Darks Opublikowano 15 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2008 inni mogli, jechali szybko niemając samochodu w ogóle szybszego od polaka. Pewnie masz na myśli Vettela or Kovalainena. Dla mnie też to jest zagadką w czym tkwiła przyczepność i szybkość STR. Vettel i na mokrej i na suchej nawierzchni kręcił dobre czasy. Sam silnik ferrari by nie osiągnął takich rezultatów. Ham pokazał klasę wyprzedając wszystkich ale gdy tor przesychał to marny Red Bull dawał sobie radę z McLarenem. Kwestia ustawienia bolidu. Hamilton ma ogromny talent do jazdy w F1 ale nie zapominaj jakie gafy robi/robił dzięki swojej brawurze na torze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRANDMASTER Opublikowano 15 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2008 tak gafy wali to jest fakt jednak np: na 5 wyścigów lepiej 4 razy wygrać a raz niedojechać do mety niż być 5 razy na 3-im miejscu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darks Opublikowano 15 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2008 Zależy z kim chcesz go porównać. Bo porównanie stylu jazdy Ham z Kub można sobie wsadzić w 4 litery. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 15 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) Akurat analiza stylu jazdy kierowców jest w pełni możliwa i dająca wiele ciekawych rezultatów (od lat przoduje w tym brytyjski F1 Racing). Aktualnie jednak magazyn jest niestrawny dzięki Peterowi Windsorowi. A co do rzekomej dominacji HAMa w deszczu- przypomnijcie sobie choćby ubiegły sezon- tam to różowo nie wyglądało. Na Monza zdecydowanie była to zasługa ustawień bolidu, bo jak długo oglądam GP (a będzie to lekko licząc z 12-14lat) takiej dominacji jednego kierowcy na mokrym i indolencji na med- wet nie przypominam sobie. Edytowane 15 Września 2008 przez draak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yotomeczek Opublikowano 15 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2008 (edytowane) Co do Kubicy - chłopak nie szaleje jak H bo nie ma czym - kiedy ostatnio słyszeliście, że balans jest dobry (nawet nie świetny) ? Już od jakiś ładnych paru wyścigów bolid prowadzi się tak sobie ... i co ma chłopak szaleć ? Zaszalał raz i wyleciał z toru - a aquaplaning miał nawet na prostych ... Jak wielkie ma umiejętności nie zobaczymy dopóki nie będzie wyścigu w którym Robert nie będzie musiał zmagać się z bolidem a z rywalami. Mercedes ma bardzo dobrze prowadzący się bolid - on się trzyma na 2 kołach nawet (dlatego tak łatwo można nim ciąć po tralkach i krawężnikach). Moim zdaniem BMW nie ma dobrych ustawień na deszcz w ogóle - kiedyś mieli ale to dawno było ... Edytowane 15 Września 2008 przez yotomeczek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darks Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2008 Akurat analiza stylu jazdy kierowców jest w pełni możliwa i dająca wiele ciekawych rezultatów (od lat przoduje w tym brytyjski F1 Racing). Nigdy nie widziałem takiej analizy, ale moim zdaniem całe te badanie stylu jazdy może być nic nie warte gdyby np. kierowcy wymienili się bolidami. Więc porównać style jazdy można chyba tylko wewnątrz teamów. Bo gołym okiem można zauważyć różnicę między Raikkonen a Massą. Jeśli BMW nie przedłuży kontraktu z Nickiem Heidfeldem, Niemiec dostanie około 7 milionów Euro odszkodowania. Nie sądzę, żeby oni(Kubica i Alonso) razem jeździli w BMW. Niemiecki zespół bez niemieckiego kierowcy? Nie wydaje mi się... Hmm... coś mi się wydaje, że w tym jest dużo prawdy. Media cały czas spekulują przejście Alonso do BMW ale z drugiej strony nie od dziś wiadomo, że szefowie BMW nie lubią za dużo wydawać na kierowców. 7mln dla Nicka + odpowiednie wynagrodzenia dla Alonso... Ciekawe się zapowiada końcówka sezonu :rolleyes: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2008 Jakby nie było.. żeby zacząć wygrywać w F1 trzeba sypnąć pieniążkami ;) Może w końcu taką politykę obierze BMW.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 16 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2008 A jak zaczną wygrywać to pieniądze zaczną się im zwracać ^^ ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 Rmf.fm podaje że Robert ma otrzymać podwyżkę z 3 do 10 000 000 :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 Nie regulujcie odbiorników, to tylne skrzydło zgodne z regulaminem 2009 :mur: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 Jak mogli cos takiego zrobić <_< bolid wyglada teraz troche komincznie i nieproporcjonalnie :mellow: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 Zawracanie gitary , de facto skrzydlo nadal jest , wiec gdzie ta rezygnacja z aero. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanagaz Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 Coś ostatnio jakiś program widziałem to federacja najlepiej chciałaby usunąć wszystkie spojlery z bolidu wraz z całą elektroniką, czyli cofnąć się kilkadziesiąt lat w tył. A mówią, że F1 to najbardziej zaawansowany technologicznie sport... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 O tym samym mowil bodajze Borowczyk na ostatnim wyscigu. Chca to zrobic w imie ideii walki kierowcow , a nie inzynierow. W sumie cos w tym jest , moze byloby ciekawsze , ale skoro miano zdjac spojlery , a wyzej widac , ze jest to niech w ogole sobie daruja takie kombinacje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 Zawracanie gitary , de facto skrzydlo nadal jest , wiec gdzie ta rezygnacja z aero. zmniejszono tylne skrzydlo i zdemontowano wszystkie te dziwne odrosty, rogi itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 o qwa... jak to wyglada, myslalem ze takie rzeczy to tylko w Polsce mozliwe :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w-u-j-e-k Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 A ja ,gdzieś ostatnio przeczytałem ( chyba WP ) ,że ktoś z F1 wpadł na pomysł ,żeby wszystkie zespoły od przyszłego sezonu ,jeździły w tych samych silnikach :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojeczny Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 Niedługo bolid formuły 1 będzie miał żagle... I oni liczą że te zmiany coś dadzą? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 To tylnie skrzydło wygląda teraz paskudnie :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaxxL Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 Tylko ciekawe czemu ten bolid nie jedzie na slickach :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 http://bleacherreport.com/articles/52144-f...more-overtaking http://bleacherreport.com/articles/52693-f...will-adapt-best poczytajcie sobie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 Tylko ciekawe czemu ten bolid nie jedzie na slickach :D bo to jest F1 2008 z pakietem aero 2009. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 18 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2008 (edytowane) http://bleacherreport.com/articles/52144-f...more-overtaking http://bleacherreport.com/articles/52693-f...will-adapt-best poczytajcie sobie będą jajca jak berety ;/ w perspektywie na przyszły sezon autor art. nisko ocenił BMW ale Roberta wysoko :) p.s. fury na modłę z lat 90-tych (może odrazu dac chłopakom furki z World Series by Renault :lol2: ) Edytowane 18 Września 2008 przez Racuch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2008 Ale lipnie wygląda ten bolid z tym tylnym skrzydłem, takim wąskim :/ BTW ciekawie będzie po wprowadzeniu slick'ów i usunięciu koców grzewczych ;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2008 W artykule który dał dzej napisali że aerodynamika ma zmniejszyć docisk o 40%, a w zamian przyczepność mają dawać slicki. Tylko co z deszczem, tam też dadzą slicki? :lol2: To i brak kocy może spowodować że na mokrym torze będzie baardzo cieżko. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2008 Nie będzie żadnego braku kocy ;) Po testach i prośbach zespołu FIA wycofała się z tego pomysłu.. Mogło to być zbyt niebezpieczne szczególnie w deszczu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2008 Mam nadzieje, ze nie offtopicuje. Potrzebuje znalesc gdzies w gazecie tekst o Robercie, taki ogolny, z jego sylwetką i osiagnieciami. Mozecie powiedziec w jakiej gazecie i w jakim miesiacu co takiego bylo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2008 Mam nadzieje, ze nie offtopicuje. Potrzebuje znalesc gdzies w gazecie tekst o Robercie, taki ogolny, z jego sylwetką i osiagnieciami. Mozecie powiedziec w jakiej gazecie i w jakim miesiacu co takiego bylo? http://www.formula1.com/teams_and_drivers/drivers/815/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2008 Bardziej chodzilo mi o jakąś gazete i jej ktorys tam numer, ale dziekuje za linka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaxxL Opublikowano 19 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2008 @Niemiec Jakie na tej stronie jest foto roberta to nie mam pytan :D:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...