Skocz do zawartości
sideband

Warhound

Rekomendowane odpowiedzi

Uprzedziłeś mnie sideband.

;-)

 

Techland się rozkręcił i dobrze, nic tylko się cieszyć. Będzie więcej shooter'ów do zaliczenia, tym bardziej, że silnik pomimo wymagań jest bardzo fajny.

 

A jeśli chodzi o tyłek Shenlong to zdejmij majty i popatrz w lusterko. :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie oglądałem te screeny, tyle że w fpp megazinie i zastanawiałem się czy załozyć temat na forum...

Edytor Chrome, jesli poświęcic mu trochę czasu, pozwala na generowanie bardzo ładnych krajobrazów (patrz XR), tak więc nie ma problemu by zaaranżować jakiś przyjemny zakątek i wrzucić tam kilka nowych postaci - fotki gotowe.

Na screenach wypada nieźle, choć o porównaniach do Crysis należy zapomnieć. :twisted:

Bardziej martwi mnie kwestia gameplayu, niestety demo CoJ bardzo rozczarowało mnie w tym względzie - wciąż ten sam, archaiczny, drewniany movement (nawet odgłosy kroków identycznie irytujące jak w Chrome, choć to akurat szczegół).

Wracając do grafiki : gdyby zastosować bardziej realistyczne tekstury i rzeźbę terenu, możnaby spokojnie pokusić się o fotorealizm w rodzaju Stalkera, zwłaszcza że Chromeengine jest w stanie generować naprawdę ogromne obszary które jednorazowo mogą znaleźć się w polu widzenia.

Miałem okazję zrobić parę mapek i wydaje mi się że sposób modelowania terenu i nakładania na niego mapy koloru oraz odpowiednich tekstur kryje w sobie wielki potencjał, nie do końca moim zdaniem wykorzystany.

Mam tu na myśli głownie wygląd gór, kanionów które w CoJ sprawiają wrażenie zrobionych w całości myszką w edytorze.

A gdyby tak spróbować zaimportować do Bryce'a niektóre elementy rzeźby terenu w oparciu o trójwymiarowe mapy satelitarne?

Trzeba by zasiegnąć tu opinii eksperta z zakresu cyfrowej kartografii, jednak jestem przekonany że taka operacja, zwłaszcza w programach specjalizującyh sie w wizualizacji krajobrazu jest wykonywalna.

Na pewno taki zabieg znacznie podniósłby wrażenie realizmu, dodadkowo, odpowiednio opracowany system przenoszenia fragmentów map 3D chyba nawet upraściłby proces tworzenia levelu - jakby nie patrzeć, aby przyzwoicie wymodelować wzniesienia trzeba się sporo naklikać ...

Edytowane przez 100lec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak jak patrze na to hmm nie ustepuje crysisowi zbytnio. Chłopaki się wzieli do roboty. TERAZ POLSKA :P.

Po zobaczeniu ostatnich filmów z gameplaya z Crysisa jestem daleki od twojego stwierdzenia bo prostu mnie wmiotły te filmy.

 

Byle żeby nie zrobili po polsku czyli na odwal i gra nie miała bagów i była dobrze zoptymalizowana bo przez to głównie Techland tracił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki sie wziely :) do roboty .

Na tym silniku jak by chcieli urozmaicic grafe na poziomie Crysisa

to do max detali SLI 8800GTX Recomended :[ smutna prawda

dzis nikt nie optymizuje gier , tylko czeka na odpowiednio wydajny sprzet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki sie wziely :) do roboty .

Na tym silniku jak by chcieli urozmaicic grafe na poziomie Crysisa

to do max detali SLI 8800GTX Recomended :[ smutna prawda

dzis nikt nie optymizuje gier , tylko czeka na odpowiednio wydajny sprzet

Bo poprostu się nie opłaca dziś optymalizować. Bo po co? Wyjdzie nowy sprzęt, który z grą sobie poradzi w większym czy mniejszym stopniu a ludzie to łykną(głównie z zachodu). I robią nowe el0 bajeranckie silniki(ew "ulepszają stare") dodając z "4 światła więcej" pod nową el0 grafę a na starszej będzie mulić. A jak ci źle chodzi to masz pecha i słaby sprzęt.

 

BTW screeny ładne, pożyjemy - zobaczymy co z tego wyjdzie. Choć obawiam się, że jakiś crap pokroju CoJ. Obym się mylił.

 

EDIT

Hehe, a to dobre. Wydaje mi się, że powinieneś w skali globalnej zarządzać co jest "crap" a co nie.

 

Wiesz, że inni mogą mieć odmienne zdanie niż Ty?

Wiem, ja prezentuje swoje zdanie. Jakoś do Techladnu nie jestem nastawiony pozytywnie. CoJ mnie mocno zawiódł. Oczywiście życzę naszym jak najlepiej, niech coś wkońcu zrobią. Gierka jest w fazie "produkcji", zresztą po demie się przekonam czy warto.

Edytowane przez Spylon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW screeny ładne, pożyjemy - zobaczymy co z tego wyjdzie. Choć obawiam się, że jakiś crap pokroju CoJ. Obym się mylił.

Hehe, a to dobre. Wydaje mi się, że powinieneś w skali globalnej zarządzać co jest "crap" a co nie.

 

Wiesz, że inni mogą mieć odmienne zdanie niż Ty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm no niczego sobie. COJ wyglądał momentami lepiej (ale tylko troszkę ) od Obliviona. Duże przestrzenie to główny atut tej gierki. W tej grze już teraz widać że będzie podobnie.Silnik dalej ten sam i możliwe że nieco jeszcze podrasowany.

 

Nic nie wiadomo na temat samej gry. Bo jak będzie nie grywalna to nic jej nie pomoże.Nawet kilo shaderów i tona ładnych tekstur. Spylon COJ jest naprawdę dobrą gierką . Ja się bawiłem przy niej całkiem nieźle. Jednym się podobał ,a innym nie ,ale gniot czy tam crap to troszkę IMO przesada.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taa dzisiejsi twórcy są ludźmi przyszłości zróbmy grę dzisiaj a poprawnie działać będzie jutro :wink:

 

IMO nie widze tego klimatu tzn nie lubię latać z kałachem po lesie i udawać, że zbieram grzyby. Wolałbym walki w mieście :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość jipikijajej

tak wiec gierka jest napedzana chrome engine 4

ten z call of juarez to byl chrome engine 3

 

ten sam silnik zostanie zastosowany w grze chrome

 

Nowy silnik napisany całkowicie od nowa. Silnik graficzny ma oferować pełne wsparcie bibliotek DirectX 10, pixel shader 4.0 i 128-megabajtowy HDR.

 

 

biorac pod uwage jakimi srodkami dysponuje obecnie crytek ( ea w koncu to dojna krowa) a techland to jest to bedzie kawal dobrego softu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu screenów i trailerów stwierdzam, że gierka będzie warta zachodu. Krajobrazy nie odstają za bardzo od Crysisa i to mnie cieszy. CoJ'a przeszedłem 3 razy i zrobię to chyba jeszcze raz :-P Myślę, że Warhound nie będzie gorszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q4 2007 bo czekaja na R700 i G9 :E , znajac techland bedzie to porazka pod wzgledem optymilizacji

No czaje ze Chrome byl na enginie 1, CoJ byl na 3 to mi powiecie wtedy ze xpand rally to 2?? no bez smiechu..

no i ta gra na Chrome Engine 4 jest mocne przesadzone, bo las i wodospad(na jednym z tralerze) wyglada niemal jak kopia z CoJ... bardziej stosowne by bylo uzycie liczny 3.5 :P...

Edytowane przez Lizardus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się całkiem przyzwoicie, jak widzę po filmikach i graficznie nie mam nic do zarzucenia. Oby tylko Techland nauczył się optymalizacji, jak komuchy demokracji, to by było nieźle... Owszem nie grałem, nikt z nas nie grał, szczerze mówiąc nie spodziewam się cudów po tej gierce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda fajnie ale...mam wrażenie że po raz kolejny przyjdzie za takie "wizualia" sporo zapłacić (potrzeba będzie konkretnego kompa).

 

BTW: Czy ja mam coś z oczami czy z broni nie wypadają łuski?? Mam nadzieję że to przejściowy efekt (choć łusek nie było jakiś czas temu na wcześniejszych filmikach i nie ma ich na tym ostatnim....żeby tylko o nich nie zapomnieli ;) ).

 

Pozdro.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://games.tiscali.cz/news/

 

 

Sa juz nowe Screeny i dwa filmiki , trzeba przyznac ze sie chlopaki z Techlandu staraja

mamy jako taka fizyke ( podobna do tej z Crysisa )

 

Jak dla mnie wazne zeby gra nie byla liniowa , cena ponizej 100zl

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...