Jump to content
Sign in to follow this  
Michaelius

Wszystko O Ssd Ocz Vertex

Recommended Posts

tu dzisiejszy test.

Intel daleko z tyłu. Nawet w Iops-ach tam gdzie był dotychczas najmocniejszy wypada dwa razy gorzej.

Uwazam ze wart swojej ceny.

 

Daje rade, fajny dysk. Nie przesadzaj z tym daleko z tyłu, powiedziałbym troche lepszy. Jeszcze nie wiemy na ile przełożą się niektóre wyniki w użyciu codziennym.

Na pewno sporą zaletą jest tez świetny zapis co zatka wielu marudom usta kiedy narzekali na Intele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OCZ Vertex Limited Edition

Świeży system, żadnych innych sterowników niż z win7 i w ahci zamiast IDE. Troszkę odczyt małych plików inny jak w TYMteście i nie wiem czemu. Wersja programu jest inna. Ogólnie wszystko gra. Jakieś sugestie czemu taka różnica ?

Przedstawiony atto disk benchmark był w Overlapped ale później nie chcący mi się przestawiło

Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jang zapodaj wiecej testow: Pcmark05, Vantage, HDTune, AS SSD, Crystal. Podziel sie subiektywnymi spostrzezeniami. Sam ATTO nic nie mowi. Please.

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jang zapodaj wiecej testow: Pcmark05, Vantage, HDTune, AS SSD, Crystal. Podziel sie subiektywnymi spostrzezeniami. Sam ATTO nic nie mowi. Please.

pozdro

 

Ok wieczorem, juz troche dysk zapelniłem i minimalnie spadł i wgrałem intel rapid.

 

Coś zrobiłem, tryb ahci. Ciekawie wyszedł pcmark bo po restarcie systemu wyszło lepiej. To są syntetyki i zawsze jakieś wachanie będzie, wydawało że win7 troszkę szybciej się zainstalował. Może coś źle mam zrobione bo zobaczcie jakie prędkości w Tym teście wyszły, nie wiem z skąd je wzieli :unsure: Ogólnie jest bardzo szybko, zresztą jak miałem 2xOCZ vertex 30 w raid0 to nie zauważyłem różnicy w użytkowaniu czy na 1 był system czy w raid0 no i teraz 100Gb miejsca to już jest ok i jestem zadowolony z dysku.

 

Edit: w poście 251 można porównać do 2xocz vertex 30gb w raid0

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edited by Jang

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do roznic w wydajnosci to mysle ze na IDE byloby lepiej. Vertexy znane sa z tego.

Nie wiem jak z tym (inny kontroler) ale warto sprawdzic.

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzone w Crystal IDE około 188mb/s odczyt

Ahci około 220mb/s odczyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

kurde! tak czy tak ciagle troche malo. moze na rapidach tak slabo idzie?

 

edit: tak czy tak AS SSD i PcMark rewelka!

 

edit2: tak to powinno wygladac

Edited by siwydym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalne że po restarcie jest lepiej bo ram się oczyszcza z niepotrzebnych rzeczy.

 

Bardzo ładnie to wygląda. Szczególnie random 4KB. Zrób reszte testów o których pisał siwydym jak możesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak robiłem hdtune gdzie nie był na nim system to takich skoków dużych nie było.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

EDIT :lol2:

Dołączona grafika

 

Edit pcmark vantage

Dołączona grafika

Edited by Jang

Share this post


Link to post
Share on other sites

vantage moglby byc, ale 05 wystarczy. jeszcze tylko random access w hd tune i bedzie wszystko.

ps. wielkie dzieki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, po aktualizacji z 1.3 na 1.4 a potem na 1.5 dysk padł. Po stracie systemu z innego dysku, ssd nie widać, dopiero jak zrobię skanowanie w poszukiwaniu zmian sprzętu to znajduje. Ustawiam offset, chcę sformatować, ale bardzo długo to trwa a na końcu pisze, że nie można sformatować.

 

Co mogę spróbować zrobić, zanim wyjebię go na śmieci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A próbowałeś wgrać ponownie soft lub starszą wersje? Czemu na śmieci, nie masz gwarancji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie samo 1.5 wgrało się z błędem. Bo raczej nie ono to spowodowało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i dzisiaj padł całkowicie, nie widać w windzie, skanowanie urządzeń nie pomaga, nawet w biosie go nie ma. No i poszły 4 stówki. <_<

Edited by toms83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojawiło sie nowe lipcowe FW 1.6 dla dysków na kontrolerze Indlinx OCZ Technology

 

Upgrade tylko z FW 1.5 więc jeśli ktoś posiada starsze najpierw aktualizuje do 1.5

Nowe FW nie kasuje danych dysku ale wiadomo zalecana ostrożność i backup danych.

 

Release Note FW ogólnie mówiąc poprawa drobnych błędów ale myślę że warto to zrobić, tymbardziej że flashowanie trwa jedną sekundę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.