Skocz do zawartości
Kaeres

F1 Sezon 2008

Rekomendowane odpowiedzi

inni mogli, jechali szybko niemając samochodu w ogóle szybszego od polaka.

Pewnie masz na myśli Vettela or Kovalainena. Dla mnie też to jest zagadką w czym tkwiła przyczepność i szybkość STR. Vettel i na mokrej i na suchej nawierzchni kręcił dobre czasy. Sam silnik ferrari by nie osiągnął takich rezultatów.

 

Ham pokazał klasę wyprzedając wszystkich ale gdy tor przesychał to marny Red Bull dawał sobie radę z McLarenem. Kwestia ustawienia bolidu.

 

Hamilton ma ogromny talent do jazdy w F1 ale nie zapominaj jakie gafy robi/robił dzięki swojej brawurze na torze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat analiza stylu jazdy kierowców jest w pełni możliwa i dająca wiele ciekawych rezultatów (od lat przoduje w tym brytyjski F1 Racing). Aktualnie jednak magazyn jest niestrawny dzięki Peterowi Windsorowi.

 

A co do rzekomej dominacji HAMa w deszczu- przypomnijcie sobie choćby ubiegły sezon- tam to różowo nie wyglądało. Na Monza zdecydowanie była to zasługa ustawień bolidu, bo jak długo oglądam GP (a będzie to lekko licząc z 12-14lat) takiej dominacji jednego kierowcy na mokrym i indolencji na med- wet nie przypominam sobie.

Edytowane przez draak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do Kubicy - chłopak nie szaleje jak H bo nie ma czym - kiedy ostatnio słyszeliście, że balans jest dobry (nawet nie świetny) ?

Już od jakiś ładnych paru wyścigów bolid prowadzi się tak sobie ... i co ma chłopak szaleć ? Zaszalał raz i wyleciał z toru - a aquaplaning miał nawet na prostych ...

Jak wielkie ma umiejętności nie zobaczymy dopóki nie będzie wyścigu w którym Robert nie będzie musiał zmagać się z bolidem a z rywalami.

Mercedes ma bardzo dobrze prowadzący się bolid - on się trzyma na 2 kołach nawet (dlatego tak łatwo można nim ciąć po tralkach i krawężnikach).

Moim zdaniem BMW nie ma dobrych ustawień na deszcz w ogóle - kiedyś mieli ale to dawno było ...

Edytowane przez yotomeczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat analiza stylu jazdy kierowców jest w pełni możliwa i dająca wiele ciekawych rezultatów (od lat przoduje w tym brytyjski F1 Racing).

Nigdy nie widziałem takiej analizy, ale moim zdaniem całe te badanie stylu jazdy może być nic nie warte gdyby np. kierowcy wymienili się bolidami. Więc porównać style jazdy można chyba tylko wewnątrz teamów. Bo gołym okiem można zauważyć różnicę między Raikkonen a Massą.

 

Jeśli BMW nie przedłuży kontraktu z Nickiem Heidfeldem, Niemiec dostanie około 7 milionów Euro odszkodowania.

Nie sądzę, żeby oni(Kubica i Alonso) razem jeździli w BMW. Niemiecki zespół bez niemieckiego kierowcy? Nie wydaje mi się...

Hmm... coś mi się wydaje, że w tym jest dużo prawdy. Media cały czas spekulują przejście Alonso do BMW ale z drugiej strony nie od dziś wiadomo, że szefowie BMW nie lubią za dużo wydawać na kierowców. 7mln dla Nicka + odpowiednie wynagrodzenia dla Alonso... Ciekawe się zapowiada końcówka sezonu :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś ostatnio jakiś program widziałem to federacja najlepiej chciałaby usunąć wszystkie spojlery z bolidu wraz z całą elektroniką, czyli cofnąć się kilkadziesiąt lat w tył. A mówią, że F1 to najbardziej zaawansowany technologicznie sport...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

O tym samym mowil bodajze Borowczyk na ostatnim wyscigu. Chca to zrobic w imie ideii walki kierowcow , a nie inzynierow. W sumie cos w tym jest , moze byloby ciekawsze , ale skoro miano zdjac spojlery , a wyzej widac , ze jest to niech w ogole sobie daruja takie kombinacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

będą jajca jak berety ;/

w perspektywie na przyszły sezon autor art. nisko ocenił BMW ale Roberta wysoko :)

p.s.

fury na modłę z lat 90-tych (może odrazu dac chłopakom furki z World Series by Renault :lol2: )

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edytowane przez Racuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W artykule który dał dzej napisali że aerodynamika ma zmniejszyć docisk o 40%, a w zamian przyczepność mają dawać slicki. Tylko co z deszczem, tam też dadzą slicki? :lol2: To i brak kocy może spowodować że na mokrym torze będzie baardzo cieżko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, ze nie offtopicuje.

Potrzebuje znalesc gdzies w gazecie tekst o Robercie, taki ogolny, z jego sylwetką i osiagnieciami.

Mozecie powiedziec w jakiej gazecie i w jakim miesiacu co takiego bylo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...