draak Opublikowano 26 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2008 Demko na PS3 jest takie samo, za wyjątkiem gorszej grafiki. Co ma w nim dostrzec innego dragonlore? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 26 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2008 (edytowane) heh ciekawy jestem czy do roku 2010 komus sie uda wydobyc ta ukryta potege cell'a i bluray ;) widac same matouy, niegodne prawdziwej konsoli nowej generacji sie biora za robienie gier ^^ Edytowane 26 Stycznia 2008 przez 4ever_anarchy_soldier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soundwave Opublikowano 27 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2008 (edytowane) Demko na PS3 jest takie samo, za wyjątkiem gorszej grafiki. Co ma w nim dostrzec innego dragonlore?No tą właśnie gorszą grafikę. Czy grając a nie analizując grafikę widać na pierwszy rzut oka różnice? A używanie terminu "gorsza" chyba jest błędna. Dla mnie jest identyczna. Porównywanie że X360 ma AA a PS3 nie ma AA wynika z tego, że X360 to AA musi mieć a PS3 takiego musu nie ma. Wracając więc do mojego poprzedniego postu, siedząc daleko od TV i tak różnicy nie ma. Gra jest tak szybka, że nie sposób w wersji na Ps3 zaobserwować brak wygładzania. Ale czy tylko grafika się liczy? Panowie, już 8 lutego każdego, zarówno X-boxowca jaki i PS-owca będą bolały palce od gry :wink: I chyba tylko o to chodzi. Życze wszystkim miłego grania. Edytowane 27 Stycznia 2008 przez Soundwave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 27 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2008 Zgodzę się z Tobą w kwestii tego, że ciężko wyłapać gorsze AF na PS3 ( bo brak AA będzie imho widoczny, dla kogoś kto ma możliwość porównania tych wersji na swoim hdtv), ale obiektywnie znów wersja na konsolę sony jest gorsza. Można stawiać pytanie, czy znów zawinili programiści, czy zwyczajnie (bo ciężko twierdzić wciąż, że studia dev. wciąż uczą się tajemnej architekury cell'a) produkt sony (oprócz bd) jest technologicznie słabszy od x360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 27 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2008 Można stawiać pytanie, czy znów zawinili programiści, czy zwyczajnie (bo ciężko twierdzić wciąż, że studia dev. wciąż uczą się tajemnej architekury cell'a) produkt sony (oprócz bd) jest technologicznie słabszy od x360.bluźnisz! PS3 jest 10-krotnie szybsze od iksa! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gl0bus Opublikowano 27 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2008 Tamto porownanie jest zrobione podobno przez fanboya (tfu!) jakiegos. http://www.ripten.com/2008/01/25/the-real-...in-ps3-version/ Wersja na ps3 nie jest znowu taka gorsza; brakuje jej aa ,w zamian ma motion blur (chociaz dla mnie to nie jest raczej zaleta...). @up Teraz tylko czekac na gry ktore beda to wykorzystywac ;p lol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 27 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2008 A ja chciałem powiedzieć, że w tej grze mój TV smuży i to dość mocno! :/ Pierwszy raz widzę aż takie smużenie. :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 27 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2008 A ja chciałem powiedzieć, że w tej grze mój TV smuży i to dość mocno! :/ Pierwszy raz widzę aż takie smużenie. :(to nie TV tylko gra: the PS3 version of DMC4 has a persistence effect (blend frame + frame -1) that blurs the image. No such persistent effect is on the Xbox 360 version Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 27 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2008 No tą właśnie gorszą grafikę. Czy grając a nie analizując grafikę widać na pierwszy rzut oka różnice? A używanie terminu "gorsza" chyba jest błędna. Dla mnie jest identyczna. Porównywanie że X360 ma AA a PS3 nie ma AA wynika z tego, że X360 to AA musi mieć a PS3 takiego musu nie ma. Wracając więc do mojego poprzedniego postu, siedząc daleko od TV i tak różnicy nie ma. Gra jest tak szybka, że nie sposób w wersji na Ps3 zaobserwować brak wygładzania. Ale czy tylko grafika się liczy? Panowie, już 8 lutego każdego, zarówno X-boxowca jaki i PS-owca będą bolały palce od gry :wink: I chyba tylko o to chodzi. Życze wszystkim miłego grania.Skoro wersja PS3 nie ma AA, a X360 ma, to grafika jest obiektywnie rzecz biorac gorsza (wlasnie o ten brak AA), czyz nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 27 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2008 (edytowane) Skoro wersja PS3 nie ma AA, a X360 ma, to grafika jest obiektywnie rzecz biorac gorsza (wlasnie o ten brak AA), czyz nie?moge was pogodzic :] na ps3 grafika jest dobra, ale na klocku lepsza :lol: btw nie wiem czy zauwazyliscie ale blur bardzo sprytnie ukrywa gorsza jakosc tekstur w oddali :] imho to nie tylko wina braku anizo ^^ wystarczy popatrzec na domek za tym plonacym czyms ;) Edytowane 27 Stycznia 2008 przez 4ever_anarchy_soldier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 27 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2008 Skoro jest blur to siłą rzeczy tekstury będą rozmyte. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 28 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2008 Skoro jest blur to siłą rzeczy tekstury będą rozmyte. :)tzn wiem do czego sluzy blur ;) ale mysle, ze tutaj mial konkretny cel - zatuszowania tla ;) zreszta... braku anty aliasingu w oddali nawet blurem nie udalo im sie ukryc ;) wiem, wiem czepiam sie, ale gry mialy chyba byc identyczne, a wyszlo jak medium do high ;) w innych grach ps3 jakos moze miec ladne texturki, a tutaj ciekawe.... zabraklo im umiejetnosci czy czasu ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 28 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2008 Tamto porownanie jest zrobione podobno przez fanboya (tfu!) jakiegos. http://www.ripten.com/2008/01/25/the-real-...in-ps3-version/ Wersja na ps3 nie jest znowu taka gorsza; brakuje jej aa ,w zamian ma motion blur (chociaz dla mnie to nie jest raczej zaleta...). @up Teraz tylko czekac na gry ktore beda to wykorzystywac ;p lol no to chyba te które ty podałeś też są zrobione przez fanboya :lol: . bo ver. przeznaczona dla konsoli xbox 360 jest wyraźnie ładniejsza. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 28 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2008 To, że wersja demo jest trochę ładniejsza na X to wiadomo ale są to raczej malutkie różnice i odpalając u siebie demo sądziłem, że są identyczne. Różnice widać dopiero wtedy, gdy analizujemy dwie identyczne klatki. Inna sprawa to LP w którym od razu widać różnice. ;) Zobaczymy czy w finalnej wersji coś poprawią. Skoro grę będzie można zainstalować na dysku to może dadzą streaming tekstur? :) To takie moje pobożne życzenia. ;) PS. Patrząc na screeny z iksa widać, że AA jest tylko w pionie. W poziomie dalej są ząbki. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 28 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2008 (edytowane) a ja poprostu lubie ostre wyrazne teksturki-dlatego ze mam wybor wybiore wersje na X'a bo poki co era tekstur rodem z ps2 powinna sie juz zakonczyc ;) a tak na powaznie ,to grafa na ps3 nie jest zla-i za jej gorsza nieco jakosc obarczam.......sony,a nie programistow,dlatego ze moim zdaniem ich soft(sony) i system tworzenia gier jest naprawde zbyt wymagajacy chociazby czasowo,a tworzac kilka wersji na raz trzeba isc na ustepstwa jesli gra ma byc wydana w tym samym terminie. jesli ktos powie :"Uncharted" to sie usmiechne tylko ;)- bo ten tytul byl najbardziej wspieranym ostatnio tytulem przez sony ktore staralo sie pomoc przy wydaniu tej gry najlepiej jak tylko mozna-no i tylko na 1 platforme! Sony poprostu nie jest w stanie asystowac przy wszystkich mniej lub wazniejszych grach,wtedy programisci zostaja sami ze swoim "fajnym" softem ktore pewnie niejednokrotnie przeklna,a co do X'a to juz dawno wiadomo i nie bede powtarzal to co wszyscy wiedza o Frendl'y,easy and fast software :) Edytowane 28 Stycznia 2008 przez dragonlore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gl0bus Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 no to chyba te które ty podałeś też są zrobione przez fanboya :lol: . bo ver. przeznaczona dla konsoli xbox 360 jest wyraźnie ładniejsza. pozdrawiam Widziales obie wersje gry? Ja nie, pozostaje mi opierac sie na porownaniach dostepnych w necie. W wiekszosci porownan nie dostrzegano roznic pomiedzy wersjami, a juz z pewnoscia nie takich jak na tamtym porownaniu. :wink: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xaon Opublikowano 30 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2008 Okej, może i ja coś dopiszę. Tekstury w wersji na PS3 - to że są dość słabe widać dopiero gdy obiekt jest blisko. Rozmazanie nie rzuciło mi się w oczy przez większość czasu grania w demo (może dlatego, iż często stałem w miejscu i przyglądałem się otoczeniu) - imo jest zauważalny tylko przy dynamiczniejszej akcji. Aliasing nawet stojąc w miejscu był dla mnie niezauważalny - za mało kontrastowe obiekty zapewne, w demie Turoka przy tej samej odleglości widziałem go. Płynność zgodna z podaną przez producenta :) Sama gra: grafika, muzyka, akcja, animacja, sceny (zwłaszcza przechodzenie między nimi wraz z nagła zmianą kamery przypominające stare przygodówki) świetne. Naprawdę nie mogę znaleźć elementu do którego mogłbym się przyczepić, a jednak gra mnie nie wciągnęła. Znaczy, fajnie się grało, lecz rozgrywka wydała mi się płytka. Jak się nad tym zastanawiam, to pewnie przez nie ukazanie fabuły w demie. Biorąc pod uwagę, iż historia jest ponoć bardzo chaotyczna jest duze ryzyko, iż będzie bardziej męczyć niż wciągać. Ugólnie zmieniłem zdanie jeżeli chodzi o tworzenie kolekcji serii - z DMC poczekam dopuki nie uda mi się zagrać w którąś z poprzednich części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soundwave Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 bo ver. przeznaczona dla konsoli xbox 360 jest wyraźnie ładniejsza.Przesada wg mnie. Porównaj sobie DMC3 w wersji na PS2 i PC. Tam to dopiero widać WYRAŹNIE lepszą grafikę :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snaker Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Wyraźnych nie ma, ale brak AA w wersji PS3 jest jednak dość wyraźny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Wyraźnych nie ma, ale brak AA w wersji PS3 jest jednak dość wyraźny. To zabrzmialo jak stenogram z posiedzenia partii :) Ciekawe jak bedzie wygladac grafa w wersji PC w porownaniu z PS3/X360. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 To zabrzmialo jak stenogram z posiedzenia partii :) Ciekawe jak bedzie wygladac grafa w wersji PC w porownaniu z PS3/X360. zapewne tak samo + wymagania kosmiczne, bo komu by sie chcialo optymalizowac specjalnie... a w ogole jest zapowiedziana wersja na pieca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) Na stronie Capcom nic nie ma o PC. Chociaż patrząc na Lost Planet, może DMC4 także się pojawi na blaszaki. Edytowane 31 Stycznia 2008 przez poca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 (edytowane) http://www.gram.pl/prod_8gPkH,3_Devil_May_Cry_4.html Chociaz wydaje mi sie , ze jeszcze niedawno pisali o rownoczesnej premierze. Edytowane 31 Stycznia 2008 przez Michaelius Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2008 Światową premiere DMC4 na PC przenieśli na 1 kwietnia, a w polsce na maj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 5 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) PS3 Devil will make you cry with 20 min install time Devil May Cry 4 is coming to 360 and PS3 this Friday. That's good news mainly for the reason that it's an awesome game. But there's a little issue of a massive installation process that forces all PS3 gamers to wait just under 22 mins before they can tuck in to Dante's finest. You'd think there'd be a benefit after being forced to install nearly 5GB of game data, like shorter or even no loading times during the entire game. Funny thing is though, it doesn't make much difference to load times compared to the 360 version, that you can play straight away. http://www.n4g.com/News-107425.aspx Edytowane 5 Lutego 2008 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snaker Opublikowano 5 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2008 Porażka jak dla mnie, przecież to jest konsola - i teraz to nawet trzeba gry instalować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 5 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2008 Najsmieszniejszy jest fakt, iz mimo instalki na hdd loadingi sie nie skrocily w porownaniu do x360. No coz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gl0bus Opublikowano 5 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2008 Najsmieszniejszy jest fakt, iz mimo instalki na hdd loadingi sie nie skrocily w porownaniu do x360. No coz... Jak to nie? Tak czy inaczej, ZMUSZANIE do poswiecenia 5GB dysku zeby moc pograc jest dla mnie przegieciem. Oby inni developerzy nie stosowali takich trickow, przynajmniej nie w takim stopniu. Sam fakt braku wyboru czy chce sie instalowac czy nie pozwala przypuszczac, ze bez skopiowania plikow na dysk gra (na ps3) ladowalaby sie pewnie hiper-dlugo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 5 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2008 Mi tam takie instalki nie przeszkadzają :D ps Dante już na mnie czeka w domu :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 5 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2008 Jak to nie? Tak czy inaczej, ZMUSZANIE do poswiecenia 5GB dysku zeby moc pograc jest dla mnie przegieciem. Oby inni developerzy nie stosowali takich trickow, przynajmniej nie w takim stopniu. Sam fakt braku wyboru czy chce sie instalowac czy nie pozwala przypuszczac, ze bez skopiowania plikow na dysk gra (na ps3) ladowalaby sie pewnie hiper-dlugo... Nie pojmaju? "Funny thing is though, it doesn't make much difference to load times compared to the 360 version, that you can play straight away." Fakt, zapewne loadingi sa zdecydowanie krotsze, szczegolnie w swietle tego zdania. @cavarr, kupiles do kompletu ps3? :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...