Skocz do zawartości
ath

Need For Speed: Undercover

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz powinni zrobić znowu fajną część, bo jak by podzielił na grupy wszyskie NFS:

 

1.NFS 1

2.NFS 2

3.NFS 3 HP - najlepsza z tej trójki

-------------------

4.NFS 4 HS

5.NFS 5 PORSCHE

6.NFS 6 HP2 - najlepsza z tej trójki

--------------------

7.NFS 7 U

8.NFS 8 U2

9.NFS 9 MW - najlepsza z tej trójki

--------------------

10.NFS 10 C

11.NFS 11 PS

12.NFS 12 Undercover - czyli też powinna być najlepsza:D

 

Oczywiście mam tylko nadzieje, że tak sie stanie i będzie wkońcu coś lepszego od NFS C i PS

Edytowane przez demon92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@demon92 - tyle że to jest Twój podział.

 

Wielu ludzi pewnie się obruszy bo dla wielu najlepszy jest PORSCHE właśnie.

Dla mnie NFSU był też jednym z lepszych a ostatni w którego pograłem to NFSU2. Jak dla mnie reszta (nowe produkcje) to gnioty.

Także mnie nie wychodzi twój podział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz powinni zrobić znowu fajną część, bo jak by podzielił na grupy wszyskie NFS:

 

1.NFS 1

2.NFS 2

3.NFS 3 HP - najlepsza z tej trujki

-------------------

4.NFS 4 HS

5.NFS 5 PORSCHE

6.NFS 6 HP2 - najlepsza z tej trójki

--------------------

7.NFS 7 U

8.NFS 8 U2

9.NFS 9 MW - najlepsza z tej trójki

--------------------

10.NFS 10 C

11.NFS 11 PS

12.NFS 12 Undercover - czyli też powinna być najlepsza:D

 

Oczywiście mam tylko nadzieje, że tak sie stanie i będzie wkońcu coś lepszego od NFS C i PS

Przesadziłeś, większość by napisała właśnie tak, jak zaznaczyłem na zielono. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że to był mój podział i z ciekawością posłucham innych. Ale o ile jeszcze przy pierwszej czy drugiej trójce sie ktoś zemną nie zgadza to jeszcze jakoś rozumie, ale co do tego że U jest lepsze od MW to sie nie zgodze, U jest be w porównaniu z MW. Porsche też jakoś mi nie przypadło, jak by to był NFS FERRARI to już prędzej, ale jakoś ostatnio porsche nie lubie, więc i gra mi za bardzo do gustu nie przypadła.

Edytowane przez demon92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesadziłeś, większość by napisała właśnie tak, jak zaznaczyłem na zielono. :)

zgadza sie...

 

Oczywiście, że to był mój podział i z ciekawością posłucham innych. Ale o ile jeszcze przy pierwszej czy drugiej trójce sie ktoś zemną nie zgadza to jeszcze jakoś rozumie, ale co do tego że U jest lepsze od MW to sie nie zgodze, U jest be w porównaniu z MW. Porsche też jakoś mi nie przypadło, jak by to był NFS FERRARI to już prędzej, ale jakoś ostatnio porsche nie lubie, więc i gra mi za bardzo do gustu nie przypadła.

Czytaj co kolega wyzej napisal :) jestem pewien ze 90% osob ma takie same odczucia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wracając do plotki, że niby ma być broń w undercover, to jedyne co mogą ostatecznie zrobić to patent że przy ekstremalnych pościgach policja strzela ci w opony (?), jak powiedział niedawno producent tej gry :

 

"Need for Speed Undercover is all about the chase, chasing, and being chased, and that really represents the essence of how we built this game out."

 

ja trzymam kciuki, bo co jak co ale w pościgach policyjnych zawsze przodował nfs.

 

ps. a jeżeli chodzi o poprzednie części to nfs 1,2,3,4,porshe dobre, hp2 ujdzie, U1 ujdzie, U2 dno, MW dobre, C dno, PS dno : ]

Edytowane przez -Wader-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NFS, które mi się podobały : 1, 2, 3, Porsche, HP2, U, U2, MW i w Carbona też się grało w miarę (choć wolałem MW).

 

Do późniejszych części (po Porsche) podchodziłem jako zręcznościówki. Właśnie Porsche uważam za najlepszą część (powinni robić takie części dalej - z różnymi markami). Szok mnie spotkał po graniu w HP2 - lubiłem tą grę "w inny sposób" - jako zręcznościówkę.

 

Najwięcej razy przechodziłem .... U2 (4 razy).

 

PS nie przypadł mi do gustu.

 

Mam nadzieję, iż Undercover będzie OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NFS Undercover przetestowane !!

 

Screeny:

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Pierwsze wrażenia:

 

- HUD jak z Most Wanted (Bounty Meter, Cost to state, pursuit breakery na mapie)

- Misje w stylu ukradnij brykę z salonu i uciekając przed policją dostarcz ją do dziupli

- speed braker (zwolnienie czasu) obecny, ale sie nie odnawia

- AUTA SIE NISZCZĄ, ale nie wpływa to na ich osiągi (pewnie ograniczenia w licencji producentów aut)

- realizm fizyki, auta po uderzeniu nie fruwają jak w Most Wanted, nasze auto nie jest pancerne i nie waży 10 ton

- tryb Highway Battle - jak w carbonie po kanionach, tak w Undercover są pojedynki z bossami ale po autostradach w godzinach szczytu, duży ruch uliczny, podobno trudna sprawa

- niema lusterka wstecznego, chcesz wiedzieć kto cie goni, zaryzykuj i obejrzyj się

- nie ma wyścigów DRAG ani DRIFT, bo nie pasowały do koncepcji gry, czyli nieograniczonych pościgów

- tuning i autosculpt na poziomie Prostreeta

- jeździmy w dzień, sporo efektów specjalnych dotyczących realizmu (wiatr, liście itp)

- muzykę skomponował Paul Haslinger, twórca muzyki do filmów underworld, Raport Mniejszości czy serialu Sleeper Cell

- muzyka zmienia się zależnie od tego co dzieje się na drodze (wolna jazda, pościg policyjny, wyścig o dużą stawkę)

- komunikaty policyjne były nagrywane 5 tygodni, i są bardzo zróżnicowane

- dzwięk w grze stoi na najwyższym poziomie

- w grze zastosowano "Heroic Driving System" - nowy system jazdy oscylujący pomiędzy arcade i symulacją, podobno jest bardzo dopracowany i jezdzi sie świetnie, można wykonywać manewry jak 360 stopni czy karkołomny slalom między autami.

- kamera zachowuje sie naturalnie i płynnie "gubi" tył auta przy nagłych skrętach

 

I to by było na tyle, gameplay będzie pewnie w sobote pokazany podczas prezentacji nowego NFSA na targach GC.

Edytowane przez -Wader-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- niema lusterka wstecznego, chcesz wiedzieć kto cie goni, zaryzykuj i obejrzyj się

:lol:

To jest jakiś żart? :lol:

Dobrze, że kierownicy nie usunęli :lol2:

brak kierownicy - jeżeli chcesz skręcić, odbij się od bandy jak w poprzednich częściach ^^

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jak dla mnie sie ciekawie zapowiada. Poczekamy az wydadza gre, wtedy zobaczymy jak bedzie latac na naszych komputerach. Pragne przypomniec, ze NFS MW mial zacinki na sprzetach z 1GB ram oraz gf7800/7900 :) Wlasnie w niego sie zagrywam, ale maksymalnie to pogram 1h i wylaczam. Dobrze byloby, gdyby dodali opcje replay`u. Brakuje mi tego bardzo, bo jak sobie wspomnie czasy zagrywania w Hot Pursuit, High Stakes to replay`e byly dla mnie najlepsza rzecza. Jechales jak najlepiej, by potem to sobie obejrzec w powtorce. Czasami niezle jaja wychodzily ( bug gry np ) :)

Edytowane przez Grzesiek_KB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze wrażenia:

 

- AUTA SIE NISZCZĄ, ale nie wpływa to na ich osiągi (pewnie ograniczenia w licencji producentów aut) - to po co sie niszczą? <_<

- niema lusterka wstecznego, chcesz wiedzieć kto cie goni, zaryzykuj i obejrzyj się - a czemu nie ma? Odpadło? Nie dali w salonie? Jeśli tak ma wyglądać podnoszenie adrenaliny to ja postoje.

- tuning i autosculpt na poziomie Prostreeta - woooow, jak fajnie.

- jeździmy w dzień, sporo efektów specjalnych dotyczących realizmu (wiatr, liście itp) - tutaj to by sie przydał raczej deszcz i zmienne pory dnia a nie zefirek

- dzwięk w grze stoi na najwyższym poziomie - wolałbym żeby coś innego stało na najwyższym poziomie? Może gameplay?

- w grze zastosowano "Heroic Driving System" - nowy system jazdy oscylujący pomiędzy arcade i symulacją, podobno jest bardzo dopracowany i jezdzi sie świetnie, można wykonywać manewry jak 360 stopni czy karkołomny slalom między autami - a to to mi śmierdzi kiblem na kilometr. 360? To moze jeszcze double kickflip to indy?

- kamera zachowuje sie naturalnie i płynnie "gubi" tył auta przy nagłych skrętach - też mi "ficzer"

 

Bez kitu, tęsknie za jakimś dobrym NFSem i szczerze pograłbym sobie znowu w tą serie. Tylko dlaczego mam dziwne wrażenie, że kolejną odsłonę trzeba będzie olać? Szkoda :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz maSTHa212 ostatnio brakło mi tego ficzera własnie (chodziby w gridzie z kamry zza samochodu). ja tam wole jak sie buja a nie podąża dokłądnie za samochodem. A poza tym to bedzie imo kolejny już niewypał z serii NFS pewnie no chyba ze bedziemy "w gmatwani" w jakąś super cikawą fabułe ale to jest raczej nie możliwie :lol:.

 

Czekam na demo i model jazdy a nie na trailera. Bo ostatnio trailer też mi sie z prostreeta w miare podobał a jak sie skończyło to każdy wiem (demo zagościło u mnie nie dłużej niż 15 min - nawet krapbon przetrzymał barierę 1h :lol:).

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.dla efektu wizualnego

2.żeby było trudniej

3.dla tych co tuningują napewno

4.deszczu testujący nie zanotował w wersji beta, może po prostu był pogodny dzień, a w wersji ostatecznej pewnie będzie, w MW był

5.zobaczymy w demie

6.j.w

7. to nie są "ficzery" podawane przez twórców, tylko opis gry przez redaktora jednego z serwisów, który luźno przetłumaczyłem w większości zachowując ochy i achy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna porazka roku sie zapowiada.

 

- lusterko wsteczne - rzecz niezbedna dla kierowcy, a oni to usuwaja !! :/

- zniszczenia ? ograniczenia ? To po ca ta cala licencja na fury ? producenci aut nie moga patrzec jak ich bryczki sie kasuja ? przeciez crash testy i tak robia wiec nie rozumiem tej kwestii totalnie. W GRID'e sie niszcza i zmniejszaja osiagi furek a tu nic.

- grafika super hiper mega HDR'owo cukierkowa. Znaczy sie widzisz wszystko, ale nie to co potrzeba. Beznadzieja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna porazka roku sie zapowiada.

 

- lusterko wsteczne - rzecz niezbedna dla kierowcy, a oni to usuwaja !! :/

No tak , do NFs'a bez lusterka nie podchodz. Panowie , ja wiem ze NFSy to nie cudo , ale juz bez przesadnej i smiesznej krytyki. W simach brak lusterka jest kardynalnym bledem , ale nie w tym czyms...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie bez przesady zeby tak marudzic ze glupiego lusterka nie dali, no i co z tego. Dobrze zaznaczyl Firekage, to nie sim, nic sie nie stanie jak sie spojrzy na ulamek s za siebie ;) Mysle ze w przypadku tej serii zrobienie dobrego modelu jazdy to polowa sukcesu, a moze i nawet wiecej niz polowa. Grafika wyglada ok, udzwiekowienie ma stac na wysokim poziomie wiec tylko czekac na model jazdy, dobry model jazdy. Moze cos bedzie z tego nfsa. A co do kamery to powiem, ze tak dobrze "pracujacej" kamery za samochodu jaka byla w gran turismo 2 nie widzialem w zadnej grze, nawet w gt3 i gt4 mi nie odpowiadala, a w gt2 pracuje genialnie, wrecz czuje sie samochod.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz widać jaki uraz pozostał po prostreet, przypominam że Undercover robi zupełnie inny team(który robił most wanted), i robi go już 2 lata, więc większość wprowadzonych zmian jest jednak dobrze przemyślana, jakby znów wszystko było takie same to komentarze jakie by były ? że wtórność, kotlet, nuda itp.

 

Nie wiem czego ludzie oczekują od NFS, dali akcję i łatwe prowadzenie to źle bo jest zbyt arcade, dodali wiecej realizmu i trudności jak w prostreet to źle bo nudno i głupio sie jeździ(nuda to akurat fakt :D), ktoś zaraz powie "niech będzie jak w NFS Porsche" - racja i właśnie to starają sie zrobić, próbowali w prostreet i jak wyszło ? teraz próbuje drugi team i lepiej żeby mu sie udało, bo jak większość tutaj nie czekam "żeby EA wypuściło kolejny szajs" tylko czekam na porządną ścigałkę, bo nadchodzących wyścigów na pc jak na lekarstwo, a o TDU2 można pomarzyć.

 

ps. nowy "filmowy trailer":

 

http://www.gametrailers.com/player/38631.html

Edytowane przez -Wader-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiscie w PS dobrze sie jezdzi, realizm mi sie podoba (prowadzenia auta). IMHO jest on na 2gim miejscu w serii NFS zaraz za NFS:Porsche. Co do undercover'a to za bardzo mi on przypommina MW, dlatego napisalem ze "odgrzany kotlet".

 

Moim zdaniem mogli by odswiezyc NFS 1ke, dlugie odcinki z punktu A do B, dobra grafe, realizm, policje i w miare normalne furki, nawet te tansze w realu no i bez tuningu. Jesli juz to tylko tuning mechaniczny dla slabszych autek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Screen 3 i 5 jak na bete wygląda nieźle. Z tym lusterkiem to juz chyba przesadzacie. Jakby w NFS najważniejsze było lusterko. :huh:

 

Niestety martwią mnie troche korzenie gry bo MW nie przypadł mi do gustu ale może innym sie spodoba. Może to będzie pierwsza częśc od NFSU2 którą przejde do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...