Orgiusz Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 @grzechuk Ryby łapiesz z fishingpooli. Chociaż i tak tego nie używam. Czary uczysz normalnie jak siebie - drag&drop. Kasujesz je z ctrl+lpm edit CCCCCombo :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 I to jakie ;] Niektore rybki sa fajne Powiem Wam jedno, kolo 28lvl podziemi dajcie swojemu pupilkowi do nauczenia sie jakis czar do leczenia, bo co chwile bedzie krzyczal glos ze twoj zwierzak jest w stanie krytycznym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 Powiem Wam jedno, kolo 28lvl podziemi dajcie swojemu pupilkowi do nauczenia sie jakis czar do leczenia, bo co chwile bedzie krzyczal glos ze twoj zwierzak jest w stanie krytycznymNajlepiej "Heal all", wtedy będzie leczył również naszą postać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 Troche rozczarowuja te side areas od goscia ktory daje questy w miescie albo te portale "odpalane" z map. Problem w tym ze na dany rodzaj otoczenia (tzn jaskinie, lawa itp), jest tylko kilka konkretnych map, w dodatku sa one tez jako mapy w podstawowym storyline. Wiec jak chcemy przejsc kilka razy te dodatkowe mapy, okazuje sie ze juz tam bylismy, i ciagle to te same mapy tylko roznica sie typem przeciwnikow. Liczylem na jakas generacje losowych map z gotowych blokow. Latanie po identycznych lokacjach szybko sie nudzi. Co do poziomu trudnosci dalej (>25 level) na very hard jest ciagle stosunkowo latwo. "Kara" za smierc jest tez smieszna, pojawiamy sie dokladnie tam gdzie zginelismy za jakis szmieszny exp/fame. Gdyby byl to koszt respawnu w miescie bez itemow byloby duzo trudniej i sprawiedliwiej (chociazby sam fakt ze trzeba biegac z miasta, skutecznie zacheca nas do uwazania zeby nie zginac). Tutaj najzwyczajniej mozna sobie ginac, nawet jezeli zginiemy wielokrotnie i tak bedziemy na plusie z expem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 ktoś gra laską? opłaca się inwestwać w ten czar ogniste kulki atakujące sąsiadów? czy lepiej tą smugę lodową? więcej jest typów potem z odpornościami na lód czy ogień? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeonPPC Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 ja inwestuje w to co sie odbija a potem bede dawal w wybuchajaca. generalnie mastery + crit rate i mocny dps = sukces ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2009 Albo mi sie wydaje albo lokacje przy tych "portalowych questach" sa bardziej wymagajace, na dwoch poziomach od takiego questa zuzyje wiecej potionow niz na 4poziomach z main questa. Jonathan jakie masz proporocje sily do obrony, bo ja praktycznie jade z tym rowno i zauwazylem ze postac coraz bardziej obrywa jak wpadne w srodek meliny. ps. giera wsysa na maksa :D Pisalem wczesniej, ze sa trudniejsze od normalnych ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeonPPC Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 Wlasnie skonczylem sesyjke, moja laseczka ma juz 22lv... generalnie wszystko biore na 1-2 exploding shot, troche trzeba uwazac tylko bo mobki na hard potrafia przywalic. narazie i tak jest miło i łatwo... wpadlo mi nawet pare unikatowych i setowych przedmiocikow. chociaz jesli chodzi o bron to najlepiej enchantowac jakis "rare" ile sie da ;] mam strzelbe co ma 550dps ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 (edytowane) A propos enchantów to ostrożnie z tematem, bo działają zupełnie losowo. Oprócz dodawania różnych usprawnień można też WYCZYŚCIĆ sobie WSZYSTKIE bonusy z przedmiotu, co zresztą spotkało moją unikalną zbroję :mur: Gdyby ktoś się zastanawiał, jak pozbyć się niechcianych emberów z przedmiotów lub odzyskać ember z socketu, to we wschodniej części miasta stoją sobie dwa gobliny: jeden niszczy przedmiot i oddaje nam ember, drugi odwrotnie. ...eeee już piąta rano? :| EDIT: NeonPPC - właśnie w kapliczce dostałem taki "bonus" ;) Edytowane 31 Października 2009 przez Bartolomius Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeonPPC Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 A propos enchantów to ostrożnie z tematem, bo działają zupełnie losowo. Oprócz dodawania różnych usprawnień można też WYCZYŚCIĆ sobie WSZYSTKIE bonusy z przedmiotu, co zresztą spotkało moją unikalną zbroję :mur: Gdyby ktoś się zastanawiał, jak pozbyć się niechcianych emberów z przedmiotów lub odzyskać ember z socketu, to we wschodniej części miasta stoją sobie dwa gobliny: jeden niszczy przedmiot i oddaje nam ember, drugi odwrotnie. ...eeee już piąta rano? :| ja unikaty enchantuje tylko w kapliczkach, po 1 za darmo... po 2... chyba jest wyzszy success rate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 Ktos pisal o 30lvl podziemi Nie ma sie co martwic.... 35lvl Glowny przeciwik ? A to mi dropnal ;] Moze nie patrzcie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 (edytowane) Ktos pisal o 30lvl podziemi Nie ma sie co martwic.... A czemu miałby się ktoś martwić ? http://www.torchlightgame.com/faq/#faq14 Q: What can I do once I finish the main storyline? A:Once you complete the main storyline, you can continue to adventure in the world of Torchlight, gaining levels and loot. There is also an “infinite” dungeon in the town, to provide almost unlimited challenges for your character. Edytowane 31 Października 2009 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 Powiem Wam ze w tych podziemiach po grze dropy sa bardzo milutkie ;] 10 minut i 2 epic :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 Jeśli chodzi o wykręcanie mieczy [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasphemy Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 Niestety skill Ember Lance u alchemista jest strasznie imba... Spokojnie robię dungeony przeznaczone dla 10+ lvl względem mojego. Chłopaki muszą sporo popracować nad balansem, zanim wyjdzie wersja multi. I mają na to mało czasu, bo po wyjściu D3 wątpię, żeby ktoś został przy Torchlight :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 Nie wiem jak wam ale mi te poziomy od ~27 psuja klimat :/ Jakies steampunkowe... zupelnie mi to nie pasuje. Moze dlatego ze caly czas mam wrazenie ze gram w diablo. Co do poziomu trudnosci na wyzszych levelach to jestem troche rozczarowany, po zainwestowaniu w skill devastation moj barbarzynca stal sie maszynka do zabijania, na poziomach od pobocznych misji nawet nie musze juz uzywac tapniecia... a gram na hard. Mam nadzieje ze po ukonczeniu glownego watku bedzie trudniej na nizszych poziomach. Co jak co ale ostatnia gra ktora mnie tak bardzo wciagnela bylo gta4 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 (edytowane) jedyna sluszna droga to very hard hardcore :) Jeszcze jedno aprppos tej gierki zasluguje na podkreslenie - muzyka. Niektore kawalki sa naprawde dobre, szczegolnie przypadl mi do gustu ten theme z fortress (fortress.ogg z music). Edytowane 31 Października 2009 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbx Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 (edytowane) Jesli ktos oczekuje, ze polece mu te gre, srodze sie rozczaruje. To jest bagno doslownie i w przenosni, jedyna gra ktora byla mnie w stanie odciagnac od Final Fantasy X, dla tej gry chyba rzuce palenie, bo wysylkowo nie dostarczaja^^ Diablo 1/2 z dodatkami przechodzilem setki razy i gdyby ktos mi powiedzial(a ja bym nie znal faktow typu postacie), ze to jest diablo 3 uwierzylbym. Ta gra laczy najlepsze cechy D1 i D2. Takie swoiste diablo 2.5. Niech to posluzy za rekomendacje ;) Troche konkretow: Shared stash - genialne rozwiazanie! Grasz wojakiem i dropnela super-uber-pro-zabijarka dla alchemika? Zaden problem. Enchant - chyba nie musze nic dodawac ;) Piesek latajacy z szitami do miasta + czarowanie. Bardzo dobrze rozwiazana kwestia klawiszologi w combo z paskiem. Wymagania sprzetowe? Tak na nie patrzac z perspektywy naszych czasow mozna stwierdzic ze ta gra ich nie posiada :D Fajny styl graficzny, na screenach strasznie mangowo to wyglada, na ekranie jest znacznie lepiej... (o takich oczywistosciach jak klimatyczna muza etc nawet nie wspominam) No panowie ja nie mam pytan REWELACJA :] Edytowane 31 Października 2009 przez zbx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 (edytowane) Jeśli ktoś byłby zainteresowany, pojawiły się drobne modyfikacje, dzięki którym loot na ziemi/czcionka wyglądają np. tak: lub tak (Tristram mod z muzyką z Diablo I): W przyszłym tygodniu wychodzi TorchED (zaawansowany edytor) więc zmian będzie znacznie więcej, nie tylko kosmetyczne. Generalnie cieszy mnie taka ilość pozytywnych opinii w sytuacji, gdy przez miniony rok śledząc losy Runic Games natykałem się na masę prześmiewczych ("lol, ale manga dla dzieci") i negatywnych ("to ci sami od hellgate, na bank będzie kolejny gniot") opinii. Ja osobiście dostałem to, czego po takim zespole mogłem się spodziewać. Oczekiwanie na Diablo III nie będzie już tak męczące ;P ============================================================== EDIT: Linki do ww modyfikacji: 1# 2# Tristram mod light (bez muzyki z DI) 3# Tristram mod FULL FORUM Z MODAMI I dodatkowo: Torchkit czyli niewielka aplikacja, dzięki które zmienimy ustawienia gry, m.in. przypiszemy inne klawisze niż defaultowe pod wybrane akcje. screen Torchkit Edytowane 31 Października 2009 przez Mekin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 Jakis link do tych modow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 31 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2009 No dobra, dotelepał się ktoś alchemikiem do ostatniego bossa (@ hard)? Wygarniam ze wszystkiego co fabryka dała, a pasek życia nawet mu nie drgnie. WTF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 Niewrażliwość :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NeonPPC Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 No dobra, dotelepał się ktoś alchemikiem do ostatniego bossa (@ hard)? Wygarniam ze wszystkiego co fabryka dała, a pasek życia nawet mu nie drgnie. WTF?ja moja laseczka tez dotarlem na hardzie do tego 'diablo' ... zjechalem mu 25%, ale dzisiaj mi sie juz nie chce. jutro go lykne. nie powiem twardy jest skurczybyk :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbx Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 (edytowane) Na ktorym on lvl'u podziemi jest? I jaki ma lvl?^^ Dobra nvm Ordrok Died ;) Edytowane 1 Listopada 2009 przez zbx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paragon Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 Czy są jakieś plusy jeśli się zaczyna grę na wyższych poziomach (hard, v. hard)? Mam na myśli lepszy drop, szybsze expowanie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 Niewrażliwość :?:Tego się domyśliłem, pytanie jest jak go w takim razie poskładać? Z otwartej w twarz? Czy są jakieś plusy jeśli się zaczyna grę na wyższych poziomach (hard, v. hard)? Mam na myśli lepszy drop, szybsze expowanie ... Z forum Runic Games: In simple terms, the monsters in the higher difficulty levels... - have more health - do more damage - have more armor and resistances (but not a huge amount more), and - have larger "aggression" radii, allowing them to see you soone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 Jedna rzecz mi sie nie podoba, "potwory" bedace czescia fabuly powinny byc odporne na probe przeciagniecia ich na swoja strone (dzieki broni czy elementowi pancerza). Bez sensu troche to zrobili. Nie przypominam sobie zeby w diablo dalo sie zrobic cos takiego, z reszta nawet nie chodzi tu juz o diablo. Tutaj musialem laskawie czekac az czar przestanie dzialac bo bez zabicia tego "shaded'a" fabula nie chciala ruszyc do przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 Na razie pocinam w demo i wygląda całkiem przyjemnie. Powiedzcie mi proszę, czy w podziemiach pojawiają się ponownie moby? Powiedzmy po powrocie do miasta i wejściu z powrotem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerio Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 gierka miód - ale runicgames nie tworzą czasami nowego MMORPG, nastawionego na multi ? A do Torchlight mają chyba dać tylko edytor ? Ja grając w wowa spaliłem czajnik :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbx Opublikowano 2 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2009 Na razie pocinam w demo i wygląda całkiem przyjemnie. Powiedzcie mi proszę, czy w podziemiach pojawiają się ponownie moby? Powiedzmy po powrocie do miasta i wejściu z powrotem? Zabite potwory spoczywaja w spokoju ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...