Skocz do zawartości
guziq

Turbo, Kompresor I Autka Z Nimi Na Pokładzie

Rekomendowane odpowiedzi

jonathan

Własnie o takie cos mi chodzi. Full wyposazenie (musi byc skórka, xenon, klima) w budzie kombi z ładnymi felgami i tyle z zewnatrz. A jak sie przycisnie tylko widac jak zaczyan katapultowac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sama fura maksymalnie 20 000

w tym przedziale najlepiej wypada S4 w budzie AUDI 100 C4 z silnikiem:

od razu z turbo R5 20V 2,2 230KM - 6,8 do 100 i bez turbo 4,2 V8 280KM (chyba) i tu nie wiem czy jest automat czy manual i jakie sa osiagi.

Najlepiej wypada bo jest bardzo praktyczne (w kombi) i nie rzuca sie w oczy ani troche :)

5-6 biegowy manual byl w standardzie, automat jako opcja

 

 

ale masz jeszcze:

 

S6 (C4) 2.2L R5 20V, 230PS@5900rpm, 326Nm@1950rpm, 6.1s do 100km/h, 17.5s do 160km/h, 6-biegowy manual

lub ten sam S6 4.2L V8 290PS, w standardzie automat, 6-biegowy manual jako opcja

 

S2 2.2L R5 20V, 220HP/230HP, 0-100km/h: 5.8s/6.1s (avant), 5/6-biegowy manual

 

RS2 2.2L R5 20V, 315PS@6500rpm, 0-100km/h: 4.8s

taka ciekawostka odnosnie RS2:

In a road test conducted in 1995, British car magazine Autocar timed the RS2 from 0 to 30 mph at just 1.5 seconds, which they confirmed was faster than both the McLaren F1 road car and also Jacque Villeneuve's Formula 1 car of that time.

 

tu masz ładną S6: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2353827

w Polsce chyba bedzie ciezko dostac te auta, dosc rzadkie są :) ale zawsze mozesz cos sprowadzic, duzo tego znajdziesz na www.mobile.de :P

Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę, to pakują te silniki (4.2 V8) do replik Murcielago (El Toro na Allegro), moc seryjna właśnie coś koło 280KM. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby to wzmocnić. Do 400KM powinno pójść w miarę łatwo, a to wystarczy, aby było 5s do setki.

 

A co do ceny, to obcina ona większość moich propozycji. Widząc dokąd zmierzasz, mogę zaproponować: 325iX combi + turbo lub swap na coś mocnego. Wchodzi tam na 100% 3.5 oraz Mpower. Upchnięcie 4.0 jest chyba nie możliwe bez znacznych (a więc kosztownych) przeróbek - przynajmniej jeszcze nie spotkałem się z modelem "340". ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał Audi, no ale to ja..

zasmakujesz quattro to nie bedziesz chciał puścić ; ]

Ale to tylko opinia większości ;)

W gre wg mnie wchodzi jeszcze ta beemka z postu wyżej.. japońce wg mnie odpadają ,no chyba że jakiś dobre, ale Q to Q..

Widziałeś drifting a6(albo to było A100) na rondzie? tak sie lata bokiem ? ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, Skyline jest lepszy od Audi czy BMW, ale ma 2 wady:

1. Nawet laik pozna, że auto ma moc - a kolega tutaj szuka raczej wilka w owczej skórze.

2. Ceny za takie zabawki są dość wysokie i części raczej nie znajdziesz w pierwszym lepszym sklepie z częściami do Japończyków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MacOSek

- Audi S4 o którym mówie niczym nie rózni sie od S6 (ta sama buda, te same silniki). Kase która władowałbym w młodszy rocznik mogłbym wydac na wzmocnienie tego starszego :)

 

- Audi S2 - najczesciej wystepuje w coupe co jest raczej niedopuszczalne (nienawidze tego typu nadwozi ale z braku laku bym wział), kombi ciezej uchodzic. Poza tym jest troche "małe" :)

 

- Audi RS2 - nei do dostania za kwote 20000. Wogole ciezkie do dostania.

 

- BMW 325iX - chyba chodzi o model E30 - strasznie brzydkie jest :) Odnosnie swapu - do E30 wchodzi 5,0 V12

 

O ile się nie mylę, to pakują te silniki (4.2 V8) do replik Murcielago (El Toro na Allegro), moc seryjna właśnie coś koło 280KM. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby to wzmocnić. Do 400KM powinno pójść w miarę łatwo, a to wystarczy, aby było 5s do setki.

O mocy 400KM mozna myslec chyba tylko w przypadku uturbinie, czyz nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hyhy, toto, jeszcze znajdź S4 B5 avant jak lata bokami między pachołkami.. albo to rs4 było..(kolor RS-blue ;))

 

yh.. niezłe filmiki o tych eSkach na necie są :rolleyes:

Edytowane przez hinco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

guziq:

Tak, model E30 - mi się tam podoba (patrz: sig).

Jest jeszcze E34 525iX - powinien mieć solidniejszy układ 4x4 ze względu na większą masę i rozmiary. Tam na 100% wchodzi V12. :]

V12 w E30 nie widziałem, ale zapewne efektem jednak jest źle wyważone i cholernie trudne w prowadzeniu autko.

 

Odnośnie 400KM z V8 Audi, to jasne że wliczam turbo - cudów nie ma. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ULLISSES

jednak Audi jako samochód cichociemny bardziej mi pasuje niz BMW (szczególnie kombi firmie z Ingolstadt pieknie wychodza)

 

apropo silników w S4 (A100 C4) własnie:

bardziej opłaca sie ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> 2,2 turbo niz 4,2 V8 jesli mysli sie o "podkreceniu" silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej właśnie 4.2, bo jest potencjał. 2.2 z turbiną to już raczej zmiany kosmetyczne można robić - poważniejsze zmiany oznaczają duże koszty.

 

Odnośnie połączenia turbo i quattro:

http://www.autokrata.pl/ogien/1745/audi_quattro/ - całkiem niepozorny potworek :]

A ja bym powiedział odwrotnie :huh: Może dziwny jestem.. nie wiem ile chcesz osiągnąć ale w Audi silniki uturbione niemal od zawsze miały spore rezerwy.. z tym, że to raczej starsze bryczki i trzeba by jes doprowadzić do stanu tip top. BTW, 4.2 raczej sie nie kupuje do miasta tylko w trasy, więc moze mieć nalatane naprawde sporo, a za to 2.2T zajechany :P

Ja bym sie nie zastanawiał, tylko brał co sie trafi z idealnym stanie.. ah i o podnoszeniu mocy w wolnossaku zapomniałbym.. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kupił deltę. Lekka, bardzo lekka, stałe 4x4 a za silnik można wrzucić spore v6, ja bym nawet wrzucił ten od fiata coupe turbo, ponoć ma zaje....ste rezerwy, lub 3-litrówką z alfy romeo. Konstrukcja wygrywała rajdy przez wiele lat, ale wymaga pokory. Pasują części z alfy romeo więc da radę coś sklecić sensownego.

 

Skylinem na naszych dziurawych drogach nie pojeździsz, deltą owszem i praktycznie tylko ona przy sensownym silniku może się ścigać po ulicach z lancerami i imprezami. Tylko że delta jest niespotykana, a WRX parkuje nawet na mojej ulicy kilka bram dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Benito to zes dal teraz. Wywalic ten wspanialy silniczek ktory 300KM mogl osiagnac bez zadnego ale i wladowac jednostke ktora w kazdym momencie moze.... nie zapalic albo sie rozpasc.

 

Tylko ze te autko u nas jest tak czesto spotykane jak Ford RS200

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale delta 400 koni i więcej to dopiero jest frajda. Zobacz sobie do ostatniego GT, jest tam artykuł co zrobili z silnikiem w fiacie coupe turbo i ile wytrzymują jego seryjne graty, do tego silnika kupisz bez problemu części, a do tej 2-litrówki z delty może być problem. Życzę miłej leORT: ORT: ORT: ktury.

 

 

P.S. Delta wygląda o niebo lepiej niż jakiś tam RS.

Edytowane przez BENITO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nissan Skyline [;

 

Byla wersja RWD ale czesciej pedzone byly na wszystkie kolka

Skye są albo 4x4 (oznaczone jako GTR) albo rwd (GTS) i prawie wszystkie (nie jestem pewien do R34) były oferowane w dwóch wersjach

 

jest tylko jeden problem - skye są przystosowane tylko i wyłącznie do ruchu lewostronnego więc go w polsce nie zarejestrujesz chyba że zrobisz przekładkę kierownicy (kit ok. 9000$) albo kupisz przerobionego ( R33 GTS RWD więc nie dla ciebie ;) )

 

btw 350z jest bez turbo - wersja GT-S dopiero jest zaturbiona fabrycznie (380KM/425Nm) tylko niewiadomo kiedy będzie dostępna ;)

 

co do użytkowania auta z turbo:

- w zależności od sprężarki - jak jest dobrze dobrana to prawie nie ma turbo dziury - a przy mocach do300KM na pewno (przynajmniej w nissanach),

- jak już jest zawsze można ją mniejszyć - np. wodny intercooler i krótkie rury,

- po ostrej jeździe ustawiasz turbotimer i idziesz do domu - ja np. pokonując ostanie metry przed postojem dużo hamuje silnikiem - EGT leci szybciutko w dół, potem tt na 2min zamykam auto centralnym i tyle ;)

- spalanie też nie jest tragiczne chyba że ktoś jeździ nonstop z pedałem w podłodze ;) - przy typowej miejskiej jeździe 11l/100km - trasa nawet poniżej 9l można zejść (przy 150-170 i silniku 1.8/2.0T - nie wiem jak przy większych)

Edytowane przez Raptor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozesz mi powiedziec gdzie?? [;

Jak FIA zrezygnowala z grupy B i samochody te nie mialy okazji startu w oficjalnych wyscigach??

 

Chcesz wystawic 215KM delty Integrale kontra 450-500 a nawet 650 w tym fordzie?? Schodzil on do setki do jakis 3s, niektore zrodla podaja ze 2.8s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie:

wyskaujecie z jakimis sylinami, 350zetakmi, delatmi integrale, fordami rs200 tylko po co??

Napisałem granica to 20000 a ze te kwote nie kupie zadnego z nich.

 

Najbardziej pasowałoby mi AUDI S4 AVANT (100C4) bo mozna je nabyc za małe pieniadze, juz w standardzie ładnie idzie, a mozna to tylko poprawic.

Audi S2 jak juz wspomniałem jes mniejsze, przez co juz nie za bardzo mi odpowiada. Aczkolwiek jesli bny sie dało tanio kupic to czemu nie.

 

Jeszcze odnosnie silniak 2,2T - po modyfikacjach osprzetu - turbo, intercooler, dolot, wydech, zwiekszenie cisnienie doładowania inzynierowie Porsche wicisneli z motoru 315kucy. Wiec jakies tam potenciał silnik ma i nie konczy sie na 280KM.

Teraz jednak nasówa sie pytanie jaki moze byc koszt uturbienia 4,2V8 i ile mozna z niego wycisnac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pchanie sie w takie stare komedie i to jeszcze z takimi silnikami to jest glupota. Wydasz 20tys na autko gdzie na dzien dobry wylozysz 4tys aby je doprowadzic do jakiegos stanu. A w przebiegi rzedu 125tys km jak w jednej Audicy z podanego linka nie wierze!! Zwlaszcza ze auto z 95roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pchanie sie w takie stare komedie i to jeszcze z takimi silnikami to jest glupota. Wydasz 20tys na autko gdzie na dzien dobry wylozysz 4tys aby je doprowadzic do jakiegos stanu. A w przebiegi rzedu 125tys km jak w jednej Audicy z podanego linka nie wierze!! Zwlaszcza ze auto z 95roku.

Dlatego trzeba mieć oczy otwarte przy zakupie..

Przebiegi na alllegro to bajki-każdyto wie, nawet książeczki serwisowe można kupić ;]

Ciekawym rozwiązaniem jest też a8

http://allegro.pl/show_item.php?item=182260024 Kupił ją pewien jomuś z klubu, i jest baaardzo zadowolony.. tylko że to jest krówsko okropne, spalanie ok 15l do tego tiptron..

Te audice (stare z dużymi silnikami) są zadziwiająco tanie.. bo właścicieli nie stać chyba na ich utrzymanie ;]

Bo 25 tys za ponad 10 letnie auto jeszcze tej klasy to bardzo mało..

 

 

Co do uturbiania V8-powodzenia, czekam na efekty, może ktoś w końcu sie za to weźmie, tylko nie patrz na koszty, zrób to bo w końcu byłoby co podziwiać ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...