Jump to content
nrl

Crysis

Recommended Posts

Tak, zmieniam cyferki na najwieksze i mysle ze to vhigh :mur: :mur: OMFG, czytam twoje posty w tym temacie i nie rozumiem jaki jest twoj problem :mur: Co ktos cos napisze to zaraz wyskakujesz jak filip z konopii i bawisz sie w detyktywa niedowiarka. Jak bys sie chcial dowiedziec co tam "niby" zmieniam to chociaz bys otworzyl te pliki i porownal z oryginalnymi. Az mi cisnienie podskoczylo... O teksturach juz chyba bylo pisane ze ich jakosc ogranicza ram na grafice... Wszyscy widza roznice miedzy high a vhigh tylko nie ty, i probujesz wszystkim wmowic ze maja zbiorowa halucynacje

spokojnie, jesli jest dla Ciebie problemem wyjasnic co i jak to trudno , sorry ze Ci zawracam glowe. Szanuje to ze chcialo Ci sie podzielic z forum tymi konfigami ale nie dziw sie ze ktos moze miec jakies watpliwosci. Roznice pewne widac , ale czytajac wiekszosc postow wszyscy tak przejaskrawiaja ze wydaje sie ze na tych konfigach nie wiadomo co mozna uzyskac, dlatego pytam bo zastanawiam sie czemu kilka promieni slonca obcina mi polowe klatek.

niewazne, nie bylo tematu, sorry ;)

 

edit: dzieki za wyjasnienie .

Edited by OpenSource

Share this post


Link to post
Share on other sites

juz mowie co zmieniam, kazdy element grafiki(+fizyka i dzwiek) ma swoj osobny konfig(sys_spec_shadow/particles/shading itd), ktory jest podzielony na cztery sekcje: 4-domyslny/vhigh (posiada najlepsze ustawienia ktore sa korygowane/redukowane w pozostalych sekacjach), 1-ustawienia low, 2-medium, 3-high. Ja poprostu wklejam ustawienia z sekcji vhigh(domyslny) do low (wczesniej do high) + jeszcze pare innych kombinacji ktorych dzialania do konca nie rozumiem.

 

jesli np w pliku sys_spec_shadow, w sekcji 1-low wytniesz wszystkie wpisy to silnik potraktuje te ustawienia jak 4-vhigh bo te sa domyslne

Edited by CarsonPoland

Share this post


Link to post
Share on other sites

doswiadczylem dziwnych anomalii graficznych po szybkim spojrzeniu w niebo

 

Dołączona grafika

 

a pozniej powtorzyly sie jeszcze raz

 

Dołączona grafika

 

pozniej wszystko wrocilo do normy.

 

 

wszystko wydarzylo sie bez zmienianych konfigow, grafika nie krecona, procesor 45 stopni tylko miał. Tylko w Crysis cos takiego mi sie zdarzylo wiec chyba raczej to nie sa artefakty .

Edited by OpenSource

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiecie może gdzie jest zapisana klawiszologia?

Chciałem sobie jeszcze polatać heli w edytorze, ale pasuje mi odwórcić myszkę, a w grze te ustawienia zablokowane.

 

A tak na marginesie, ten edytor to masakra. Znacznie podniósł atrakcyjność demka :lol2:

Edited by MariuszDW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wicie może gdzie jest zapisana klawiszologia?

Chciałem sobie jeszcze polatać heli w edytorze, ale pasuje mi odwórcić myszkę, a w grze te ustawienia zablokowane.

 

A tak na marginesie, ten edytor to masakra. Znacznie podniósł atrakcyjność demka :lol2:

zgadza sie, dzieki niemu moglem w koncu zobaczyc u siebie nuka :D crysis z edytorem zezarl mi caly weekend <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

stawiasz czolg z nukiem na mapie, wchodzisz do gry (w edytorze), strzelasz z dziala i patrzysz jak rosna grzybki ;)

E tam czołg ;). Nie lepiej TAC GUNa dać ? :). W entities/iteams (czy tam weapons) szuajcie Tac guna :). niestety w edydorze nie rozwala drzew (ale to pewnie da sie nastawić - ale2 to pewnie bym miał niezły slideshow po wystrzale w las :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i lipa wyszla, faktycznie te super efekty jakie mialy byc pod dx 10 a ktorych mielismy niby nie uswiadczyc pod xp to mit, wlaczylem gierke pod xp z plikami ustawionymi na veryhigh (nie kopiowalem plikow od carsona tylko sam zmienilem tzn. przekopiowalem ustawienia recznie w tych plikach tak by wszedzie byly ustawienia 4 czyli odpowiadajace ustawieniom very high pod vista) i porownalem je ze screenami z visty, okazalo sie ze screeny prawie niczym sie nie roznia, jedyna mala zmiana jaka uchwycilem to odbicie skal na tafli wody, ktore pod vista sa wyrazne (a wlasciwie to powiem inaczej wygladaja one tak jak pod xp w trybie high !!!) a pod xp (w trybie wymuszonym veryhigh) jakby rozmyte lekko sa, karta to 8800 gts

 

konkluzja jest taka ze panowie z cryteka leca sobie w kulki i sciemniaja z ta ich hiper obsluga dx10 !!!

 

co ciekawe gierka pod xp i vista biegala tak samo wolno z tymi ustawieniami na veryhigh

Edited by lukas666

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i lipa wyszla, faktycznie te super efekty jakie mialy byc pod dx 10 a ktorych mielismy niby nie uswiadczyc pod xp to mit...

ziomek ale podaj screeny porównawcze z very high xp i very high vista, prosze już dziś chyba 4 raz, jeśli możesz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i lipa wyszla, faktycznie te super efekty jakie mialy byc pod dx 10 a ktorych mielismy niby nie uswiadczyc pod xp to mit,

Nie masz do końca racji. Różnica jest widoczna w jakości oświetlenia (na liściach itd), w wodzie, w jakości shaderów. Ale zgodzę się, że nie jest to kolosalna różnica zmuszająca do zakupu Visty;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pierwsze, fajnie że demko się już pojawiło.

Zainstalowałem i nawet zostałem miło zaskoczony.

1024x768 i wszystko na low - wygląda jak kupa g*wna ale chodzi bardzo płynnie. Juz nie miałem czasu się bawić rano bo do pracy szedłem ale myślę że da się to zoptymalizować miedzy medium a low zeby w miare fajnie wygladalo i "grywalnie" chodziło.

Opcja ze skafandrem wypas, bardzo podobał mi się filmik początkowy jak tam się wszystko wchłania w ciało te molekuły :) Nastraja to klimacik. Swietna interakcja z krzakami. Myslalem ze tylko w DX10 krzaki będą się rozsuwały jak się będzie przez nie przechodziło...a tu zaskoczenie. Wszystko fajnie fizyką obsadzone. Frajda jest jak się marnuje cały magazynek żeby sciąć palmę (w dowolnym miejscu pnia) na kawałeczki :) Nawet liscie się ruszają jak się w nie strzela. Fajnie fajnie. Generalnie jestem pozytywnie zaskoczony ze w to na low idzie pograć - myslalem ze bedzie gorzej zważywszy na dziadka pentiuma ktorego mam w sigu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

apo5, na naszych sprzętach nawet na medium da się pograć w 800x600

...

ale nadal wygląda jak kupa g*wna (używając kolokwialnego języka).

Mnie ciagle zastanawia jak to jest ze na mid niektorzy mowia ze wyglada jak Far-Cry? :rolleyes:

btw. Happy Birthday...

Share this post


Link to post
Share on other sites

x2 @ 2800mhz,2gb ram, sonic + 675/1700/2000 pozwalaja na gre przy takich ustawieniach detali ( rozdzielczosc 1024:768 ):

 

http://img148.imageshack.us/img148/1760/ustawieniadt5.jpg

 

przy fps >28 i gra wyglada nadal bardzo dobrze

 

http://img147.imageshack.us/img147/1803/wygladvw8.jpg

 

ciekawe czy daloby rade na sli 8600gt sonic+ wyciagnac >30fps przy postprocesing na high - na jednej karcie skacze od 20-28 ;/

sli 8600gt sonic+ osiagnac detale o ktorych mowie to do crysisa za 750zl chyba nie ma lepszego wariantu ( mowa o nowych kartach ) - sytuajca zmienia sie po premierze 8800gt smilies/smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

dx10

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab66f334fca5f183.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4b7bdb69b86aea0.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a02a2f8df8f7157d.html

 

dx9 tryb veryhigh (wszystkie pliki z katalogu CVarGroups recznie edytowane, wartosci z punktu 4 odpowiadajace za tryb veryhigh przekopiowane do punktu 3 odpowiadajacego za high, dodatkowo zmodyfikowany plik game.cfg (domyslnie w katalogu Moje dokumenty\My Games\Crysis_SP_DEMO), wartosci 3 zastapione wartosciami 4)

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...6db95d9e0d.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b196d7009fae8565.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41b67e57cd7e082b.html

 

dx9 tryb high

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74ad7ce776ca0c32.html

 

odbicia skal na tafli wody w trybie dx9 high sa podobne do tych w dx10 w trybie very high

Edited by lukas666

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolwik w dx10

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/587c9ae7572f0088.html

 

zolwik w dx9 tryb veryhigh

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a398fc6847c2307e.html

 

ujecia troszke inne bo zapomnialem zrobic save pod dx 10

 

jakos nie widze miedzy nimi roznicy... moim zdaniem pod dx10 gierka wcale nie wykorzystuje mozliwosci shaderow 4.0

Edited by lukas666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...