Skocz do zawartości
Camis

Internet W Netii Dla Klientów Tp

Rekomendowane odpowiedzi

Kod jest pewnie standardowy 12356 dla wszystkich :)

Mi zadzwonili, ze aktywowali usluge, jak juz siedzialem w necie od 5h hehe

Mój błąd nie kod a para login i password. Przy ładowaniu stronki dostałem jakiś błąd serwera. Miałem pecha. Ważne, że teraz działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A do mnie przed chwila dzwonila netia,ze usluga juz dostepna i moge aktywowac usluge,ale nie mam synchronizacji linii :angry:

Wczesniej kilka dni mialem synchro..ale to pewnie testowali cos i pozniej wylaczyli.

Teraz czekam juz ponad 30 min na polaczenie z dzialem technicznym :mur:

Mam to samo. Wczoraj wisiałem na telefonie godzinę i 45 minut - bezskutecznie, dziś rano 30 minut - też bez rezultatu. Żeby korzystać z konta internetowego w banku wyciągnę modem.

 

A że Netia dała [gluteus maximus] jeśli chodzi o zapewnienie dostępu do infolinii to dla mnie bezsprzeczny fakt :mur: :mur:

 

 

Narazie jest dobrze

Zeby sie szybko dodzwonic:

22 4481091

3236478

Wybierasz 0 wklepujesz numer czekasz 3min

 

I zawsze wybierac ze jestes klijentem nie net24 na kablach tp tylko normalnego :]

Jaki numer? Telefonu mojego?

 

 

22 4481091 - prywatny numer :?:

3236478 - sklep Zajączka :?:

 

Coś ty za numery podał??

 

----------------------------------------

 

Właśnie odpisuję na maila jaki dostałem z UKE :evil: :evil:

 

Szanowny Panie,

 

dziękujemy za Pańską wiadomość o działaniach UKE w kwestii uruchomienia usługi BSA na łączach TP SA informujemy na naszej stronie internetowej pod adresem http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=...3&page=text.

 

Jeśli otrzymamy Pana pełne dane i numer umowy podejmiemy indywidualną interwencję.

 

Z poważaniem,

 

Piszcie do UKE!! :damage_wall::damage_wall:

Edytowane przez AndyN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kpina... wczoraj dostalem telefon ,ze moge sie aktywowac ale nadal nie mam synchronizacji linii.. a do netii dodzwonic sie nie da... czekalem juz kilka razy ponad godzine :mur:

co radzicie?

 

 

Po 1:14 h udalo mi sie porozmawiac z konsultantem... i maja sprawdzic.

Edytowane przez qbik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszcie do UKE!! :damage_wall::damage_wall:

Oto jak zareagował UKE :evil: :evil:

 

Poniżej treść maila do Netii

 

Szanowna Pani,

 

w związku z otrzymaną skargą Konsumenta - Pana XXXX - prosimy o przesłanie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej kopii odpowiedzi udzielonej klientowi wraz z wytłumaczeniem zaistniałej sytuacji.

 

Z wyrazami szacunku,

Może droga przez UKE coś da .....

 

-------------------------------------

 

Dalszy ciąg korespondencji z UKE

 

Witam

 

Bardzo dziękuję za interwencję

 

Mam nadzieję, że reakcja Netii będzie szybka

 

Pozdrawiam

Ich odpowiedź

 

Nie chce prorokować, ale już wczoraj mieliśmy informację od kilku osób, iż tego samego dnia im włączyli usługę.

Edytowane przez AndyN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podalem czyjes numery przeciez oni nie sprawdzaja czasami sie pytaja czy dotyczy tego numeru z ktorego dzownie(czyli go wklepalem jak pytaja o numer) ja ich uzywalem i dzialalo czekasz 2min :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podalem czyjes numery przeciez oni nie sprawdzaja czasami sie pytaja czy dotyczy tego numeru z ktorego dzownie(czyli go wklepalem jak pytaja o numer) ja ich uzywalem i dzialalo czekasz 2min :D

Możesz je podać jeszcze raz w całości? Łącznie z numerami kierunkowymi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Andyn to sie ładnie wkurzyłeś :D

 

Dodzwoniłem sie dzis na info Netii po około trzech 5 minutowych próbach i okazuje sie że kochana TP jeszcze moich papierków nie dosłała im ... jak tylko dotra, przyłącze będzie w 24h bo maja all gotowe ...

TP - Łączy nas coraz mniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

' date=' 1 mar 2007, 15:40' post='2525556']

Na stronie 2525562[/snapback]

A co z kodem aktywacyjnym? o_O Odsyła mnie do punktu A 2c w załączniku E ale tam nic nie ma ... puste pole ;|

Standardowo jest: 123456 :D

Edytowane przez AndyN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Standardowo jest: 123456 :D

Wykminiłem to ale:

 

Dane dotyczące Twojego numeru telefonu nie zostały odnalezione w bazie. Prosimy o sprawdzenie poprawności wpisanego kodu aktywacyjnego. Jeżeli numer telefonu i kod aktywacyjny są poprawne, oznacza to, że Umowa może być jeszcze w trakcie wprowadzania do systemu.

 

:lol2: :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL

 

Dane dotyczące Twojego numeru telefonu nie zostały odnalezione w bazie. Prosimy o sprawdzenie poprawności wpisanego kodu aktywacyjnego. Jeżeli numer telefonu i kod aktywacyjny są poprawne, oznacza to, że Umowa może być jeszcze w trakcie wprowadzania do systemu.

to samo u mnie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

' date=' 1 mar 2007, 15:40' post='2525556']

Witam!

 

Na stronie http://www.netia.pl/uslugi,dla_domu,59.html po prawej stronie widnieje odnośnik do strony, na której można dowiedzieć na jakim etapie jest nasze zgłoszenie.

Dzieki za tego linka ;)

U mnei to tak wygląda:

 

 

Twoje zamówienie zostało wysłane do TP

19 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.

Spodziewany termin realizacji Twojego zamówienia to

2 marca 2007 r. Po przekroczeniu tego terminu Netia rozpocznie eskalację problemu w TP SA.

Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twoje zamówienie zostało wysłane do TP

12 lutego 2007 r. Czas odpowiedzi TP SA wynosi 7 dni roboczych.

 

Spodziewany termin realizacji Twojego zamówienia to

23 lutego 2007 r. Po przekroczeniu tego terminu Netia rozpocznie eskalację problemu w TP SA.

No cóż... ciągle działa Neostrada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już się powkurzałem dostatecznie. Jak już udało mi się dodzwonić do netii - sredni czas oczekiwania okolo 1h. (Tylko jeśli wybralem zgloszenie awarii), bo wciskajac 7 na poczatku nigdzie sie nie dodzwanialem, i w dodatku babeczka nie mowila nic na temat czasu oczekiwania. W przypadku gdy mowia ze przekracza 5 minut to mozna spokojnie na 10 min odlozyc sluchawkę.

Gdy już sie dodzwonilem okazalo się, ze tepsa nie przekazala parametrow linii. Jak zadzwonilem do tepsy co z tymi parametrami linii to jakis buc zakichany powiedzial,ze to jest sprawa miedzy nimi a netią. Narazie dioda ADSL jest "zgaśnięta", choć to się czesto zmienialo przez ostatnie dni - raz świeciła, raz migala.. Dziś to olałem i wlazlem w deszczu na dach, zamontowałem sobie Yagę na kominie i podpiąłem radiówkę do czasu aż będę miał pewność, ze to wszystko dziala jak należy. Gdybym wiedzial,ze będę ponad tydzień bez netu to bym się nigdy nie zdecydował na cos takiego. Jestem przez tą decyzję parę stówek w plecy. Firma nie pracuje, stronki się same nie zrobią :/. Życzę Wam wszystkim, którzy czekają, żebyście się doczekali :-)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem sobie wziąć neta z netii bo mam abonament socjalny ale jest problem ponieważ gdy na stronce netii wpisuje mój nr telefonu to pokazuje mi sie nastepujacy tekst :

Przykro nam, ale numer nie znajduje sie w bazie danych, co może oznaczać:

a) Numer nie należy do Telekomunikacji Polskiej S.A.

b) Numer został wpisany niepoprawnie.

c) Brak możliwości świadczenia na tym numerze usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu.

 

Pomyślałem, ze jednak nie mogę mieć neta na mojej linii.

Jednak ciekawość niedawna mi spokoju wiec wpisałem nr kumpla z tej samej miejscowości, który ma nr zaczynający sie dokładnie tak samo.

I nagle ujrzałem dokładnie ten sam komunikat, a to dziwne skoro u niego neo działa bardzo sprawnie.

Dodam, ze moj nr kierunkowy to 061.

Czy pod nr 9393 udzielą mi informacji czy jest możliwość zainstalowania szerokopasmowego dostępu do Internetu ?

Edytowane przez Farid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problemik>>

Otóż dzisaj dostalem telefon od Netii że usluga Net24 zostala aktywowana i moge podłączac się do netu ale........ nie miałem przed tem Neostrady i złożyłem zamówienie na modem, modemu nadal nie ma a usługa jest już aktywowana !!!!!! Co z tym zrobić?? Prosze o szybkie odp... Thx.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość seraf

czytajac was dochodze do wniosku ze mialem racje nie chcac byc zwierzem doswiadczalnym tej operacji.

jak widac pierwszy nie zawsze oznacza dobrze.

zycze jednak kazdemu czekajacemu na przejscie powodzenia

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problemik>>

Otóż dzisaj dostalem telefon od Netii że usluga Net24 zostala aktywowana i moge podłączac się do netu ale........ nie miałem przed tem Neostrady i złożyłem zamówienie na modem, modemu nadal nie ma a usługa jest już aktywowana !!!!!! Co z tym zrobić?? Prosze o szybkie odp... Thx.

 

 

Ponawiam pytanie :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sobote Tepsa wylaczyla mi Neo 640, przed chwila zaczal dzialc Net24. Testy szybkosci faktycznie wskazuja,ze jest 6Mbitow. Zabawne jest tylko to, ze jak odpale AutoConnecta i wskaze mu polaczenie Netii, to wszystko smiga. A jak lacze sie bezposrednio przez ich programik to natychmiast sie rozlacza. Absurdalne,ale prawdziwe.

No ale niewazne. Istotne,ze wrocilem do swiata zywych, bo bez netu to jest sredniowiecze :P

Edytowane przez Vasago

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widze zadnego problemu :)

 

To super, tylko wtedy jakie mam <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> sterowniki z jakiej płytki skorzystać z Netii czy Neostrady? Czy to nie ma różnicy z jakiej płyty zainstaluje sterowniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To super, tylko wtedy jakie mam <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> sterowniki z jakiej płytki skorzystać z Netii czy Neostrady? Czy to nie ma różnicy z jakiej płyty zainstaluje sterowniki?

Zainstaluj a będziesz wiedział. :damage_wall: Sorry, ale czym się różni po pierwsze modem który ci przyśle netia od tego modemu kolegi, tak samo co za różnica czy stery do tegoż modemu będą z płytki neostrady czy netii?

Zalecane jest samodzielne myślenie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...