Skocz do zawartości
R.i.P.

Need For Speed: Prostreet

Rekomendowane odpowiedzi

Need for Speed ProStreet to kolejna odsłona najpopularniejszej na świecie serii zręcznościowych wyścigów opatrzonych logiem koncernu Electronic Arts. W odróżnieniu od swego poprzednika, Carbona, opisywana część znanej sagi całkowicie zrywa z ideą nocnych, nielegalnych wyścigów, a jej akcja - dla wywołania kontrowersji wśród graczy - przenosi się wreszcie na profesjonalne, zamknięte tory.

 

 

STRONA GŁÓWNA

 

SCREENY

 

Dołączona grafika

Edytowane przez R.i.P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Kandydatki które odpadły z listy dziewczyn na miejsce głównej bohaterki NFS:11

Laura Southgate, Emma Thomas, Shannan, Sarah Mathers, AshleighMcKenzie

Te panie w tej grze i tak nic nie robią... Filmik początkowy i pojawiają się 3, 4 razy w grze i tyle... Jak dla mnie to jest niepotrzebne ;>

 

- Graficznie, projekt NFS:11 będzie zawansowany 100% na konsolę „next-gen” (PS3)

Czyżby nowy engine ? Fajnie by było, ale jak to robią na next-gen'a to na PC pewnie będzie źle działać na takim 8800gtx, znając optymalizację panów z EA jeśli mówimy o NFS... :mur:

- Fizyka jazdy będzie bardziej realistyczna

:lol: :lol: :lol:

- Autosculp będzie dużo lepszy

Oby, bo teraz to co pokazali to było dno... Można było zmodyfikować 3,4 części karoserii i tyle... A tak się chwalili jakie to będzie el0.

 

ogólnie żygać się już chce... :mur:

Dokładnie... :mur: :blink:

 

W lutym wyjdzie TDU i pewnie panowie z EA coś skopiują z tej gierki. Chociaż pewnie im to wyjdzie nieudolnie i będzie kicha...

Edytowane przez Lanc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby nowy engine ? Fajnie by było, ale jak to robią na next-gen'a to na PC pewnie będzie źle działać na takim 8800gtx, znając optymalizację panów z EA jeśli mówimy o NFS...

Ta albo za rok pojawi się seria 9x GeForc'a .... Eh .. pewnie znowu będą sprzedawać 10h nudy za 170 zł :( sit Edytowane przez Massimo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No de facto masz rację, ale nie czują żalu wciskając co roku to samo klientom, fanom, zakochanym po uszy w serie NFS, którzy będąc fanatykami tej (wg. mnie, ostatnimi latami słabej) gry czują się zmuszeni wyrzucać w błoto 170 zł? lol No ale mamy 2007 rok. Podobno 7 to szczęśliwy numer więc będę optymistą i z wielką niecierpliwością będę czekał na 11 część NFS'a, tą najlepszą w ostatnich 7 latach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze. Chłopaki z EA kombinują jak woły na zakręcie, ale i tak im nie wychodzi. Przecież wystarczyło wziąć trasy i wozy z 3, trochę klimatu i opcji z underground/most wanted i oprzeć to wszystko na poprawionym graficznie silniku Porsche. Powstała by trochę trudna, ale jakże realna (w porównaniu z serią underground/mw) i ciekawa gierka.

Jeśli chodzi jeszcze o silnik (ostatnio), to bardziej realny silnik miało Destruction Derby kilka ładnych lat temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość laeskrad

Kurcze. Chłopaki z EA kombinują jak woły na zakręcie, ale i tak im nie wychodzi.

Jak to nie, skoro niemal kazdy kto wszedl w ten temat przynajmniej raz zobaczyl gre w akcji,mowil, ze nie zagra, nie kupi a i tak zagral (chodz niekoniecznie kupil :P).Tak samo bedzie z ta czescia, ide o zaklad :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pewno nikt z ea tego nie przeczyta ale pomarzyć można :]

- otóż jak dla mnie jeśli chodzi o tuning wizualny - tak rozbudowany jak w U2 + autosclupt ale nieobowiązkowy

- większe miasto + jakieś trasy na bezdrożach

- ilość aut jak w Gran Turismo 4

- jakaś ciekawa fabuła :]

- optymalizacja jak we FlatOut 2 :]

 

to by było na tyle jeśli chodzi o moje wymagania odnośnie nowego NFS'a :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tylko chcial zeby zrezygnowali w koncu z robienia gry w jednej lokacji. Jezdzenie po jednym, w dodatku bardzo malo urozmaiconym miescie jest nudne.

Na wiecej nie liczę, bo i tak nie bedzie porządnego modelu zniszczen (z wpływem uszkodzen na jazde), wiekszego realizmu itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość [RONIN]

Poczekajmy na premierę czwartej części Szybkich i Wściekłych. Wówczas będziemy wiedzieć jak będzie wyglądać nowy NFS :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

' date=' 2 sty 2007, 20:37' post='2451259']

Poczekajmy na premierę czwartej części Szybkich i Wściekłych. Wówczas będziemy wiedzieć jak będzie wyglądać nowy NFS :]

Pewnie tak będzie, nie mają swoich pomysłów to je pożyczają panowie z EA :mur: , kolejny NFS którym można podetrzeć pupę :-P B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta albo za rok pojawi się seria 9x GeForc'a .... Eh .. pewnie znowu będą sprzedawać 10h nudy za 170 zł :( sit

Ciekawe jak wcisną te 9x skoro Radeony zajeły nazwe :P pomijając 9300 i 9400 :)

 

Kurcze. Chłopaki z EA kombinują jak woły na zakręcie, ale i tak im nie wychodzi. Przecież wystarczyło wziąć trasy i wozy z 3, trochę klimatu i opcji z underground/most wanted i oprzeć to wszystko na poprawionym graficznie silniku Porsche. Powstała by trochę trudna, ale jakże realna (w porównaniu z serią underground/mw) i ciekawa gierka.

Jeśli chodzi jeszcze o silnik (ostatnio), to bardziej realny silnik miało Destruction Derby kilka ładnych lat temu.

Poprawiony silnik z Porsche ? Wole zoptymalizowany z Carbona żeby zamiast męczyć GF7800 GTX dało się mieć 60FPS na 7600GS czy 6600GT, oczywiście nie stałe ale coś w tych granicach.

 

na pewno nikt z ea tego nie przeczyta ale pomarzyć można :]

- otóż jak dla mnie jeśli chodzi o tuning wizualny - tak rozbudowany jak w U2 + autosclupt ale nieobowiązkowy

- większe miasto + jakieś trasy na bezdrożach

- ilość aut jak w Gran Turismo 4

- jakaś ciekawa fabuła :]

- optymalizacja jak we FlatOut 2 :]

 

to by było na tyle jeśli chodzi o moje wymagania odnośnie nowego NFS'a :]

Nie, żadnego większego miasta O_O Jakieś Alpy i inne lazurowe wybrzeża mile widziane. 700 ciężko będzie to jakoś logicznie tuningować a są tacy co lubią się pobawić w VeilSide itd :) ogółem wiałoby nudą w temacie tuningu :P Fabuła ? Przyznaj sam że ciężko w samochodówce o fabułe :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, zapłacił bym naprawdę DUŻO za grę, gdyby zrobili remake The Need for Speed (1). Te same trasy (te dwie otwarte składające się z 3 odcinków były genialne, nie pamiętam już nazwy), grafika na rok 2007, realistyczna fizyka, ruch drogowy, policja... Żadnego pieprzonego miasta i tuningu... Przecież ta gra byłaby genialna! Jeszcze jakby kilka nowych tras (otwartych takich) dorobili w ślicznych sceneriach, leśne, górskie itp., zoptymalizowany tryb online... rozmarzyłem się... A i jeszcze Factory Driver z NFS Porsche, ten tryb też był super!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JEDNO GIGANTYCZNE PFFFFF.

 

Choć jest za wcześnie na szczegółowe informacje, wiadomo już, że program zmierza w kierunku cyklu Gran Turismo, który próbuje połączyć typowo zręcznościowy model jazdy z odpowiednio dużą dawką realizmu.

BYZYDURA. Nagle stwierdzili, ze przyjemny model jazdy jest lepszy od kartonowego pudła? Nie umieją po prostu innego zrobić i tyle.

 

I jak śmieją w ogóle porównywać sie do GT, skoro tam jest kilkaset aut? EA to takie zgredy ze szkoda im kasy na licencje, miało być kilkadziesiat aut w Carbonie (60-90), ile było? Koło 30? A nie sorry, 30-pare, doliczyc trzeba ze 3 auta, za które trzeba było dopłacac :lol:

 

- Graficznie, projekt NFS:11 będzie zawansowany 100% na konsolę „next-gen” (PS3)

Na nowy engine bym nie liczył. Przeciez Carbon tez jest w 100% na Xboxa 360 i jego technologię. Jak wygląda, każdy widział...

 

Taaaa i ta optymalizacja... doczekam sie takiej gry jak Flatout 2, ktora na 6600GT chodzi mi na maxa w najwyższej rozdziałce?

 

- Kandydatki które odpadły z listy dziewczyn na miejsce głównej bohaterki NFS:11

Laura Southgate, Emma Thomas, Shannan, Sarah Mathers, AshleighMcKenzie

Cholera, jest to tak ważna rzecz, ze znajduje sie ona na pierwszym miejscu! Kogo obchodzi kto będzie modelką? Nie wiem jak wam, ale ten nazwiska kompletnie mi nic nie mówią. I nie wiem kto bedzie sie podniecać tymi lalami, które na dodatek będą obrobione graficznie. Dzieci >13lat?

 

- Autosculp będzie dużo lepszy

Jaaaaasne...

 

Ogólnie widać że EA jest zasrane przed Atari, dobrze wiedzą że Carbon nic nie oferuje w porównaniu do TDU, i wypuszczaja 2 miesiące po wydaniu gry (!) informacje o nowej części...

 

Powiem tyle na koniec - TDU>NFS 11.

 

EA dobrze wie jak przywrócić chwałę NFS'owi... ale wolą dalej iść w wiesniacki tuning i zarabiac $$$$$$$, czy oni są nienormalni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Carbon byl IMHO duuzym krokiem wstecz. Gdybym byl uparty zaczalbym wertowac liste plac zeby zobaczyc kto odpowiadal za MW, U1 i za ostatnia czesc. Szkoda serii ale najwyrazniej komus oczy zaszly za bardzo $. A najgorsze jest to ze grupy docelowe raczej nie narzekaja :cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze i nie narzekaja, ale inni producenci dostrzegaja co sie dzieje w EA i tworza, albo beda pisali (oby..) naprawde dobre gry ;). Bo zeby w dzisiejszych czasach, mimo takich mozliwosci komputerowych knocic gry... eh :)

Co prawda do miłosnikow nfs nie naleze, ale grałem w wiekszosc czesci, prawda, im pozniejsze tym jakies mniej rajcujace, pewnie takze dlatego ze człowiek spodziewa sie czegos lepszego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie widać że EA jest zasrane przed Atari, dobrze wiedzą że Carbon nic nie oferuje w porównaniu do TDU, i wypuszczaja 2 miesiące po wydaniu gry (!) informacje o nowej części...

Co w tym dziwnego ? Przecież U2 był zapowiedziany 2 miechy po premierze U1, tak samo MW po U2 i C po MW.

Edytowane przez Shiningami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

Każdy NFS się tak zapowiadał a co z tego wychodziło każdy wie :wink: Patrze sceptycznie bo przy tempie i umiejętnościach EA dobrej gry raczej nie zrobią ( za mało czasu na coś ambitnego) :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@p3dzi0r

 

No to mogę domniemywać że nie grałeś we wcześniejsze wersje.

 

Jak dla mnie najlepszą wersją była NFS2SE (może ze względu na to że NFS3 słabo mi chodziło na kompie)... 99% czasu spędziłem właśnie grając w tego NFS-a. Pamiętam nawet jak specjalnie kupiłem Voodoo II aby mieć fajne lśnienie się karoserii w grze... Już nie mówiąc o tych kroplach deszczu.

 

Ale to co najbardziej lubiłem to to że wszystkie samochody zupełnie inaczej się prowadziło i to się czuło... Ach ten widok F50.

 

Pozatym jakiś czas później bawiłem się w NFS3 Hot Pursuit no i następne wersje były coraz gorsze nie wspominając nawet o NFS5 (Porsche Unleashed czy coś takiego). To dopiero była porażka jak dla mnie.

 

NFS11... Brzmi śmiesznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...