony pod UE2.x, pozniej zostal "przekompilowany" pod UE3. imo pierwszym "prawdziwym" tytulem UE3 na piecu, jest MoH:A

http://en.wikipedia.org/wiki/Bioshock

Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo tak jest ;) Bioshock byl tworzony pod UE2.x, pozniej zostal "przekompilowany" pod UE3. imo pierwszym "prawdziwym" tytulem UE3 na piecu, jest MoH:A

http://en.wikipedia.org/wiki/Bioshock

jesli wikipedia jest dla Ciebie wiarygodniejszym i aktualniejszym zrodlem informacji niz strona http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml to szacun dla Ciebie ... tu twoja skarbnica wiedzy twierdzi co innego już Unreal_engine

 

nie wiem czy ty jesteś ślepy , pisze na stronie unrealtechnology jak byk w grupie 3rd generation to znaczy ze jest w pełni zgodny z UE3 ale widać ze dalej wolisz rozpowszechniać własne bzdury i domysły ... przy promocji Gears of War ktore jest w tej samej grupie co Bioshock trabili ze jest to gra na UE3 . To samo z MoH o ktorym piszesz - rowniez ta sama grupa co Bioshock !!!

 

pokażesz takiemu niezbity dowód a on dalej swoje .... co mnie obchodzi co było kiedyś, ważne jak jest teraz ... Duke Nukem najpierw był na engine Q2 a pozniej wskoczyli na Unreal to znaczy ze jak kiedys wyjdzie to bedzie na silniku Q2 tak naprawde ?!? pieprzysz !

Edytowane przez WeqWeq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a a moze to cry engine 2, albo pomylilem tematy?!

poprostu nie lubie jak ktoś rozpowszechnia bzdury na podstawie błędnych artykułów albo nie sprawdzi u źródła jaka jest prawda .

 

sorry ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy ty jesteś ślepy , pisze na stronie unrealtechnology jak byk w grupie 3rd generation to znaczy ze jest w pełni zgodny z UE3

zapomniales (a moze nie wiesz?), ze dev na roznych platformach wykorzystuja rozne silniki - przyklad R6:Vegas, tak wiec takie listy to sobie mozesz, dzieciom na dobranoc czytac ;) . z mojej strony EOT

 

Pierwszy był Rainbow Six Six Vegas.

nie. R6Vegas to na piecu UE2.5, na XO byl UE3. szybko uprzedzam nastepny tytul - Roboblitz to tez nie UE3, tylko UE2.6. w obu przypadkch wystarczy zajrzec w pliki .exe. EOT EOT ;) Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wracajac szybko do tematu

duze prawdopodobienstwo, ze dzisiaj beda nowe klucze - jedna seria na tydzien.

I pewnie znowu dla subów, mogliby dać normalnie otwartą betę i przynajmniej byłoby jasne czy rozgrywka w MP by podeszła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwoli scislosci narazie "najpelniejszy: UE3 ma GOW.

Bioshock

Roboblitz

Vegas

Czerpia tylko z UE3 niektore efekty (napisali UE3 bo fajnie brzmi:P), spojzcie na UT2k7 i bioshocka w ktorym niektore textury sa jak w q2, jesli to ten sam engine to ja postoje;]

 

Zeby nie bylo OT

http://maxygames.no.sapo.pt/Crysis.jpg

Hmmm gdzie sie ta grafika w crysisie podziala? Pamietam coraz lepsze screeny natura vs crysis....a teraz jak widze z tej betki fotki na max detalach to wyglada srednio :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby nie bylo OT

http://maxygames.no.sapo.pt/Crysis.jpg

Hmmm gdzie sie ta grafika w crysisie podziala? Pamietam coraz lepsze screeny natura vs crysis....a teraz jak widze z tej betki fotki na max detalach to wyglada srednio :blink:

Po pierwsze to jest beta, słabe tekstury, brak niektórych efektów, po drugie w becie nie ma max. detali są niedostępne, po trzecie beta jest w DX9, w DX10 może wyglądać o wiele lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to jest beta, słabe tekstury, brak niektórych efektów, po drugie w becie nie ma max. detali są niedostępne, po trzecie beta jest w DX9, w DX10 może wyglądać o wiele lepiej.

no w becie v2 sporo popawili szczegolnie jakosc tekstur, na forum bety ludzie pisza, ze na slabszych kartach np.7900 dosc mocno przyspieszyla. teraz naprawde wyglada to ok. z drobnymi wyjatkami. przez najblizsze pare lat, Crysis bedzie benchmarkiem, tak jak FC ;)

btw: 1280x1024 bez fsaa, w low to ~230MB vram, medium ~280MB, high ponad 420MB. w 1920x1200 fsaa 4x high ~740MB ;)

i jescze maly bench

high, 1920x1200, aniso 16x, bez fsaa SLI/single

2007-09-16 21:47:35 - Crysis

Frames: 5982 - Time: 189885ms - Avg: 31.503 - Min: 21 - Max: 39

2007-09-16 21:54:51 - Crysis1

Frames: 3612 - Time: 150182ms - Avg: 24.050 - Min: 17 - Max: 28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to jest beta, słabe tekstury, brak niektórych efektów, po drugie w becie nie ma max. detali są niedostępne, po trzecie beta jest w DX9, w DX10 może wyglądać o wiele lepiej.

tak tak :lol2: Wyjdzie singiel to sie zobaczy bo jak na razie to wg mnie tak wlasnie bedzie wygladal przelomowy (graficznie) crysis, publika nafaszerowana renderami, a teraz jest cos w stylu: :blink: Obym sie mylil ale dla mnie sytuacja jest oczywista jak w przypadku wielu innych gier kiedy po premierze grafika na pc miala sie do screenow przedpremierowych jak... nie bede sie nieladnie wyrazal

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zapomniales (a moze nie wiesz?), ze dev na roznych platformach wykorzystuja rozne silniki - przyklad R6:Vegas, tak wiec takie listy to sobie mozesz, dzieciom na dobranoc czytac ;) .

nie wiem skąd bierzesz te rewelacje ale to wierutne bzdury ... zapomniałeś tylko przedstawić jakieś dowody na ich poparcie - to o czym mówisz o niczym nie świadczy i niczego nie dowodzi ...

 

zastosowanie UE3 w Bioshock jest faktem, czy wam sie podoba to czy nie ... możecie dalej rozpowszechniać swoje teorie "o kosmitach" tylko nie wiem po co ...

 

-----------------

 

a teraz na temat, tutaj mozna sie rejestrowac do otrzymania kluczy do kolejnych bet

 

http://incrysis.com/crysis-beta/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche kulawo tak porownywac wymagania Bioshocka do Crysisa

W Bioshocku w najwiekszym pomieszczeniu i zarazem obszarze widocznosci

( max textur shaderow i polygonow do obliczenia )

mamy tak na Oko 3x mniej do renderowania niz w takiej samej scenie w Crysisie .

W Bioshocku na moim skromny sprzecie mam maxymalnie nawet i 100fps 1280x960 all max

( minimum 30 fps ) a to dzieki temu ze czasami jest naprawde malo do obliczania dla GPU .

W Crysisie w 3/4 scen/leveli/map bedzie znacznie wiecej do liczenia niz w przecietnej mapie Bioshocka.

 

Tak naprawde co potrafi UE3 dowiemy sie po wyjsciu UT3 .

 

sorry za lekkiego offtopa

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche kulawo tak porownywac wymagania Bioshocka do Crysisa

W Bioshocku w najwiekszym pomieszczeniu i zarazem obszarze widocznosci

( max textur shaderow i polygonow do obliczenia )

mamy tak na Oko 3x mniej do renderowania niz w takiej samej scenie w Crysisie .

W Bioshocku na moim skromny sprzecie mam maxymalnie nawet i 100fps 1280x960 all max

( minimum 30 fps ) a to dzieki temu ze czasami jest naprawde malo do obliczania dla GPU .

W Crysisie w 3/4 scen/leveli/map bedzie znacznie wiecej do liczenia niz w przecietnej mapie Bioshocka.

 

Tak naprawde co potrafi UE3 dowiemy sie po wyjsciu UT3 .

 

sorry za lekkiego offtopa

kompletna bzdura

 

watpie abysmy sporo cos lepszego ujrzyli w ut3 od bioshocka ktory jak dotad prezentuje najlepsze wykorzystanie ue3.0.

 

Nawet jesli wymagania ut3 beda wieksze od bioshocka przy nieco lepszej grafie wiekszej ilosci polygonow czy shaderow na scene to tylko bedzie umiejszalo umiejetnosci epica ( tworcy tego enigne ) w moich oczach.

 

A tez nie piszmy takich peanow na temat crysia czy cryengine 2.0 jakby to nie wiem co bylo. Tak naprawde jest to krok dalej niz ue3.0 ale napewno nie jest to krok milowy

Edytowane przez jasrka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kompletna bzdura

 

watpie abysmy sporo cos lepszego ujrzyli w ut3 od bioshocka ktory jak dotad prezentuje najlepsze wykorzystanie ue3.0.

 

Nawet jesli wymagania ut3 beda wieksze od bioshocka przy nieco lepszej grafie wiekszej ilosci polygonow czy shaderow na scene to tylko bedzie umiejszalo umiejetnosci epica ( tworcy tego enigne ) w moich oczach.

 

A tez nie piszmy takich peanow na temat crysia czy cryengine 2.0 jakby to nie wiem co bylo. Tak naprawde jest to krok dalej niz ue3.0 ale napewno nie jest to krok milowy

Oj akurat BioS ma textury cienkie .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem skąd bierzesz te rewelacje ale to wierutne bzdury ... zapomniałeś tylko przedstawić jakieś dowody na ich poparcie - to o czym mówisz o niczym nie świadczy i niczego nie dowodzi ...

 

zastosowanie UE3 w Bioshock jest faktem, czy wam sie podoba to czy nie ... możecie dalej rozpowszechniać swoje teorie "o kosmitach" tylko nie wiem po co ...

2754844[/snapback]

Oj akurat BioS ma textury cienkie .......

...no wlasnie taki bioshock i UT2k7 roznica w texturach kolosalna...

http://blog.pc-actual.com/images/unreal-to...13025113538.jpg

http://files.xboxic.com/xbox-360/bioshock/...ck-screen-2.jpg

I moze to ludzi mylic, ja jednak czuje w moczu i kosciach ze Crysis jak i UT2k7 zabije najmocniejsze kompy przy max detalach (8800 oczywiscie a nie g9x)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml

To powinno zakonczyc spory, jednak fakt faktem UE3 roznic sie moze i to znacznie..z tad pewnie owe klotnie i nie porozumienia.

...no wlasnie taki bioshock i UT2k7 roznica w texturach kolosalna...

http://blog.pc-actual.com/images/unreal-to...13025113538.jpg

http://files.xboxic.com/xbox-360/bioshock/...ck-screen-2.jpg

I moze to ludzi mylic, ja jednak czuje w moczu i kosciach ze Crysis jak i UT2k7 zabije najmocniejsze kompy przy max detalach (8800 oczywiscie a nie g9x)

Zechcij porownywac tekstury BS z PCta, bo jak wszystkich wiadomo X360 mocno obcina detale.

 

Pozdrawiam

PaPi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.unrealtechnology.com/html/powered/announced.shtml

To powinno zakonczyc spory, jednak fakt faktem UE3 roznic sie moze i to znacznie..z tad pewnie owe klotnie i nie porozumienia.

...no wlasnie taki bioshock i UT2k7 roznica w texturach kolosalna...

http://blog.pc-actual.com/images/unreal-to...13025113538.jpg

http://files.xboxic.com/xbox-360/bioshock/...ck-screen-2.jpg

I moze to ludzi mylic, ja jednak czuje w moczu i kosciach ze Crysis jak i UT2k7 zabije najmocniejsze kompy przy max detalach (8800 oczywiscie a nie g9x)

dokładnie może być cienko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zechcij porownywac tekstury BS z PCta, bo jak wszystkich wiadomo X360 mocno obcina detale.

 

Pozdrawiam

PaPi

Przyznaje

http://www.gamespot.com/features/6178185/p-2.html

Roznica miedzy xklockiem a pc jest lecz niewielka "You won't sacrifice much image quality if you choose to play on the Xbox 360"

Jednak BS przeszedlem cale i wiem co moje oczy widzialy, nieraz textury jak w q2...

http://img239.imageshack.us/img239/1571/10uu0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki mały szczegol ze obecne karty graficzne są już za słabe do DX10 i Crysis niedługo to udowodni ... wogole nie wiem kiedy bedzie premiera komputera ktory pociagnie Crysis na full detalach w DX10 w 1280x1024 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...