Skocz do zawartości
PoGo

P4 czy AMD ?

Rekomendowane odpowiedzi

Co wybrac P4 3.06 czy bartona 3000+ ?

Do tego dochodzi grafa r9700

i pamiec (tez nie wiem jaka, napewno nie rambus:P)

A mobo bym chcial jakies Abit lub hmm... msi(?) - tlyko nie jakies wysrubowane cenowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko abit i tylko AMD.

co prawda z tych dwóch opcji intel będzie szybszy ale tylko na płycie na granite bay czy tam canterwood (nie znam się na intelu) ale ta płyta kosztuje ponad 100zł (zależnie od firmy, abit nawet chyba 1200 zł kosztuje) a dla amd najszybsza obecnie płyta to abit nf7-s (550zł ale na porządny dźwięk i fire wire) lub niedługo powinny się pojawić płyty na najszybszym obecnie chipsecie VIA KT600. ceny procków są porównywalne ale ..

kupując platformę AMD masz możliwość rozbudowy komputera w przyszłości, za rok nadal będą amd na fsb 200/400 więc będziesz mógł wsadzić jeszcze szybszy proc. na intelu mniej więcej co rok wychodzi zmieniona podstawka (niby przez 2 lata samo złącze się nie zmieniło ale nie każda płyta ma obsługę HT więc i tak trzeba bulić intelowi).

ja bym wybrał AMD. na samej płycie zaoszczędzisz 500-700 zł.

pamięci kingston hyper X 400 lub twin mos 400 lub nawet 466. oczywiście 2x512 dla nforce2 lub 1x1GB lub 2x512 dla KT600.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, niebezpioeczny topic, juz widze falangi zwolennikow amd rzucajace miechem na oddzialy wierne intelowi i vice versa.

Dla ciebie najlepiej by bylo gdybys nie zadawal tego pytania na forum, ale wpadl na strony:

www.tomshardware.pl

www.amdzone.com

www.amdboard.com

i wieeele wiele innych- linki do testow athlon 3000 vs p4 3ghz znajdziesz wszedzie. Tam sa surowe liczby z ktorych ty sam wyciagniesz wnioski.