polii Opublikowano 9 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2003 Istnieją takie w ogóle? Z ciekawości pytam bo Radeon 9700 pojawił się już z 8 miesięcy temu a gier dalejnie widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin Opublikowano 9 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2003 tak, 3dmark2003 ;) chwilowo takowych nie ma :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jelen Opublikowano 9 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2003 a 8.1 wykorzytsla juz ktoś w pełni?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[B3D] maniac Opublikowano 9 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2003 Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 :) Pixel + Vertex Shader :) Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. :D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 10 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2003 a demo doom'a 3 wykozystuje dx9??? czy jest on na opengl bo sam nie wiem ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigSpider Opublikowano 10 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2003 Gta Vice City :) az wstyd nie wiedziec kiedy obok taka dyskusja sie toczy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 11 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2003 MaluchSim (nowa wersja) wykorzystuje acz tylko działa na nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi... Opublikowano 11 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2003 C&C Generals chyba wykorzystuje dx9. Beta Doom'a jest tak pokręcona że Bóg jeden wie czego ona niewykorzystuje ;). Half Life 2 ma ponoć wykorzystywać i Halo pecetowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ParyS Opublikowano 11 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2003 Generals korzysta ze 128 bitowej precyzjii koloru 3DMark 2003 DooM III - jest zbudowany wokol i z zalozeniem pelnego wykorzystania mozliwosci GF3-4 czyli dx8 [ carmack tak stwierdzil ] ale jest optymializowany pod DX9. Dopiero nastepna gra id bedzie bazowala na mozliwosciach NV30, czyli DX9 ewentualnie DX9+ a'la nVidia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morel123 Opublikowano 11 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2003 a Gunmetal przypadkiem nie ?? w miare fajna giera z fajna grafa itp.. cos slyszalem ze korzysta z dx9.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC Opublikowano 12 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2003 a 8.1 wykorzytsla juz ktoś w pełni?? :arrow: 8) JASNE ŻE TAK NP. :!: :!: :!: TOTAL IMMERSION RACING :!: :!: :!: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DooDah Opublikowano 12 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2003 www.nvidia.com i gierki dla nv30/35 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DooDah Opublikowano 12 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2003 maniac"]Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 :) Pixel + Vertex Shader :) Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. :D. dx 8.1 nie rowna sie ps 1.4.... ale to tak szczegol. przeciez kazdy gf4 wykorzystuje 8.1 LOL jak mozna na to wpasc.. imho splinter cell dx9.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość doc Opublikowano 13 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2003 No One Lives Forever 2 wykorzystuje DX 8.1. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vengeance Opublikowano 13 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2003 maniac"]Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 :) Pixel + Vertex Shader :) Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. :D. dx 8.1 nie rowna sie ps 1.4.... ale to gf4 wyktak kazdy orzystuje 8.1 LOL jak mozna na to wpasc.. imho splinter cell dszczegol. przeciez x9.0 co ty pleciesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MicJes Opublikowano 13 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2003 maniac"]Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 :) Pixel + Vertex Shader :) Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. :D. dx 8.1 nie rowna sie ps 1.4.... ale to gf4 wyktak kazdy orzystuje 8.1 LOL jak mozna na to wpasc.. imho splinter cell dszczegol. przeciez x9.0 co ty pleciesz? glupoty... :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vengeance Opublikowano 13 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2003 maniac"]Gry na engine UT2003, ale to tylko DX 8.0 :) Pixel + Vertex Shader :) Po za tym DX 8.1 obsługuje tylko R8500 i karty DX 9.0 (Pixel Shader 1.4) więc się nie dziw, że nigdy nie będzie gier DX 8.1 Full Support. :D. dx 8.1 nie rowna sie ps 1.4.... ale to gf4 wyktak kazdy orzystuje 8.1 LOL jak mozna na to wpasc.. imho splinter cell dszczegol. przeciez x9.0 co ty pleciesz? glupoty... :D po1 pisz wyrazniej po2 nie pisz jak nei wiesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DooDah Opublikowano 13 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2003 eee zobacz sobie co napislem u gory komus sie ladnie nudzi zeby z qutem mieszac. a pozatym w 3d mark 2001 jest advenced pixel shader i on jest dx 8.1... ale to naprawde malo wazne. no i specyfikacja gf 4.. nie ma 8.1?? a pixel shadera ma wyraznie 1.3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 14 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2003 Direct 8.1 to 8.0 wzbogazone o obsługę Truform Vertex Shader 1.4 o pare rozszerzeń instrukcjii ( nie pamiętam- ale coś tam było na 100%). Suma sumarum- GF 4TI jest zgodny z 8.1, ale nie kompletnie- coś jak G FX w stosunku do DX 9.0 ( choć ma pare bajerów mocno ponad specyfikację- np. Vertex/Pixel Shader zbliżone do wersjii 3.0) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DooDah Opublikowano 14 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2003 dokladnie wiec wniosek z tego Pixel Shader 1.4 /= DX 8.1 :D wiec glupoty plecie kto inny.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEDAMGO Opublikowano 22 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2003 Pewnie zobacz chćby gre MATRIX!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vengeance Opublikowano 22 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2003 dokladnie wiec wniosek z tego Pixel Shader 1.4 /= DX 8.1 :D wiec glupoty plecie kto inny.... a 1.3(Ti) nie moze sie = 8.1 skoro 1.4 = dx 8.1 no nie? wiec Ti nie obsluguja w pelni dx 8.1 , oczywiscie i tak nie ma to zadnego znaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustaf Opublikowano 22 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2003 Moge sie mylic, ale nie jest tak, ze dx 8.1 to tylko obsluga wiekszej ilosci potokow (w dx 8.0 cztery, a w 8.1 osiem)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 22 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2003 Moge sie mylic, ale nie jest tak, ze dx 8.1 to tylko obsluga wiekszej ilosci potokow (w dx 8.0 cztery, a w 8.1 osiem)? No i dobrze myślałem- mylisz się :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaxs Opublikowano 22 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 22 Maja 2003 kufa 3d mark 2002 se i 2001 nie dzialaja na directx 9.0 co za chłam...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 O, następna Lamka? A gdzie powiedz widziałeś 3D Marka 2002 se? :P A tak poza tym- JEBAŁ PIES 3D MARKA!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Splinter pod dx9.0 :D:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donio Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Off: Mam takie pytanko czym odinstalowac dx 9? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 dx9 deinstalerem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donio Opublikowano 23 Maja 2003 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2003 Ok jush sobie poradziałem zrobiłem formata : ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...