Skocz do zawartości
R.i.P.

Need For Speed: Prostreet

Rekomendowane odpowiedzi

Gość OpenSource

Nowe oblicze Electronic Arts?

poniedziałek, 05.11.2007

 

Niezbyt dobre wyniki finansowe za ostatnie miesiące sprawiły, że firma Electronic Arts, gigant wśród wydawców gier, zmuszona została do przemyślenia swojej strategii. Jak donosi BusinessWeek, EA planuje odejść nieco od wypuszczania na rynek kolejnych gier opartych na tej samej licencji i zamiast tego skoncentrować się na produkcjach innowacyjnych i wyjątkowych.

 

Dowodem na to jest między innymi niedawny zakup dwóch firm deweloperskich, Pandemic i BioWare, który kosztować będzie EA 860 milionów dolarów. Nowy nabytek ma zaowocować między innymi wkroczeniem amerykańskiego giganta na rynek gier RPG. Na tym jednak nie koniec. Jak przyznał prezes oddziału EA Games Frank Gibeau, Pandemic i BioWare sporo nauczą EA na temat innowacyjności i jakości tworzonych gier. Mało tego, opracowane przez te studia rozwiązania znajdą zastosowanie w innych produkcjach.

 

Jako przykład Gibeau podał interesująco zapowiadający się system dialogów zastosowany w najnowszym dziele BioWare, grze Mass Effect. Dzięki nim gracze nie będą ograniczeni do wyboru gotowych odpowiedzi, lecz będą mogli nadać rozmowie odpowiedni ton. "System dialogów jest jednym z tych elementów, którą od razu postrzegaliśmy jako rozwiązanie do wykorzystania przez pozostałe ekipy deweloperskie" - powiedział Gibeau.

 

Gracze podchodzą do zmian w EA z większym sceptycyzmem. Dotąd produkcje tej firmy nie odznaczały się bowiem zbytnią innowacyjnością. Sporo osób obawia się, że przejęcie wspomnianych deweloperów w rzeczywistości oznaczać będzie ich koniec.

 

EA z kolei zapewnia, że tak się nie stanie, podając jako przykład studio Maxis, które pracuje nad oryginalnie zapowiadającą się strategią Spore, pomimo tego, że należy do amerykańskiego wydawcy.

 

Jak więc potoczą się dalsze losy EA? Czy rzeczywiście firma zmieni swoją strategię wydawniczą na tyle, by dostarczać graczom innowacyjnej rozgrywki? Czas pokaże.

czyzby jednak istnial cien szansy na powrot serii NFS na stare tory ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie sprawdzilem demko tego czegos. Stosunek wydajnosci do jakosci prezentowanej grafiki moge podsumowac tylko tak: BUAHAHAHAH mega 3xLOL :lol2: :lol: :ploom: To jest jakis absurd, sorry za ten slowotok emotek ale tylko to jest w stanie okreslic moje...wlasciwie to nie wiem co...jestem w szoku :lol: Przeciez to jest kpina i smiech na sali, nic wiecej. Ktos tu sie chyba z glupim przez sciane widzial skoro napisal ze male wymagania sa zaleta tej gry (bez obrazy). Wlaczylem 1024x768 w maksymalnie mozliwych detalach z pominieciem AA i sie przerazilem po prostu, gra wyglada moze ciut lepiej od CRAPon'a (czyt. carbon) a rusza sie gorzej od crysisa w vhigh :lol: no normalnie projekcja slajdow. Jedynie dym zasluguje na uznanie ;) Przeciez TDU wyglada lepiej niz to cos i rusza sie nieporownywalnie lepiej. Taki talent do partolenia gier ma tylko EA. Ja nadal mam wrazenie ze to jest jakis glupi JOKE.

 

jeszcze raz musze :lol: :lol2:

 

a silnik gry to jest chyba walkowany od czasow U1 :lol:

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

+ 1 ;)

 

Btw. potrzebuje tytułu piosenki która zaczyna sie wraz ze startem filmiku. Wtedy gdy z tyłu auta właczaja sie światła i silnik. Spoko muza B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem jedno... OMG... co za gniot!! ja rozumiem że dzisiejsze gry potrzebują mocnego sprzętu... ale granie w 800x600 wszystko na low to już lekka przesada... giera jeszcze tak zwalnia (dzwine, gwałtowne przyspieszanie i zwalnianie klatek) że aż się wymiotować chce ;) i przy tym jakakolwiek komfortowa gra odpada... a wygląda.. o zgrozo ;/ ... myślałem że EA już niczego gorszego wymyślić nie może.. myliłem się , poprzednie serie wypadają świetnie w porównaniu z tym "czymś". Zniszczenia... jakie zniszczenia? Coś takiego mogli już sobie darować... Czy EA robi to umyślnie?! ;)

 

CarsonPoland - dokładnie... myślałem że tylko ja odniosłem takie wrażenie że to jest jakiś JOKE... EA cofa się w rozwoju czy jak?

Edytowane przez *Kamil*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez jestem juz po demie, przeszedlem kilka razy

 

ktos trafinie okresil... problemem w rozgrywce nie są przeciwnicy a utrzymanie sie na drodze

nie kapuje tego wspomagania skrecania

nie czuje auta, zle sie prowadzi

co do mozliwosci rozwalania auta to slabo, myslalem ze bardziej mozna zmasakrowac auto, a tu takie O byle co

 

mam pytanie do posiadaczy 8600GT

jak Wam to chodzi?

na pocztaku dalem 1024x768 i delikatnie wszystko na medium

patrze 20-30 klatek

hmm ale nie tnie

ale pozniej daje na low

tez 20-30 klatek!

daje 800x600, tez 20-30klatek

mysle sobie ale jaja, wiec daje 1280x1024 wszystko na makasa, aliasingi i inne badziewia wszystko ON lub high!

i zgadnijcie... tez mam 20-30 klatek hehe

mimo malej ilosci FPS nie czuje ciecia w grze

 

o co biega? vsync wylaczone, wtf?

 

ps. teraz dalem 1600x1200 wszystko na maksa hehe i ... maly spadek ;) 15 FPS czuje sie zarywanie

Edytowane przez hardwin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.gry-online.pl/s014.asp?ID=24

 

GOL robi wypad do Pragi na prezentacje pro strita

 

... nie ma sie co dziwic, ze narzekacie na wersje PC, bo ta sie po prostu tnie. Dla mnie ta gra jest naprawde lepsza od karbona i undergroundow z uwagi na zmiane tematu. Jak widac EA ladnie olalo wersje PC bo nawet w czasie pokazu nie wspomniano o niej.

Edytowane przez Plusk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę te demko i powiem jak sie na X1950 pro w to gra :P Czytając wasze wypowiedzi odczuwam spory dystans do tej gry ;)

 

 

kurcze albo mój komp za słaby albo gra ma duuuże wymagania, 1024x768 przycina się na max detalach :mur: , przy zmianie na aa x2 praktycznie to samo, czy może gra pod ati robiona ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze albo mój komp za słaby albo gra ma duuuże wymagania, 1024x768 przycina się na max detalach :mur: , przy zmianie na aa x2 praktycznie to samo, czy może gra pod ati robiona ??

no co ty , w 1280x1024 max detale i AAx4 i zero przycinek ..... podczas wyścigu około 45-50 fps i mimo dymu itd spadków brak może o 2-3 fpsy max.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze albo mój komp za słaby albo gra ma duuuże wymagania, 1024x768 przycina się na max detalach :mur: , przy zmianie na aa x2 praktycznie to samo, czy może gra pod ati robiona ??

Mamy bardzo podobną konfigurację.

 

Gram ze wszystkim na high i AAx8 w 1024x768 i mniej niż 40-45 klatek jeszcze nie widziałem, więc nie wiem dlaczego też masz aż takie problemy.

 

Sterowniki: FW 163.71 WHQL.

Edytowane przez Vennor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem ze w demku mozna tylko 2ma autami smignac w 2ch wyscigach ?:)

na + moge zaliczyc to ze 1szy raz od czasow Porsche dobrze jezdzi sie z kierownica ! aczkolwiek nie ma opcji jej konfiguracji..

chodzi spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo jak jest. Windows pozasmiecany i wydajnosci mowimy papa :).

 

@marcin77

Zainstaluj nowe stery, moze zrob porzadeczek na kompie i powinno byc ok...

 

 

stery 163.71 będę właśnie instalował, a system całkiem czysty :wink: , zresztą dziwne bo np. moh airborne na 1440x960 max detale działa płynnie bez zacięć :D

 

Mamy bardzo podobną konfigurację.

 

Gram ze wszystkim na high i AAx8 w 1024x768 i mniej niż 40-45 klatek jeszcze nie widziałem, więc nie wiem dlaczego też masz aż takie problemy.

 

Sterowniki: FW 163.71 WHQL.

 

bingo, stery podane przez Ciebie załatwiły problem :D , wielkie dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Gralem w to cos. Trafnie zostalo to okreslone : Proszit. Kamera za daleko , model jazdy slaby i tylko grafika ciekawa. W sumie wydawalo mi sie , ze bedzie lepiej od Carbona. Ale demo Crapona przechodzilem pare razy , tutaj mi wystarczy juz na zawsze... Swoja droga , ta gra chyba nie lubi jednordzeniowca (na E2140 nie sprawdzalem jeszcze) bo niby na 8600GE na high chodzi , ale z tym procem mam dzwne zacinki , jakby co pare sekund freez i jazda dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo jest na 2 rdzeniowcach to nie wina proca ;). To wina gry - proszit. Od wieków EA nie potrafi zrobić dymu , az w koncu im sie udalo - nie spada drastycznie fps jak w poprzednich częściach , ale za to są zaciachy nie wiadomo dlaczego - prosta droga 99 fps i nagle dup i 10 fps przez 0,5 sekundy i lecimy dalej . Żenada - może nauczą się w końcu naprawiać zaciachy w nastepnym nfs - top shit taki bym dał tytuł. Czasami mam wrażenie , że oni tego nawet nie testują , albo nie umieją testować pożądnie gry, tudzież są pijani no ja nie wiem ręce do ziemi.

Panowie również są z tego studia zamknięci w kartonie czy jak. Ktoś z kolegów wspominał hybryda Gran Turismo (model jazdy) i np uszkodzenia takie jak w Toce do tego fizyka z fo2 i jest hit murowany , a tak poraz kolejny gra przeminie z wiatrem po 2 dniach grania tak samo jak w drewnianego carbona. Trzeba odgapiać od innych, którzy są lepsi, na tym polega benczmarking. Niestety i tak sukces osiągną nasrają trailerów reklam w telewizji, czy tak jak to było z Carbonem po Wrocku latał carbonowy autobus i 3/4 graczy z sianem w głowie poleci do sklepu dla idiotów i to kupi bo ładne kolorowe pudełko będzie.

 

P.S.: Ta video relacja i wypowiedzi na temat tej fizyki czy modelu zniszczen to Krisowi chyba zapłacili żeby kłamał ;). Model zniszczen na poziomie destruction derby z lat 90 - kpina , żenada , kłamstwo i obłuda. Coż innego mógł powiedzić Tomcio "najlepsza gra wyścigowa " też trzeba pokłamać , bo przecież tam pracuję i polecę ze stołka jak powiem prawdę. Banda nieudolnych kłamczuszków.

Dla TOMCIA od GREGORA może to przeczyta - przestań siać farmazony człowieku.

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obczaiłem dziś demo (na X0) i musze przyznac że to krok w dobrym kierunku.

seria nigdy mi nie przypadła do gustu (poza porsche) - a tu widzę światełko w tunelu.

dwie trasy - jedna prosta i ... głupia :), druga to już, rozumiecie, prawdziwy tor wyscigowy. jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że komputer rysuje nam racing line! jeszcze większy szok, gdy okazało się, że na torze są dwa (!!!) zakręty, przed którymi trzeba (uwaga, to nowosc w tej serii) przyhamować! (+ kilka które przelatujemy z gazem w podłodze)

ogólnie jestem nastawiony umiarkowanie optymistycznie

Edytowane przez yamaykee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość na razie po tej grze jedzie ale powiedzmy sobie szczerze ta gra jest robiona pod konsole i tam gameplay jest pewnie lepsze skoro "CHRIS" Sojka wypowiada się o tej grze w superlatywach. Ja widzę że demo ma dużo bugów i niedoróbek ale mam nadzieję że w pełnej wersji to poprawią bo gra jest naprawdę wciągająca i jest to pierwszy NFS w którym podoba mi się model jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...