Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki, zadziałało! :D a jeszcze pytanie propo tego moda - da się go wgrać bez rozpakowywania? bo 2-3x dłuższe wczytywanie wszystkiego potrafi irytować :/ ściągnąłem ten program do "wklejania plików" ale nie potrafie go ogarnąć samemu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegladajac pliki gry dochodze do wniosku ze programisci nie zdazyli albo z jakichs innych wzgledow nie dali mozliwosci wlaczenia deszczowej pogody. Pliki ewidentnie wskazuja na to ze nad tym pracowali. Pliki animacji wycieraczek, ustawienia co do jasnosci swiatel podczas deszczu, shadery deszczu itd. Szkoda ze nie da sie jakos tego uruchomic... Byc moze jest jakis sposob ale ja jescze do tego nie doszedlem, choc mocno kombinuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Przegladajac pliki gry dochodze do wniosku ze programisci nie zdazyli albo z jakichs innych wzgledow nie dali mozliwosci wlaczenia deszczowej pogody. Pliki ewidentnie wskazuja na to ze nad tym pracowali. Pliki animacji wycieraczek, ustawienia co do jasnosci swiatel podczas deszczu, shadery deszczu itd. Szkoda ze nie da sie jakos tego uruchomic... Byc moze jest jakis sposob ale ja jescze do tego nie doszedlem, choc mocno kombinuje.

Developer tej gry robił GTR2 i był w trakcie robienia Ferrari Project. Domyślam się, że nie starczyło im kasy na Ferrari Project ( a szkoda bo zapowiadała się gra świetnie) i EA przygarnęło ich pod skrzydła i dało NFSa do zrobienia a oni jako, że byli w połowie drogi to pewnie użyli tego co do tej pory mieli stąd pozostałości po wycieraczkach itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Developer tej gry robił GTR2 i był w trakcie robienia Ferrari Project. Domyślam się, że nie starczyło im kasy na Ferrari Project ( a szkoda bo zapowiadała się gra świetnie) i EA przygarnęło ich pod skrzydła i dało NFSa do zrobienia a oni jako, że byli w połowie drogi to pewnie użyli tego co do tej pory mieli stąd pozostałości po wycieraczkach itd

To nie do konca prawda. Ferrari Project nadali istnieje i jest szansa, ze zostanie wydany. Ze wzgledu na to ze Blimey! padlo i prawnie tytul nie nalezal juz do nowo powstalej grupy SMS tylko chyba do wydawcy sa problemy z wydaniem gry, a moze nawet jej ukonczeniem. Czytalem kiedys w autosimsport wyjasnienie zalozyciela Simbin, Blimey! a teraz SMS Iana Bella i pisal, ze to co sie stanie z Ferrari Project bedzie zalezec od tego jak potocza sie sprawy prawne. Skoro Shift byl calkiem udany i sie sprzedal to byc moze wydanie Ferrari Project jest sprawa realna. Podobno wydawcy sa za tym oby ten tytul wydac i SMS podobno nad gra pracuje jednak zadnych nowych newsow nie bylo odnosnie tego projektu od blisko 6 miesiecy. Pozostaje tylko czekac :)

Edytowane przez Karas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra jest ewidentnie nawiedzona :lol: Dzisiaj dzieki niej mialem mine dokladnie taka :blink: Jakie bylo moje zdziwienie kiedy okazalo sie ze fizyka na time trialach dziala zupelnie inaczej niz przy wyscigach :lol: Jako ze non stop katuje nordschleife przy uzyciu porsche gt2 to juz w miare poznalem jego zachowanie i dopracowalem sobie setupa do tego wozu specjalnie pod ta trase. Zawsze gram tzw time triale chociaz nie do konca bo biore po prostu zwykly wyscig ale bez przeciwnikow wiec moge wyscig zaczynac z miejsca a nie po okrazeniu rozgrzewajacym. Dzisiaj cos mnie naszlo i wlaczylem sobie jednego przeciwnika. I troche sie zdzwiwilem bo nagle fura zaczela sie proawdzic jakby zupelnie nie miala zawieszenia (no moze troche przesadzam ale jechala jak trumna na kolkach) i co mnie zdziwilo to topspeed mniejszy o jakies 40-50km mniejszy niz zwykle. W ogole jakos dziwnie sie zachowywala gra, pomijajac ze samochod podskakiwal jak jeep na offroadzie ;) I silnik jakby sie dusil. Nie wiem co to bylo ale czasami mnie oslabia ta gra. Zupelnie nie mam pojecia czemu samochod zachowuje sie inaczej kiedy jade sam, a inaczej kiedy mam przeciwnikow na torze.....

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ten typ tak ma :(. Ja z kumplem gram czasami w sieci i nie raz mi kopra opadła. Bo praktycznie za każdym razem jak gramy to to samo auto fabryczne inaczej się prowadzi. Na przykład raz jest bardziej nadsterowne raz mniej. Raz skręca jak oszalałe a raz nie skręca tylko jedzie prosto. I jeszcze wiele różnych rzeczy nie wspomnę już o problemach z autami typu Corvetta i Viper które czasami niecha wystartować z mety. Jeszcze tak zbugownego NFS nie widziałem jak ten.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Ogólnie ten cały system handicapów czy catchupów czyli balansujących gów*** przeszkadza w grze. Nie ma to jak jechać RS4 po zakręcie z możliwie największą szybkością gdy tu nas wyprzedza M5 na takim speedzie, że na wyjściu z zakrętu wylatuje w kosmos. Wyścig DB9 to już w ogóle porażka, przeciwnicy jadą jak po szynach i latają po bandach na poziomie PRO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli macie dosyc tych durnych animacji przed kazdym wyscigiem to mam dla was rade :D Dzisiaj do tego doszedlem, aby wylaczyc animacje wprowadzajace do wyscigu nalezy usunac foldery: (albo po prostu przeniesc je poza folder gry)

 

preracenis - znajduje sie w ...\Need for Speed SHIFT\scripts\

prerace - znajduje sie w ...\Need for Speed SHIFT\ai\

 

Niestety ja mam wersje gry rozpakowana wiec tym co maja wersje w oryginalnym stanie nie pomoge, pewnie trzeba by rozpakowac odpowiednie pliki bff i przepakowac je na nowo, juz bez tych folderow o ktorych wspomnialem. Uprzedzam ze nie bralem jeszcze udzialu w drifcie w tej grze i nie wiem jakie wprowadzajace animki tam byly ;) Potestujcie, w razie problemow piszcie to sie cos wymysli. Caly czas przetrzepuje gre i probuje znalezc zrodlo tych "catchupow" ograniczajacych osiagi naszych fur ;)

 

ps. proponuje dodac to do faq bo wiem, ze to przeciaganie startu jest wkurzajace

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Witam

 

Nie grałem jeszcze tego nfsa, powiedzcie mi czy model skręcania podobny jest do tego z nfs prostreet ?

Nie. Jest jeszcze gorzej. Wiem co masz na mysli, w ProStreecie "ciezej" scigalo sie np. po pustyni w Nevadzie, ale "lzej" na torach zamknietych. Tutaj w Shifcie zwalili to kompletnie. Sterowanie na klawiaturze to jakas parodia, czuje jakbym mial ustawiony dead zone dla KLAWISZY, auto reaguje z duzym opoznieniem, ciagle wpada w poslizgi. Tutaj nie ma plynnego skrecania jak w starych NFSach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Zastanawiam się czy w ogóle kupić tego nfsa.

Masz Grida? Zostan przy nim lub innych NFSach. Nawiasem mowiac, testuje sobie sterki na Gridzie. Wrocilem do niego po czasie i...odejsc nie moge. Shift mial byc kalka Grida - prawie...Zapomnieli, ze sterowanie to podstawa przez co w Shifta grac sie nie chce. Wydawalo mi sie, ze tylko na kierze jest dziwnie bo ta od razu podpinalem, ale i tutaj z klawa zrobili parodie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...ah szkoda gadać nie wiem co się dzieje. Próbują coś na siłę ale ostatnio im nie wychodzi. Underground jak i jego druga część były w porządku do tego Most Wanted. Carbon w miarę, ProStreet skopali sterowanie i odechciało mi się grać, podobnie było chyba w hp II. Undercover było by fajne ale tu skopali poziom trudności. Sięgam jeszcze pamięcią do Porsche i też go miło wspominam.

 

 

Mam grida jak dla mnie świetna gra, a nie odpakowałem jeszcze dirta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

a nie odpakowałem jeszcze dirta.

Tez rozczarowanie. Jesli wczytalbys sie w forach to pewnie wiekszosc bedzie miec podobna opinie na temat zachowania auta. Tutaj nie czuje sie, ze auto ma 4 kola, ze kontakt z ziemia jest na 4 punktach. W Dircie czuje sie jakby auto mialo jakas "stopke" pod podwoziem i na niej skrecalo, jakas kulka, a nie 4 opony. Odstrasza to, a motyw ten ciagnie sie chyba od 3 czesci Collina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 4 Collina było ok. Osobno potraktowano przednią i tylną oś i to się czuło. W 3jce faktycznie jakby cała fizyka auta została zamocowana w jednym punkcie po środku auta. W piątce znowu coś spaprali. Dalszych losów Collina nie znam :P

 

Tak czy inaczej najwięcej zabawy było w 1dynce :P

 

Edit:

A shift no cóż. Ani to symulator jak GTL chociażby ani nie wyszedł z tego typowy NFS gdzie mimo mało realistycznej fizyki szło chociaż po prostu się odstresować.

Edytowane przez foh_23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli grasz na klawiaturze to nie podchodz do shifta bo nie bedzie to przyjemne.

Jesli grasz na padzie mozesz sprobowac.

Jesli grasz na kierownicy i nie jest to "kierownica" za 50zl z supermarketu to po krotkiej zabawie w modyfikowanie fizyki (FAQ na 1 stronie) gra jest bardzo przyjemna, dla mnie o wiele bardziej niz GRID.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem, ale mnie to bardziej wciągnęło niż Grid. Gram na padzie tylko z abs'em (skrzynia i sprzęgło na auto) i zachowanie auta jest bardzo ok. Oczywiście trzeba myśleć w kategoriach arcade :) Imo jest to jeden z lepszych ostatnich nfs'ów :wink: Jak Toca 3 mnie zachęciła do gry i grało się (na padzie oczywiście) całkiem przyjemnie tak GRID po prostu mnie odrzucił na wstępie i nie pograłem zbyt dużo, z kolei shift jakoś mnie przyciągnął i na początku faktycznie jeździło się dziwnie (za to odpowiada kontrola trakcji coś tam jeszcze) i w pierwszym wyścigu m3 ciężko było utrzymać się na torze tak po wyłączeniu większości wspomagaczy z umiejętnym dodawaniem gazu w zakrętach gra się całkiem przyjemnie, oczywiście jak na arcade przystało :) pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...