sideband Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) Screeny Jak widać silnik napewno ten sam co w Call Of Juarez Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shenlong Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Kwadratowy tylek :x zobaczymy co z tego wyjdzie, pewnie jakis gniot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Uprzedziłeś mnie sideband. ;-) Techland się rozkręcił i dobrze, nic tylko się cieszyć. Będzie więcej shooter'ów do zaliczenia, tym bardziej, że silnik pomimo wymagań jest bardzo fajny. A jeśli chodzi o tyłek Shenlong to zdejmij majty i popatrz w lusterko. :-D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
100lec Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) Właśnie oglądałem te screeny, tyle że w fpp megazinie i zastanawiałem się czy załozyć temat na forum... Edytor Chrome, jesli poświęcic mu trochę czasu, pozwala na generowanie bardzo ładnych krajobrazów (patrz XR), tak więc nie ma problemu by zaaranżować jakiś przyjemny zakątek i wrzucić tam kilka nowych postaci - fotki gotowe. Na screenach wypada nieźle, choć o porównaniach do Crysis należy zapomnieć. :twisted: Bardziej martwi mnie kwestia gameplayu, niestety demo CoJ bardzo rozczarowało mnie w tym względzie - wciąż ten sam, archaiczny, drewniany movement (nawet odgłosy kroków identycznie irytujące jak w Chrome, choć to akurat szczegół). Wracając do grafiki : gdyby zastosować bardziej realistyczne tekstury i rzeźbę terenu, możnaby spokojnie pokusić się o fotorealizm w rodzaju Stalkera, zwłaszcza że Chromeengine jest w stanie generować naprawdę ogromne obszary które jednorazowo mogą znaleźć się w polu widzenia. Miałem okazję zrobić parę mapek i wydaje mi się że sposób modelowania terenu i nakładania na niego mapy koloru oraz odpowiednich tekstur kryje w sobie wielki potencjał, nie do końca moim zdaniem wykorzystany. Mam tu na myśli głownie wygląd gór, kanionów które w CoJ sprawiają wrażenie zrobionych w całości myszką w edytorze. A gdyby tak spróbować zaimportować do Bryce'a niektóre elementy rzeźby terenu w oparciu o trójwymiarowe mapy satelitarne? Trzeba by zasiegnąć tu opinii eksperta z zakresu cyfrowej kartografii, jednak jestem przekonany że taka operacja, zwłaszcza w programach specjalizującyh sie w wizualizacji krajobrazu jest wykonywalna. Na pewno taki zabieg znacznie podniósłby wrażenie realizmu, dodadkowo, odpowiednio opracowany system przenoszenia fragmentów map 3D chyba nawet upraściłby proces tworzenia levelu - jakby nie patrzeć, aby przyzwoicie wymodelować wzniesienia trzeba się sporo naklikać ... Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez 100lec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 10 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2007 Screeny Są nowe... a tytuł został oficjalnie potwierdzony również na x360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurdefelek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2007 grafika ładna ale wymagania będzie pewnie miało jeszcze wyższe od Call of Juarez - gry dzieli różnica czasowa od czasu wydania. DX 10 znowu bez sensu FPP shooter premiera: Q4 2007 PC i Xbox 360 http://warhoundgame.com/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2007 (edytowane) No tak jak patrze na to hmm nie ustepuje crysisowi zbytnio. Chłopaki się wzieli do roboty. TERAZ POLSKA :P. Edytowane 11 Stycznia 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2007 No tak jak patrze na to hmm nie ustepuje crysisowi zbytnio. Chłopaki się wzieli do roboty. TERAZ POLSKA :P. Po zobaczeniu ostatnich filmów z gameplaya z Crysisa jestem daleki od twojego stwierdzenia bo prostu mnie wmiotły te filmy. Byle żeby nie zrobili po polsku czyli na odwal i gra nie miała bagów i była dobrze zoptymalizowana bo przez to głównie Techland tracił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bemx2k Opublikowano 11 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2007 Chlopaki sie wziely :) do roboty . Na tym silniku jak by chcieli urozmaicic grafe na poziomie Crysisa to do max detali SLI 8800GTX Recomended :[ smutna prawda dzis nikt nie optymizuje gier , tylko czeka na odpowiednio wydajny sprzet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2007 (edytowane) Chlopaki sie wziely :) do roboty . Na tym silniku jak by chcieli urozmaicic grafe na poziomie Crysisa to do max detali SLI 8800GTX Recomended :[ smutna prawda dzis nikt nie optymizuje gier , tylko czeka na odpowiednio wydajny sprzet Bo poprostu się nie opłaca dziś optymalizować. Bo po co? Wyjdzie nowy sprzęt, który z grą sobie poradzi w większym czy mniejszym stopniu a ludzie to łykną(głównie z zachodu). I robią nowe el0 bajeranckie silniki(ew "ulepszają stare") dodając z "4 światła więcej" pod nową el0 grafę a na starszej będzie mulić. A jak ci źle chodzi to masz pecha i słaby sprzęt. BTW screeny ładne, pożyjemy - zobaczymy co z tego wyjdzie. Choć obawiam się, że jakiś crap pokroju CoJ. Obym się mylił. EDIT Hehe, a to dobre. Wydaje mi się, że powinieneś w skali globalnej zarządzać co jest "crap" a co nie. Wiesz, że inni mogą mieć odmienne zdanie niż Ty? Wiem, ja prezentuje swoje zdanie. Jakoś do Techladnu nie jestem nastawiony pozytywnie. CoJ mnie mocno zawiódł. Oczywiście życzę naszym jak najlepiej, niech coś wkońcu zrobią. Gierka jest w fazie "produkcji", zresztą po demie się przekonam czy warto. Edytowane 12 Stycznia 2007 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2007 BTW screeny ładne, pożyjemy - zobaczymy co z tego wyjdzie. Choć obawiam się, że jakiś crap pokroju CoJ. Obym się mylił. Hehe, a to dobre. Wydaje mi się, że powinieneś w skali globalnej zarządzać co jest "crap" a co nie. Wiesz, że inni mogą mieć odmienne zdanie niż Ty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2007 (edytowane) Hmm no niczego sobie. COJ wyglądał momentami lepiej (ale tylko troszkę ) od Obliviona. Duże przestrzenie to główny atut tej gierki. W tej grze już teraz widać że będzie podobnie.Silnik dalej ten sam i możliwe że nieco jeszcze podrasowany. Nic nie wiadomo na temat samej gry. Bo jak będzie nie grywalna to nic jej nie pomoże.Nawet kilo shaderów i tona ładnych tekstur. Spylon COJ jest naprawdę dobrą gierką . Ja się bawiłem przy niej całkiem nieźle. Jednym się podobał ,a innym nie ,ale gniot czy tam crap to troszkę IMO przesada. Edytowane 12 Stycznia 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ludwiczek Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2007 Taa dzisiejsi twórcy są ludźmi przyszłości zróbmy grę dzisiaj a poprawnie działać będzie jutro :wink: IMO nie widze tego klimatu tzn nie lubię latać z kałachem po lesie i udawać, że zbieram grzyby. Wolałbym walki w mieście :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 25 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2007 Screeny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 W ostatnim CD Action jest ponoć opis recenzja gry ?? Mógłby ktoś zapodać scany z tego opisu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boxster Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2007 Mały zwiastunik - LINK Grafika niby ładna, ale jakoś to wszystko takie mało naturalne i plastikowe... hmm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jipikijajej Opublikowano 10 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2007 tak wiec gierka jest napedzana chrome engine 4 ten z call of juarez to byl chrome engine 3 ten sam silnik zostanie zastosowany w grze chrome Nowy silnik napisany całkowicie od nowa. Silnik graficzny ma oferować pełne wsparcie bibliotek DirectX 10, pixel shader 4.0 i 128-megabajtowy HDR. biorac pod uwage jakimi srodkami dysponuje obecnie crytek ( ea w koncu to dojna krowa) a techland to jest to bedzie kawal dobrego softu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=11143&a=1 Sześć nowych obrazków a niżej dostępne materiały na gametrailers. http://www.gametrailers.com/game/4490.html Filmiki stosunkowo stare ale można zobaczyć to w ruchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 (edytowane) Jak dla mnie kozaczek . Fajny motyw kolesia pod scianą i jak się rozbryzgują odłamki ;). Dobry ten silniczek nawet . Edytowane 26 Lipca 2007 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mission123 Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 Po obejrzeniu screenów i trailerów stwierdzam, że gierka będzie warta zachodu. Krajobrazy nie odstają za bardzo od Crysisa i to mnie cieszy. CoJ'a przeszedłem 3 razy i zrobię to chyba jeszcze raz :-P Myślę, że Warhound nie będzie gorszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 Nom roślinki dają radę. Fajny trajlerek " got job 4 you , how much??" prościej być nie może ;) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 Fajnie to wszystko wygląda, szykuje się niezła gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizardus Opublikowano 26 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2007 (edytowane) Q4 2007 bo czekaja na R700 i G9 :E , znajac techland bedzie to porazka pod wzgledem optymilizacji No czaje ze Chrome byl na enginie 1, CoJ byl na 3 to mi powiecie wtedy ze xpand rally to 2?? no bez smiechu.. no i ta gra na Chrome Engine 4 jest mocne przesadzone, bo las i wodospad(na jednym z tralerze) wyglada niemal jak kopia z CoJ... bardziej stosowne by bylo uzycie liczny 3.5 :P... Edytowane 26 Lipca 2007 przez Lizardus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 28 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2007 Zapowiada się całkiem przyzwoicie, jak widzę po filmikach i graficznie nie mam nic do zarzucenia. Oby tylko Techland nauczył się optymalizacji, jak komuchy demokracji, to by było nieźle... Owszem nie grałem, nikt z nas nie grał, szczerze mówiąc nie spodziewam się cudów po tej gierce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Warhound - Interactive Outdoor @ GT.com Wygląda super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denek Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Coś ta gra mnie nie przekonuje, zwłaszcza że niedługo premiery takich hitów jak Airborne, Crysis czy Wiedźmin ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2007 (edytowane) Wygląda fajnie ale...mam wrażenie że po raz kolejny przyjdzie za takie "wizualia" sporo zapłacić (potrzeba będzie konkretnego kompa). BTW: Czy ja mam coś z oczami czy z broni nie wypadają łuski?? Mam nadzieję że to przejściowy efekt (choć łusek nie było jakiś czas temu na wcześniejszych filmikach i nie ma ich na tym ostatnim....żeby tylko o nich nie zapomnieli ;) ). Pozdro. Edytowane 17 Sierpnia 2007 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2007 Wygląda jak "polski Crysis". Myślę, że znajdzie się dla niej u mnie miejsce :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 15 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Stycznia 2008 (edytowane) http://games.tiscali.cz/news/ Sa juz nowe Screeny i dwa filmiki , trzeba przyznac ze sie chlopaki z Techlandu staraja mamy jako taka fizyke ( podobna do tej z Crysisa ) Jak dla mnie wazne zeby gra nie byla liniowa , cena ponizej 100zl Edytowane 15 Stycznia 2008 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DziubekR1 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Stycznia 2008 Silniczek jest bardzo, ale to bardzo ciekawy. Niech tylko nie skopia w szczegolach, to bedzie hit. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...