Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Klasycznie, jak to u DICE. Mozna sie spodziewac patch do patcha, tym bardziej, ze sam Gustav Halling na twitterze oficjalnie stwierdzil, ze fruwanie na MAVie jednak wciaz nie jest naprawione i bedzie mozna odkryc co skopia nastepnym razem. Niekonczaca sie przygoda ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustav Halling ‏ @gustavhalling

 

MAV Exploiting is against the rules of conduct. You shouldn't be suprised if your stats are wiped after being found MAV exploiting.

 

Nie udalo im sie poprawic to chociaz zaczna staty czyscic. Ladny cyrk.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogli chociaż zrobić coś na wzór friendly fire gdy ktoś stanie na MAV'ie. Skoro mav potrafi (potrafił - nie wiem jak jest teraz, nie używam tego) zabić wroga to powinien zabijać też sojuszników. I po sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś po nowym patchu też ma windowsowy błąd "BF3.exe has stopped working" Check online... / close program ? :x

 

Solved: Restart pomógł :P

Edytowane przez krudki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem MAV, nie da rady (przynajmniej mi się nie udało) wynieść się w powietrze na nim. Niezależnie jaka pozycja - stojąc, kucając, leżąc.

 

DMG rakiet przeciwko MBT jest chyba bez zmian. Strzelając w przedni pancerz jedna rakieta zostawia 76-79% HP, w bok 73-78%, w tyl 44-48%. Nie wiem jak javelin.

 

Własny ping widać ;D

Edytowane przez vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co w tym takiego niezwyklego? Exploit to exploit, to jakas moda na narzekanie chyba. :blink:

 

To, ze kwestia sporna bylo to, czy jest to exploit czy nie. Na mapach z pojazdami latajacymi mozna sie bylo dostac w rozne miejsca i bez MAVa i nikt na to nie narzekal. Fakt, ze MAV znacznie to ulatwial badz pozwalal na wykorzystywanie np. na Teheranie, ale ciekawe jest, ze jeszcze przed wydaniem patcha na PS3 na twitterze potwierdzali, ze zostalo to poprawione. Teraz z kolei sie wypieraja i ratuja ewentualnym czyszczeniem statystyk. Troche to nie w porzadku, majac na uwadze dosc spore opoznienie tego patcha i szeroko zakrojone testy. Mi osobiscie jest to bez znaczenia, sam z tego nie korzystalem, ale jednak milo by bylo jakby zdecydowali sie na jedno rozwiazanie i poprawili to raz a dobrze, a nie robili z siebie i przy okazji z graczy idiotow. Nie kazdy sledzi twittera a na battlelogu nie widze zadnej oficjalnej informacji na ten temat. Swoja droga, ciekawe ile jeszcze takich niespodzianek na L85 z odpowiednimi dodatkami pojawilo sie po patchu.

Edytowane przez KrzychuG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AEK ma wolniejszy time to kill, więcej trzeba się nastrzelać na dystans co mnie np. bardzo denerwuje, ale ma świetny reload ;D imo M16A3 najlepsza broń. Bierz M16 i pozostań przy niej. Chyba jedyna, której nie ruszyli i przypuszczą że nigdy nie zmienią jej parametrów. Pozostałe pewnie znowu zmienią, bo znów zaczeli narzekać na balans broni. AS VAL został ponoć mocno poprawiony, na EAUK zaczeli już płakać ;]

 

Jeszcze raz nie uwzględnione w changelogu poprawki. Tym razem trochę więcej tego (link)

 

THE BUZZ: It seems there are a few extra additions with this latest Battlefield 3 patch that DICE failed to mention in its official notes.

 

MP1st has kindly collected all of these hidden updates into one easy to manage list.

 

Graphical Tweaks:

No blind color mode, but all the icons seem to be much easier to see

Possible slight camera and animation changes: Heli’s and jets seem to explode and break up a lot more smoothly

More saturation

Less blue tint

Easier to see icons

 

Audio Tweaks:

Can hear footsteps, reloading as well as voiceovers much more clearly

User Interface Tweaks:

Minimap has more focus on team function icons (heal, repair, flags)

Icons for vehicles on spawn screen

Easier to see what spawn point is selected on map when selecting spawn

Other squad leader objectives are marked on flags

 

Movement Tweaks:

Much better responsiveness (Even better with AA turned off)

Noticeably faster repositioning from prone to standing or crouching position

No more “supercrawl” or “superworm”

 

Vehicle Tweaks:

Moved AA on Kharg (US on carrier, Russian at air strip)

Faster vehicle spawn (Mainly air vehicles)

Attack helicopter on non-B2K maps respawn in 30 seconds instead of 80 seconds

You can fly through poles from half way and up

Can spawn into AA guns

Jets guided missiles can take out a tank and nearby infantry in 2-3 hits

Below Radar has been buffed

Stinger takes about 2 or less seconds to lock onto and fire, missiles seem to move slightly faster, 1 hit disable

Havoc is noticeably easier to control

All air vehicles now start with flares as a minimum

Scout heli on Sharqi Rush added for attackers

Jeep horns have been added

Ground vehicles can be locked onto even when no person was or is in it

Jets have reduced bullet damage

Multiple players spawning into same jet/heli seems better

Air radar is reduced in effectivity, only jets and helicopters are visible and if one uses ECM jammer or below radar, they’ll be invisible on the air radar

 

Equipment and Attachment Tweaks:

Laser marker or maybe guided missile range seems to have been increased

Red laser designator can be seen from tanks and heli’s as well as SOFLAM’s now

Tactical light nerf

Greater recoil when suppressed

 

Squad Tweaks:

Can change squad without leaving the current squad.

Visible squads now only at 3: Can create new squads

There is a much longer period in which you can be revived

 

Ribbons and Medal Tweaks:

Nemesis medal reduced to 30 ribbons

Suppression reduced from 7 to 4

MCOM Attacker reduced from 3 to 2

MCOM Defender reduced from 4 to 2

Anti-Explosive increased from 2 to 3

Air Warfare reduced from 6 to 5

 

Match and Map Tweaks:

Can now quit between rounds

Shorter game start countdown

No minimum player count: Players can move around right away, points begin to count after 8 players join

Match Making option in multi player, seems to be for esport/organized scrims on custom servers

Separate customizations for US and RU

5-flag Wake Island: Conquest Assault

Added ladder to Sharqi TV tower

On Grand Bazaar Rush, the attackers get a tank after the first set of objectives, instead of the second

Changed the out-of-bounds: Noshar Canals

 

Server Tweaks:

Custom Servers

Over 1000 ticket custom servers on console

Conquest Assault browser filter added

 

Other Tweaks:

Additional Dogtags have been added (A-91 and M26 dog tags. As well as a tag for the game ‘Syndicate’)

US Assault/Medic’s arms are now darker-skinned to reflect character model

Shortcut bundles added

 

 

Przed patchem zrobiłem screeny z caspian, bazaar i nie widzę żadnej różnicy w kolorach. Coś im się chyba pochrzaniło. Niebieski filtr na metrze również wygląda identycznie.

 

 

Bug z rakietami AA

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=zaYQiSG-71c&hd=1

Edytowane przez vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu F-35 można polatać, cieszy też buff "rocket pads", a że troszkę delikatniejsi jesteśmy, dobra zamiana.

Smuci:

Faster vehicle spawn (Mainly air vehicles)

Attack helicopter on non-B2K maps respawn in 30 seconds instead of 80 seconds

... to po co się męczyć jak zniszczenie pojazdów nie przynosi wymiernych efektów. Ta gra i tak jest już za prosta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi ściąga się 1,8gb.Nice...

 

Będziesz musiał do tego jeszcze patcha pobrać ;). Widzę jakiegoś buga w dostawaniu medalu adwersarza... w ciągu jednej rundy dostałem ich 3, każdy dał po 10k pkt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AEK ma wolniejszy time to kill, więcej trzeba się nastrzelać na dystans co mnie np. bardzo denerwuje

 

mas zjakies stare info;p

 

TTK (symthic):

 

All	1 m	10 m	20 m	30 m	40 m	50 m	60 mM16A3	227	315	331	346	437	452	467M16A4	227	315	331	346	437	452	467M416	242	337	353	370	467	483	500AEK-971	202	284	301	318	402	420	437AK-74M	279	386	403	419	528	545	562F2000	213	299	316	332	420	436	453FAMAS	182	256	272	288	363	379	395KH2002	227	315	331	346	437	452	467

Patch notes nie zawieraja zadnych informacji na temat zmian obrazen albo rpm dla tych broni wiec jest nadal aktualne. Zmienil sie odrzut glownie

 

adwersarz ^^ musze sobie zobaczyc w slowniku co to znaczy... nemesis?

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawa instalacjiw Origin nie pomaga? Rozumiem, że nie masz RU wersji?

 

mas zjakies stare info;p

 

Ta tabela podaje TKK przy 100% trafieniach. Uwzględnij teraz recoil itp. strzelając na dystans, bo o to mi chodziło głównie. Zarówno mi jak i moim znajomym prościej jest ubić kogoś na średnie i duże odległości używając M16A3 niż AEK. Jakoś lepiej nam się "prowadzi" M16. Z bliska to kwestia refleksu, więc różnica tych 20ms na nic się nie przyda. AEK też jest bardzo dobrą bronią, zresztą to jest indywidualna sprawa. Ja od siebie na prawdę polecam M16A3, tymbardziej tak jak pisałem, broń nie modyfikowali i nie powinni. DICE pisało, że jest to tak jakby wzorzec, wg. którego ustalają parametry innych broni dla assaulta. Edytowane przez vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie obyło się bez problemu i patch pobierał się z prędkością większą niż deklaruje TP :blink: Tak czy siak cieszy poprawiony interfejs a szczególnie wybieranie drużyny. jeśli chodzi o bronie to osobiście nie zauważyłem różnicy - póki co nie grałem za wiele, głownie m39 emr, przy którym nie grzebali.

 

PS. Gdzie ustawia się rodzaj minimapy?

Edytowane przez kaijitsu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, że FAMAS był zbyt celny, ale teraz to przegięli w drugą stronę. Nie idzie tym w ogóle strzelać, mimo foregripa. Pojedynczy strzał i jesteśmy w kosmosie, chłopaki z DICE nie potrafią znaleźć złotego środka ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...