yotomeczek Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) Przyczyna kiepskiej jazdy Kubicy po drugim pitstopie. Niefart czy zamierzony cel? :angry: Ehh szkoda Roberta - do samochodu bezpieczeństwa jechał wyśmienicie. Swoją drogą ciekawe dlaczego BMW nie zaryzykowało i nie ściągnęło Roberta do Pitstopu jak się okazało że ma za niskie ciśnienie (aż tak są gapowaci że skumali to po wyścigu ?) ? Przecież jeżeli tracił z powodu ciśnienia min 1,5sek na okrążeniu - to 22sek straty w boksie sa do nadrobienia w 15 okrążeń. Mogli wrzucić nowe miękkie i niech by je robert zakatował nawet (mieli takie dobrze trzymające ustawienia które szybko wykańczały opony) ... NIe wiem dlaczego, ale jakoś zawsze BMW daje gorszą mieszankę na ostatnim pitstopie. Heidfeld farciarz ... Coś złego dzieje się w BMW - Robert przed wyścigiem mówił, że będą walczyć nie z Ferrari czy Mercedesem a z Renault ... ostatnie dwa wyścigi mocno nieudane dla BMW. Ciekawe czy McLaren-Mercedes ma tylko jeden dobry bolid ? BO takiej różnicy klas kierowców to nie obstawiam. Edytowane 21 Lipca 2008 przez yotomeczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 Jeden jest przygotowany tak jak powinien, drugi tak, aby jeździł ;) Martwi mnie słaba dyspozycja Ferrari, nie lubię oglądać McL'a na miejscach wyższych niż F. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRANDMASTER Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 Ehh szkoda Roberta - do samochodu bezpieczeństwa jechał wyśmienicie. Swoją drogą ciekawe dlaczego BMW nie zaryzykowało i nie ściągnęło Roberta do Pitstopu jak się okazało że ma za niskie ciśnienie (aż tak są gapowaci że skumali to po wyścigu ?) ? Przecież jeżeli tracił z powodu ciśnienia min 1,5sek na okrążeniu - to 22sek straty w boksie sa do nadrobienia w 15 okrążeń. Mogli wrzucić nowe miękkie i niech by je robert zakatował nawet (mieli takie dobrze trzymające ustawienia które szybko wykańczały opony) ... NIe wiem dlaczego, ale jakoś zawsze BMW daje gorszą mieszankę na ostatnim pitstopie. Heidfeld farciarz ... Coś złego dzieje się w BMW - Robert przed wyścigiem mówił, że będą walczyć nie z Ferrari czy Mercedesem a z Renault ... ostatnie dwa wyścigi mocno nieudane dla BMW. Ciekawe czy McLaren-Mercedes ma tylko jeden dobry bolid ? BO takiej różnicy klas kierowców to nie obstawiam. oj chyba bolidy są jednakowe. nie wierzę żeby specjalnie dla kovala dali gorszy. tutaj liczy sie kasa.im wyżej tym więcej sponsor zapłaci w przyszłości. dla mnie hamilton jest po prostu genialnym kierowcą. taka różnica jaka jest teraz między nim a całą resztą to jest masakra. oczywiście wielu mnie pojedzie za jego błąd w pitstopie... każdy popełnia błędy. na pewno hamilton jest talentem na miarę szumiego itp. nie ulega jednak wątpliwości że też go nie lubię Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 Ciekawe jest to że Robertowi założono opony z rzekomo zbyt niskim ciśnieniem w momencie kiedy Hejcfeld był w czołówce stawki po wyjeżdzie SC :mur: ,kiedy szkop zajmował dalekie do tego momentu miejsce to w bolidzie Kubicy nic nie szwankowało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXO3 Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 W sumie to prawda, ale w dalszym ciagu troche im brakuje do najlepszych komentatorów. A najwiekszymi "bajkoopowiadaczami" to sa komentatorzy TdF na eurosporcie - ale przynajmniej sie to przyjemnie oglada mimo iż etap trwa nierzadko 3 a nawet 5 godzin ;) Komentatorzy Eurosportu rOx ;) wczoraj mnie rozbroiło jak jeden z Panów (T.Jaroński chyba) mówił jak to rejestrował się na holenderskiej stronie żeby znać wyniki MŚ juniorów xD. Ten duet naprawde super komentuje. Czasem oglądam TdF tylko dla posłuchania ich komentarza gdy na trasie nic się nie dzieje :) No dobra... sorry za OT [; Jak już powiedziałem - czekam z nadzieją na GP Węgier - z pewnością wówczas to Robert będzie priorytetowym kierowcą dla BMW... wkońcu na trybunach pełno Polaków... sam Robert zawsze powtarza, że lubi ten tor... będzie ciekawie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXO3 Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 W sumie to prawda, ale w dalszym ciagu troche im brakuje do najlepszych komentatorów. A najwiekszymi "bajkoopowiadaczami" to sa komentatorzy TdF na eurosporcie - ale przynajmniej sie to przyjemnie oglada mimo iż etap trwa nierzadko 3 a nawet 5 godzin ;) Komentatorzy Eurosportu rOx ;) wczoraj mnie rozbroiło jak jeden z Panów (T.Jaroński chyba) mówił jak to rejestrował się na holenderskiej stronie żeby znać wyniki MŚ juniorów xD. Ten duet naprawde super komentuje. Czasem oglądam TdF tylko dla posłuchania ich komentarza gdy na trasie nic się nie dzieje :) No dobra... sorry za OT [; Jak już powiedziałem - czekam z nadzieją na GP Węgier - z pewnością wówczas to Robert będzie priorytetowym kierowcą dla BMW... wkońcu na trybunach pełno Polaków... sam Robert zawsze powtarza, że lubi ten tor... będzie ciekawie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EXO3 Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 W sumie to prawda, ale w dalszym ciagu troche im brakuje do najlepszych komentatorów. A najwiekszymi "bajkoopowiadaczami" to sa komentatorzy TdF na eurosporcie - ale przynajmniej sie to przyjemnie oglada mimo iż etap trwa nierzadko 3 a nawet 5 godzin ;) Komentatorzy Eurosportu rOx ;) wczoraj mnie rozbroiło jak jeden z Panów (T.Jaroński chyba) mówił jak to rejestrował się na holenderskiej stronie żeby znać wyniki MŚ juniorów xD. Ten duet naprawde super komentuje. Czasem oglądam TdF tylko dla posłuchania ich komentarza gdy na trasie nic się nie dzieje :) No dobra... sorry za OT [; Jak już powiedziałem - czekam z nadzieją na GP Węgier - z pewnością wówczas to Robert będzie priorytetowym kierowcą dla BMW... wkońcu na trybunach pełno Polaków... sam Robert zawsze powtarza, że lubi ten tor... będzie ciekawie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) Banita, nie szukaj teorii spiskowych bo to nie ma sensu. Edytowane 21 Lipca 2008 przez Venom Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yotomeczek Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 oj chyba bolidy są jednakowe. nie wierzę żeby specjalnie dla kovala dali gorszy. tutaj liczy sie kasa.im wyżej tym więcej sponsor zapłaci w przyszłości. dla mnie hamilton jest po prostu genialnym kierowcą. taka różnica jaka jest teraz między nim a całą resztą to jest masakra. oczywiście wielu mnie pojedzie za jego błąd w pitstopie... każdy popełnia błędy. na pewno hamilton jest talentem na miarę szumiego itp. nie ulega jednak wątpliwości że też go nie lubię Patrząc w ten sposób to mega talentem jest N.Piquet - bo śmigał na gorszym niż Ferrari bolidzie tak szybko jak Masa ... a chyba Renault jest słabsze. Nie wierzę jakoś że Kovalainen nie mógł dotrzymać kroku Hamiltonowi bo jest aż tyle wolniejszy. Podobnie Alonzo i Piquet - nie ma bata żeby Fernando miał taki spadek formy ... Zresztą Heikki Kovalainen też narzekał na opony (możliwe żeby w jednym bolidzie dało się je odpowiednio dostroić a w drugim nie ? McLarena podobnie jak BMW problem z oponami) Felipe Massa i Raikkonen też skarżyli się na przyczepność. Wydaje mi się że opony są nie takie jak w czasach GoodYear :D A Renault wydaje się być już na równi z BMW niestety ... Robert Kubica „Trudno być zadowolonym po wyścigu takim jak ten. Podczas pierwszej części wyścigu byłem w stanie utrzymać tempo McLaren-Mercedes i Ferrari. Nagle tempo mojego bolidu drastycznie spadło. Moje opony traciły masę przyczepności, być może dlatego, że zostały zbyt bardzo schłodzone. Musimy przeanalizować dane.” Dobra ale były za chłodne przez kilkanaście okrążeń ?? Chyba jednak ciśnienie (mam nadzieję że mieszanka jest dla wszystkich powtarzalna :P) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) Massa zaczal oszczedzac bolid na nastepny wyscig... Najgorsze sa momenty kiedy fart i niefart innych przeklamuje cale widowisko F1 ale moze dlatego jest to takie przyjemne bo nigdy nie wiadomo kiedy bedzie SC... Edytowane 21 Lipca 2008 przez Aurora001 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darks Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 Taki właśnie jest urok F1. Poza mocą bolidu i umiejętnościami kierowcy czasami główną rolę w wyścigu odgrywa przypadek. I to na swój sposób jest piękne. Bo gdyby nie przypadek/szczęście to Kubica by nie wygrał w Montrealu. Co do formy Renault, nie zapominajmy, że to zespół mistrzowski. Być może kwestia czasu i kierowcy "renówki" będą częściej stawali na podium. Jeżeli chodzi o BMW to odnoszę wrażenie, że to co chcieli w tym sezonie osiągnąć to zrobili i teraz czekają na przyszły sezon. A może to znowu jakaś zasłona dymna ze strony "bejcy" ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 Ale zasłonę dymną to sie raczej na treningach stosuje, ew. w Q1 i Q2 a nie w wyścigu :lol2: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darks Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 Ale zasłonę dymną to sie raczej na treningach stosuje, ew. w Q1 i Q2 a nie w wyścigu :lol2: To było ironiczno-retoryczne pytanie :wink: A poza tym to nie miałem na myśli wyścigu tylko ogólnie forme bemki. Jak już wspomniałeś o kwalifikacjach to trochę denerwujące jest ich te niby "cfaniactwo", szczególnie w Q2 gdzie czasami naprawdę mogli by wcześniej wyjeżdżać na tor. Może wtedy Heidfeld by się regularnie kwalifikował do Q3 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 21 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2008 Dokładnie.. cwaniakują jakby byli zespołem pokroju McLaren czy Ferrari, a już nie raz zdarzyło się, że do Q3 Heidfeld nie przeszedł ;) Kubica też był raz mocno zagrożony.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) choć kibicuję BMW i Robertowi to zastanawiające jest narzekactwo na pracę opon. Ze strony Ham-iltona nigdy nie słyszałem żeby coś nie grało. :huh: p.s. a teraz to nawet Ferrari marudzilo ze fury zupełnie pływały na łukach Edytowane 22 Lipca 2008 przez Racuch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) Też mnie to trochę śmieszy, że Kubica jak mu nie wyjdzie narzeka na bolid, ale teraz mu wybaczam (w przedostatnim wyścigu to nie było widać to nie wybaczyłem :) ) Ale teraz zdecydowanie było widać jak się ślizga. Edytowane 22 Lipca 2008 przez Black_war Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 22 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2008 faktycznie, obejrzałem wczoraj w nocy powtórkę i na zakrętach to chyba wózek widłowy lepiej się prowadzi a propos opon 2-3 lata w stecz Fredziu Alonso zdobył mistrza dzięki dostrojeniu Renault do opon Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 23 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2008 http://sport.onet.pl/0,1248769,1793597,wiadomosc.html i to jest chyba prawda. wiecie jaka przewage ma ferrari i mclaren nad bmw? to ze u nich pracuje okolo 1500 osob, a bmw zatrudnia jedynie okolo 800 osob. oczywiscie tu sa wielkie pieniadze, to sport i nikt niczego nie odpuszcza. po prostu coraz wiecej osob sie angazuje w projekt F1.09, tym samym mniej osob rozwija F1.08., przez co obrazki bmw walczace z renault, toyota i red bullem bedziemy ogladac duzo czesciej niz bmw walczace z mclarenem i ferrari Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studenc1k Opublikowano 23 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2008 wiecie jaka przewage ma ferrari i mclaren nad bmw? to ze u nich pracuje okolo 1500 osob, a bmw zatrudnia jedynie okolo 800 osob.Nie można zapomnieć także o tym, że Ferrari i Mclaren mają ogromne doświadczenie. W F1 startują od kilkudziesięciu lat. Team BMW Sauber istnieje od ~3 lat :) BMW kiedyś dostarczało tylko silniki, a dopiero po przejęciu Saubera stało się konstruktorem bolidu. Uważam, że trzeba dać im trochę czasu... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yotomeczek Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Na dzisiejeszym porannym treningu Robert był zadowolony z balansu i przyczepności :D Może wreszcie powalczy z przeciwnikami, a nie z bilidem jak to było na 2 ostatnich wyścigach ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darks Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Na pewno powalczy bo będzie przed kim tzn. dużo kibiców z Polski. Tylko po dzisiejszych dwóch treningach odnoszę wrażenie że będzie to arcytrudne. Maki i Ferrari w bardzo dobrej dyspozycji, na pewno Alonso też będzie walczył bo renault robi bardzo duże postępy i Toyota w ostatnich wyścigach się bardzo dobrze prezentuje. Wszyscy liczą po cichu na podium, moim zdaniem przy obecnej formie BMW każde punktowane miejsce to sukces. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRANDMASTER Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 brawo dla nika :))))))))))) Był w takiej samej sytuacji co 2 tyg temu robert, jednak mu się nie udało. trochę lipa bo bmw znowu dostanie po [gluteus maximus] w klasyfikacji konstruktorów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Z serii "głupie pytania" : Gdy pokazują obrotomierze, to są na nich dwie strzałki. Od czego jest ta czerwona? :> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRANDMASTER Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 (edytowane) pokazuje max obrotów przez jakąś chwilę 4 miejsce startowe. BDB wynik. jutro będzie się działo Edytowane 2 Sierpnia 2008 przez GRANDMASTER Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 No ładnie jest 4 :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dem Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Myślę, że mogło być 3 miejsce, pierwszy sektor ciut za wolno, no i w związku z tym będzie startował z "gorszej" części toru. Oby tylko nie skończyło się standardowo, czyli Robert jeden postój więcej od Nicka, w między czasie Safetycar i na mecie Hiedfed przed Kubkiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobo90 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Tylko szkoda, ze Kubica ma malutko paliwa (prawdopodobnie) :|. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Kimi od paru wyścigów/kwalifikacji chyba stara się pokazać jak bardzo znudziło mu się f1 :/ Massa się stara ale jakoś nie widzę go jako mistrza, wygląda na to że to może być łatwy sezon dla Hamiltona. Jestem fanem ferrari ale muszę przyznać że hami+mclaren są teraz bezkonkurencyjni. Kubica odwalił dzisiaj kawał dobrej roboty, widać że na ostatnim okrążeniu dał z siebie wszystko, ale ogólnie BMW zaczyna dostawać po tyłku od robiącej duże postępy Toyoty. Heidfeld może mieć pretensje tylko do siebie - na wykręcenie czasu miał 20 minut, jak czeka do ostatniej chwili to niech nie oczekuje że ktoś się poświęci i go przepuści :lol2: Zresztą przez całe kwalifikacje słabo mu szło, kolejny raz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darks Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Kubica ma paliwa tyle ile cała pierwsza 5, może być różnica +/- 2 okrążeń. Dwa tygodnie temu też Kubica i Hamilton zjechali na tym samym okrążeniu do pit stopu. W bardzo dobrej formie jest Hamilton i w ogóle cały McLaren i chyba jutro Ham wygra bo nie ma nikogo za nim co może mu zagrozić. Trochę to żałosne z tym Heidfeldem, jeżeli nie potrafi finiszować w końcówce to może trzeba wyjeżdżać zaraz po rozpoczęciu sesji ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yotomeczek Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Tylko szkoda, ze Kubica ma malutko paliwa (prawdopodobnie) :|. A skąd skąd takie rewelacje ? Kimi od paru wyścigów/kwalifikacji chyba stara się pokazać jak bardzo znudziło mu się f1 :/ Massa się stara ale jakoś nie widzę go jako mistrza, wygląda na to że to może być łatwy sezon dla Hamiltona. Jestem fanem ferrari ale muszę przyznać że hami+mclaren są teraz bezkonkurencyjni. Kubica odwalił dzisiaj kawał dobrej roboty, widać że na ostatnim okrążeniu dał z siebie wszystko, ale ogólnie BMW zaczyna dostawać po tyłku od robiącej duże postępy Toyoty. Heidfeld może mieć pretensje tylko do siebie - na wykręcenie czasu miał 20 minut, jak czeka do ostatniej chwili to niech nie oczekuje że ktoś się poświęci i go przepuści :lol2: Zresztą przez całe kwalifikacje słabo mu szło, kolejny raz. W studio Polsatu podsumowali go stwierdzeniem, że zachował się jak noob. i chodzi dokładnie o ostatni zakręt - powinien pojechać swoje - i nawet dotknąć bolid z przodu (na wyjściu nic by się nie stało). A Hei spanikował i odpuścił 20m od poprzedzającego bolidu ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...