Viperus Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 Pierwszy lepszy linki z googla TEST 50 procesorów gdzieś na anglojęzycznej stronie :) Wielkie dzięki, z google problem jest taki że trzeba zadać dobre pytanie żeby znaleźć co się szuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PogromcaSS Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 (edytowane) Witam. Zastanawiam sie jak najkorzystnij ustawic opcje grafiki w bf3 aby na sprzecie i5 2500k + gtx 560ti chodziło jak najlepiej przy rozdziałce 1024x1280. Chodzi mi o grze w multiplayer gdyż w singlu na ultra chodzi pięknie lecz na mp troche laguje. Pozdrawiam! Edytowane 18 Marca 2012 przez PogromcaSS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 czy to nie na to samo wychodzi ? ;) pzd Z punktu developera gry - w żadnym wypadku. "Fizyka" to silnik fizyczny odpowiadający za np. to jakim torem leci odłamek granatu. "Model zniszczeń" odpowiada za np. to na ile elementów rozpadnie się owy granat i jak będą wyglądały jego odłamki. ;) Z punktu widzenia gracza może nie jest to taki klarowny podział, ale z punktu widzenia kodu programu - ogromny. :) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 Też odniosłem takie wrażenie. Niby w BF3 "fizyka" jest poprawiona względem BC2, ale w efekcie w BC2 jakoś lepiej to wyglądało. IMO w BF3 obcięli fizykę, co zdaje się potwierdzać choćby mniejsze zużycie CPU (chyba, że to kwestia silnika). pzd Tak, to kwestia silnika, przykładowo - silniki frostbite 1.0 (Bad Company 1) i frostbite 1.5 (Bad Company 2, MoH, BF 1943) zostały stworzone na potrzeby konsol. Wymienione gry, które znalazły się także na PC są portami konsolowymi, które przy średniej optymnalizacji mogą przynieść ogromne zapotrzebowanie mocy obliczeniowej naszych blaszaków. Frostbite 2.0 został rzekomo napisany od podstaw osobno dla PC i konsol (optymalizacja kodu), stąd zapotrzebowanie na CPU może być mniejsze, pomimo większej złożoności gry. Witam. Zastanawiam sie jak najkorzystnij ustawic opcje grafiki w bf3 aby na sprzecie i5 2500k + gtx 560ti chodziło jak najlepiej przy rozdziałce 1024x1280. Chodzi mi o grze w multiplayer gdyż w singlu na ultra chodzi pięknie lecz na mp troche laguje. Pozdrawiam! Mesh quality na high/ultra (najważniejsze), następnie MSAA x2 (jeżeli masz 19" to przy tej rozdziałce linie są strasznie poszarpane) chyba że zeżre za dużo fps i zabawa z poziomem jakości tekstur. Każdy ma swój próg płynności gry, niektórym ttuaj wystarcza 30fps ;p, więc musisz eksperymentować. Jeżeli zależy ci na jak najlepszej widoczności w multi i dużej liczbie fps to ustaw wszystko na low prócz mesh quality i tak jak psiałem, ew. MSAA x2 jeżeli strasznie drażnią cię linie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 (edytowane) Dzięki wszystkim za dość wyczerpujące odpowiedzi :) aczkolwiek chodziło mi bardziej o "fizykę" widzianą przez szarego gracza (np: mnie ;) ) czyli wspomniany model zniszczeń (który bądź co bądź jest elementem tzw. fizyki w grze). W BF3 w kilku przypadkach nie chodzi o to "jakim torem leci granat" tylko czy w ogóle leci. Mowa oczywiście nie o samych granatach, ale np: o wspomnianych wcześniej lejach w ziemi po wybuchu, czy niektórych budynkach/obiektach których efektów brak w BF3,a które było w BC2. Ale tam...gdyby tylko cała gra była tak dopracowana jak grafika i fizyka ;) mielibyśmy prawie idealną grę :) pzd Edytowane 18 Marca 2012 przez jurek911 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 Inna rzecz która mnie irytuje (nie tylko w BF3 zresztą) to amunicja. W BF2 działała tak jak powinna, czyli nosiło się magazynki i przeładowując traciliśmy naboje, które w nich pozostawały. W BF3 mając np. 50 sztuk amunicji możemy przeładować broń 50 razy wyrzucając na ziemię 50 magazynków. Znowu - zamiast ulepszyć system (np. nasz żołnierz chowałby magazynki w których jeszcze coś zostało i po zużyciu wszystkich używał tych niepełnych) twórcy woleli pójść na łatwiznę. Albo stwierdzili, że ogarnięcie stanu magazynka to za duży wysiłek umysłowy dla dzisiejszego gracza. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepoxx Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 Witam. Zastanawiam sie jak najkorzystnij ustawic opcje grafiki w bf3 aby na sprzecie i5 2500k + gtx 560ti chodziło jak najlepiej przy rozdziałce 1024x1280. Chodzi mi o grze w multiplayer gdyż w singlu na ultra chodzi pięknie lecz na mp troche laguje. Pozdrawiam! Ja, który gram na sprzęcie z podpisu na min. detalach w rozdzielczości 720p mając max 40 klatek gdy patrzę w ziemię, nie rozumiem twojego pytania :) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeathTomahawk Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 Inna rzecz która mnie irytuje (nie tylko w BF3 zresztą) to amunicja. W BF2 działała tak jak powinna, czyli nosiło się magazynki i przeładowując traciliśmy naboje, które w nich pozostawały. W BF3 mając np. 50 sztuk amunicji możemy przeładować broń 50 razy wyrzucając na ziemię 50 magazynków. Znowu - zamiast ulepszyć system (np. nasz żołnierz chowałby magazynki w których jeszcze coś zostało i po zużyciu wszystkich używał tych niepełnych) twórcy woleli pójść na łatwiznę. Albo stwierdzili, że ogarnięcie stanu magazynka to za duży wysiłek umysłowy dla dzisiejszego gracza. Akurat jest dobrze. Myślisz, że większość graczy nie ma co robić tylko myśleć o amunicji? Jak już było powiedziane - ta gra nie jest robiona dla garstki napaleńców. Ona ma przynosić zysk. Ciekawe, że nie narzekasz na rzucanie skrzynek z amunicją, apteczek, braku symulacji pęcherza, udaru itd. Amunicją się przejmujesz, a faktem, że zachowanie poszczególnych broni w grze nie ma nic wspólnego z rzeczywistością(szybkostrzelność, podrzut, rozrzut) już nie. Z rzeczywistością nie ma to nic wspólnego, ale jest balans. Jestem niemal pewny, że nad tymi magazynkami to się ładnych kilka dni zastanawiali i może jakieś badania na grupce testerów przeprowadzali. Wyszło im, że tak woli większość i "fertig". Jedyne co to mogli dać możliwość włączenia/wyłączenia takiego zachowania po stronie serwera. Inna sprawa, że przy takim zachowaniu magazynka wymagane byłyby też dużo realistyczniejsze obrażenia. Bo teraz przy 15 pociskach to warto w takim np. AEK-u przeładować bo za wiele to się tym wypadając na 2 nie zdziała. W rzeczywistości przy dobrym celowaniu można jeszcze 15 zabić... Pozdrawiam 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 18 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2012 (edytowane) czy niektórych budynkach/obiektach których efektów brak w BF3,a które było w BC2. To kwestia ustalenia złotego środka pomiędzy ograniczeniami sprzętowymi/czasowymi a przepychem wizualnym. W BF3 zdecydowano się na bardziej precyzyjną ale lokalną destrukcję (nie wszystko da się zupełnie zburzyć), przy jednoczesnym zwiększeniu różnorodności budynków. Granice te wyznaczyły oczywiście konsole. BC2 jest w porównaniu do BF3 bardzo ubogi pod względem ilości tzw. assetów (ang. assets, nie mam pojęcia jak to tłumaczyć na PL), tj. klocków z których składa się mapę. W BC2 można to było przysłowiowo policzyć na palcach u jednej ręki (budynek typu A, B, C, płotek drewniany, blaszany, betonowy murek, etc.). Łatwiej zapewnić pełną destrukcję przy tak ubogiej palecie obiektów na mapie. Wszystkie zniszczenia w tej grze są wymodelowane a priori, co zwyczajnie zżera pamięć (o żadnej fizyce mowy tu nie ma ;)). W BF3 mapy są o wiele bardziej urozmaicone i mają więcej detali, stąd ich destrukcja nie jest tak globalna jak w BC2. Obstawiam, że pełna destrukcja powróci wraz z next-genami. Dla naprawdę dociekliwych polecam stronę z publikacjami DICE http://publications.dice.se/ (obecnie offline), tam można poczytać więcej. Inna rzecz która mnie irytuje (nie tylko w BF3 zresztą) to amunicja. W BF2 działała tak jak powinna, czyli nosiło się magazynki i przeładowując traciliśmy naboje, które w nich pozostawały. (...) Mnie to osobiście nie irytuje, szczerze mówiąc przypomniałeś mi tym postem jak to było w BF2 (ehh, dobre czasy ;-)). Ciekawe kiedy standardem w fps'ach będzie regeneracja amunicji, zapewne już niedługo ;-). Edytowane 18 Marca 2012 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 W BF2 działała tak jak powinna, czyli nosiło się magazynki i przeładowując traciliśmy naboje, Inna sprawa, że przy takim zachowaniu magazynka wymagane byłyby też dużo realistyczniejsze obrażenia. Bo teraz przy 15 pociskach to warto w takim np. AEK-u przeładować bo za wiele to się tym wypadając na 2 nie zdziała. W rzeczywistości przy dobrym celowaniu można jeszcze 15 zabić... Dokładnie tak jak DeathTomahawk powiedział, w BF2 mając jeszcze 4 naboje w M4 nie przeładowywałem, bo wiedziałem, że przynajmniej jednego ustrzelę. ;) Tutaj grając na FAMASie mając mniej niż 10 sztuk amunicji konieczny jest reload , bo przeładowanie trwa wieki a czasem można komuś wpakować 10 naboi w korpus a on dalej stoi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 wlasnie to jest dziwne, z bliska kazda bron zadaje min 20 obrazej. Jak byla beta to wszyscy mowili '4 naboje i nie zyjesz' a tu [gluteus maximus]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 wlasnie to jest dziwne, z bliska kazda bron zadaje min 20 obrazej. Może musi się rozpędzić ? :lol2: Niby się śmieję, ale kto wie, czy nie namieszali w kodzie ku poprawie fizyki lotu naboju a efektem ubocznym wyszedł taki "kffiatek". ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 (edytowane) Kolega chciałby zagrać w multi i pytał się czy pójdzie mu na AII x4 640 3.6GHz, 9600gt (750/1050/1700) i 4GB - rozdzielczość 1280x1024. Trudno mi było odpowiedziec bo sam mam 4850, które w wyzszej rozdzialce lepiej radzi sobie od tego 9600gt i ciezko mi to porównać. Grał ktoś na podobnym sprzęcie? Jest szansa na tą niską rozdzialke@ALL LOW i 35fps+ ? Na youtube niby są filmiki ale wiadomo jak to z YT... Edytowane 19 Marca 2012 przez kaijitsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Pożycz mu grę na kilka godzin żeby sobie potestował i tyle, co za problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Oczywiście pożyczenie to jest ostateczność. Przy jego prędkości neta zasysać to będzie wieczność dlatego wolałem najpierw się zapytać na forum i upewnić czy da radę zagrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Kolega chciałby zagrać w multi i pytał się mnie czy pójdzie mu na AII x4 640 3.6GHz, 9600gt (750/1050/1700) i 4GB - rozdzielczość 1280x1024. Trudno mi było odpowiedziec bo sam mam 4850, które w wyzszej rozdzialce lepiej radzi sobie od tego 9600gt i ciezko mi to porównać. Grał ktoś na podobnym sprzęcie? Jest szansa na tą niską rozdzialke@ALL LOW i 35fps+ ? Na youtube niby są filmiki ale wiadomo jak to z YT... Przy tej rozdziałce będą te 30 FPS. Jeszcze trochę OC procka i grafy i imho da radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Z punktu developera gry - w żadnym wypadku. "Fizyka" to silnik fizyczny odpowiadający za np. to jakim torem leci odłamek granatu. "Model zniszczeń" odpowiada za np. to na ile elementów rozpadnie się owy granat i jak będą wyglądały jego odłamki. ;) Z punktu widzenia gracza może nie jest to taki klarowny podział, ale z punktu widzenia kodu programu - ogromny. :) Czy to zwać fizyką czy modelem zniaszczeń, cieżko ten aspekt pozytywnie ocenić w tej części: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=TnOztrFoxIA http://www.youtube.com/watch?v=TnOztrFoxIA Fakt że jest to często zabawne, można sie pośmiać, ale ogólnie z [gluteus maximus], i regularnie sie czymś jedzie/leci i dzieją się cuda. W BC2 było o wiele lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 Oczywiście pożyczenie to jest ostateczność. Przy jego prędkości neta zasysać to będzie wieczność dlatego wolałem najpierw się zapytać na forum i upewnić czy da radę zagrać. a co sie stalo ze starym dobrym zwyczajem wpadania z dyskiem do kumpla? Zgrywasz folder i gotowe. btw albo ktoś pyta się (siebie) albo pyta mnie. Nie ma czegos takiego jak pyta sie mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 19 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2012 (edytowane) Tak się składa, że mieszka kawałek drogi ode mnie więc "stary dobry zwyczaj" póki co się nie sprawdzi ;) Powiem mu żeby zaryzykował, jak będzie słabo chodzić a mimo to mu się spodoba to będzie miał powód do zmiany grafy :lol2: Edytowane 19 Marca 2012 przez kaijitsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 20 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2012 (edytowane) ..Mowa oczywiście nie o samych granatach, ale np: o wspomnianych wcześniej lejach w ziemi po wybuchu, czy niektórych budynkach/obiektach których efektów brak w BF3,a które było w BC2.. Leje po ładunkach wybuchowych były i to dość pokaźne, z tym że tylko w alfie. Na poniższym filmiku to widać (w 4:35 najlepiej). http-~~-//www.youtube.com/watch?v=e3ff_UORhucNa początku bety wyłączyli deformację terenu, ponieważ notorycznie zdarzało się, że ludzie wpadali pod teksturę mapy ( ). Mieli sfixować ten bug i przywrócić deformację, ale jak widać darowali sobie. Z jednej strony może i dobrze, bo przy ogromie używanych przez graczy ładunków wybuchowych mapy byłyby niesamowicie podziurawione. Z drugiej, przydałaby się możliwość tworzenia własnych okopów ;] wlasnie to jest dziwne, z bliska kazda bron zadaje min 20 obrazej. Jak byla beta to wszyscy mowili '4 naboje i nie zyjesz' a tu [gluteus maximus]. Strzel na jakimś pustym serwerze znajomemu z bliska w klatę 4 kulki, np z M16A3. Zobaczysz, że zginie (no może przy 5 bo z 0% dmg potrafią ludzie latać). IMO problem leży w stworzonej przez DICE hybrydzie rejestracji obrażeń po stronie klienta i serwera. Przy minimalnym dmg M16A3 (17HP) wynika, że z daleka potrzeba 6 celnych kul w klatę (przy łapach i nogach jest bodajże mnożnik poniżej 1), ale z racji wspaniałego netcodu BF3 - wielkich opóźnień między klientami a serwerem - pokaże Ci znacznie więcej hitmarków, z tym że przypuśćmy po 3/4 znich koleś już nie żyje. Ty tylko czekasz na uzyskanie/potwierdzenie informacji od serwera, że koleś nie żyje i na naliczenie pkt. W tym momencie nieświadomie marnujesz kule. Fakt że jest to często zabawne, można sie pośmiać, ale ogólnie z [gluteus maximus], i regularnie sie czymś jedzie/leci i dzieją się cuda. W BC2 było o wiele lepiej. Mi np o wiele bardziej pasuje jazda czołgiem w BC2, latanie heli również. Irytuje mnie jedynie ta samoczynna destrukcja pojazdu przy próbie zjechania ze skarpy, bądź wyskakując zbyt wysoko w powietrze humvee. W BF3 takich akcji nie ma. Może komuś się przyda - ECM JAMMER GUIDE http-~~-//www.youtube.com/watch?v=fX_50yKynMA&feature=relmfu Edytowane 20 Marca 2012 przez vinoo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2012 Z tym ECM to nawet nie zdawalem sobie sprawy dopoki nie obejrzalem tego filmiku. Z jednej strony jest bezuzyteczny w jetach bo nie dziala a z drugie jest OP w heli zapobiegajac 95% trafien. Nic dziwnego ze piechota ma marne szanse zestzrelic helikopter. Nie wiem czy mozna miec jednoczesnie flary i ECM, ale przy samym ECM jest 10s cooldown a dziala 5s czyli mamy 5s zeby namierzyc, wystzrelic i trafic helikopter co jest cholernie trudne. A nawet jak pocisk bedzie 10m od heli i zadziala znow ECM to tez pudlo... No jak dla mnie to przegiecie, a w patchu maja jeszcze zwiekszyc skutecznosc flar. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2012 Koleś powiedział że jammer nie ochroni przed lecącymi laserowo namierzonymi rakietami. Bullshit!!! Nie ZAWSZE obroni, ale w 90% przypadków tak. Regularnie czy to jak strzelam z czołgu, czy ze scouta, to jak ktoś włączy jammera nawet gdy pocisk leci to prawie zawsze go nie trafi. Zresztą w scoutach jak sie pojedynkuję na guided missile to też prawie zawsze mnie jammer obroni przed rakietą. Jammera najlepiej używać tuż przed lub natychmiast po zostaniu namierzonym, i najlepiej sie zaraz schować, i to tyle jeśli chodzi o guide. W attackerach będzie troche łatwiej po patchu, bo flary też będą dezorientować laserowo namierzone pociski, więc pasażer także coś zdziała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2012 Panowie na jaki sidearm sie przesiasc po M1911ktory juz mi sie znudzil mowiac prawde. (czyt. Za duzo hate maili dostaje :D). Jako hardcorowiec biegam z pistoletem jako primary wiec me k/d ratio cierpi na tym ale coz taki juz mam styl gry :D Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2012 G18 z tłumikiem oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 21 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2012 Hmmm sproboje jednak wolalbym semi-auto bez serii :P Wiec chyba G17 bedzie kolejny. Albo lepiej grach? Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2012 (edytowane) Rozumiem że wolisz gorszy pistoled żeby K/D dalej spadało? Sent from my HTPC using Firefox Edytowane 22 Marca 2012 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2012 Hmmm sproboje jednak wolalbym semi-auto bez serii :P Wiec chyba G17 bedzie kolejny. Albo lepiej grach? Grach jest bardzo milutki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2012 Nie martw sie o me K\D ratio Harry ma sie dobrze. Zas me uprzedzenie do G18 wynika z tego iz seria jest mniej celna niz pojedynczy strzal a dla mnie celnosc jest wazniejsza niz szybko strzelnosc. W koncu nie codzien wali sie h/s z pistoletu na 125 metrow:P Dzieki Johnatan napewno wyprobuje :) Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2012 Dla mnie i tak caly czas numero uno jest M1911 z reszta widac to pewnie po statach Najbardziej zrownowazona ilosc naboi\szybkostrzelnosc\celnosc\sila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 22 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2012 Jutro podobno definitywnie ogłoszą datę wypuszczenia patcha plus listę poprawek. Ziewwwww. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...