LPKorn3324 Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2009 a tekstura jest robiona pod konkretną grę? :D w kazdej częsci jest ten sam x-ray te same tekstury więc pakujcie je do COP. Tak samo część modów do ShoC/Cs działa z COP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 (edytowane) Da się jakoś wymusić textury dobrej jakości?? Pomimo swapu 7gb , nadal lipne textury :wink: . Edit: Dobra mam , trzeba mieć 64bitowy system :lol2: Edytowane 16 Października 2009 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 nie musi być 64-bit uruchom jako admin: bcdedit /set IncreaseUserVa 3072 i masz tekstury na maxa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 Max xpeka :wink: i mam wpis dający adresowanie na jeden proces do 3gb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 hmm to nie mam zielonego pojęcia :D Widziałem gdzieś inny sposób ale za cholerę nie przypomnę sobie gdzie to było ; ---- cos innego; http://narod.ru/disk/14014298000/%D0%A0%D0...B%D1%8C.7z.html Here is a bundle of small fixes that includes Helix666 fix for max-detail texture, fix for 3x-increased distance of view fix for game blowouts in some quests (Gonta and way to Pripyat) and some others. Just try... P.S. Helix666 fix (StalkerLoader.exe) is not recommended for 64bit systems. It works great on XP. cy to działa rzeczywiście to nie wiem; tak sobie przypomniałem - dla wszystkich którzy mają viste/7 w kazdym razie grają w dx10: zaznaczyliście opcje wolumetrycznego dymu i widzieliście go? Bo na 99.99% jestem wstanie powiedzieć, że nie zastosowano tego w grze w żadnym miejscu :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 (edytowane) Dzięki działa :D . Tak tylko użycie pamięci podchodzi pod 4gb , także coś nie tak z tą grą. Edytowane 16 Października 2009 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 Zła i dobra wiadomość, która chcecie pierwszą?? Dobra: http://www.cenega.pl/gra_opis.php?ID=3658 może nawet w tym roku dostaniemy grę. Złą: na forach ludziska psioczą na Cenege za ich polonizacje i jest chyba ziarno prawdy w tym. Po odkryciu ścieżki do centrum Zone’u, Fotorealistyczne obszary Zone – miasto Pripyat, stacja kolejowa Yanov, fabryka Jupiter, wioska Kopachi i inne, szczegółowo odtworzone. zona i kopachi mnie rozwaliły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 Zobaczymy :) Tymczasem do końca października pojawi się pierwsza łatka 1.6.0.1, a w jej skład wejdzie m.in prawidłowe użycie teselacji dla dx11, możliwość ustawienia suwaka tekstur na max w sys 32-bit i kilkanaście mniejszych poprawek związanych z zadaniami. Rewolucji tu nie ma bo CoP na szczęście premierowo wyszedł całkiem dobrze sklejony bez większych błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2009 Potrzebna pomoc w tunelach do Pripyat » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Help" Doszedlem do miejsca gdzie sa drzwi z informacja Door Has No Power gdzie i jak wlaczyc zasilanie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2009 » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "rozwiązanie" nieopodal masz transformator - musisz wejść po drabinie i go włączyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razan_r Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2009 Mógłby ktoś wrzucić plik odpowiadający za język rosyjski? :D Mam wersje ang, u mnie boli to jebnięte tłumaczenie. Znam rosyjski i chce posłuchać wersji gry w oryginale :D Z góry dzięki panowie, KAK JA LIUBLIU STALKERA! :oops: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2009 nie musi być 64-bit uruchom jako admin: bcdedit /set IncreaseUserVa 3072 i masz tekstury na maxa Prosiłbym trochę jaśniej. Gdzie dokładnie, co dokładnie, jak dokładnie itd. :wink: A propos samej gry...mam wersję rosyjską...nie bez trudu odświeżyłem ten piękny język :wink: i jestem o krok od Prypeci... In minus: 1.) tylko 3 lokacje <_<, 2.) w zasadzie żadnych nowości...to samo "danie główne" po raz trzeci :-| , 3.) powielanie starych błędów (o słabym ai, schematyzmie zadań i fabuły, niewidzialnych ścianach oraz innych sztucznych ograniczeniach tytułem przykładu...), 4.) okrojony ekwipunek i skromna jak na dzisiaj "prezencja" (grafika jest jak sprzed 2 lat). O pozytywach mówiłem wcześniej. Podkreśle tylko: 1.) dobre "ogólne" dopracowanie i 2) nadal Stalker :wink: (choć najlepszy kilmat miała chyba część pierwsza). Ostatecznie to pierwsza gra od kilkunastu miesięcy którą skończę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 17 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2009 wpisujesz to w wierszu poleceń uruchomionym jako admin :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razan_r Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 Jake79 mógłbyś wysłąć mi plik db.X (X- nie wiem jaka litera :/) odpowiadający za język ros? Mam wersje ang a chetnie bym posluchal rosyjskiego ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 Call of Pripyat trzecia odsłona postapokaliptycznej sagi wywoływała skrajne emocje na długo przed premierą już od dnia, w którym ją tak właściwie zapowiedziano. Projekt ten miał stanowić portal między pierwszą generacją gry, a pełnoprawną kontynuacją pod roboczą nazwą 'S.T.A.L.K.E.R. 2'. Od tego czasu słychać było głosy pełne krytyki poddające w wątpliwość sens powstania takiego "zapełniacza", który miał się okazać grą słabszą od i tak już szeroko krytykowanego Clear Sky. Czy GSC Game World zgodnie z powiedzeniem "do trzech razy sztuka" wreszcie dostarczyło produkt wart pełnej rekomendacji czy też potwierdzić się miały negatywne przepowiednie, które z pewnością wyczerpały by limit zaufania do ukraińskiego developera? Na to i wiele innych pytań postaram się odpowiedzieć w poniższych akapitach. Zapraszam do lektury! :) http://stalker.funday.pl/readarticle.php?article_id=63 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 Fajna recenzja, chociaż chyba zbyt mało krytyczna. Stalker, to Stalker, ale...lata lecą. ...Odpaliłem przed chwilą CS zpodanym przez ciebie polepszaczem tekstur. Wygląda to o wiele lepiej niż CoP. Może skuśiłby się ktoś o miniporadnik do CoP, z uwzględnieniem poprawek graficznych :wink: . Jak podciągnąć w7ygląd CoP do poziomu CS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 mało krytyczna bo taka jest ta część nie potrafię narzekać na czymś co jest dobre. Wciąż nie wiem dlaczego, niektórzy twierdzą że CoP wygląda słabiej od CS to ten sam silnik te same tekstury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 Podaj z jakich dokładnie poprawek korzystasz? (I jak je instalować)...silnik niby ten sam ale CS wygląda u mnie znacznie lepiej. CoP wygląda jak SoC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 Textury na pewno nie są słabe , ciągnie ponad 4gb , z grafiki 1gb. Gra działa wyraźnie lepiej na 64bitach , pomimo , że gra jest 32bitowa :wink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 Dziwi mnie fakt ze sie ludzie jeszcze podniecaja ta gra , pierwsza czesc byla dlugo oczekiwana przelomowa gra , druga niejako lekkim odswierzeniem ( dodano ladne SunRays ) trzecie wydanie to przyslowiowy odgrzany lekko zalatujacy staroscia kotlet . Widac ze oni tam w tym GSC wlozyli MINIMUM pracy w ta czesc gry , jak na dzisiejsze czasy i mozliwosci sprzetowe gra przecietna . Szkoda , bo gdyby tak posluchali propozycji na roznych forach to mozna by zrobic z tej gry super hita tylko trzeba by popracowac a nie zbijac baki . Nawet level designerzy sie nie napracowali bo pewniakiem 50% tego co mamy posiadali juz kilka lat temu . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 Dlaczego się podniecają ?hmm, być może dlatego, że w końcu wyszedł produkt taki jaki miał wyjść (to wnioskuję po recenzji wyżej). Sam jestem na 1/4 CS i przestałem grać ze względu na bugi, teraz czas skończyć i wziąć się za CoP :) pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 Dziwi mnie fakt ze sie ludzie jeszcze podniecaja ta gra , pierwsza czesc byla dlugo oczekiwana przelomowa gra , druga niejako lekkim odswierzeniem ( dodano ladne SunRays ) trzecie wydanie to przyslowiowy odgrzany lekko zalatujacy staroscia kotlet . Widac ze oni tam w tym GSC wlozyli MINIMUM pracy w ta czesc gry , jak na dzisiejsze czasy i mozliwosci sprzetowe gra przecietna . Szkoda , bo gdyby tak posluchali propozycji na roznych forach to mozna by zrobic z tej gry super hita tylko trzeba by popracowac a nie zbijac baki . Nawet level designerzy sie nie napracowali bo pewniakiem 50% tego co mamy posiadali juz kilka lat temu . Chcesz mieć dobrą graficznie grę czy coś co ma nieprzeciętne misje i klimat? Ostatnio wszyscy psioczą na gry, że są nudne, z konsoli itp a jak się pojawia stalker to słyszę, że grafika jest "stara" :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 18 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2009 kilka screenów jak to u mnie wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 Przecież ta grafika jest rewelacyjnie klimatyczna. Textury ostre jak żyleta, łatwość modowania i wymienia na coś lepszego. No i buduje taki klimat że masakra. Nawet dziś zmodowany SoC i CS wyglądają rewelacyjnie i działają bardzo ładnie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razan_r Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 Mam znowu wielką prośbę do was!! Kontretnie dla posiadaczy ROSYJSKIEJ wersji gry. Czy moglibyście wrzucić tutaj plik "gamedata" z głównego folderu gry? Wnerwia mnie to angielskie niedokładne tłumaczenie, więc wole oryginalne. Rosyjski umiem. Ten folder waży zalednie 1MB!!! Z góry dziękuje za poświęcony czas, pozdro STALKERZY!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 nie, nie jak pisałem na pw nie wiem jakie wy macie wersje gry ale dotąd ORYGINALNIE wyszła tylko wersja ROSYJSKA, a ang to są wszelkie translatorowe tłumaczenia, które właśnie wrzuca się do gamedata. Oryginalny plik językowy to jeden z .db najpewniej w localization (u mnie ma 170 mb) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razan_r Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 No właśnie mi pomóc możesz. Wystarczy że podeślesz mi folder text oryginalny ze swojej wersji, bo i tak zmienione są tylko napisy. O oryginalne napisy rosyjskie mi właśnie chodzi. Bo to zangielszczenie aż mi niedobrze robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 obczaj to: http://odsiebie.com/pokaz/6182750---93ce.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Razan_r Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) Świtnie, w takim bądź razie biorę się za tłumaczenie na Polski. Napewno moje spolszczenie wyjdzie wcześniej niż polska wersja ;P EDIT: już obczaiłem co i jak. Niestety mam złe wieści, gra nie widzi polskich znaków, więc tłumaczenie odbędzie się na podstawie polskiego szybkopisanego bez ą, ó, ś, ż, ź, ł niestety, ale nic na to nie poradze. Btw. fajna taka zabawa w tłumaczenie, przynajmniej wiem OCB z grze, bo tak to zawsze nie chciało się czytać ;p Edytowane 20 Października 2009 przez Razan_r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...