Skocz do zawartości
RaKLeZ

Battlefield: Bad Company 2

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej tak, bo tutaj na koniec rundy masz nawet po kilkanaście tysięcy pkt., gdy w poprzednikach 400pkt w czasie długiej rundy to był sukces. W BF2 od pewnego dnia pojawił się wysyp osób z przegranymi kilkoma godzinami i po 2-3mln pkt...

 

btw. komuś tam jedno 0 się zjadło, bo potrzeba 100kk

Edytowane przez carek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z filmików i waszych komentarzy wynika, że gierka bardzo dobra, no ale jak by sie jeszcze ktoś podzielił kluczykiem(najlepiej 2 jeszcze dla kumpla) to by miło było.

 

Co do paraboli kuli i jej prędkości, to napewno w tej grze to widać, nawet na jakimś trailerze było bardzo dobrze widać jak snajper strzela na duże odległości przed i nad głową przeciwnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zauważyłem kolejny bug, wrogi czołg podjechał do bazy i stał blisko wyrzutni rakiet. Tak 1m maksymalnie. Podbiegłem i przywaliłem mu, oczywiście zniszczyłem go ale mnie się kompletnie nic nie stało od wybuchu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem ciekawie się zapowiada ale nt wymagań zdania nie zmienię [; DICE zdecydowanie musi coś z tym zrobić. Do 22 graczy jest najlepiej, wręcz się czuje jakby było 2x płynniej, zresztą przy mniejszej ilości graczy gra jest bardziej poukładana.

 

Z poważniejszych bugów wyłapałem to że po respawnie broń po prostu sama strzela i nie można tego zatrzymać, wszystko co możemy użyć działa tak jakbyśmy ciągle trzymali lewy przycisk myszy.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dla mnie najlepiej sie gra na 32 osobowych serwerach, na mniejszych jest nudno, ogolnie wybuchy i wiekszego kalibru pociski sa bardzo slabe, czesto rakieta upada pod nogi zolnierza i nic mu nie robi, to samo gdy ktos stoi pod sciana wale w nia centralnie w niego i nic, tak jakby nie zawsze rejestrowalo obrazenia, czasami jest ok, czasami wogole

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z granatnikiem jest podobnie, jeśli przeciwnik jest przed tobą w odległości np. 1 m i strzelisz w niego z granatnika to on umiera, wybuchu nie ma, tobie nic się nie dzieje.

Może tak powinno być, może mi się wydaje.. Żeby zachować ciągłą max. płynność gram ze wszystkim na low, tekstury high, aa 2x, anizo 16x, 1680x1050 i mimo że grafika wygląda wtedy niezbyt dobrze to po 5 min gry kompletnie o tym zapominam, bo tak gameplay mnie wciąga.

btw: na tyle wciąga że mass effect 2 poszło do lamusa..

Edytowane przez GeMtin1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem ciekawie się zapowiada ale nt wymagań zdania nie zmienię [; DICE zdecydowanie musi coś z tym zrobić. Do 22 graczy jest najlepiej, wręcz się czuje jakby było 2x płynniej, zresztą przy mniejszej ilości graczy gra jest bardziej poukładana.

Z poważniejszych bugów wyłapałem to że po respawnie broń po prostu sama strzela i nie można tego zatrzymać, wszystko co możemy użyć działa tak jakbyśmy ciągle trzymali lewy przycisk myszy.

Dokładnie.

 

Czołg jest za wytrzymały; może to spowodowane ze później będziemy mieli jakieś ultra unlocki przeciwpancerne. Nie wiem.

Szkoda ze niezależnie od ustawień (gra na low czy med wygląda naprawdę średnio) bc2 chodzi po prostu słabo. Olać grafikę ale czemu na low mam low fps ? Są bardzo duże dropy które bardzo zmniejszają fun z grania. Jak się gra TP i z kumplami jest bardzo fajnie (jak w każdym mp). Podwaliny do dobrego mp są ale muszą to zooptymalizować. Jeszcze tylko troche movement i gibanie mi przeszkadza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grafika może zostać, tylko niech optymalizacje poprawia, generalnie najwięcej fragów zdobywam na low (najlepsza widoczność i płynność), ale wkurzają mnie te cuda na kiju że człowiek ginie dopiero po bezpośrednim trafieniu czołgiem, brak wskaźnika życia, zbyt małe obrażenia zadawane granatami, helik jest bardzo słaby choc może dobrze bo przy tej wielkości map i braku broni do jego niszczenia było by przesrane z taką mocą jaką ma mi28 czy cobra w bt2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli grafika i optymalizacja o [gluteus maximus] ale fun jakiś z tego jest a moze będzie lepszy?

Cza czekać na full i opinie o nim.

Na pewno jest i będzie lepszy :) Jak tylko zmniejszą sie lagi i będzie się dało grać z min AAx4 + bugi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z granatnikiem jest podobnie, jeśli przeciwnik jest przed tobą w odległości np. 1 m i strzelisz w niego z granatnika to on umiera, wybuchu nie ma, tobie nic się nie dzieje.

Może tak powinno być, może mi się wydaje.

Dodam od siebie ze tak ma być.Pocisk granatnika nie może wybuchnąć tuż po opuszczeniu lufy.Musi przelecieć jakiś dystans (chyba 50m) żeby się uzbroił.

Robi się testy z tablic ustawionych w odległości co paręnaście metrów,żeby zobaczyć ile przebije a na której wybuchnie.

 

A co do grafy to za biało jak dla mnie :rolleyes: ale może być jak na razie. Moim zdaniem (pewnie się nie zgodzicie) BC2 bardzo przypomina mi Fuel of War.Zwłaszcza dźwięki eksplozji są identiko.Tylko nie wiem czego ta gra się nie przyjęła.Szkoda bo fajna a trochę w nią pykałem.

A u mnie przy ustawieniach na maxa w rozdziałce 1280x1024 jest w miarę dobrze.Co prawda nie wiem ile jest FPS-ów ale grało się dobrze,tylko lagi są straszne.

Jeszcze muszę obadać AA bo jakoś dziwnie wygląda.

 

Paska życia brakuje i jest to trochę upierd...e.No i nie ma komend pod Q.Niby koleś coś tak mówi jak się naciśnie na tle czołgu ale w BF2 imo było lepiej.

Edytowane przez ZielonyTBG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

beta nie beta, 1 mapa tylko a wciąga

żeby to tylko jeszcze szybciej chodziło, bo srednia 35 fps, a wartka akcja potrafi opasc do 21

może gdybym podkręcił bardziej proca...albo grafe zaczał...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Jeśli pojadą jutro (2 lutego) do Pennsylvanii to może uda im się zyskać trochę więcej czaasu niż tylko miesiąc na dopracowanie gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś 1 luty, gra wychodzi 2 marca, na co liczycie, na cud ? Płytki już wytłaczają, opakowania drukują , wyślą w połowie lutego do dystrybutorów. Może w paczu 1.5 coś zmienią :D

 

Swiete slowa , marne szanse na jakies konkretne poprawki/usprawnienia

kolejny raz developerzy robia nas w bambuko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te ustawienia u mnie

post-13597-1264979573_thumb.jpg

 

Benchmark frapsem 300s od początku mapy, przeważnie pierwszą linię udało się zdobyć.

DX9->Frames, Time (ms), Min, Max, Avg

17690, 300000, 40, 71, 58.967

DX10->Frames, Time (ms), Min, Max, Avg

16555, 300000, 25, 114, 55.183

DX11->Frames, Time (ms), Min, Max, Avg

14955, 300000, 32, 64, 49.850

 

Oczywiście dx11 nie istnieje u mnie, ale sprawdzałem ustawienie, bo na viście było wtedy najwięcej fps ;)

 

Ogólnie gra się miodnie :) Nieśmiertelniki cieszą chyba najbardziej :) ...

...ale kolizje, lagi działają na nerwy póki co :(

 

Z bugów to np: po wyjściu z mapy nie działa już przycisk Join now, Historia serwerów zawiera tylko kilkanaście serwów (trzeba odświeżyć ze 3x, zwinąć i rozwinąć zakładkę żeby pojawiły się wszystkie dostępne). Uzupełnianie amunicji/życia po przejściu przez pack na ziemi też jakieś opóźnione/losowe.

 

pzd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swiete slowa , marne szanse na jakies konkretne poprawki/usprawnienia

kolejny raz developerzy robia nas w bambuko.

Nie byłoby to złe gdyby patch pojawił się zaraz po premierze. Gorzej gdy na poprawki przyjdzie czekać miesiące.

 

 

EDIT

Mógłby ktoś jeszcze wybadać sprawę AA na ATI? Bo wciąż nie jestem pewien ale mam wrażenie że x2 działa a cokolwiek innego się ustawi wtedy nie ma w ogóle.

Edytowane przez rafa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The 'high' texture detail level isn't implemented in #BFBC PC beta. Is in the final release so will be a bit sharper

To już w ogóle ta gra będzie świetnie chodzić na high jak jeszcze nie zaimplementowali tych tekstur...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z bugów to np: po wyjściu z mapy nie działa już przycisk Join now, Historia serwerów zawiera tylko kilkanaście serwów (trzeba odświeżyć ze 3x, zwinąć i rozwinąć zakładkę żeby pojawiły się wszystkie dostępne). Uzupełnianie amunicji/życia po przejściu przez pack na ziemi też jakieś opóźnione/losowe.

 

pzd

Opóźnione nie losowe. To jest po to aby różnego rodzaju ammo w różnym czasie się nam dodało do ekwipunku. A jak mamy unlocka na wiecej nade'ów jeszcze wiecej potrzeba czasu zanim doda się nam amunicja.

 

Join u mnie zawsze działą, to samo nie miałem czegoś takiego jak nonstop strzelanie po respawnie ;). Czołg mocny ale jego pocisk bardzo słaby. Aż tak się nie znam na balistyce ale to możliwe aby trafienie tego pocisku (nie wiem czy to odłamkowy) z 2 m od człowieka nie zabiłoby go.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no heli troche ciezkawo z myszą, cza cyborga cos c zuje podłączyć

 

bardzo podoba mi sie snajpienie, i to prawda ze jednak jest balistyka, często zaliczam hedy celując ponad głową żołnierza. Na serwerze z pingiem 63 to nawet jest szansa trafic w biegnącego...na wprost najwieksza :P ale taki ukosami tez da sie wychaczyc, tylko cza celowac troche przed

 

lekkie karabiny maszynowe typu saw to smiech na sali, dowolna strzelba na tym samym dystansie robi lepiej(insta kill) a tu władujesz z 10 kulek( co widać) i kupa, podleci snajper z boku i cie 3 strzalami z pistoletu uwali...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...