MaZZeo Opublikowano 25 Lipca 2006 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2006 Świetnie się zapowiada, grałem w Red Alert 2 (jaki rozmach produkcji na tamte czasu) a potem w Tiberian Sun (może i grywalna była, ale garfika była tak słaba, że mnie oczy bolały :mur: ). Mam nadzieję że będzie lepszy od C&C Generals. Nie mówię że ta gra była słaba, ale jednak to nie to co produkcje z Westwood, pozatym trochę nudna była. Wracając do Tiberium Wars to ma świetną grafikę, jednak nie chciałbym żeby to był zwykły RTS. Trochę pomyslów by się przydało. Bardziej czekam na Supreme Commander. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 (edytowane) Filmik z GC :) waży 262 MB, ale warto Download - zapisz prawym Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2006 już ściągam, niezły serwerek :) wygląda przekozacko, ten dym, te cienie, cienie rzucane przez chmury, falowanie powietrza, no i wszystko mimo tego, że takie małe porusza się tak jak w rzeczywistości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko2003 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Super to wygląda. Jednak obelisk NOD jest chyba ciut za silny i za szybki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Ajaja ale bym pokatował tę gierkę !!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Co prawda za serią C&C nigdy jakoś specjalnie nie przepadałem, ale filmik wygląda masakrycznie. Spore wrażenie robią sunące po ziemi cienie chmur, animacje poszczególnych budynków, rafinerii jak i samych złóż tyberium są świetne. Do tego wybuchy jak w mało której strzelance. Generalnie nic nowego, ale szykuje się solidna pozycja. Aha, elektrownie NOD wyglądają jak wielkie czerwone ślimaki :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 OMFG!!!! Filmik mnie wdeptal w glebe!! Po prostu stary dobry C&C w nowej oprawie!! Mysle ze to bedzie gra podobna do Heroesow 5 - po prostu wszystko co najlepsze w 3 zrobione jak przystalo na dzisiejsze standardy. A Flametank miotajacy napalmem to cud, miod i orzeszki. Ktos wie cokolwiek o wymaganiach?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Hmmm no co racja to racja filmik niezly =] co do tych super chmur - byly juz takie w BFME 2 =] Wymagania sadze ze nie beda wysokie, w koncu az takich wodotryskow tam niema. Widze ze teraz przyszla moda na odzialy piechoty skladajace sie z kilku wojakow (znow mi na mysl przychodzi BFME 2=] ) no tak czy siak czekam na ta gre i mam nadzieje ze wyjdzie przed 7 listopada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) Przypomina Ci się BFME 2 dlatego, że ta gra jest robiona na engine BFME 2. Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) Przypomina Ci się BFME 2 dlatego, że ta gra jest robiona na engine BFME 2.A konkretniej to chyba na Siege Engine. Był on wykorzystany przy C&C: Generals (te chmurki już tam były ;) ) i później nieco poprawiony wykorzystany w BFME oraz (w jeszcze lepszej formie) w BFME2. Teraz wraca do C&C 3. Tak to przynajmniej wygląda ale postaram się znaleźć jakieś konkretniejsze info co by to potwierdzić. EDIT: Mam ;): Klik! (...) Command & Conquer 3: Tiberium Wars wykorzystuje w pełni trójwymiarowy silnik Sage, który został już wykorzystany przy okazji poprzedniej odsłony cyklu Command & Conquer: Generals. Autorzy wprowadzili do niego szereg usprawnień, zwłaszcza tych dotyczących oprawy wizualnej. (...) Hmm, mowa jest o silniku Sage a nie Siege? Może się mylę? :unsure: Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 A konkretniej to chyba na Siege Engine. Był on wykorzystany przy C&C: Generals (te chmurki już tam były ;) ) i później nieco poprawiony wykorzystany w BFME oraz (w jeszcze lepszej formie) w BFME2. Teraz wraca do C&C 3. Tak to przynajmniej wygląda ale postaram się znaleźć jakieś konkretniejsze info co by to potwierdzić.No nazwy engine nie znałem, ale jest tak jak napisałeś można by było wkleić to info bo też je gdzieś czytałem i nie pamiętam gdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) Wg. Wikipedi to jednak Sage Engine (Strategy Action Game Engine). Mój błąd! Pozdro. http://en.wikipedia.org/wiki/SAGE_engine Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Moze mi sie zdaje ale ten engine chyba jest na tyle szybki ze giera powinna smigac, jak sadzicie ? w koncu BFME 2 na dosc leciwych kompach tech dzialal ladnie =] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobslej Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 A tak się spytam: jak ten filmik odtworzyć? jest z rozszerzeniem *.MOV, czym to sie je? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 A tak się spytam: jak ten filmik odtworzyć? jest z rozszerzeniem *.MOV, czym to sie je?quick time Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Albo VLC Media Player. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobslej Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Obejrzałem i... ja chce to!!!! Flame Tanki, Mammothy, Orki wypas, ale obelisk za mocny :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 obelisk za mocny :/ Tak, ale ma mały zasięg i pewnie z powietrza łatwo się go załatwi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobslej Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Z powietrza lub MLRS'ami (o ile bedą) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 obelisk nie jest za szybki gra w ogole chodzila szybciej - pewnie ze wzgledu na pokaz w fullu pewnie ładnie dopasuja speed i bedzie sie gralo przyjemnie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac102 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Jednej rzeczy mi brakuje,a mianowicie charakterystycznych dla wczesniejszej części jednostek typu titan ( "kaczek"),które znacznie wyróżniały GDI pod względem jednostek bojowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobslej Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zamiast kaczkowatych (nie kojarzyć z pewnym prezydentem :D) Titanów czy Wolverinów wolę jednostki co mają koła i gąsienice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac102 Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2006 To kwestia indywidualna,ale teraz te strony praktycznie niczym się nie różnią, i tak średnio mi się to podoba. Takie moje zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 18 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 18 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2006 Kozacko to wyglada, ale 2 sprawy: jakos za duzo slonca? Czy mi sie wydaje, bo jakos tak za jasno :/. I po 2: czy na 2 screenie to sie dzieje pod woda? Chyba nie, ale wyglada to jakby miasto zalane bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 18 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2006 (edytowane) Taaaa, dużo detali będę musiał wyłączyć :(. A bez dodatkowej kostki ramu to chyba nawet nie będę miał po co podchodzić...Grafa zajedwabista. Edytowane 18 Października 2006 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imba18 Opublikowano 18 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2006 No no wyglada fajnie ale na mojej karcie nie pogram chyba, jeszcze te ramy ;/.... moze ruszy na low 640x480 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 18 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2006 Tutaj:http://www.gamespot.com/pc/strategy/commandconquer3 macie pare bzdet i opis interface'a. Te same skriny tylko ten jeden z opisem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorysVasiliev Opublikowano 19 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2006 powiem jedno gierka zapowiada sie fantastycznie - stare ale jare - przewaznie w wszystkich sagach przeroznych gier ida tylko na grafika itd a zanika to cudo co sie nazywa gameplay !! Tutaj to jest i dlatego MNIAM ! :) Nic tylko czekac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 19 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2006 zanika to cudo co sie nazywa gameplay !! Tutaj to jest i dlatego MNIAM ! :)Grales juz w to? Smiem twierdzic, ze nie. Takze na razie proponuje wstrzymac sie z takimi wypowiedziami, sam mam ogromna nadzieje, ze 3 czesc bedzie powrotem do starej, dobrej jedyneczki (mowie oczywiscie o klimacie), bo nie ma sie co oszukiwac ze 2 czesc nie dorastala 1 do piet. Ale to tylko moje zdanie. Tak czy siak, trzymam kciuki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...