Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3 / Reaper of Soul - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem DH wychodzi bardzo drogo, jeżeli masz być szybki. Dh ma najbardziej "oszukany" dps z wszystkich klas. Największa liczba w statystykach, a efektywnie taka bieda że szkoda słów.

Ktoś liczył, że do komfortowej farmy mp0 na dh, tak żeby elity padały w 2s, trzeba z 200k dps wyciągnąć. Problemem DH są stosunkowo słabe skille (niski damage), kiepska szybkość ubijania elit. Czasy w którym przelatywałeś 2x valut przez elitepacka z trial of cinders in ten padał odeszły, teraz to samo zajmuje odpowiednio kilka razy więcej czasu.

A żeby zmieść packi multishotem na 2-3 strzały nawet na niskim mp, trzeba bardzo drogi gear.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasy w którym przelatywałeś 2x valut przez elitepacka z trial of cinders in ten padał odeszły, teraz to samo zajmuje odpowiednio kilka razy więcej czasu.

A żeby zmieść packi multishotem na 2-3 strzały nawet na niskim mp, trzeba bardzo drogi gear.

 

Multishoot nie jest efektywny i zrzera za dużo nienawiści. O wiele lepiej wychodzi walenie w biegu piorunami kulistymi. Wtedy strzelający dh jest tak wolny jak biegnący monk/wd/mag Dołączona grafika Nawet jeżeli postoi przy elicie kilka sekund, to i tak nadrabia prędkość przeskokami z tactical advantage Dołączona grafika Tylko takie granie, żeby było naprawdę szybkie wymaga dobrej kontroli postaci, a większość ciągle staje żeby strzelić ;) Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ball lightning jest popularniejsze, to wiem, ale żeby elity padły od tego w kilka sekund trzeba mieć sporo dps. No i jest dużo spamu, tracisz dużo czasu na ataki, nawet poruszając się w ten sposób. Multishot pod tym względem daje lepsze możliwości, ale wymaga jeszcze lepszego geara. Mówię o sytuacji, kiedy masz dh pod niskie mp, z 20-30y pickup radius, i regenerujesz hatred przez health globy. Wtedy nie ma najmniejszego problemu z regeneracją zasobów, można spamować multishot. Chodzi tylko o to ile strzałów i jaki damage potrzeba, żeby zabić elitepacka.

Dh ma bardzo dobrą prędkość poruszania przez valut. Ale ograniczają go właśnie relatywnie słabe skille (niskie obrażenia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yyy....a dlaczego zakłądasz że BOL jest jedynym skillem do ataku?

Można dodatkowo dorwać np bestialskie bomby..które rozjeżdżają elitę w kilka sekund ( w ciasnych lokacjach to elita umiera od ręki:)

 

Ja bawie się też z wachlarzem ostrzy (mniejszy cooldown)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem trochę dh, grałem z dh różnymi dużo, wreszcie oglądałem streamy dh z gearem za dziesiątki bilionów, i są zwyczajnie słabi biorąc pod uwagę koszt geara. Potrzeba bardzo dobry gear, żeby naprawdę szybko robić niskie mp, i wykorzystać prędkość poruszania, jaką oferują (być przez nią ograniczany a nie przez obrażenia).

Wszystkie te skille z dużymi obrażeniami, typu cluster bomb, na niskim mp słabo dość się sprawdzają bo wymagają, żeby elitepack albo się nie ruszał, albo przynajmniej był zbity w jednym miejscu. Jak zaczną uciekać na wszystkie strony, czas potrzebny na zabicie drastycznie wzrasta.

 

Tzn. widziałem bardzo szybkie dh, właśnie taki setup z ball lightning albo multishotem, ale żeby to odpowiednio działało na danym mp, potrzeba sporo dps (vs inne klasy). Gameplay wygląda właśnie tak, że lecisz na valut przez mapę, spamujesz albo ball lightning albo multishot, zbierasz health globy z całego ekranu przez pickup range, i elitepacki kładziesz w biegu z kilku strzałów multishotem, albo serii z ball lightning, żadnego cofania się, zatrzymywania, wszystko ginie z równą prędkością mniej więcej. Żeby to osiągnąć, nawet na mp0, trochę dps potrzeba.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tak nieśmiało zapytam - ile tego expa/h to dużo :D bo może niepotrzebnie się wzorowałem na poście aeriala sprzed kilku dni:

 

Wyciągając np 60 milionów na godzinę jako wd, i to jest ostra farma bez zatrzymywania na niskim mp (...)

Bo jeżeli to jest wyznacznik farmy, to myślę, że wypasionym dh jest do zrobienia ponad 80kk... 50-60 to robię luźno biegając moim słabiakiem. A gdzie mi do tych mocarzy za biliony... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dużo to jakies 110-120m/h, barbem tyle wyciągniesz

ja na wd miałem coś 80-90 max, nie mierzyłem dokładnie

 

Ale nie chodzi o sam exp, większość tych wypasionych dh ma już dawno level 100, ma około 400k dps, i np robi mp5, i robią to stosunkowo wolno, jak na statsy jakie mają.

Np. na wd mogę farmić szybciej mp7, niż koleś mający dh gdzie sama kusza kosztowała 5 bilionów robi mp5.

A wd jest jeszcze daleko za barbem :wink:

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, to wiele wyjaśnia Dołączona grafika myślałem, że to 60kk to dużo i byłem zdziebko zdziwiony, że można wypasionego wd przebic słabym dehaczem nastawionym na ubery ( bomby Dołączona grafika ). Na wyższych mp faktycznie jest bida. Jak zobaczyłem co znajomek z 250k dps robi archonem z mp5 to byłem w niemałym szoku. Graczy było 3, a miałem wrażenie, że zabijał tylko on Dołączona grafika nierzadko czyścił ekran zanim moje kulki doleciały do celu Dołączona grafika

 

down: nieee, rezo to cm wizz, nie archont ;)

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Motyw z archonem jest taki, że ma strasznie ograniczoną mobilność. Więc bardziej się opłaca zwiększyć mp, i wykorzystać te obrażenia, niż nic nie zyskać próbując zrobić speedruna. Chyba jedyny build w grze na którym to się jakoś opłaca.

Podobnie trochę na dobrym barbie dual wield, gdzie trzeba zwiększać mp bo wszystko za szybko ginie, i nie da się utrzymać berserka. Ale wtedy właśnie część idzie we większe mp, a część używa tego builda w 2h, bez berserka, bazuje na regeneracji fury (set + pasyw), i to właśnie ten build który wyciąga ponad 100m expa na godzinę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też męczę monka, jak na razie tak wygląda. Przydałby się jakiś echoing fury z niskim chance to fear, bo z 20% na wyższym MP moby praktycznie po każdym ataku rozbiegają się po mapie.. Tylko teraz skąd tu wziąć tyle złociszy, może ktoś chętny pożyczyć? ;p Oddam, kiedyś ;]

 

 

Niepotrzebnie pompujesz odporność na wszystkie żywioły Dołączona grafika

 

Jak ruszą "jedność", co pewnie w końcu zrobią, to przynajmniej nie odczuje tak zmian Edytowane przez vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak prawie wcale crita nie masz... ale mp0-1 możesz farmić. Dołączona grafika

 

Nie przejmuj się, naklepałem 3 razy więcej elit od Ciebie a mnich niewiele lepszy:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/corbenic-2720/hero/6182790

Tyle, że mnie się już nie chce na to dziadostwo czasu tracić.

Edytowane przez borsuczy_król

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kkNd wbrew pozorom łatwiej o itemy co dają all res. Aż sam się zdziwiłem. Normalnie tak czy inaczej używałem jedności bo zawsze jakaś z oporności wybijała się sporo ponad inne, teraz testuję jak to wygląda bez tego.

 

Vinoo pierwsza klasa taki monk, pozazdrościć ubranka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...