Jump to content
Sign in to follow this  
Zeniu

Trackmania Nations

Recommended Posts

To tylko 500MB wiec spróbować można ;]. Imo warto tym bardziej jak sie w żadną track manie nie grało. Ja dziś na zmiane tylko ut3 i track mania :P. Wciąga jak cholera za każdnym razem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zmiencie sobie w opcjach download na wiekszą wartość to nie beda wam skakały auta przeciwników

Share this post


Link to post
Share on other sites

zmiencie sobie w opcjach download na wiekszą wartość to nie beda wam skakały auta przeciwników

mi w ogole nie skaczą mimo dennego łacza (512mb) ;]. Nie licząć very low fps z autami i tak w mp lepiej wyłączyć sobie przeciwników bo cieżko sie skupić jak taka chmara jedzie przed tobą :P Edited by yuucOm

Share this post


Link to post
Share on other sites

testnalem sobie wylaczenie aut na maszynie z siga i daje to extra 20 fps :D:D nie wiem jak braciak na "zielonym" sprzecie sobie tmn ustwil, ale mowi,ze gra sie miodnie bez wozkow przeciwnikow :D w sumie nie jest, zle ale fps zjada niesamowicie.

Edited by Niemiec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chwila gry... No dobra single fajny ale multi. Boze czym tu kierowac zeby urywac 0.01 sek na zakretach? ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie na tym polega cała frajda :].

 

Spróbuje sobie załatwić okulary3d :P. Może bedzie jeszcze fajniej.

Tak btw to dałbym dużo aby był już taki swiat aka matrix z takim trybem tylko bez umierania ofc ale zeby dało sie odczuć tą prędkość i ze sie spada ;]. Uzależnienie od adrenaliny gwarantowane ;p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, poradziłem sobie z grą :) Pomógł reinstall.. no i cóż mogę powiedzieć? Gra się miodnie ;) Na początku ciężko było cokolwiek zająć dobrego (tym bardziej, że praktycznie map nie znam) ale jest coraz lepiej ;) Wracam do grania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w trackmani nations co kiedys gralem, to za kazdym razem gralem na nowej, nieznanej mapie. Na tym to polega, wchodzisz na serwer i za kazdym razem grasz na nieznanej mapie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie odpaliłem to na tym śmieciu z siga. :D 800x600, wszystko low i jeszcze się trochę tnie, ale się gra i to miodnie. :]

Edited by Sysak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sie mieć kolorwe nick w forever ? :P jak tak to jak je zrobić ? Metoda quakowa nie działa ;p

cytat z 1 strony tego tematu

 

User's guide for text formatting

Use the following strings to give a particular style to your nicknames/Game names:

$000 à $fff: color

$i: italic

$s: shadowed

$w: wide spacing

$n: narrow spacing

$m: normal setting

$g: default color

$z: reset all

$$: ta write a "$"

 

For the color: the 3 caracters after the $ are 16 values going from 0 to f (0123456789abcdef). The first caracter represents the red color, the second green and the third blue.

Here are some color examples:

$000: black

$f00: red

$0f0: green

$00f: blue

$ff0: yellow

$f80: orange

$f0f: pink

$0ff: light blue

$888: grey

$fff: white

 

For example, to write "The Boss" with "The" in italic and "Boss" in large red, you should type:

$iThe $z$w$f00Boss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam prawie cały czas gram na serwerze "value" - same niestandardowe, fajne mapki :) 29 albo 30 slotow. (Polska > Śląskie > value)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dajcie swoje loginy, wtedy sie pozapraszamy i bedziemi widziec gdzie kto gra i sie dolaczac do tego serwera co reszta

moj login to oczywiście: sesq

Edited by sesq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da się jakoś wyłączyć muzykę która leci w trakcje jazdy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój loginek: a.d.am (nick: DrSour)

Najprawdopodobniej będe teraz grywał na serwerze value.

 

Koen - a dojechałeś kiedyś myszką do górnej krawędzi ekranu?

Edited by DrSour

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również zgłaszam chęć wspólnych wyścigów. Mój nick - Szozi:-)

Serek value faktycznie fajny, tylko ciężkie te tory...

 

ps. pojawię się jak tylko skończę Zeldę, a już sporo za mną.

Edited by Szozi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kto jedził z nickiem v-tec ? ;] - przyznać sie :). Kurde czas w trackmani leci jak oszałały. Miodnie sie gra :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również zgłaszam chęć wspólnych wyścigów. Mój nick - Szozi:-)

Serek value faktycznie fajny, tylko ciężkie te tory...

 

ps. pojawię się jak tylko skończę Zeldę, a już sporo za mną.

Szozi pisane czerwonym nickiem ?

 

Jak tak to co się nie odzywasz jak grasz ;]]

 

Dołączona grafika

 

Była jedna akcja, jak ja, Niemiec i jeszcze 1 osoba z forum była na podium - zapomniałem screena strzelić :damage_wall:

Edited by Lanc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm dziwna ta gra. Na jakiej zasadzie przyzanawane sa punkty?

No i kto mogl miec nicka V-tec...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm dziwna ta gra. Na jakiej zasadzie przyzanawane sa punkty?

No i kto mogl miec nicka V-tec...

jak to gdzies wyczytalem to ptk sa przyznawane wg. dziwnego, skomplikowanego i ogolnie bez sensu algorytmu nadeo :D a po polsku to za1 gre na serwie nie dostajesz a pozniej daja ptk jak jestes wyzej w klasyfikacji race niz ludzie z wyzszym rankiem niz Twoj.

 

a V-Tec to mial ktos kto zad honda wozi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.