Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

Miodnie się zapowiada. Koreańce wcale nie takie głupie. Fajnie się skradają, jak coś usłyszą, chowają, zachodzą. Kombinezon wcale nie daje god-mode. Trchę rambo, trochę skradania - co komu pasuje. No i x2 jednak styka do singla

2793706[/snapback]

ile w demku jest rodzajow broni ? bo widze ze dosc sporo. Czy jest motyw jak na filmiku bohater podbiegl i zlapal przecnika za gardlo i mozna nim bylo machac sobie ? :D

Można. Trzymasz go w jednej ręce. Może się nim zasłaniać, strzelać z drugiej, rzucić nim w innych przeciwników

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To JA was czymś zaskoczę. :D

Na takim Hiper Mega sprzęcie:

CPU - Athlon XP 2000+

GPU - Radeon 9800 SE

RAM - 2x512 MB

w rodziałce 1024x768 wszystko LOW mam od 10 do 15 FPS, to jest optymalizacja. :lol2:

 

A w sprawie filmików z gry, większość była właśnie z tej mapy i nikt nic więcej nie wie, więc reszta powinna być też miodna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was miał taki problem:

Dołączona grafika

Wszystko miga, a kiedy wyskakuje się z samolotu, widać tylko skybox i ręce :P Czasami mignie coś pod wodą, jakieś drzewko na powierzchni i... lipa.

 

Konfig:

Pentium Dual E2180 2.0GHz

1GB RAM

Radeon X1950Pro 512MB

Windows XP SP2

Catalyst 7.10 (wszystkie ustawienia default, wyłączane i włączane Catalyst AI - bez efektu).

 

Zmiana ustawień grafiki też nie daje rezultatu :(

ps - z tego co widzę, to wszyscy tutaj mają dżiforsy i nikt nie grał na radeonach :D

Jakbys przejrzal poprzedni watek to bys wiedzial, ze ja gralem ;) Jade na CAT 7.10 i wszystko pieknie smiga. Zadnych problemow z grafika. Jedynie ciemna strona mocy aka NV musiala wypuscic nowe, bo jakies krzaki byly ;) Moze masz AA wlaczone?? Pamietam ze w MP beta byly z tym problemy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu co trzeci post traktuje o 'czy dwa rdzenie to lepiej niz jeden w tej grze ? i ile daje przyrostu fps' , ludzie nauczcie sie czytac ze zrozumieniem lub w ogole czytac;]. Juz nie raz bylo napisane ze to demko nie obsluguje multicore ani takze SLi ;].

Btw. Czy ktos w koncu powie jak podkrecic grafe na sterach 169.01 ? ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu co trzeci post traktuje o 'czy dwa rdzenie to lepiej niz jeden w tej grze ? i ile daje przyrostu fps' , ludzie nauczcie sie czytac ze zrozumieniem lub w ogole czytac;]. Juz nie raz bylo napisane ze to demko nie obsluguje multicore ani takze SLi ;].

Btw. Czy ktos w koncu powie jak podkrecic grafe na sterach 169.01 ? ;p

Eee ale jezeli chodzilo o multicore to chodzilo o quad bodajze. Duale podobno sa obslugiwane choc reki sobie uciac nie dam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu co trzeci post traktuje o 'czy dwa rdzenie to lepiej niz jeden w tej grze ? i ile daje przyrostu fps' , ludzie nauczcie sie czytac ze zrozumieniem lub w ogole czytac;]. Juz nie raz bylo napisane ze to demko nie obsluguje multicore ani takze SLi ;].

Btw. Czy ktos w koncu powie jak podkrecic grafe na sterach 169.01 ? ;p

zainstaluj ntune (ze stronki nvidi), tam jest miedzy innymi mozliwosc podkrecania ( co najwazniejsze dziala), pod windowsem vista rivatuner dziala mimo, ze tam tez mam betki 169,01 Edytowane przez lukas666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość l33tno0b1n

a może tak więcej o samej grze byscie napisali a nie ciagle to pitolenie o detalach, fpsach i rozdziałkach? :mur:

 

żenada...

 

Ktoś tam pisał nic nowego TAK NIC NOWEGO ALE! Nie jest to skrypt na skrypcie jak w CoD4 i nie ma też takiej liniowości jak np w HL2. Jak dla mnie gra jest świetna. Jak ktoś chce akcje to bierze speed wpada do wioski rzuca granatami, dechy i blachy latają akcja jest szybka koreańce zachodzą z każdej strony jak ktoś woli się poskradać to włącza niewidzialność i załatwia po kolei tak by nikt nie widział. Gameplay zależy od gracza ja jestem przyzwyczajony do nieliniowości i potrafię sobie zrobić niezłe akcje krótko mówiąc jestem w raju. Co do Fizyki MIAZGA! Kilka granatów i wybuchów samochodów i wioska jak po przejściu huraganu dodatkowo np można rozwalić palmę by spadła na drogę i np Hummer przeciwnika już nas nie będzie gonił. AI czasami potrafi zaskoczyć. Jak tylko zauważą, że coś jest nie tak to wystrzeliwują flare i przybywają posiłki. Dodatkowo wychodzą im wspólne akcje tak jakby pracowali w grupie np jeden strzela a reszta nas zachodzi. Jak dla mnie gra jest miodna duuużo akcji duużo emocji duużo się dzieje czasem a dodatkowo takie efekty jak ubrudzenie ekranu czy gorsze widzenie gdy jest się rannym pomagają się wczuć. Dla mnie przy tej grze CoD4 to trywialna, skryptowana w pełni liniowa strzelaneczka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posiadaczom komfiguracji podobnej do mojej polecam takie ustawienia : 1024, TEXTURES i OBJECTS na LOW, SHADERS i SHADOWS na MEDIUM, reszta na HIGH i mozna grać przy okolo 38 fps'ach i wyglada to ładnie, nie pięknie, ale juz naprawde juz ładnie i podczas strzelaniny jest wystarczajaco plynne ze gra sie przyjemnie. motion blur daje złudzenie większej płynności, takze ze wzgledu na to ze klatki wydaja sie byc jakby filmowe ( jak wiecie idealny film z naturalnym motion blurem i przy 30 fps na wyglada elegancko mimo ze to tylko 30 klatek - mamy złudzenie ze jest płynniutko - bo nie ma szarania/rwania przy obrotach na boki i szybkim ruchu ).

 

AI nieoceniam bo gralem pod kątem ogladania grafiki, aczkolwiek jakis koreanczyk zakleszczył mi się między samochodami i nie widzial mnie w odleglosci 2 metrów, ale reszta barzdo łądnie się chowała i probowala mnie zajśc. nie powiem, podoba mi sie to...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posiadaczom komfiguracji podobnej do mojej polecam takie ustawienia : 1024, TEXTURES i OBJECTS na LOW, SHADERS i SHADOWS na MEDIUM, reszta na HIGH i mozna grać przy okolo 38 fps'ach i wyglada to ładnie, nie pięknie, ale juz naprawde juz ładnie i podczas strzelaniny jest wystarczajaco plynne ze gra sie przyjemnie. motion blur daje złudzenie większej płynności, takze ze wzgledu na to ze klatki wydaja sie byc jakby filmowe ( jak wiecie idealny film z naturalnym motion blurem i przy 30 fps na wyglada elegancko mimo ze to tylko 30 klatek - mamy złudzenie ze jest płynniutko - bo nie ma szarania/rwania przy obrotach na boki i szybkim ruchu ).

 

AI nieoceniam bo gralem pod kątem ogladania grafiki, aczkolwiek jakis koreanczyk zakleszczył mi się między samochodami i nie widzial mnie w odleglosci 2 metrów, ale reszta barzdo łądnie się chowała i probowala mnie zajśc. nie powiem, podoba mi sie to...

Najlepiej jak kazdy indywidualnie dobierze sobie detale, bardzo szybko mozna zmienic wszystkie opcje w locie w grze z low na high i trwa to kilka sekund. ;]

 

Btw jakos fajniej w farcry sie zachowywali przeciwnicy po serii z karabinu, tzn. fajnie odlatywali a tutaj takiego czegos nie widze, nawet jak dalem fizyke na max.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak kazdy indywidualnie dobierze sobie detale, bardzo szybko mozna zmienic wszystkie opcje w locie w grze z low na high i trwa to kilka sekund. ;]

 

Btw jakos fajniej w farcry sie zachowywali przeciwnicy po serii z karabinu, tzn. fajnie odlatywali a tutaj takiego czegos nie widze, nawet jak dalem fizyke na max.

w zamian masz latajacych przeciwnikow jak rozwalisz hummerka (swoja droga skad je maja koreance z polnocy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem chwilę w demko i wszystko ładnie pięknie na high, 1360x768, aa x16Q, anizo x16 i na tym się kończy. Nie wiem może jestem zbyt wymagający ale wszystkie brzegi drzew, liści krzewów itd. są strasznie spikselowane, kompletnie nie naturalne... masakryczna ziarnistość. Idzie to jakoś zlikwidować?

 

Tak to wygląda:

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak kazdy indywidualnie dobierze sobie detale, bardzo szybko mozna zmienic wszystkie opcje w locie w grze z low na high i trwa to kilka sekund. ;]

 

Btw jakos fajniej w farcry sie zachowywali przeciwnicy po serii z karabinu, tzn. fajnie odlatywali a tutaj takiego czegos nie widze, nawet jak dalem fizyke na max.

zgadza sie, wszystko zmienia się w locie i to bardzo sprawnie, z wyjątkiem detali obiektów ktore zmienia sie tylko przed rozpoczeciem gry, w ogole naprawde szybko to sie ładuje ( fakt, na moich 2 GB ), tak samo szybko jak Far Cry... nie no, całkiemmiłe zaskoczenie. spodziewalem sie czegos brzydszego i bardziej tnącego.

 

a z fizyką faktycznie, zabici przeciwnicy padają i lezą jak kamienie, jakby pociski przez nich przelatywały ( duchy, hehe ). szkoda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe bugi:

 

Dołączona grafika

 

położyłem kurczaka na skale i zaczął chodzić pionowo :blink:

 

---------------------------

Natomiast ten kurczak został położony na skraju skały (chciałem sprawdzić jak pływa :)) no i się ześlizgnął do wody. O dziwo się nie utopił, tylko troche podziubał dno i wyszedł z wody pod kątem brzegu...... i tak sobie szedł i szedł coraz wyżej i wyżej. Zestrzelić się nie dało - ta kwoka była na jakiejś niewidzialnej powierzchni.

 

Dołączona grafika

 

co do broni to oprócz 2 pistoletów i karabinku, znaleźć można ak47 strzelbę i granaty. Są jeszcze karabiny przytwierdzone np do jepa, łodzi.

Edytowane przez VICTORious

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość l33tno0b1n

Pograłem chwilę w demko i wszystko ładnie pięknie na high, 1360x768, aa x16Q, anizo x16 i na tym się kończy. Nie wiem może jestem zbyt wymagający ale wszystkie brzegi drzew, liści krzewów itd. są strasznie spikselowane, kompletnie nie naturalne... masakryczna ziarnistość. Idzie to jakoś zlikwidować?

 

Tak to wygląda:

Dołączona grafika

To się nazywa Deapth of Field ; ) Efekt który naśladuje niemoc naszych oczu. Jak patrzysz w celownik to po bokach też za dużo nie widzisz :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam takie pytanie, gdzie jest krew? :)

 

ps. co do bugow to ja dzisiaj 2 razy wyladowalem pod mapa, wiecie...tak ze bylem w wodzie a nademna byly palmy i biegaly ludziki, zapadlem sie pod ziemie.

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem chwilę w demko i wszystko ładnie pięknie na high, 1360x768, aa x16Q, anizo x16 i na tym się kończy. Nie wiem może jestem zbyt wymagający ale wszystkie brzegi drzew, liści krzewów itd. są strasznie spikselowane, kompletnie nie naturalne... masakryczna ziarnistość. Idzie to jakoś zlikwidować?

 

Tak to wygląda:

Dołączona grafika

jezeli grales na 8800gts to zapewniam ciebie ze to co masz na screenie to nie jest all na high, u mnie tak badziewnie nie wyglada mimo ze nie mam ani aa ani anizo ustawionego tylko all w opcjach gierki procz wspomnianego aa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Btw. Czy ktos w koncu powie jak podkrecic grafe na sterach 169.01 ? ;p

Działa , musisz wyłączyć kręcenie shaderów w rivie , na tych sterach nie działa kręcenie shaderów.

 

Za pierwszym razem grałem bez oc karty , po oc karty chodzi malina to bez przełączenia magicznego przełącznika na karcie B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa Deapth of Field ; ) Efekt który naśladuje niemoc naszych oczu. Jak patrzysz w celownik to po bokach też za dużo nie widzisz :wink:

Wiem co to jest DoF, ale nie o to mi chodzi, nie mówię o blurowaniu obrazu tylko poszczerbionych krawędziach i to widać na wszystkich zdjęciach, które dajecie. Jak napisałem dałem AA na x16Q i nic, jest tak dalej. CHyba nie powiesz mi, że na zdjęciach z gry krawędzie liści, wyglądają tak samo jak w realu - po prostu są poszczerbione, ziarniste i tak dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem chwile w demko na dx9 wlasciwie je przeszedlem ,zaraz wytestuje na DX10 :)

 

1360/768 aa2/af16 all high 25fps+ na starych sterach wię jak na niedopracowane demo i stery + karte bez OC nie jest źle :> , zobaczymy ja kbędzie w dx10

 

Co do bugów to tak, nieraz bez powodu wybuchnie jeep XD, jak się weźmie beczke i popatrzy na cień to nie rzuca ona cienia.

 

Troche strzelanina mi się nie podoba, cięzko ich zastrzelić + nie zbiera sam amunicji... co mnei wkurza, w porównaniu do FC ;p za to mordowanie przy uzyciu kombinezonu jest świetne ;D

 

Grafika nierównomierna, w jednych miejscach wygląda przepięknie (np. pod kaniec demka jak się przez kanion idzie) natomiast np: drzewa w oddali wyglądają okropnie...

Edytowane przez Nerevar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż demko przeszedłem... gierka świetna, opcje kombinezonu, modyfikacje broni, fizyka, wygląd twarzy, jednak granie w Crysis przy takiej konfiguracji jak moja to porażka... wszystko na medium - shadery , cienie na low no i można w sumie "pograć" - grafika na tych ustawieniach nie wygląda w sumie lepiej niż FC na max. ustawieniach. (oczywiście czego można się spodziewać przy takiej konfiguracji jak moja ;) ). Jak dam Shadery na full (reszte na low) to obraz jest strasznie zblurowany - do tego stopnia że oczy bolą i uniemożliwia to normalne granie - pewnie to wina mojej karty (stery 169.01). I jeszcze jedno - słoneczko w FC z modami hdr bardziej raziło w oczy niż te które jest w Crisis ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze jednego buga ;) Podczas koncowej cutscenki jak damy ESCa ;) i od raz bedziemy chcieli zaladowac poprzedniego sava to nagle z tego miejsca gdzie jestesmy w danym savie lecimy przez gory doly i wode do miejsca w ktorym odbywa sie cutscenka i tak do usr... smierci ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbys przejrzal poprzedni watek to bys wiedzial, ze ja gralem ;) Jade na CAT 7.10 i wszystko pieknie smiga. Zadnych problemow z grafika. Jedynie ciemna strona mocy aka NV musiala wypuscic nowe, bo jakies krzaki byly ;) Moze masz AA wlaczone?? Pamietam ze w MP beta byly z tym problemy :)

No to ja nie wiem, w moim komputerze siedzi DIABEŁ. Wszystko inne zapiernicza aż oczy łzawią nie przyzwyczajone do tylu fps, a ten (...) się buntuje! Żeby chociaż ktokolwiek jeszcze miał taki problem jak ja, byłbym spokojny, bo wiedziałbym, że to wina samej gry bądź kwestia aktualizacji sterowników, a tak? Ja pierdziele...

 

edit: tak to wygląda: http://tragedy.ovh.org/downloads/crysis_rulez.wmv (2MB) :|

Edytowane przez soulburner

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm pograłem troche w Dx10 musze przyznać że prócz innych kolorków shaderów, 3d wody i lepszej jakości motion blurowi niczym się nie różni... o frameracie się nie wypowiadam w tym trybie na optymalnych jest do chrzanu... choć może to wina sterów bo na viscie mam jakieś antyczne ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...