adbok Opublikowano 9 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2007 Konzola domyslnie ma ustawione wlaczone dhcp wiec nie powinno byc problemow.wlasnie zakupilem na allegro Wireless Networking Adaptor for x360 za 145zl z przesylka ;) - mysle ze cena bardzo okazyjna :) i warta zainteresowania :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) iXtreme firmware 1.3 for TS-H943 Xbox 360 :blurp: >> A new firmware release for the Samsung TS-H943 Xbox360 drive.. (v1.3) Improved media detection (v1.3) Fixed PTP DVD Movies (v1.3) More Secure for Xbox Live (V1.3) Multiple Speed Versions Note: In regards to the 'More Secure Xbox Live' feature, it is just further cleanup of the DMI code on failed boot (non-stealth games), plus a quicker lockdown of video partition when requested to reset to the video partition. "PTP" stands for Parallel Track Path DVD's. It is a rare format (approx. 1 out of 50) that is used. Previously they would not play under iXtreme versions. DivX on Xbox 360 "in discussion with MS" (DivX CEO) Coster - “Just a minor point here, but there was a recent Microsoft (MSFT) conference where I believe their media extender now incorporates the DivX codec on it, is that correct? Can you confirm that and does that mean we’re soon going to see Xboxes with DivX on them? Hell (DivX CEO) - “Yes! that, uh, we’re in discussions with Microsoft on that at this point in time, so I can’t go into any great detail on that. Um that is not a certified, that is not a certified or licensed product at this time.” >>> http://seekingalpha.com/article/53570-divx...in-for-everyone What's in Microsoft's Xbox 360 fall update? http://www.tech.co.uk/home-entertainment/g...leid=1290824370 Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Five http://www.eurogamer.net/article.php?artic...7214&page=1 Electronic Arts zarabia krocie na Xboxie 360 Serwis Gamasustra wyszukał w sieci zestawienie finansów wydawcy-giganta (EA). Wynika z niego, że firma zarabia na Xboxie tyle....co na wszystkich pozostałych konsolach razem wziętych! Tego się nie spodziewaliśmy. Brano tu pod uwagę dane z trzech miesięcy (do 30 września). W tym okresie z gier na 360tkę Electronic Arts „wyciągnęło” 218 milionów dolarów. Wszystkie pozostałe platformy w tym samym czasie wygenerowały zyski na poziomie 217 milionów $. Te dane robią wrażenie i z całą pewnością poprawią nastrój szefostwu firmy z Redmond. Nawet zwykli posiadacze Xboxa 360 powinni być zadowoleni z możliwości swoich maszyn i tego ile gier kupują ich koledzy i koleżanki. Pod tekstem znajdziecie krótkie podsumowanie tego, jak rozkładają się liczby podawane przez nas przed chwilą. Xbox 360 – $218 mil. PlayStation 2 - $73 mil. Nintendo Wii - $59 mil. Nintendo DS - $47 mil. PlayStation Portable - $21 mil. PlayStation 3 - $17 mil. Tydzień w Japonii (29.X-4.XI) - koniec świata :lol2: Jak co czwartek, Media Create wypuściło dane sprzedaży gier w Japonii za kolejny tydzień. 1. [WII] Super Mario Galaxy (Nintendo) - 251,000 / NEW 2. [360] Ace Combat 6: Fires of Liberation (Bandai-Namco) - 77,000 / NEW 3. [NDS] Final Fantasy Tactics A2 (Square-Enix) - 51,000 / 193,000 4. [PS2] Super Robot Wars Scramble Commander the 2nd (Banpresto) - 21,000 / NEW 5. [NDS] DS Literature Collection (Nintendo) - 18,000 / 72,000 6. [NDS] DS Nishimura Kyotarou Suspense Detective Series: Deadly Intent (Tecmo) - 18,000 / 115,000 7. [WII] Wii Sports (Nintendo) - 16,000 / 2,182,000 8. [NDS] Flash Focus: Vision Training in Minutes a Day (Nintendo) - 15,000 / 676,000 9. [NDS] World Soccer Winning Eleven DS: Goal to Goal (Konami) - 15,000 / 44,000 10. [NDS] Pokémon Mysterious Dungeon: Time Expedition Party (Pokémon) - 14,000 / 552,000 Wyniki sprzedaży konsol 1. NDS - 78,597 2. PSP - 59,714 3. WII - 37,617 4. 360 - 17,673 5. PS3 - 17,434 6. PS2 - 10,209 7. GBA - 319 8. NGC - 155 The simExchange's Market Predictions - US Hardware in October 2007 Xbox 360 412,000 units PLAYSTATION 3 136,000 units Wii 467,000 units Nintendo DS 460,000 units PlayStation Portable 251,000 units edit VGchartz October & NPD October Hardware and Software Expectations: Xbox 360 outsells Wii Again VGchartz has published their latest sales expectations for the month of October. Regarding hardware sales, they had this to say: "Despite declining sales from the Halo 3 boost, Vgchartz is showing Xbox 360 ahead of Wii for this four week period. It is worth noting that on a weekly basis (week one to week four) however, 360 sales declined 10%, while Wii sales increased from the 40% from the week ending October 13th to the week ending November 3. DS and PSP remain spectacular and solid as well, while PS3 showed an increase in sales for the first full week of $500 80 gig’s availability. However, the boost was barely enough to propel the system above the PS2 which is stabilizing at 35k to 45k per week until the holiday boosts kick in." Total Console Sales for October, Xbox 360 - 564,796 DS - 550,399 Wii - 512,477 PSP - 305,017 PS3 - 156,128 PS2 - 150,182 GBA - 61,932 Top 10 Video Games for October, 1. Guitar Hero 3 (360) - 798,671 2. Halo 3 (360) - 682,813 3. Half Life 2 (360) - 423,587 4. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (DS) - 284,565 5. Guitar Hero 3 (Wii) - 271,053 6. Wii Play (Wii) - 262,332 7. Guitar Hero 3 (PS2) - 254,596 8. Fifa 08 (PS2) - 166,068 9. Star Wars Battlefront: Renegade Squadron (PSP) - 161,479 10. Ace Combat 6 (360) - 156,145 Edytowane 12 Listopada 2007 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Xbox 360 – $218 mil. PlayStation 2 - $73 mil. Nintendo Wii - $59 mil. Nintendo DS - $47 mil. PlayStation Portable - $21 mil. PlayStation 3 - $17 mil. haha, ciekawe ile na PC? Pewnie malutko, bo przeciez gry od EA kraść trzeba :lol2: Bardzo dobrze ze tak jest. Potem PCtowcy sie dziwią, ze developerzy wolą wypuszczać gry na konsole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tompior Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Witam, chcialbym zadac bardzo glupie pytanie :P Czy zakup uzywanej gry na xbox 360 ma jakies minusy?? (po za zwyklymi sladami eksploatacji plyty) W pudelku z nowa gra jest cos, co mozna uzyc tylko raz? :P (prosze sie nie smiac :) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 mozna kupic, nie ma zadnych problemów, potem tak samo można sprzedać :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcacz Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Tzn, ze nie ma w pudelku nic jednorazowego :-P Czasem dodawany jest tylko live na 48h ale zadko. Az strach pomyslec ile trzeba by bylo wydac na te wszystkie nadchodzace hity gdyby nie alletanio. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tompior Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Tzn, ze nie ma w pudelku nic jednorazowego :-P Czasem dodawany jest tylko live na 48h ale zadko. Az strach pomyslec ile trzeba by bylo wydac na te wszystkie nadchodzace hity gdyby nie alletanio. 48h live ;) Juz wole przy zakupie xboxa kupic sobie roczny gold :P (chyba jakies 160zl?) Czyli ogolnie, kupowac uzywane i cieszyc sie niska cena :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snaker Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Ja tam prawie wszystkie gry mam używane i nie było żadnych problemów. Największą zaletą jest to, że daną grę kupujesz za grosze i często za tą samą cenę sprzedajesz. Takie gry włąsciwie nie tracą na wartości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 (edytowane) gram.pl Sto gier na Xbox Live Arcade Razem z premierami gier Screwjumper i Shrek 'N Roll liczba tytułów dostępnych w usłudze Live Arcade konsoli Xbox 360 sięgnęła setki. Microsoft ma nadzieję, że do końca tego roku wszystkie jej produkcje zaliczą łącznie 45 milionów ściągnięć. Od czasu swojego debiutu razem z konsolą Xbox 360 w 2005 roku, serwis Live Arcade prężnie się rozwija i dziś jest wymieniany przez fanów tego sprzętu jako jeden z głównych powodów przemawiających za jego kupnem - tak bogatą wirtualną bibliotekę małych remake'ów, spin-offów i nowych produkcji trudno zignorować. Microsoft pochwalił się, że gier na XBLA jest już sto - najnowsze to Screwjumper i Shrek 'N Roll. Firma ma nadzieję, że usłudze uda się jeszcze w tym roku dobić do 45 milionów ściągnięć. A jeśli już wspominamy o XBLA, to warto przypomnieć oficjalny wrześniowy ranking popularności tytułów tego serwisu. Na pierwszym miejscu figuruje darmowa kosmiczna strzelanina 2D Aegis Wing, a za nią uplasowały się dwie gry karciane, UNO i Texas Hold 'em (również darmowa). Dalsze "top ten" prezentuje się następująco - Geometry Wars: Retro Evolved, Bankshot Billiards 2, Street Fighter II Hyper Fighting, Teenage Mutant Ninja Turtles 1989 Classic Arcade, Worms, Castlevania: Symphony of the Night i Contra. Microsoft twierdzi, że ten rynek arcade'owych minigier jest bardzo specyficzny. Pierwsze dwa miesiące, które przy wielkich produkcjach generują największe zyski, w przypadku tytułów z XBLA przekładają się średnio tylko na 35% ich ogólnego zarobku. i jeszcze jedna wazna wiadomosc :) gameonly: Xbox wiecznie żywy, czyli o aktualizacji Xbox Live Trzymam w pudle sporą kolekcję gier na pierwszego Xbox'a, ale i tak kilka wartościowych tytułów umknęło mojej uwadze. W końcu wszyscy wiemy, jaka była sytuacja tej konsoli w Polsce. Zbliżająca się aktualizacja może więc ucieszyć graczy, którzy nie sprawdzili w akcji kilku gier. Marketplace wzbogaci się o tytuły z pierwszego Xbox'a, a ich koszt to tylko 1200 punktów. Nie zabraknie takich pozycji, jak Halo, Fable, Fahrenheit, Burnout 3, czy Crimson Skies. Pełna lista gier pozostaje na razie w ukryciu. Osobiście liczę na Panzer Dragoon Orta. fajnie!! :) Edytowane 13 Listopada 2007 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 (edytowane) Halo to come with Xbox 360 Dashboard update on December 4 It just came to our attention that Microsoft will be implementing the Xbox 360 Dashboard Fall update on December 4 and we are pretty sure that you will be pleasantly surprised with the software additions. The news originally came from video games site CVG which in turn got it from the Official Xbox Magazine staffers. Reportedly, the update will finally introduce the Video on Demand feature with the initial offerings coming from film studio Warner Bros. The reports mentioned that movies will cost less than US$ 5 and can be viewed in 720p resolution. Quite interestingly, there are certain terms attached to this video download service: * You have 14 days to start watching a film once it has downloaded * Once you started watching a film, you have 24 hours to finish it * After that, the film deletes itself from your hard drive Furthermore, the Fall update will also see the addition of original Xbox games that will be available for download. It was said that these games will cost 1,200 Microsoft Points each and expected titles to come out on day one include: * Halo * Fable * Fahrenheit * Crimson Skies: High Road To Revenge * Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex * Burnout 3 Xbox Live Maintenance on November 13 Microsoft has announced that on November 13, 2007 there will be some maintenance work to be performed by its engineering team on both Xbox.com and the Xbox Live service. This will mean a bit of downtime for both but it's not bound to keep you waiting too long. The update will officially start at 0:00 (that's midnight Pacific Time), and will end at 02:00. Xbox.com will be out the whole time, while Xbox Live goes down only at 01:00 and should be back up an hour later. Microsoft reminds everyone that there will be no changes or updates on Xbox Live with this maintenance operation. Don't go expecting new features on your dashboard, because this isn't a dashboard update. This will be a nice time to chill out for an hour, grab a bite and refresh for the next rounds of Halo 3 and Call of Duty 4: Modern Warfare. This also should ensure that nothing funny happens during the Live is 5ive celebrations on the 15th. Edytowane 13 Listopada 2007 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 xboxonline Xbox 360 - odtwarzaczem Divx Ostatnio Sony chwaliło się, że wkrótce Ps3 będzie prawdopodobnie odtwarzał format Divx - Microsoft nie jest gorszy i w związku z tym podjął jakieś działania : Serwis Team Xbox informuje, że podczas biznesowej konferencji z udziałem Kevina Hella (przedstawiciel firmy Divx) padła zaskakująca odpowiedź : Analityk rynkowy Paul Coster zapytał się czy wkrótce możemy się spodziewać obsługi formatu Divx w Xboxie 360 - Kevin Hell odpowiedział "TAK" ! Po chwili się jednak poprawił i powiedział „Przed chwilą rozmawialiśmy z Microsoftem w tej sprawie, więc nie mogę zdradzić żadnych szczegółów. Póki co nie udzieliliśmy licencji” Wszystko wskazuję na to, że Xbox 360 wkońcu będzie mógł odtwarzać format Divx - póki co pozostaje nam jednak czekać na oficjalną wypowiedź Microsoftu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snaker Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Dobra wiadomość, ale teraz trzeba będzie przerabiać filmy aby miały w sobie napisy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Taka jedna uwaga - standard DivX jest mocno oblozony DRMem, wiec to, ze DivX w konsoli sie pojawi, wcale nie musi oznaczac, ze cala kolekcja filmow pojdzie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 W ogóle. Ciekawe kto będzie oglądał na tv lcd filmy w divx ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Majac do wyboru 21" monitora albo np. 40" TV, wybor jest oczywisty ;) Argument bez sensu, zupelnie jakby sie zapytac kto bedzie na TV LCD ogladal filmy DVD... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 No dobrze, ale dvd znośnie wyglada na dużym lcd, nie można już tego powiedzieć o divx. Szczególnie tej słabszej jakości. Lepiej by było jakby dodali nowy format obok wmvhd, a nie cofali się do kodeków z przed paru lat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukk_ Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 W ogóle. Ciekawe kto będzie oglądał na tv lcd filmy w divx ;] Ja B-) teraz oglądam na 32" LCD filmy puszczone przez VGA z lapka i wyglądają super. Oczywiście odległość ok. 2 m, czyli adekwatna do rozmiaru LCD. Wszytskie nowe filmy wyglądają super. Chyba że piszesz o tych sprzed 3-5 lat. Z tymi jest różnie. Ale taki Prison Break czy Smallville 350 MB wygląda jak dla mnie bardzo dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 uwazam ze iż poniewaz... a wiec no chcialbym by wszystkie gry mialy acziwmenty w ten sam sposob jak halo3, tj, jak przejde najzyzszy poziom trudnosci to mi odrazu zaliczy punkty za nizsze poziomy, a nie ze trza kilka razy gre przechodzic by punkty, ktore sie chce, zebrac ;f Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Hmm, jest bardzo wiele gier, w których jak wybierasz najwyższy poziom, to zalicza Ci ach. z niższych- z mojej kolekcji 13 gier z pewnością ponad połowa ma opisany wyżej "system". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Nie ma go na pewn MOHA, trzeba przejsc na kazdym poziomie trudnosci. Co do osiagniec to przesadzona jest forza2. Dobicie do 50 poziomu to jakies 120 godzin grania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukk_ Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Hmm, jest bardzo wiele gier, w których jak wybierasz najwyższy poziom, to zalicza Ci ach. z niższych- z mojej kolekcji 13 gier z pewnością ponad połowa ma opisany wyżej "system". Jesli możesz to mnie oświeć :) Bo imho to żadkość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) nowinka :) gram.pl Prezent dla XBL na 5. urodziny Microsoft podał, że liczba użytkowników korzystających z usługi Xbox Live przekroczyła 8 milionów. Informacja akurat na piątą rocznicę powstania popularnego systemu rozrywki sieciowej. Już jutro, 15 listopada, Xbox Live obchodzić będzie swe piąte urodziny. Tuż przed tym niewątpliwie ważnym dla przemysłu wydarzeniem, przekroczona została kolejna magiczna bariera - z sieciowej usługi Microsoftu korzysta już ponad 8 milionów graczy! A tak niedawno informowaliśmy o tym, że liczba ta przekroczyła 7 milionów... Dla najwierniejszych użytkowników (czyli zarejestrowanych w 2002 roku) Microsoft przygotował specjalny bonus - 500 punktów, co w przełożeniu na realne pieniądze daje 6,25 dolara na wykorzystanie w usłudze Xbox Live. Oprócz tego gigant z Redmond przygotował też kilka innych atrakcji, o których także już wcześniej pisaliśmy. Dzień przed piątą rocznicą uruchomienia usługi Xbox Live wypada również przypomnieć, że według analityków rynkowych liczba 10 milionów użytkowników zostanie osiągnięta w czerwcu 2008 roku. Biorąc pod uwagę obecne tempo wzrostu zarejestrowanych na XBL graczy, termin ten wydaje się całkiem realny. oraz gameonly Xbox Live już jutro będzie obchodzić piąte urodziny. Z tej okazji Microsoft postanowił zrobić graczom prezent. Ci, którzy zapisali się do usługi Xbox Live jeszcze w 2002 roku dostaną za darmo 500 punktów. Cała reszta będzie musiała zadowolić się gratisową grą z Xbox Live Arcade. Jutro, tj. 15 listopada będzie można pobrać Carcassonne. Wszędzie poza Koreą Południową, tamtejsi gracze dostaną Hexic 2. Przy okazji Microsoft pochwalił się, że z ich sieciowej usługi korzysta już około 8 milionów osób. Z okazji tej okrągłej, piątej rocznicy, służba młodzieżowa, zobowiązuje się podjąć straż przy nowo zakupionych parówkach! Musztardę mamy. jak daja darmo to brac :) Edytowane 14 Listopada 2007 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 (edytowane) @lukk, z pewnością ma tak pgr4 (3jka też), bo w to grałem ostatnio najwięcej. Idąc dalej Halo 3, Bioshock (choć tu 100% pewności nie mam), ogólnie spójrz w mój gamertag w co grałem i sobie porównaj, bo nie chcę mi się tego teraz analizować per tytuł ;) Edytowane 14 Listopada 2007 przez draak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 w Bioshocku nie ma oddzielnych achievmentow za przejscie na easy/normal/hard, jest tylko za przejscie na hardzie. Z nowych timeshift daje achievmenty jak halo :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tompior Opublikowano 14 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2007 Nie ma go na pewn MOHA, trzeba przejsc na kazdym poziomie trudnosci. Co do osiagniec to przesadzona jest forza2. Dobicie do 50 poziomu to jakies 120 godzin grania. To chyba dobrze, ze 120 godzin. Czym byloby osiagniecie, ktore mozna osiagnac w 20 godzin :P Tak masz przynajmniej jakas motywacje do dlugich godzin gry i zabawy ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) To chyba dobrze, ze 120 godzin. Czym byloby osiagniecie, ktore mozna osiagnac w 20 godzin :P Tak masz przynajmniej jakas motywacje do dlugich godzin gry i zabawy ^^ Wiesz ale nabic level 50 to naprawde trzeba DLUGO jezdzic. Mam 42 i ma dosyc. Zeby dobic do 50 to musze zrobic jakies nastepne 120 godzin a bez nich nie moge startowac w topowych wyscigach zeby zarobic kase na kupno wszystkich aut. Baaardzo czasochlonne. Edytowane 15 Listopada 2007 przez Przemol^N Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 I nudne... mimo calej mojej sympatii do FM2 jako swietnego (arcade) sima, niewielka ilosc torow tez zniechecila mnie do tej gry ok 40poziomu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukk_ Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 (edytowane) @lukk, z pewnością ma tak pgr4 (3jka też), bo w to grałem ostatnio najwięcej. Idąc dalej Halo 3, Bioshock (choć tu 100% pewności nie mam), ogólnie spójrz w mój gamertag w co grałem i sobie porównaj, bo nie chcę mi się tego teraz analizować per tytuł ;) Spojrzałem no i tych gier za wiele tam nie masz ;) Hmm, jest bardzo wiele gier, w których jak wybierasz najwyższy poziom, to zalicza Ci ach. z niższych- z mojej kolekcji 13 gier z pewnością ponad połowa ma opisany wyżej "system". Tylko to mnie zainteresowało pogrubione. Bo własnie niestety nie jest tak jak piszesz :( Większość gier trzeba przechodzić n ilość razy aby zdobyć max GS :/ Nawet Gears Of War (jedna z gier co masz u siebie). Naprawdę są to rodzynki które pozwalają za przejście najwyższego poziomu odblokować achieve'y za niższe. Spójrz sobie w mój gamertag ;) Żadna z tamtych gier nie pozwoliła na przejście na najwyższym i odblokowanie niższych. A trochę ich tam jest. Z tego co mówisz to PGR pozwala no i Halo 3. A tak to niestety jesteś zmuszany do sztucznego ślęczenia nad grą, aby zdobyć max GS. Takie sztuczne wydłużanie czasu gry :/ Edytowane 15 Listopada 2007 przez lukk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemol^N Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 Większość gier trzeba przechodzić n ilość razy aby zdobyć max GS :/ NPowiem Ci ze wole 3 razy przechodzic MOHA niz grac w gry typu LEGO Star Wars II, Ratatouille, Cars i Yaris. Podziwiam Twoja determinaje w zdobywaniu GS. Mi szkoda byloby czasu na takie crapy i o pieniadzach nie wspominajac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 15 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2007 lukk_ fajnie masz, że grasz aby dla GS. Przemol^N popieram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...