Skocz do zawartości
ath

Dishonored

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli dobrze się orientuję gra wymaga steama, a na steamie widnieje komunikat:

 

 

Dostępne: 12 Październik 2012

 

Ta gra zostanie odblokowana za około 1 dzień i 11 godz.

Edytowane przez SpectatorX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Polsce premiera jest 12.10, a na Steamie jest blokada regionalna, przez co musimy czekać do piątku - reszta już gra od wczoraj Dołączona grafika

 

I jak tam? Gra już ktoś? Warto, nie warto - oto jest pytanie ;>

Edytowane przez Tom Ha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, przeszedlem kilka pierwszych misji nie zabijajac nikogo.

Dla osoby ktora wychowala sie na grach typu Tenchu, MGS 1, Thief, Splinter Cell, Hitman - to Dishonored du-py (dlaczego du-pa to wulgaryzm?Dołączona grafika ) nie urywa. Wiekszosc rzeczy juz gdzies sie przewinela, ale i tak mnogosc opcji rozgrywki trzyma mnie dalej przy tym tytule, i raczej trzeba wszystko explorowac bo inaczej to za szybko przechodzi sie scenariusz.

A uzywanie blink + sleeping dart i gre przechodzi sie na very hard z palcem w zadzie Dołączona grafika

Mozna powylaczac wszystkie podpowiedz questowi i nie uzywac polowy zdolnosci ale wtedy mozna kluczyc bez celu i w koncu gra sie znudzi.

Jezeli ktos dawno nie gral w skradanki, lub jest zagorzalym fanem tego typu to polecam. A jezeli ktos ostatnio meczyl wszystkie AC lub gral w cos podobnego to mozna sie lekko zawieść.

Edytowane przez Pwael

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Męczyłem wszystkie AC i jak na sam "prolog"(blinka używałem jedynie tam gdzie się go dostaje), to zapowiada się obiecująco, no i gameplay'e na YT też spoko wyglądają, dziś może w końcu zagram chociaż z 2 misje, tylko muszę jeszcze potestować SP na test serwerze WoT'a:)

 

Co do przekleństw to du.. raczej ładnym słowem nie jest:)

Edytowane przez demon92

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ma AC wspolnego z Dishonored? To ze mozna pobiegac po dachach?

 

Dokładnie.

 

Ja jestem po pierwszych misjach i dla mnie jest to najbardziej bliskie Deus Ex i Thiefa. Dostałem to czego się spodziewałem. Super rozgrywka, możliwość przejścia każdego niemal fragmentu na różne sposoby, wspaniała scenografia. Dla takiego oldskulowca jak ja to miód.

 

Oczywiście nie jest to coś mega odkrywczego, coś czego jeszcze nie było. Ale jest to kawał bardzo, ale to bardzo dobrej gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boty są głupie.

Nie! Boty są beznadziejnie głupie.

  • Jakim cudem mogę zgarnąć kolesiowi zza pleców brzęczące monety, wszamać kolację z tacy i wyczyścić sejf, podczas gdy ten będzie się beznamiętnie gapił w okno tylko po to, żeby po zauważeniu mnie wydobyć z siebie (niezbyt przekonująco) wezwanie pomocy.
  • Jakim cudem, widząc mnie, czmychającego między osłonami, strażnik najpierw się dziwi, a potem wraca do swoich zajęć?
  • Jakim cudem mogę przejść niezauważony z prawej strony gościa na lewą, ale rozpęta się piekło, jak tylko zawrócę z lewej na prawą?
  • Płaczki nie mają instynktu samozachowawczego. Nie są zombie, a mimo tego za punkt honoru uznają wystartowanie do uzbrojonego po zęby, zamaskowanego człowieka, który jest w stanie zrobić z nich sałatkę, a do tego teleportuje się z miejsca na miejsce?
  • Psy FTW. Czujniejsi są strażnicy chodzący obok nich.
  • Celność rzutu gwardzistów/bandziorów przeraża. Z ponad 100m (na oko) są w stanie zrobić mi bezbłędnego headshota mołotowem/granatem/czymkolwiek. Może to jeszcze nic dziwnego, ale oni rzucają w górę. Lekcje brali pewnie u najlepszych amerykańskich baseballistów.
  • I czemu, cholera, w drzwiach to NPC mają pierwszeństwo, a nie ja? Jak będzie jakaś gra, w której dwie osoby umieją się minąć w drzwiach, to uznam, że świat wkroczył w nową erę.
  • Byłoby tego więcej, ale z obawy o syndrom TL:DR odpuszczam.

Animacja mew ssie. Powinni się uczyć animowania ptaków od World of Tanks, bo Wargaming z patcha na patch robi to coraz lepiej i można ich uznać za niekwestionowanego mistrza w tej kategorii :lol:

 

 

A poza tym, od dawna nie grałem w kawał tak wciągającej gry. I piszę to świeżo po przejściu Metro 2033, które zmęczyłem, bo nie chciałem odinstalowywać niedokończonej gry.

Dishonored po kilku misjach śmiało stawiam na równi z DX:HR i Risen/Risen II. Cholernie wciąga, mimo wymienionych wcześniej niedoróbek.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym uspokoić tych, którzy obawiają się, że gra starczy im na kilka godzin. Gram już ponad 4 godziny a dopiero odkryłem pierwszą moc jaką możemy wyszkolić. Eksploruje każdy kąt w poszukiwaniu 'znajdziek" i ukrytych pomieszczeń a grę przechodzę bez zabijania, więc miłośnicy serii Thief czy nawet Deus Ex poczują się tu jak w domu :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś jak dostać się do tajnej komnaty Campbella? Podchodzę do okienka z kratą, a innego przejścia nie mogę znaleźć. Serce pokazuje, że jest tam runa, która daje jedną z mocy

 

 

Przy jednej ścianie, niedaleko komnaty, jest posąg z takim dziwnym - zielonym okiem. Wciśnij oko, to otworzy się przejście.

 

Inne tajne przejścia otwiera się podobnie:

 

Znajdujesz jakiś niezbyt pasujący element i go naciskasz, wyciągasz, przekręcasz.

- książki na półce

- wihajster - dźwignię na ścianie

- lichtarz obok kominka

- a czasem trzeba poszukać klucza

/niekoniecznie w tej kolejności/

 

 

 

 

Edytowane przez m4r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Jesień już tradycyjnie przynosi istny wysyp długo wyczekiwanych tytułów, które od miesięcy zapowiadane były jako potencjalne hiciory. Kolejne odsłony Assassin's Creed, Far Cry, Call of Duty, Medal of Honor czy Need 4 Speed zbliżają się wielkimi krokami, aczkolwiek nie brakuje również gier znacznie mniej lansowanych, co oczywiście nie oznacza, że absolutnie niewartych uwagi. Jednak praca recenzenta wymaga przynajmniej wstępnej selekcji materiału, żeby dosłownie nie utonąć w natłoku mniej lub bardziej interesujących produkcji. Skłamałbym pisząc, iż uwzględniałem w swoich pierwotnych planach Dishonored... Ba, nawet na liście rezerwowej zabrakło dla niego miejsca, niemniej gra ostatecznie trafiła w moje łapska. Teraz biję się w pierś i dziękuję opatrzności za czuwanie, ponieważ Dishonored to czarny koń tegorocznej jesieni. Połączenie pierwszoosobowej strzelaniny ze skradanką, doprawione elementami cRPG oraz sugestywnym klimatem? Mamma mia! Zapowiada się smakowicie, wszak nie codziennie można zagrać w hybrydę Bioshock, Half Life 2 i Deus Ex...

Recenzja Dishonored PC - Miks Bioshock, Deus Ex i Half Life 2

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla tych którzy mieli problem z grą po zainstalowaniu sterowników catalyst 12.11 beta 4 polecam zaktualizowanie do najnowszej wersji catalyst 12.11 beta 8 w których błąd z crashem na loadingach został naprawiony. Link:

 

http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/AMDCatalyst1211betadriver.aspx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie tylko pożyczyłem jakiś czas temu od znajomego, przegrałem ~11h na najwyższym poziomie trudności i już co nieco mogę o niej powiedzieć. Wciąga. Po prostu wciąga. Nie jest to bezduszne tłuczenie napotkanych wartowników, a ogrom satysfakcji stwarza ciche podejście (lub przeteleportowanie się) do takiego i zabicie go (bądź też podduszenie, ograbienie i schowanie gdzieś w kącie). Fabuła trzyma fason, choć znów nie widać jakiejś nowej jakości. Głupota wartowników czasem razi (jak może się na mnie taki patrzyć i jednocześnie mnie nie widzieć), ale idzie przecierpieć. Grafika leci na ultra przy GTX460SE w rozdzielczości 1280x1024 bez najdrobniejszej ścinki. Mówcie co chcecie - dla mnie kandydat na Grę Roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Dishonored jest problem z renderowaniem w niższej realnej rozdzielczości, kiedy mamy systemowe skalowanie:

a17483a50f78.jpg

By ten problem rozwiązać, trzeba ustawić we właściwościach aplikacji inną obsługę HiDPI ("Zastąpienia skalowania... -> i wybieramy tryb "Aplikacja":

Dishonored Ustawienia.png

Po czym wyświetlanie już jest prawidłowe:

e450a66dad1e.jpg

 

Edytowane przez Kyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...