Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

GIZIU-

Ano trzeba nawalac dalej nie pamieta m 10-15minut ....

mnie bynajmniej ta misja okrutnie zniechecila/znudzila

Aha, thx. Czyli trzeba nawalać jak leci. Myślałem że trzeba przycelować w nogi albo w jakieś oko itp. No dobra, idę się pomęczyć. Dużo mi jeszcze zostało ? Edytowane przez -GIZIU-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha, thx. Czyli trzeba nawalać jak leci. Myślałem że trzeba przycelować w nogi albo w jakieś oko itp. No dobra, idę się pomęczyć. Dużo mi jeszcze zostało ?

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Po tej pseudoośmiornicy jest jeszcze statek obcych co się wynurzy na lewej burcie trzeba będzie użyć znalezionej wcześniej atomówki.

Po statku jest koniec.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmusiłem się i właśnie przeszedłem to cudo nie zwracając uwagi na A.I Koreańców. Gra aż tak mnie nie zachwyciła poza grafiką,ale mogę sobie to tłumaczyć że naoglądałem się za dużo trailerów :P W każdym razie nie nudziłem się wcale. Jakieś 12 godzin grana co najmniej było. Dopóki nie wyjdzie jakiś patch na A.I nie zamierzam gry oceniać, w innym przypadku grę ocenił bym wysoko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

apropo ja mam wielki problem z misja która sie dzieje gdy już wyjde z misji z grawitacja i jest ta misja na sniegu, niby mam eskortować kolesia na zewnątrz kuli ale gdzie to jest to nie wiem, wogle niewiem jak ja przejść!!!

!!!proszę pomuszcie!!!

 

apropo ja mam wielki problem z misja która sie dzieje gdy już wyjde z misji z grawitacja i jest ta misja na sniegu, niby mam eskortować kolesia na zewnątrz kuli ale gdzie to jest to nie wiem, wogle niewiem jak ja przejść!!!

!!!proszę pomuszcie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jozek21

 

No widac masz powazny problem skoro nie zakumales tej misji .

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
gostka musisz wpierw obronicz , bo mu padl system zasilania NanoSuite

potem masz go eskortowac wpierw do najblizszego zrodla ciepla "plonacy samochod"

jak sobie Prohet doladuje kombinezon idziesz dalej , po drodze walczac z obcymi

misja dosc trudna wymaga kilku zapisow/sejwow

jesli zaczoles ta misje z zbytnio oslabionym Prohetem to gostek ci zginie z zimna

zanim dojdzie do pierwszego zrodla ciepla

 

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja się teraz tłukę ze statkiem. Mam namierzyć go za pomocą "Tac Gun" ale nie mogę po niego wrócić bo drzwi są zamknięte. Wszystkie mątwy rozwaliłem. To błąd gry czy może mam się dostać do niego jakimś innym wyjściem ?

Edytowane przez -GIZIU-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może i mam poważny problem ze nie mogę skumać tej misji w kuli ale wdzięczny bym był jak by mi ktoś pomógł, żadnego wyjścia nie widzę z tej kuli, nawalam do tych obcych i ciągle po jakimś czasie wyskakuje ze miska nie skończona i muszę zaczynać od nowa.HELP :damage_wall:

 

oczywiście jak wskoczę na skały widzę jakiś chyba palący samochód ale gdy che tam podejść tonagle pojawiają się skały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

Masz dotrzeć do każdego kolejnego ogniska. Czekasz, aż ghostkowi naładuje się kombinezon i idziesz dalej.

Jak ci wyskakują jakieś "skały" to może masz jakieś błędy w wyświetlaniu grafiki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze mi ktos powiedziec co mam zrobic w levelu CORE (miejsce gdzie sa te 3 otwierajace sie i zamykajace bramy)? Szukam wszedzie i nie widze zadnego wyjscia czy czegos podobnego... juz nie mam sil do tego levelu.

Jestes na statku obcych tak to masz na mysli ?

TO musisz przechodzic przez te pola silowe:) a ten tunel ( ten ktory sie wysowa ) - syngalizuje wylaczenie jednego pola i wlaczenie drugiego ..

jak juz przejdziesz to tam dalej i czekasz az sie zapala te reaktory czy co ttam jest i Ci sie otworzy bramka.. jakies z7 minut chyba tam sie ganialem z nimi az to sie zapalilo.. z tego co pamietam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

johnny00 czytałem ten post wcześniej ale czy mozesz mi dać może jakieś screeny z tamtej misji na śniegu bo nie rozumiem tego :mur:

 

no i teraz to ja wyszedłem wreszcie z tej kuli, ale mam dać wsparcie moim oddziałom i jak już wszystkich pozabijam to nic sie nie dzieje, marines wala gdzie popadnie, a te mątwy czy jakoś tak to jedna z nich wisi w powietrzu i nie wybuchła, ktoś może mi powiedzieć o co chodzi? :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może jeszcze nakarmić i pieluszkę zmienić :)

Zerknij sobie w ustawieniu klawiszy - chwila treningu i po sprawie.

looz pieluszek już nie noszę, a i nie jestem na tyle 'prosty' by nie zajrzeć do ustawień sęk w tym, że klawisze odp za kierowanie tym nie działają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Nie gniewajcie się jeśli to już było i już była odpowiedź na moje pytanie.:

 

Dlaczego nie mogę (nie mam takiej opcji w ogóle :o ) włączyć VERRY HIGH w Crysis na XP ?

Mam świeżą instalację XP, DX9nov, stery do 88GT: "169.09_forceware_winxp_32bit_international_beta"

 

Co może być nie tak?

 

PS - znalazłem takie ciekawe zestawienie, które udowodniło mi bezsprzecznie, że (przynajmniej w statycznych obrazkach) NIE MA różnicy między DX9 a DX10 w grze Crysis :)

http://www.gamespot.com/features/6182140/i...t=1&cpage=5

 

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dia8el:

Pod DX9 VeryHigh jest zablokowane przez producenta (który dogadał się z MS). I masz rację było i to przewijało się przez kilka stron.

 

LPKorn3324:

To sterowanie nie jest zbyt szczęśliwe ale tak naprawdę w sp ogranicza się lotu w przód i zmianami kierunków + broń - nic poza tym. Dla wykonania zadania lądowanie jest zbędne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlaczasz sile i rozwalasz drzwi :) to chyba pierwsza obrona tak tego lotniskowaca? :) w kazdym razie popatrz dokladnie i ewentualnie screen z sytuacji ;p

Co do:

no i teraz to ja wyszedłem wreszcie z tej kuli, ale mam dać wsparcie moim oddziałom i jak już wszystkich pozabijam to nic sie nie dzieje, marines wala gdzie popadnie, a te mątwy czy jakoś tak to jedna z nich wisi w powietrzu i nie wybuchła, ktoś może mi powiedzieć o co chodzi? mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif mur.gif

To rob load i zacznij je wybijac wczesniej a na koncu tego duzego sentinela co fruwa .. mnie tez sie blokowaly ale robilem co chwila quick save (F5) i tak kilka razy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak Ci goście zrobili screeny na Verry High pod XP dla tego porównania ? :/

Można jakoś to obejść?

 

dzieki

A zerknąć na wcześniejszych stronach nie łaska :).

W demie podmieniało się opcje w pliku konfigu ręcznie aby uzyskać prawie identyczne ustawienie. Pewnie w fullu podobnie.

Edytowane przez Zigi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest sposób na to, aby SLI działało poprawnie. Trzeba zainstalować najnowsze sterowniki bety oraz ściągnąć najnowszy enhancer. W enhancerze jest nowa opcja renderingu SLI - AFR3. Działa jak na razie tylko pod DX9. Wytarczy podmienić pliczki v. high, aby cieszyć się SLI w pełni płynnie z wyglądem jak DX10. Nie ma już "żabich skoków" w SLI jak poprzednio. Na 2x8800GT lekko podkręconych gram teraz komfortowo w 1920x1200 oczywiście bez AA:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc skończyłem grać w Crysis, co do gry to jest to jak by zmodyfikowany farcry, gra posiada wiele bugów, poza niektórymi misjami które mogły by być nie tak długie i bezsensowne jak na przykład misja z grawitacją, i może gdyby gra nie miała by zbyt wygórowanych wymagań, to gra jest super, i grywalność lepsza.Może przy następnej części będzie lepiej.Dziękuje wszystkim tym co chcieli, za pomoc w grze, i czekam teraz na Wiedzmina.

:damage_wall: :lol:

 

 

 

post-153581-1195748080_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie ulepszylem poprzedni config dla 8600 w chwili obecnej wyglada jeszcze lepiej i chodzi okolo 25 klatek w 1280. Jak są jacych chetni wysle na priva config

 

 

EDIT:

 

Wrzucilem na rapida

http://rapidshare.com/files/71564318/autoexec.cfg

 

plik wrzucic do game/config

ustawic textury na medium reszty nie ruszac

 

prosba do osob korzystajacych, jesli zauwazycie jakies bugi ktorych wczesniej nie bylo piszcie na priwa co gdzie i jak postaram sie naprawic.

Edytowane przez Sisay1982

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie ulepszylem poprzedni config dla 8600 w chwili obecnej wyglada jeszcze lepiej i chodzi okolo 25 klatek w 1280. Jak są jacych chetni wysle na priva config

zapodaj tutaj.

 

czy ktoś wie o jakichś nowych produkcjach na CryEngine ?

chyba nie odbiegam od tematu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest sposób na to, aby SLI działało poprawnie. Trzeba zainstalować najnowsze sterowniki bety oraz ściągnąć najnowszy enhancer. W enhancerze jest nowa opcja renderingu SLI - AFR3. Działa jak na razie tylko pod DX9. Wytarczy podmienić pliczki v. high, aby cieszyć się SLI w pełni płynnie z wyglądem jak DX10. Nie ma już "żabich skoków" w SLI jak poprzednio. Na 2x8800GT lekko podkręconych gram teraz komfortowo w 1920x1200 oczywiście bez AA:-)

mogles by napisac jak to zrobiles dokladnie bo u mnie sa spadki do 15fps na 1920x1200 bez aa , af16x (spadki w krytycznych momentach)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ukończenie gry zajęło mi kilkadziesiąt godzin wliczając w to podziwianie grafy i zwiedzanie, testowanie różnych rzeczy czy wykańczanie przeciwników/ przechodzenie na różne sposoby. Teraz będzie moja opinia:

 

Grafika:

Jak grałem na demie to nie mogłem wyjść z zachwytu. Chodziłem po mapie bawiłem się w wchodzenie w krzaki i patrzyłem jak rozsuwają się gałęzie, jak reaguje woda na wrzucanie do niej rzeczy i tym podobne bzdety.

Jednak w pełnej wersji grafika po pewnym czasie przestała mnie rajcować no bo ile można zachwycać sie cały czas tym samym. Ta sama dżungla z tymi samymi krzakami, żeby przynajmniej dodali tutaj jakieś smaczki typu stary zestrzelony samolot japoński z WWII tak jak to było w Far Cry. W zasadzie to skupiono się na efektach graficznych ale nie na grafice całościowo.

 

 

Fizyka:

Już bardziej niż grafika zrobiła na mnie wrażenie fizyka. Ktoś tam pisał że jest niby taka jakaś oskryptowana bo chałupy rozwalają się tylko na kilka sposobów. Jakoś tego nie zauważyłem a malkontenci pewnie chcieliby żeby rozwalały się na miliard różnych sposobów.

Jak się rzuci beczke czy turla ją po pochyłościach to zachowuje się tak jak w real-life. Palmę można skosić serią a to co spada można ponownie skosić tak że się przełamie w locie. Dla mnie fizyka to rewelacja.

 

 

Wydajność:

Powiedziałem że nie będę się pieprzył i od samego początku na high ani razu nie ustawiałem na medium. Biorąc pod uwagę efekty w grze zastanawiałem się co ludzie narzekają na wymagania. Zajebiste efekty, najbardziej zaawansowana grafika w historii gier - tylko głupek może oczekiwać 100 fps na karcie za 500 zł.

Trochę męczyłem się na 320MB GF8800 GTS (co prawda mocno podkręcony ale tylko te cholerne 320 MB) i kilka razy byłem zmuszony do redukcji jakości grafiki. W high na 1280x fps to u mnie prawie 40 w gpu_bench ale np w poziomie przed zejściem do kopalni w zabudowaniach fps-y potrafiły w tym trybie zejść do ... 3-4.

 

A w middle nie mówiąc już o low gra tak dobrze nie wygląda a jakość grafiki w tych trybach nie usprawiedliwia wymagań sprzętowych i ilości frame rate.

A już totalnym zaskoczeniem był dla mnie ostatni poziom z lotniskowcem. Ja rozumiem że można mieć mało fps w dżungli z setkami drzew które mają tysiące liści przez które prześwituje zaawansowany HDR i wszystko rzuca dynamiczne cienie ale na pokładzie lotniskowca ?????

Poza tym dlaczego w lokacjach nocnych fps-y są niższe niż w dziennych ?

 

 

Sztuczna inteligencja:

W tej grze to żenada. Większość bugów gry dotyczy właśnie sztucznej inteligencji. Zresztą ja zawsze uważam że jak ktoś chce mieć inteligencję to niech gra w multi a single to jest do podziwiania grafy i fabuły.

 

 

Bugi:

Dosyć dużo. Dotyczą głównie inteligencji (czasami ncp-y stoją jak wryci) ale również fizyki (leży sobie na czymś pudło niszczysz to na czym leży i pudło zawisa w powietrzu czy pojazdy zahaczają o niewidzialne kamienie)

 

Grywalność:

Dżungla bardzo szybko się nudzi a końca dżungli nie widać. Pewne urozmaicenie w misji z czołgami po tym trochę lepiej ale generalnie nuda. Statek obcych to żenada. Prawdziwa gra zaczyna się w zimnej kuli i po wyjściu z niej tak że nie ma czasu na podziwianie grafiki, potem lotniskowiec (kiepski ale i tak lepszy niż ta pieprzona dżungla) no i żenujący sam koniec.

Wkurza brak możliwości zbindowania konkretnej broni pod konkretny klawisz (trzeba się przełączać), brak możliwości przenoszenia

większej ilości broni czy bawienie się w grzybiarza i szukanie broni po zabitych Koreańcach w gęstej dżungli.

Niby że realizm i innego rodzaju bzdety ale w samej grze jest kilka rzeczy 10 razy mniej realistycznych.

 

 

Ogólnie:

Gra nie ma duszy, nie ma czegoś co przyciąga na dłużej (tak jak np w HF). Ktoś tu dobrze powiedział że warto było czekać nie na Crysis ale na CryEngine.

Dzisiaj (a właściwie od wielu już lat) łatwiej jest zatrudnić 200 grafików i programistów 100 specjalistów od marketingu, dać budżet kilkanaście milionów i niech robią grafikę niż pomyśleć nad fabułą, grywalnością, miodnością co powinno kosztować mniej albo wogóle (w teorii). Jeśli chodzi o nowe pomysły to sam kombinezon i różne nasadki na bronie to za mało.

 

Pozostaje czekań na nową grę opartą na tym engine bo potencjał to ma on ogromny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...