Mekin Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2009 Nie widzę by Torchlight miał wydzielony osobny temat, tak więc zaczynamy ;) Info z gamecorner.pl Nie ma to jak chwytliwy tytuł, nie? Ale to prawda. Nie chodzi co prawda o firmę Blizzard, ale o panów Ericha i Maxa Schaeferów, współzałożycieli Bliizard North oraz kilkanaście innych osób, które kiedyś pracowało nad Diablo, a potem odeszło z Blizzarda. Oni właśnie tworzą to nowe action-RPG... Erich, Max i reszta chłopaków pracowała jeszcze niedawno we Flagship Studios, ale ten okręt flagowy zatonął po zderzeniu ze swoim własnym dzieckiem, Hellgate: London. Część deweloperów przeszła pod nowy szyld, studia Runic Games. Potem dołączyli do nich twórcy przesympatycznego, ale również zarzuconego projektu MMO, Mythos. A potem kompozytor muzyki z dwóch części Diablo, Matt Uelmen. Kilka słów ode mnie. Jutro (27.10.2009) światowa premiera gry. Na razie tylko singiel, wersja digital download (do ściągnięcia z kilku stron, a także poprzez Steama) - wersja pełna, ale potrzebny klucz by ją odblokować (bez niego pogramy tylko w demo). Gra kosztuje 20$ a na Steamie coś koło 14,30€ w preorderze. Wymagania z FAQ na stronie oficjalnej: The PC version will require Windows 2000 or later, x86-compatible 800MHz processor, 512MB of RAM, 400MB Hard Drive space, DirectX-compatible 3D graphics with at least 64MB of addressable memory (such as an ATI Radeon 7200, NVIDIA GeForce 2, or Intel GMA 950). The requirements are so low, we are even able to play Torchlight on the netbooks around the office! Kilka screenów: http://www.torchlightgame.com/wp-content/u...nquisher-04.png http://www.torchlightgame.com/wp-content/u...nquisher-03.png http://www.torchlightgame.com/wp-content/u...r-inventory.png Krótki filmik z gry (polecam kanał tego użytkownika - jest adminem jednego z fansite'ów) Dodatkowe informacje: 3 klasy postaci - Destroyer (walka wręcz) - Alchemist (magia, przywołania) - Vanquisher (broń dystansowa, w tym palna; pułapki) Dostajemy do wyboru psa lub kota, któremu możemy zakładać np. pierścienie, nauczyć rzucania czarów (np. auto-heal), dawać do przechowywania itemy (możemy go też wysłać, by je sprzedał). Psa/kota za pomocą złowionych ryb można też przemieniać w jakieś monstrum. Z dotychczasowych recenzji wynika, że zwierzak stanowi istotny element buildu postaci, szczególnie na wyższych poziomach trudności. Tryby dla singla: - Easy - Normal - Hard - Verry Hard + tryb Hardcore Aby przejść Torchlight potrzeba 10-15 godzin, co pozwoli osiągnąć ok. 30 lvl. i zejść na ok. 30 lvl podziemi. Następnie można grać dalej schodząc w głąb bezkresnych podziemi. Level cap ustawiony jest na 100. BRAK MULTI!!! Runic Games pracuje aktualnie nad kontynuacją singla w postaci MMO, które powinno się ukazać w ciągu 2 lat. Zaawansowany edytor leveli (nazwany TorchED), który stanowi niesamowite wsparcie dla modderów - w grze można zmienić niemalże wszystko, nowe klasy, skille w to wliczając. Generalnie już jest masa ludzi, która będzie się tym zajmowała, ja z niecierpliwością czekam na mody :> O grze wiem sporo więc w razie czego służę pomocą, a w tzw. międzyczasie zapraszam na stronę oficjalną oraz najlepszy (imo) fansite: http://www.torchlightgame.com (na oficjalnej zaglądam niemal wyłącznie na forum) http://www.runicgamesfansite.com (sporo filmów, screenów oraz innych materiałów) Jak będę miał trochę więcej czasu, postaram się jeszcze coś dodać. Na razie prasowe opinie o grze wybijają ją ponad przeciętność (ale to głównie opinie fansiteów, więc ich nie liczmy), klonów Diablo było jednak już sporo i na razie żaden nie liznął korony króla H&S (imho). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2009 No tak, kolejna gra (po Mytos i Hellgate) od ekpiy Ex Blizzarda, ale czy kolejny niewypal? :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2009 A żebyś wiedział, ze niewypał. Giera po trailerach i filmach, które już dawno widziałem zżyna ostro z Diabla (3 część) i WoWa. Co więcej wychodzi za kasę chińczyków więc stąd te cukierkowe klimaty. Choć trzeba przyznać, iż edytorek niezły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2009 Średnio to wygląda... myślą, że zarobią na ludziach, którzy nie mogą się doczekać d3 i z ciekawości spróbują tego marnego klona... z braku laku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2009 No nie wiem czy Mythos to był taki niewypał... Naturalnie FS zabrakło funduszy, aby go dokończyć, wskutek czego prawa do gry przejął inny dystrybutor i teraz pewnie ją zmienia pod rynek azjatycki ;), niemniej jednak gra będąca w fazie beta zapowiadała się bardzo ciekawie. Hellgate - fakt - szkoda słów, ale Mythos gdyby nie upadek całego studio wydaje mi się, że by się wybił. Dodatkowo - to właśnie zespół odpowiedzialny za Mythosa produkuje teraz Torchlight, a nie team Hellgate i to imo dobrze wróży tej grze. Nie sposób się nie zgodzić z opiniami, że gra zżyna z D3. Ale jest też dużo analogii do Fate (która mnie znudziła po kilku h grania) i do Mythosa właśnie. Ciężko jest mi oceniać ten produkt przed zagraniem. Zobaczymy. Diablo to to nie jest i nigdy nie będzie, ja jednak (mimo wtórności niektórych elementów) dam szansę ekipie Runic Games i liczę na dobrą zabawę. Będę też czekał niecierpliwie na pierwsze mody, zwłaszcza, ze jest już sporo osób z ciekawymi pomysłami i mają się zabrać za tworzenie praktycznie "z biegu". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisarz Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2009 A żebyś wiedział, ze niewypał. Giera po trailerach i filmach, które już dawno widziałem zżyna ostro z Diabla (3 część) i WoWa. Co więcej wychodzi za kasę chińczyków więc stąd te cukierkowe klimaty. Czyli grałeś już, że twierdzisz, że niewypał? I Diablo 3 już wyszło?, że torchlight z niego zżyna? Chociażby jakaś beta? A ostatnim zdaniu to sugerujesz, że Biablo ma cukierkowe klimaty, bo jest za pieniądze Chińczyków? Bo już nie wiem, czy to Torchlight zżyna z Diablio 3 (które nie wyszło), czy też gra tak wygląda bo jest pisana pod Chińczyków (ciekawe po co), czy tez może Diablio 3 jest pisane pod gusta Chińczyków (bo skoro takie podobno do Torchlight). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melampus Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2009 @komisarz Zanim coś napiszesz to pomyśl, bo składu i ładu to nie ma jak i Twoje rozumowanie mojego postu. @Mekin Pisząc 'niewypał' określałem Torchlight. Mytos i Hellgate to były super gry i nic do nich nie mam :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2009 Jest/bedzie jakies demo? 15 Euro to niby nie tak dozu, ale jednak nie lubie wywalac kasy bez sensu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 27 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2009 (edytowane) Prawie 18 minut gameplay od GiantBomb. Zapowiada się naprawdę fajnie, może nie na maraton ale do pogrania. Jeden z fajnych "ficzerów" np możemy ustawić sobie opcję jednego życia. Zabiją nas i koniec gry. Reszta ciekawostek w linku. Edytowane 27 Października 2009 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 27 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2009 Jest/bedzie jakies demo? 15 Euro to niby nie tak dozu, ale jednak nie lubie wywalac kasy bez sensu... Tak, będzie można ściągnąć całą grę (ok. 300MB, po wypakowaniu ponad 700MB). Do momentu wprowadzenia klucza gra jest tylko częściowo odblokowana na potrzeby demonstracyjne (ale nie wiem dokładnie czy będzie to blokada czasowa, np. 1h gry, czy też np. jeden quest). @Melampus Tak, wiem, odnosiłem się bardziej do wypowiedzi Caleba :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 27 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2009 Prawie 18 minut gameplay od GiantBomb. Zapowiada się naprawdę fajnie, może nie na maraton ale do pogrania. Jeden z fajnych "ficzerów" np możemy ustawić sobie opcję jednego życia. Zabiją nas i koniec gry. Reszta ciekawostek w linku. Żadna nowość, w D2 można tworzyc postać "zawodowiec" która ginie tylko raz :) pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komisarz Opublikowano 27 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2009 (edytowane) @komisarz Zanim coś napiszesz to pomyśl, bo składu i ładu to nie ma jak i Twoje rozumowanie mojego postu. A co to jest "rozumowanie postu"? Sam się zastanów, czy Torchlight jest zżyna z Diablio czy może ma styl odpowiadający Chińczykom. A jeżeli jedno i drugie (a tak napisałeś), to znaczy, że Diablo ma styl odpowiadający Chińczykom i zzyna z innych gier (mmorpg produkowanych na rynek chiński). A wtedy Torchlight moze jednak nie zzyna z Diablio, a z innych gier (mmorpg produkowanych na rynek chinski). A co do samej gry - demo niezle, dobra muzyka. Mi się podoba, zachęcam do spróbowania. No i chodzi na sluzbowym laptopie (integra intela), co jest dla mnie niebagatelną zaletą. A tu jeszcze cytat z wikipedii: "Development of the game is led by Travis Baldree, designer of Fate, and Max Schaefer and Erich Schaefer, co-designers of Diablo and Diablo II, joined by the team that developed Mythos.[6][7]" Edytowane 27 Października 2009 przez komisarz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 27 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2009 Pogralem w demo i tak: Po pierwsze, demo jest bardzo dlugie, jak na demo - 4 poziomy podziemi + walka z bossem + dwa male podziemia z questow pobocznych, do tego dostepne wszystkie klasy. Jakies 2.5 godziny zabawy (gralem na normal). Po drugie: ta gra to jest Diablo II w innej oprawie - mechanika jest prawie kropka w kropke taka sama. Te same wspolczynniki, tak samo dzialajace drzewko umiejetnosci, przedmioty z socketami i krysztaly (zwane Ember), ktore mozna ze soba laczyc, zeby dostac mocniejsze wersje... Nawet muzyka w miescie jest zywcem sciagnieta z Diablo. Milym dodatkiem jest zwierzaczek, ktory sobie z nami biega - mozna mu dawac jakies tam itemki (2 pierscienie + naszyjnik), mozemy go nauczyc max dwoch czarow (to ogolnie zmiana w stosunku do D2 - oprocz umiejetnosci mamy tez spelle, ktorych mozemy sie uczyc ze scrolli). Zwierzak ma swoje inventory, wiec mozemy go wykorzystac jako przedluzenie plecaka. Z tym ostatnim jest tez zwiazany bardzo fajny ficzer - mozemy mu kazac pobiec do miasta i automatycznie sprzedac niesione przedmioty. Bardzo upraszcza to sprawe, bo nie trzeba co chwila rzucac town portala. Fabula - jakas tam jest, ale, mowiac szczerze - who cares? ;) Muzyka - sympatyczna, nieinwazyjna, jak juz pisalem sciagnieta z Diablo (co dla mnie jest plusem). Dzwieki tez niezgorsze. Grafika - jak widac po screenach, kolorowa i komiksowa. Nie kazdemu taka konwencja musi odpowiadac, ale mi nie przeszkadzala ona w zabawie. Kolorystyka nie jest az tak intensywna, jak na screenach. Kreska postaci przypomina mi troche najnowsze Monkey Island i w sumie oprawa jest przyjemna dla oka - calosc sprawia wrazenie komiksu czy kreskowki, aczkolwiek nie uwazam grafiki za infantylna. Jest po prostu lekka i z przymruzeniem oka. Kamera nie mozna obracac (tylko zrobic zblizenie), ale na szczescie poziomy sa zaprojektowane tak, ze to nie przeszkadza. Wymagania: na sprzecie z podpisu gra zap... w 1680x1050 w max detalach (zreszta w menu jest 5 opcji na krzyz), z AF i AA. Zadnych naglych doczytek, przycinek itp. niespodzianek. Duzy plus. Mi osobiscie brak multi nie przeszkadza, ale w sumie troche szkoda, ze nie da sie nawet po lanie grac... Ogolnie polecam - gra sie sympatycznie, taka niezobowiazujaca mlocka. Ja jestem pewien, ze gre nabede (a skoro chodzi na integrze Intela, to juz boskosc). Jakbym mial wystawic ocene, to jakies 7.5/10, moze nawet slabe 8. Aha - polecam od razu grac na Hard, przynajmniej Alchemistem, na Normal jest za latwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Czy ta gra dostepna jest tylko przez steama?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerial Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Gra jest niezle zrobiona, bardzo niskie wymagania sprzetowe i calkiem niezla grafika. Jak sie oglada te screeny to wyglada bardzo podobnie do trailerow z d3. Nawet mapy sa niemal identyczne, np ten "zamek" bieganie po mostach itd, wyglada identycznie jak ten z pierwszych gameplay video pokazujacych np barba w d3. Podobnie zreszta hud czy inventory. Co nie znaczy ze to zle, to dobrze. Gra sier w to sporo lepiej niz np w titan quest w moim odczuci, jest dynamiczniej (chociaz mogloby byc jeszcze dynamiczniej). Najwieksza wada jak dla mnie to poziom trudnosci. Very hard jest ciagle bardzo latwy ;[ Jezeli ktos grywa czasem w takie gry nie schodzic nizej niz very hard, az strach pomyslec jaki zart to musi byc na nizszych poziomach trudnosci. Przynajmniej jak sie gra klasa ranged (90% bossow to powolne melee, wiec nie stanowia wyzwania). Nie przeszedlem calosci, wiec mam nadzieje ze poziom trudnosci podskoczy pozniej. jakis random screenshot: http://i33.tinypic.com/2i0g510.jpg Edytowane 28 Października 2009 przez aerial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Podpisuje się pod wypowiedzią costi'ego. Powiedział wszystko, co trzeba o tej gierce ;) Edytowane 28 Października 2009 przez stivo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Czy ta gra dostepna jest tylko przez steama?? Nie. Tu masz np. bezpośredni link do pliku ze strony wydawcy: TORCHLIGHT Muzykę skomponował Matt Uelmen, czyli człowiek odpowiedzialny za oprawę audio w Diablo I i II (np. słynny Tristram Theme), co słychać niemal na każdym kroku - o czym już wspominaliście. Jeśli ktoś gra i nie ma co robić z przedmiotami, to bodajże 4 itemy tej samej klasy dają gema (u tego gościa od transmutacji). Przepisów na razie nie ma zbyt wiele, ale ludzie próbują i co jakiś czas pojawiają się nowe. Generalnie gra mnie wciągnęła, choć momentami efekty są męczące i zbyt duży chaos jest na ekranie (albo byłem już senny ;)). Poziom trudności - im niżej się schodzi, tym jest trudniej, jakkolwiek na początku poziom hard to porażka, zaawansowanych graczy odsyłam do verry hard, żeby nie marnować czasu. Enchant - można nieskończoną ilość razy nasycać przedmioty, przy czym są same pozytywne bonusy z wyjątkiem jednego - reset wszystkich statystyk itemu. Jeśli więc macie jakiś uber item to nie nasycajcie go w nieskończoność - bo kiedyś skończy się to źle ;) Jeśli ktoś chce zmienić keybindsy to jedynie poprzez plik settings z katalogu gry (znajomość kodów ascii wymagana). Fani niedługo przygotują aplikację, która ułatwi dokonywanie zmian niedostępnych z menu gry (np. wyłączenie camera shake). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stolar Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 (edytowane) Sciągnęłem grę z linku w powyższym poscie zainstalowałem, i przy próbie uruchomienia wyskakuje mi okno. Co dalej? Nie chce pełnej wersji chcę tylko zagrać w demo Edytowane 28 Października 2009 przez Stolar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Kup licencje ;] KLYYYYYYK ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Sciągnęłem grę z linku w powyższym poscie zainstalowałem, i przy próbie uruchomienia wyskakuje mi okno. Co dalej? Nie chce pełnej wersji chcę tylko zagrać w demo Wersja demo (368MB, z możliwością unlocka po zakupieniu key'a) znajduje sie tutaj: TORCHLIGHT DEMO Niestety kilku osobom ta wersja generowała jakieś błędy, tak więc do unlocka lepiej mieć wersję ze Steama/oficjalnej lub też Perfect World (czyli ta, którą ściągnąłeś). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Co do malych wymagan.... ;] Na 27 lvl kiedy na ekranie jest dosc duzo ludu, sporo czarow itd potrafi juz przyciac, ale na ulamki sekund. Rozdzialka 1920x1200 i max. Gra sie naprawde milo, nic od dawna mnie tak nie przybilo do monitora ;] Co do trudnosci ... Gram tym bydlakiem na normalu i na poczatku bylo rzeczywiscie banalnie. Po przekroczeniu 25 poziomu podziemi zaczyna brakowac buteleczek z mana i zyciem ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Co do trudnosci ... Gram tym bydlakiem na normalu i na poczatku bylo rzeczywiscie banalnie. Po przekroczeniu 25 poziomu podziemi zaczyna brakowac buteleczek z mana i zyciem ;] Czyli potwierdza się to, co pisali niektórzy gracze. Na początku banalnie, ale około 25-30 poziomu podziemi już jest niewesoło/bardzo niewesoło. Trochę to mylące ;) Zaczynasz normal/hard grasz na 1 hita i nagle wtf? Trochę dziwny balans. A jak się go odczuwa w grze? Pozytywnie/negatywnie/obojętnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 Powiem tak. Na poczatku denerwowalo mnie to ze bylo ciut za latwo. Teraz jest mysle ze wsam raz. Czlowiek zdazyl sie zapoznac z sama fizyka gry, umiejetnosciami itd. Hmmmmm ciekawi mnie to co mowicie o tych runach i ich laczeniu. Bede musial sie temu przyjrzec... Narazie bawilem sie tylko tym co dropnalem, nic nie ulepszalem, conajwyzej jakis kamyk wsadzilem w bron czy zbroje. Oczywiscie mozna poskladac sobie sety. Narazie znalazlem czeasci do 2 roznych setow... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 28 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2009 I ja pograłem kilka godzin w demo. Gierka idealna na sesję po ciężkim dniu w pracy: gra się lekko i przyjemnie (na Hard), muzyka, postacie i ogólny gameplay jak żywcem wyjęte z D1. Niezbyt podoba mi się tylko komiksowy nastrój, słaby voice acting i niezbyt bogate opcje (przyzwyczaiłem się w WoW do otwierania ekwipunku bocznymi przyciskami myszy, a tu d#pa). Nie należy jednak zapominać, że całość kosztuje $15... Ogólnie jest na plus i pewnie ją kupię, ale raczej do singla, na multi nie będę czekał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 Ciekawym rozwiązaniem jest 'dzielona skrzynka' w której można składać itemy, do wykorzystania dla innych postaci. No i łowienie ryb ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamnick Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 Gram od wczoraj i jak narazie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Gierka smiga na obu lapkach elegancko, naprawde jest dobrze zoptymalizowana. Dawno nie bawilem sie w coos tak malo frustrujacego, a wrecz odprezajacego... Nie moge sie multi doczekac ... :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 Jak chcecie jakies wieksze wyzwania na poczatku to: a. robcie questy dla kolesia stojacego blisko waypointu b. korzystajcie z mapek dostepnych u handlarzy W obu przypadkach duzo wyzszy poziom trudnosci gwarantowany ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mekin Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 (edytowane) No i nie trzeba było długo czekać. Pojawił się pierwszy mod (a właściwie mini mini mod), dzięki któremu będzie można kupić u sprzedawców potionki umożliwiające respec skilli. Moda znajdziecie POD TYM adresem (archiwum zip zawiera instrukcję, jak go zainstalować). BTW. Autorem moda jest Tiamat (pracownik Runic Games), można więc rzec, że to mod oficjalny ;) Edytowane 29 Października 2009 przez Mekin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1024 Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 Gierka jest naprawde fajna.Gra sie bardzo sympatycznie.Z poczatku jak wlaczylem jakos mi to srednio podchodzilo ,ale jak chwile pogralem to mnei wcignelo na dobre 2-3 godziny.Ogolnie tak duzo rozwiazan z diablo jest ,ze w zasadzie to jest diablo tylko w nowej szacie.Nie ma moze fabuly itd ,ale sama mlucka jest przednia.ponzniej jeszcze podziele sie dodatkowymi rozwazaniami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 29 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2009 huh mam 27LVL i zaczyna brakowac miejsca na dropy i flaszki ;] sieka nieprzecietna... ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...